Oud 25-06-2002, 23:15
Mindfields
Mindfields is offline
Doe ik bijna elk prw, ben ook niet te beroerd om andere te helpen dmv blaadje opschuiven of iets te zeggen..
ben 1x gesnapt met een spiekbriefje, kreeg toen 2 punten aftrek van mijn cijfer: 6 --> 4
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Advertentie
Oud 26-06-2002, 14:39
Verwijderd
Tijdens een repetitie, ik geloof dat het Duits was, mezelf een kwart slag draaien, zodat ik de gene die aan de andere kant van het gangpad zat goed voor kon zeggen. Die survaillant liet het in eerste instantie ook nog toe ook. Maar uiteindelijk moest ik toch voorin komen zitten, gek hè?

Verder zat een keer de hele klas (waren er maar 8 ) met een boek voor z'n neus, behalve ik. Hoe stom kun je zijn? Maar goed, ik had wel zelf m'n cijfer gehaald en zij niet.
Oud 26-06-2002, 14:51
BBEM
BBEM is offline
kijk tegenwoordig niet meer zo vaak af, daar hebben ze die grafische rekenmachine voor uitgevonden
__________________
/ 4AGE POWER \
Oud 26-06-2002, 14:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
In de 2e met techniek kergen we ook toetsen en omdat je altijd met z'n zessen aaan een tavel zat moets je een boek voor je neus (open!) zetten zodat je niet zou kunnen afkijken. Welk boek zou je daar nou voor gebruiken?? jiust het techniekboek. En geen leeraar die het ooit door gehad heeft.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-06-2002, 23:52
Tucker
Tucker is offline
nee ik kijk niet af want je riskeert bij ons een f wat gelijk staat aan een heel rond cijfer
__________________
Wees paraat (Lord Baden Powwel of Gilwell)
Oud 28-06-2002, 11:02
Main
Avatar van Main
Main is offline
Citaat:
ieke schreef:
In de 2e met techniek kergen we ook toetsen en omdat je altijd met z'n zessen aaan een tavel zat moets je een boek voor je neus (open!) zetten zodat je niet zou kunnen afkijken. Welk boek zou je daar nou voor gebruiken?? jiust het techniekboek. En geen leeraar die het ooit door gehad heeft.
Wat een idioten die leraren
Oud 03-07-2002, 20:04
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Kijken jullie eigenlijk vaak af? Of deden jullie dat? Of werd er juist bij jullie afgekeken? En risceerden jullie een 1 of keek je toch liever niet af?

En wat is het meest aparte of origineelste dat jullie tijdens een rep of tentamen hebben gedaan?
ik keek eik bijna altijd wel af of had een spiekbriefje. meestal deden een vriendin en ik als het proefwerk hadden gemaakt van blaadjes wisselen en dan wat we zeker wisten ff verbeteren jajaja daar is over nagedacht
Oud 20-05-2006, 17:37
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
5
Oud 20-05-2006, 18:53
Verwijderd
hoezo een up
Oud 20-05-2006, 19:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb nooit afgekeken, ik leerde altijd alles braaf.
Misschien soms op het HBO of het WO als we moeilijke formules of andere moeilijk te onthouden dingen moesten onthouden, dan schreef ik die wel ff voor het tentamen op het kladblaadje dat we bij het examen kregen. Maar dat valt niet onder afkijken.

Edit: inderdaad, wat een belachelijke up met een even belachelijke reply.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2005 Waaraan erger jij je tijdens een (school)examen?
Femic
74 18-04-2005 16:00
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 19:39
Levensbeschouwing & Filosofie Overleven ligt in communicatie?
Kazanka
39 06-10-2003 19:50
ARTistiek [tekeningen] zieke strips
MrT
55 29-06-2003 16:59
Lifestyle gothic
Slettelina *
84 17-05-2002 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.