Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2005, 12:56
niem
niem is offline
Hoihoi,

Ik heb een probleem, de vader van mijn vriend is ernstig ziek.. zo zoek dat ze niet weten hoelang hij nog heeft... zelf denk ik dat het wat langer zal duren, maar mijn vriend denkt dat juist niet..
Nu is het zo dat mijn vriend nu alle aandacht en het verwerken en omgaan met de ziekte met ZIJN gezin doet. Hij betrekt mij er totaal niet bij, dus ik voel me nogal buitengesloten..
Uit eten, speciale gelegenheden, feesten, vakanties.. het moet allemaal met het gezin en ik mag eigenlijk niet mee..
Hoe zouden jullie hier nu mee omgaan??
Ik vind het moeilijk.. enerzijds snap ik hem, anderzijds snap ik het niet waarom hij mij er niet bij probeert te betrekken..
Ik heb het idee dat ik het niet meer trek en dat het tusse ons helemaal niet goed gaat zo.. dat dit straks het einde van onze relatie betekend..
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie het wel leuk vind om ook af en toe nog eens wat met mij (en mijn gezin) te doen??
Neem nou sinterklaas of kerst ofzo.. ik zou het eigenlijk ook wel heel fijn vinden als hij dan bij mij is.. Maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord; het is de wens van mij pa dat we het met het gezin vieren..

Ik wete het echt allemaal niet meer hoor.. ben ik nu onredelijk en claim ik teveel??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2005, 13:01
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
hoelang hebben jullie al wat dan?
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik zou met je vriend gaan praten over wat je dwars zit. Ik vind het wel belangrijk dat hij jou ook erbij betrekt! Ik weet niet hoelang jullie al hebben, maar dit is ook jou laatste kans dan om zijn vader beter te leren kennen of met hem om te gaan. Als je duidelijk hem uitlegt wat er is dan begrijpt hij dat vast wel. Maar zijn leven is natuurlijk op zijn kop gezet door dit nieuws. Hij zal nu maar aan een ding denken en dat is zijn vader en de laatste dagen/maanden/jaren waarmee die met hem kan door brengen

Over het probleem van sinterklaas. Valt dit niet te combineren? Dat je bijvoorbeeld het bij jou een dag ervoor of erna viert? Of gewoon beide op een avond! Ik kan me wel voorstellen dat hij dat thuis graag wil vieren! Het kan het laatste sinterklaasfeest zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:03
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik denk dat hij je voor een deel niet in zijn (of zijn gezins) ellende wil betrekken/meeslepen. maar aan de andere kant zou ik mijn vriend wel erbij betrekken (maja daar ben ik vrouw voor) je moet er met hem over praten, des noods stuur je zijn vader een mail dat je hem graag wilt helpen etc.
ik weet niet hoe lang jullie verkering hebben; na 2 jaar vind ik het wel logisch dat je bij de familie hoort, maar na een maand ofzo is weer anders, dan kent die vader je nauwelijk dus heeft hij er ook logisch geen behoefte aan.
verder denk ik dat die vader en je vriend liever geen 'buitenstaanders' erbij wil halen omdat het natuurlijk niet echt een leuke situatie is.
Ik snap jou heeeel goed dat je buitengesloten voelt, maar ik snap ook wel de situatie van je vriend. Ik zou er iig over praten met hem als ik jou was en je gevoel uitten...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:16
niem
niem is offline
We hebben 2,5 jaar wat..
en ik heb ook ene tijdje bij hem in zijn huis gewoond.. tussen ons is het ook een tijdje klote gegaan, dus misschien dat dat voor zijn gezin ook meespeelt... dat ze mij niet als zijn ware zien ofzo..
maar ik vind het gewoon nogal vaag gaan..

