Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2001, 08:32
just_me
just_me is offline
Kijk, ik moet na de proefwerkweek (vandaag afgelopen)presentatie doen over me final asignment van het katern "getting the massage" (vwo4, 2e fase), over die engelse en amerikaanse tv series en verschillen, kheb nog nix gedaan..... So please help me!!!! (Om het maar even bij engels te houden!)

Best wel nodig eigenlijk, dus mail maar of zet hier maar neer!!!

En ook als je d'r geen zin in hebt, doe t alstjeblieft om je medemens maar weer te helpen, ik heb técht nodig!!!

HELLUP!!!!

-x- me.
__________________
Live's great, and so is love... (Like: not!!!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2001, 08:40
*athene*
*athene* is offline
Citaat:
just_me schreef:
Kijk, ik moet na de proefwerkweek (vandaag afgelopen)presentatie doen over me final asignment van het katern "getting the massage" (vwo4, 2e fase), over die engelse en amerikaanse tv series en verschillen, kheb nog nix gedaan..... So please help me!!!! (Om het maar even bij engels te houden!)

Best wel nodig eigenlijk, dus mail maar of zet hier maar neer!!!

En ook als je d'r geen zin in hebt, doe t alstjeblieft om je medemens maar weer te helpen, ik heb técht nodig!!!

HELLUP!!!!

Sorry ik doe havo weet jij misschien hoe ik aan een boekverslag van kees van kooten kom?
-x- me.
__________________
rientje
Met citaat reageren
Oud 06-04-2001, 21:13
just_me
just_me is offline
Nee sorry, of gewoon zoeken op kooten, vind je vast wel iets, maar zijn de havo en vwo final asignments niet hetzelfde dan????

-x- me.
__________________
Live's great, and so is love... (Like: not!!!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.