Ik heb me nooit geccepteerd gevoeld door zijn gezin.. ze hebben nooit de moeite genomen om mij te leren kennen..
Zijn broertje ook niet.. maar achter mijn rug om hoor ik dan wel allemaal verhalen dat ze mij niet mogen, terwijl ik ze nooit wat heb misdaan..
Een vriend van mijn vriend heeft wel eens gezegd dat niemand goed genoeg voor hun gezin is.. dus misschien accepteren ze wel niemand..
Maar het erge vind ik dat mn vriend daar in meegaat.. Zijn broertje geeft binnenkort een feestje.. en dat willen ze alleen met het gezin vieren, daar heb ik een woordenwisseling over gehad met mijn vriend.. uiteindelijk hoor ik dat de beste vriendin van zijn broertje wel mag komen.. (en dat is nog wel de ex van mijn vriend)... dat gaat er bij niet in!! Uiteindelijk na veel aandringen mocht ik er dan ook bij zijn, maar dan hoeft het van mij al niet meer.. Ik wil juist dat mijn vriend me er GRAAG bij wil hebben.. niet dat het een kwestie van MOETEN is..
En sinterklaas en kerst enzo.. hij geet gewoon niks meer om mij (en mijn gezin) alles moet nu even gaan zoals hij het wil en zijn vader..
We hebben hier al zo vaak 'ruzie' over gehad en gesprekken die niet tot een oplossing leiden.. dat ik echt niet mer wete wat ik hier nog aan kan veranderen..

Soms denk ik dat hij niet genoeg van me houdt.. en nooit mere wat leuks met mij wil doen totdat zijn vader dood is, maar voor hetzelfde geldt duurt dat 5 jaar.. Of is dat gemeen om te denken?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:26
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik denk dat je een beetje doordraait...ik zou niet eens naar een feestje willen van een gezin waarvan je weet dat ze je niet accepteren of mogen....en je moet je vriendje steunen dat zijn pa dood gaat....kijk, als je nou een super leuke relatie had met dat gezin zou ik het kut vinden...maar je zegt zelf dat je het daar niet eens zo leuk vind, laat het dan lekker lopen!

en dat de beste vriendin van die broer komt is logisch, tis zijn feestje hij mag uitnodigen wie hij wilt....ik snap dat je je buitengesloten voelt, dat je vriend niet aangeeft of laat merken dat hij je er graag bij wilt hebben, maar op dit moment is hij gewoon egoistisch omdat het hier om zijn vader gaat die hij binnenkort niet meer zal hebben, dat doet gekke dingen met mensen...

laat lekker lopen en ga zelf wat leuke dingen doen, dan komt hij vanzelf wel bij je terug...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 16:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heb je al eens met echte goede agrumenten gehoord waarom hij hier precies voor kiest?
Want het komt heel erg over op mij als het idee dat jij je zegje doet, hij zijn zegje en dat daarmee de kous af is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 18:19
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou lekkere vriend en zijn familie dan. Heb je nooit gevraagd of hij zelf wil dat jij bij al die feestjes bent? Vraag hem gewoon of ie je nog wel ziet zitten en dat je het zelf best moeilijk met de situatie hebt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 18:42
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Als ik in zijn situatie zou zitten zou ik juist extra veel steun bij mn vriendje zoeken, ipv hem juist helemaal buiten te sluiten..
Ik zou toch nog een goed met hem praten! Ik ben het een met al het bovenstaande..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:13
niem
niem is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-10-2005 @ 17:00 :
Heb je al eens met echte goede agrumenten gehoord waarom hij hier precies voor kiest?
Want het komt heel erg over op mij als het idee dat jij je zegje doet, hij zijn zegje en dat daarmee de kous af is
Hij zegt dat hij het uit respect doet.. omda het de wensen zijn van zijn vader, en dat hij nog 50 jaar lang samen met mij dingen kan doen..
En opzich snap ik wel dat je je wilt houden aan de wens van je vader als die dood gaat, maar ergens moet mn vriend toch een grens trekken en mij er ook bij betrekken..

Ookal mag ik die familie niet, maar hij vraagt het nieteens.. het is gewoon vanzelfspreklend dat ik niet meega.. dat heb ik maar te accepteren..

Dus aan de ene kant doen we wel allebei ons zegje, maar er komt idd geen oplossing uit, want misschien is die er wel niet??? En moet ik me maar wegcijferen totdat zijn pa is overleden, maarja voor hetzelfde geld duurt dat nog 5 jaar en dan is onze relatie allang naar de knoppen..

Echt zwaar kut dit!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:15
niem
niem is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 03-10-2005 @ 19:19 :
Nou lekkere vriend en zijn familie dan. Heb je nooit gevraagd of hij zelf wil dat jij bij al die feestjes bent? Vraag hem gewoon of ie je nog wel ziet zitten en dat je het zelf best moeilijk met de situatie hebt.
Hij zei dat het hem niks uit maakt, maar dat ie het wel leuk vindt.. alleen omdat ik er zo over 'zeur' hoeft het van hem niet meer zegt hij steeds.. dan vind ie het niet gezellig ofzo... maarja ik heb 'zeur' er juist over omdat ik ermee zit en omdat ik er geen oplossing voor weet...
Ik kan mezelf moeilijk gaan uitnodigen en de heleboel forceren.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
niem schreef op 03-10-2005 @ 20:15 :
Hij zei dat het hem niks uit maakt, maar dat ie het wel leuk vindt.. alleen omdat ik er zo over 'zeur' hoeft het van hem niet meer zegt hij steeds.. dan vind ie het niet gezellig ofzo... maarja ik heb 'zeur' er juist over omdat ik ermee zit en omdat ik er geen oplossing voor weet...
Ik kan mezelf moeilijk gaan uitnodigen en de heleboel forceren.
Waarom wil je naar de verjaardag van zijn broer als hij je totaal niet mag en jij er niet graag komt?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:20
niem
niem is offline
Citaat:
evanescence schreef op 03-10-2005 @ 14:26 :
Ik denk dat je een beetje doordraait...ik zou niet eens naar een feestje willen van een gezin waarvan je weet dat ze je niet accepteren of mogen....en je moet je vriendje steunen dat zijn pa dood gaat....kijk, als je nou een super leuke relatie had met dat gezin zou ik het kut vinden...maar je zegt zelf dat je het daar niet eens zo leuk vind, laat het dan lekker lopen!

en dat de beste vriendin van die broer komt is logisch, tis zijn feestje hij mag uitnodigen wie hij wilt....ik snap dat je je buitengesloten voelt, dat je vriend niet aangeeft of laat merken dat hij je er graag bij wilt hebben, maar op dit moment is hij gewoon egoistisch omdat het hier om zijn vader gaat die hij binnenkort niet meer zal hebben, dat doet gekke dingen met mensen...

laat lekker lopen en ga zelf wat leuke dingen doen, dan komt hij vanzelf wel bij je terug...
Misschien heb je wel gelijk en draai ik beetje door.. ik wil dnek ik graag wel geaccepteerd worden en aardig gevonden worden door hun, maar dit zit er van hun kant toch niet in (ookal heb ik ze echt nooit wat misdaan!!)

Het gaat ook om het feit dat mijn vriend aan mij dingen heeft beloofd en die nu niet nakomt. Zo zouden we deze winter naar disneyland gaan met zn 2en, en nu gaan ze daar heen met het gezin.. Terwijl hij het echt had beloofd omdat ik deze zomer ook al niet met hem op vakantie ben geweest omdat ze met het gezin gingen..
Maar nu gaat ie dus met zijn gezin naar disneyland terwijl ik met hem zou gaan en als ik dan vraag of we dan nog wat gaan doen als hij terug is (weekendje weg ofzo) dan zegt hij dat hij daar geen geld meer voor heeft...
Wat ie ook echt niet heeft, dus we konden dan sowiezo niet naar dinseyland, maar toch het gaat om principe..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:23
niem
niem is offline
Citaat:
Estar schreef op 03-10-2005 @ 20:17 :
Waarom wil je naar de verjaardag van zijn broer als hij je totaal niet mag en jij er niet graag komt?
Mere uit principe, omdat ik toch wel graag uitgenodigt zou worden op zn minst.. zodat ik zelf kan kiezen of ik wel of niet ga..
Nu werd ik nieteens uitgenodigd.. zelfs niet door mn eigen vriend..
En omdat ik het raar vind dat ze het perse met gezin wouden vieren, maar dat nu de beste vriendin van zijn broer wel komt... Das toch ook niet met het gezin??
Waarom word ik dan niet gewoon gevraagd??

Uiteindelijk omdat ik er een beetje ruzie over heb gehad met mn vriend mocht ik dan wel komen, maar ik merkte gewoon dat dat geforceerd was... dus liever niet..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:34
Verwijderd
Bekijk het zo, eentje gaat er al dood
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:39
niem
niem is offline
dan heeft die voodoo pop toch gewerkt
Nee echt erg, maar ik zit er idd een heel stuk minder mee dan mn vriend.. omdat ik het gezin toch heel raar vind. Maarja juist daarom snap ik misschien mn vriend niet zo goed als zou moeten..das wel erg misschien
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik zou er ook knap van balen als het gezin van mijn vriend mij niet zag zitten. Het maakt een hoop dingen een stuk moeilijker, zeker omdat je zeker nu er voor je vriend wil zijn, en het lijkt wel alsof hij dat niet toestaat. Tja, ik vind het errug vreemd allemaal, en ik zou er zeker met hem over praten. Of misschien moet je het juist niet meer proberen, maar hem gewoon even laten gaan en je helemaal op je eigen leven richten. Mocht hij de boodschap dan begrijpen, komt hij naar je toe. Snapt hij het niet, denk ik dat het einde van de relatie in zicht is. Lullig, maar helaas. Op deze manier werkt het ook niet.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-10-2005 @ 20:34 :
Bekijk het zo, eentje gaat er al dood
Beetje hard hè, zo lullig doen over iemand die je niet eens kent? Ik snap dat je de TS een oppepper wilt geven, maar dit is wel heel lomp.

ontopic: Ik vind het een beetje moeilijk om iets te zeggen over dit onderwerp. Niet dat mijn opa met een vader te vergelijken was, maar ik was heel close met hem. Toen hij op sterven lag heb ik mijn vriend constant meegenomen, we hadden toen ongeveer 10 maanden...

Hoe is jou vriend verder, zeg maar buiten het sterven van zijn vader om? Is hij überhaupt iemand die voor je opkomt, of is het vaak een persoon die eerder geneigd is voor zijn familie te gaan? Stel dat het laatste zo is, dan zou het kunnen zijn dat hij zo aan zijn familie hangt, dat dit versterkt wordt door de omstandigheden.

Persoonlijk zou ik denken: Leuk dat iemand close is met zijn familie, maar als dat inhoud dat ik de rest van de relatie moet vechten om acceptatie, en dat mijn vriend daarin niet naast me staat, dan kan hij beter op zoek gaan naar een meisje dat zich stilletjes aansluit bij alles wat hij doet...

Maar dan alsnog: vind het moeilijk om hier wat over te zeggen, aangezien ik niet weet wat er zich in het hoofd van je vriend afspeelt.

Sterkte ermee in ieder geval
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2005, 22:04
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hoi, ik vind het ook een beetje lullig wat hij doet..kijk, dat hij nu vaker dingetjes onderneemt met zijn gezin, is te begrijpen, vooral omdat het dan 'de wens van zijn vader is' en dat soort dingen horen nu eenmaal voor te gaan. Maar hij kan het dan toch combineren, dat hij jou erbij vraagt, dat lijkt me heel gezond als hij dat doet..want hij moet je ook graag WILLEN zien, en misschien juist wel eens kunnen zeggen 'ik baal er ook van dat ik altijd dingetjes moet doen met mijn gezin en daardoor minder tijd heb voor jou en onze relatie'.

Nu vind ik hem juist een beetje overdreven. En ik vind het ontzettend gemeen van hem dat hij zegt dat doordat jij zeurt, hij je niet meer gaat uitnodigen. Dat vind ik echt een lame smoes..

Ik vind het wel raar, vooral na zo'n lange relatie, dat hij je dan zo gaat behandelen..was hij eerder echt anders?

Ik vind het in ieder geval echt fout van hem hoe hij tegen je doet, en dat jij dit niet verdient hebt..heel stom gezegd: jij kan er niets aan doen dat zijn vader ziek is..

Maar als zijn ouders jou er niet bij willen hebben, moet hij ook eigenlijk voor je opkomen, maar als hij dat niet doet, vind ik dat ook een beetje lullig van hem..

Wordt hij nu echt zo enorm in beslag genomen het 'dingen ondernemen met de familie?'

Ik zou hem eerlijk zeggen dat je niet weet of je op deze basis nog een relatie kunt onderhouden, het klinkt heel stom maar dat zou ik JUIST zeggen, zodat hij misschien eens even op schrikt en ziet wat hij op het spel zet door zijn gedrag. Als hij echt van je houdt, moet hij wel schrikken en meer moeite voor jou willen doen.

Ik zou echt zeggen tegen hem dat je niet weet of je nog wilt vechten voor een relatie waarvan je niet weet of hij het nog wel zo belangrijk vindt. Ook al is zijn vader ernstig ziek, dat betekent niet dat zijn liefde en moeite voor jou mag afnemen.

Natuurlijk kan het voorkomen dat hij minder aandacht aan jou geeft, maar dan zou het al schelen als hij tegen je zou zeggen dat hij het doorheeft en dat hem dat spijt, niet?

Nouja het lijkt me een hele moeilijke situatie voor jou, vooral omdat je natuurlijk ook niet de 'bitch' wilt uithangen, maar ik snap je echt wel en ik zou me precies hetzelfde voelen.

Je wilt niet zo behandeld worden door hem, maar stiekem wil je hem ook niet opgeven. Toch zou ik hem misschien die indruk geven, zodat hij wakker schrikt en ziet wat hij op het spel zet..

Heel veel succes en sterkte, denk eraan dat ook jij geen vriend verdient die jou altijd laat zitten voor zijn gezin en nooit voor jou opkomt. Het is niet gezond om ruzie te moeten maken totdat ook jij ergens voor uitgenodigd bent, ook hij moet initiatief tonen en voor jou opkomen!! (ik spreek uit ervaring..)

Sterkte, liefs
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 23:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
niem schreef op 03-10-2005 @ 20:13 :
Hij zegt dat hij het uit respect doet..
omdat het de wensen zijn van zijn vader, en dat hij nog 50 jaar lang samen met mij dingen kan doen..
En opzich snap ik wel dat je je wilt houden aan de wens van je vader als die dood gaat, maar ergens moet mn vriend toch een grens trekken en mij er ook bij betrekken..

Ookal mag ik die familie niet, maar hij vraagt het nieteens.. het is gewoon vanzelfspreklend dat ik niet meega.. dat heb ik maar te accepteren..

Dus aan de ene kant doen we wel allebei ons zegje, maar er komt idd geen oplossing uit, want misschien is die er wel niet??? En moet ik me maar wegcijferen totdat zijn pa is overleden, maarja voor hetzelfde geld duurt dat nog 5 jaar en dan is onze relatie allang naar de knoppen..

Echt zwaar kut dit!
En als je hem respecteert, laat hij jou gewoon links liggen, fijne keuze als je t mij vraagt...

Natuurlijk is het fijn voor zijn vader als de familie zijn wensen respecteert, maar om dat dan ook onvoorwaardelijk te doen zonder ergens tegenin te gaan als familie, dan krijg ik toch een beetje de indruk dat je vriend's vader zijn positie een beetje erg misbruikt. Natuurlijk is het niet fijn als je niet lang meer te leven hebt, maar om dan iedereen alles maar te laten wijken zodat jij een paar vlekkeloze laatste weken/maanden/jaren hebt, dat gaat mij toch echt een beetje té ver.

Je moet jezelf zeker niet weg laten cijferen, want zoals je zelf al zegt, wie weet hoe lang het nog duurt en al die tijd zal jij dus ondergeschikt zijn aan de wil van de vader van je vriend als het zo doorgaat, lijkt me geen leuk vooruitzicht.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 09:20
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
niem schreef op 03-10-2005 @ 20:20 :
Misschien heb je wel gelijk en draai ik beetje door.. ik wil dnek ik graag wel geaccepteerd worden en aardig gevonden worden door hun, maar dit zit er van hun kant toch niet in (ookal heb ik ze echt nooit wat misdaan!!)

Het gaat ook om het feit dat mijn vriend aan mij dingen heeft beloofd en die nu niet nakomt. Zo zouden we deze winter naar disneyland gaan met zn 2en, en nu gaan ze daar heen met het gezin.. Terwijl hij het echt had beloofd omdat ik deze zomer ook al niet met hem op vakantie ben geweest omdat ze met het gezin gingen..
Maar nu gaat ie dus met zijn gezin naar disneyland terwijl ik met hem zou gaan en als ik dan vraag of we dan nog wat gaan doen als hij terug is (weekendje weg ofzo) dan zegt hij dat hij daar geen geld meer voor heeft...
Wat ie ook echt niet heeft, dus we konden dan sowiezo niet naar dinseyland, maar toch het gaat om principe..
dat is dikke naai ja!!! mag je wel mee naar disney? nee zeker....nou ik zou me met zoiets echt genaaid voelen.
kijk ik zie het zo:
als mijn schoonfamilie mij niet mag, en mijn schoonvader is ernstig ziek en wilt mij er niet bij hebben en mijn vriend neemt me ook niet mee. Ik zou het ook lullig vinden en me buitengesloten voelen. Maar ik zou het dan maar lekker laten stikken, we mogen elkaar dan toch niet.
mar als je vriend dingen beloofd heeft/ of beloofd moet hij die nakomen...soms kan dat natuurlijk niet (mijn vriend beloofd ook vaak een kado'tje en lukt dat niet vanwege geld enzo) maar het zou toch zo naai zijn als hij weg gaat met zijn ouders naar de plek waar hij met jou zou gaan.
PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 03-10-2005 @ 22:47 :
Beetje hard hè, zo lullig doen over iemand die je niet eens kent? Ik snap dat je de TS een oppepper wilt geven, maar dit is wel heel lomp.
Ik wil helemaal niet de TS een oppepper geven, ik wil een slechte grap maken. Lullig doen gaat nu juist het beste over mensen die je niet kent.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 10:55
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Weer een berichtje van mij..ik lees nu dat stukje van Disney, maar zeg alsjeblieft dat hij je wel meegevraagd heeft..ik bedoel in feite moet het zo gaan vind ik:

Jij zou met hem naar Disney gaan en nu wilt zijn gezin dat. In feite zou hij JOU moeten VRAGEN of het erg is als zijn gezin MEEGAAT met jullie 2-tjes.

Maar ik heb het voorgevoel dat het zo is gegaan: Hij gaat nu met zijn gezin naar Disney en heeft jou daarvoor afgezegd..

Ik hoop echt dat ik hier geen gelijk in heb, maar als het wel zo is, echt pik dit niet, zeg hem wat hij eigenlijk had moeten doen en vraag in hemelsnaam hoeveel hij nog van je houdt. Hij denkt dat jij hem nooit zal verlaten, omdat hij denkt dat jij de komende 50 jaar nog wel leuke dingen met hem kunt doen. Vertel hem dat als dit zo doorgaat, hij die 50 jaar met jou wel kan vergeten!!

Sorry voor de felheid, maar ik vind het toch wel zo lullig hoe hij je behandelt, hij ziet je echt als iets vanzelfsprekends waarmee hij 'nog wel 50 jaar dingen mee kan doen dus hoeft hij nu geen speciale aandacht aan jou te geven'. Ik vind dat hij dan wel erg veel van je vraagt.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:53
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 03-10-2005 @ 22:47 :
Beetje hard hè, zo lullig doen over iemand die je niet eens kent? Ik snap dat je de TS een oppepper wilt geven, maar dit is wel heel lomp.

Als je even goed leest zie je dat de TS het helemaal niet zo oneens is met deze opmerking
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 04-10-2005 @ 14:53 :
Als je even goed leest zie je dat de TS het helemaal niet zo oneens is met deze opmerking

Offtopic: Ts heeft misschien, heel misschien een beetje recht om deze uitspraak te doen. (maar als ze slim is zegt ze dat nooit tegen haar vriend ) Zij niet in mijn ogen.

Zelfs mijn zwager van 4 jaar oud weet dat het niet fatsoenlijk is om zo'n uitspraak te doen...

Maar ach, dat schijnt de jeugd van tegenwoordig te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 04-10-2005 @ 21:14 :

Offtopic: Ts heeft misschien, heel misschien een beetje recht om deze uitspraak te doen. (maar als ze slim is zegt ze dat nooit tegen haar vriend ) Zij niet in mijn ogen.

Zelfs mijn zwager van 4 jaar oud weet dat het niet fatsoenlijk is om zo'n uitspraak te doen...

Maar ach, dat schijnt de jeugd van tegenwoordig te zijn
Natuurlijk is het niet fatsoenlijk, daarom is het a) leuk en b) op een forum gezegd en niet recht in het gezicht van die vriend. Ik neem aan dat je zelf ook wel uit de tekst hebt gehaald dat ze het persoonlijk niet zo'n ramp vindt dat die man doodgaat? (En begrijpelijk).
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 04:09
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
ik heb ditzelfde gehad toen mijn vader overleed,

kijk het probleem met dit soort dingen is dat het zoveel pijn doet dat je eigenlijk alleen maar met die situatie bezig bent.

meid heb alsjeblieft heel veel geduld

hij meent het echt niet zo slecht
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:40
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 04-10-2005 @ 21:14 :

Offtopic: Ts heeft misschien, heel misschien een beetje recht om deze uitspraak te doen. (maar als ze slim is zegt ze dat nooit tegen haar vriend ) Zij niet in mijn ogen.

Zelfs mijn zwager van 4 jaar oud weet dat het niet fatsoenlijk is om zo'n uitspraak te doen...

Maar ach, dat schijnt de jeugd van tegenwoordig te zijn
Een beetje humor kan de situatie ook helpen relativeren
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 05-10-2005 @ 17:40 :
Een beetje humor kan de situatie ook helpen relativeren
Voor haar misschien wel, hoop alleen wel dat haar vriend dit niet te lezen krijgt...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:11
niem
niem is offline
Hey allemaal,

thanx voor de reacties..

Het is nogal kut omdat ik eerst dacht dat ik misschien onredelijk deed tegen hem en hem in het nauw dreef door mee te willen naar dingen.. maar blijkbaar vinden jullie dat hij me er ook niet goed bij betrekt..

Mn vriend is een jongen die het ene moment alleen maar negatie dingen over zn familie kan lullen en ze ff paar weken niet wil zien, en hun vervolgens in hun hol kruipt.. Heel raar, maar ik snap er zelf ook niks mere van!!

Ik ben idd niet mee gevraagd naar disneyland.. Ik kan er nu een heel drama van gaan maken.. (wat ik al vaker heb gedaan, en wat dus alleen maar averechts werkt) Maar ik dnek dat ik jullie tips op ga volgen.. ik ga zijn familie een beetje links laten liggen, me er niks meer van aantrekken en me focussen op mijn eigen leven, en het gezellig maken met hem..
Ik hoop dat ie dan uiteindelijk beseft wat ie aan me heeft.. Misschien kan ik wel een compromis maken.. dat ik dan perse wil dat hij in de voorjaarsvakantie met mij naar disneyland gaat.. en dat hij er maar voor gaat sparen, en het ook boekt..

Ik heb hem ook al vaak genoeg gezegd dat ik het zo niet vol houd en dat ik het soms liever uitmaak als het zo moet maar doordat ik dat al te vaak heb gezegd neemt hij dat niet meer serieus en hij weet ook dat dat niet waar is.

Het is soms gewoon zo moeilijk he, schoonfamilie *zucht!!* helemaal in deze situatie...

Ik begreep trouwens dat morgan dat grappig bedoelde.. het klinkt misschien hard en ik zal het ook nooit tegen mijn vriend zeggen, maar ik zou er idd niet zo heel erg mee zitten als zijn pa dood is.. Wel voor hem hoor, en om hem verdrietig te zien, want ik zou er niet aan moeten denken dat het mijn pa was, maar ik heb zelf persoonlijk niks met die man. Behalve dat ik vind dat hij op dit moment zijn ziekte als excuus gebruikt om alleen met het gezin te zijn..

Nogmaals bedankt voor alle reacties!!

Mocht de tactiek van lief zijn en het negeren nou niet werken, dan ga ik er zlef maar eens heel hard over nadenken of ik 2e keus wil blijven..

X
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:40
Verwijderd
Inderdaad, wel goed dat je het allemaal nog even aankijkt en het op een andere manier gaat proberen. Hoop voor je dat het lukt. Maar zo niet:

Citaat:
niem schreef op 06-10-2005 @ 00:11 :
Ik heb hem ook al vaak genoeg gezegd dat ik het zo niet vol houd en dat ik het soms liever uitmaak als het zo moet maar doordat ik dat al te vaak heb gezegd neemt hij dat niet meer serieus en hij weet ook dat dat niet waar is.
Als je zo vaak zegt dat je het uitmaakt en het nooit doet, neemt hij niet alleen dat 'dreigement' niet serieus, maar jou ook niet, en ik heb het idee dat dit aan de hand is.

Waarom zou je het niet ook gewoon doen? Hopelijk beseft hij dan dat hij met jou niet kan sollen, dat hij moet waarderen wat hij heeft en zal hij ook eens gaan nadenken over zijn aandeel in deze relatie.

Doet hij dat allemaal niet, dan kun je misschien maar beter van hem af zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden van vriend
Magaline
38 28-08-2010 10:20
Psychologie claimen/verlatingsangst-achtig... graag tips?
yayminay
5 31-03-2009 22:33
Liefde & Relatie Singles.
ZsaZsaZsu
500 21-12-2005 01:24
Liefde & Relatie mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-(
meisje833
60 19-11-2004 22:47
Liefde & Relatie gezeik met mn beste vriend
Noddy
14 17-11-2004 17:17
Liefde & Relatie claim
Fallen One
9 21-11-2002 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.