Oud 18-01-2010, 20:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik mijn camera kwijt ben en ik geen foto kan maken van mijn mooie nieuwe galajurk en ander kleertjes en van mijn überschattige keukenschort
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 18-01-2010, 20:27
Verwijderd
Dit topic.
Oud 18-01-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Dit topic.
you was me for
Oud 18-01-2010, 21:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat ik me ziek voel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-01-2010, 21:33
Verwijderd
Dubbele aflevering 24 die takkehard staat
Oud 18-01-2010, 22:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me ook ziek en snotterig en ik vind het stom dat mijn vader waarschijnlijk nog minstens 3 maanden langer in Bosnië blijft en dat ik mijn hart wil luchten tegen mijn vriendje maar die zit in flipping alphen aan de rijn en zit met z'n aandacht heel ergens anders.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-01-2010, 22:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik voel me ook ziek en snotterig en ik vind het stom dat mijn vader waarschijnlijk nog minstens 3 maanden langer in Bosnië blijft en dat ik mijn hart wil luchten tegen mijn vriendje maar die zit in flipping alphen aan de rijn en zit met z'n aandacht heel ergens anders.
Aww, maar dan zijn wij er toch even voor je. *hug*
__________________
you're not my demographic
Oud 18-01-2010, 22:13
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Dat er geen leuke meisjes in de buurt zijn
__________________
Yoloswag 420
Oud 18-01-2010, 22:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik voel me ook ziek en snotterig en ik vind het stom dat mijn vader waarschijnlijk nog minstens 3 maanden langer in Bosnië blijft en dat ik mijn hart wil luchten tegen mijn vriendje maar die zit in flipping alphen aan de rijn en zit met z'n aandacht heel ergens anders.
Citaat:
Aww, maar dan zijn wij er toch even voor je. *hug*
!

En je mag altijd hier komen als je moet hartluchten en alles he!
Ik kan je niet alles geven wat je vriendje je kan geven want ik ben je vriendje niet maar een knuffel kan er best af
Oud 19-01-2010, 17:19
Verwijderd
Dat ik WEER te verlegen doe en dat ik zuig in planning en te stil ben en te onduidelijk praat en argh. Zeggen ze dat ze zich zorgen over me maken en dat ik ms beter een niveau lager zou kunnen. Ja, daahaag, ik schaam me nu al kapot voor het niveau van mijn klas, laat staan dat ik nog een niveau lager moet. Bij wat voor mensen kom ik dan terecht?
Ik weet verdomme ook gewoon dat ik dit niveau WEL kan. Alleen die GRAFVERLEGENHEID EN GEBREK AAN PLANNING. Waarom zeggen ze meteen dat ze over het niveau twijfelen. Hallo, ik heb nu al 2x een 10 op mijn rapport (niks speciaals voor gedaan) en het andere cijfer is ook wel okee, maar niet echt heel goed, omdat het een crea opdracht was en de ander had ik niet meer voor kunnen leren.
En de w op mijn toetsenbord doet kut.

Ik wil knuffels en liefde enzo.
Oud 20-01-2010, 17:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn stiefmoeder. Het maakt me erg boos en verdrietig dat ze mijn vader de schuld geeft van allemaal dingen waar ZIJ en IK het over oneens zijn. En het maakt zeker weten mijn vader ook erg boos en verdrietig.
Oud 20-01-2010, 17:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat ik WEER te verlegen doe en dat ik zuig in planning en te stil ben en te onduidelijk praat en argh. Zeggen ze dat ze zich zorgen over me maken en dat ik ms beter een niveau lager zou kunnen. Ja, daahaag, ik schaam me nu al kapot voor het niveau van mijn klas, laat staan dat ik nog een niveau lager moet. Bij wat voor mensen kom ik dan terecht?
Ik weet verdomme ook gewoon dat ik dit niveau WEL kan. Alleen die GRAFVERLEGENHEID EN GEBREK AAN PLANNING. Waarom zeggen ze meteen dat ze over het niveau twijfelen. Hallo, ik heb nu al 2x een 10 op mijn rapport (niks speciaals voor gedaan) en het andere cijfer is ook wel okee, maar niet echt heel goed, omdat het een crea opdracht was en de ander had ik niet meer voor kunnen leren.
En de w op mijn toetsenbord doet kut.

Ik wil knuffels en liefde enzo.
oh dat is zo gemeen, als ze beginnen over dat je misschien een lager niveau moet doen en alles! *knuf*
Oud 21-01-2010, 12:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat ik WEER te verlegen doe en dat ik zuig in planning en te stil ben en te onduidelijk praat en argh. Zeggen ze dat ze zich zorgen over me maken en dat ik ms beter een niveau lager zou kunnen. Ja, daahaag, ik schaam me nu al kapot voor het niveau van mijn klas, laat staan dat ik nog een niveau lager moet. Bij wat voor mensen kom ik dan terecht?
Ik weet verdomme ook gewoon dat ik dit niveau WEL kan. Alleen die GRAFVERLEGENHEID EN GEBREK AAN PLANNING. Waarom zeggen ze meteen dat ze over het niveau twijfelen. Hallo, ik heb nu al 2x een 10 op mijn rapport (niks speciaals voor gedaan) en het andere cijfer is ook wel okee, maar niet echt heel goed, omdat het een crea opdracht was en de ander had ik niet meer voor kunnen leren.
En de w op mijn toetsenbord doet kut.

Ik wil knuffels en liefde enzo.
*knuffels en liefde geeft* (Beter laat dan nooit toch?)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-01-2010, 16:17
Verwijderd
De IB-groep (of zoals het nu heet, de Dienst Uitvoering Onderwijs) heeft een acceptgiro opgestuurd voor de aflossing van mijn studieschuld. Daarbij zit een machtigingskaart voor automatisch betaalgemak. Die kan ik op de post doen. Maar waarom zit er geen envelop bij, ik ga toch niet mijn rekeningnummer en correspondentienummer en wat al niet meer open en bloot op die kaart zetten?
Oud 21-01-2010, 16:25
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik maandag een stom tentamen heb.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 21-01-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn stiefmoeder. Het maakt me erg boos en verdrietig dat ze mijn vader de schuld geeft van allemaal dingen waar ZIJ en IK het over oneens zijn. En het maakt zeker weten mijn vader ook erg boos en verdrietig.
Jouw stiefmoeder mag echt blij zijn met jou want ik had haar echt al lang het huis uit geterroriseerd.
Oud 21-01-2010, 16:55
Verwijderd
die IQ test van bnn
Oud 21-01-2010, 17:02
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Dat mijn huisgenoot en ik net boodschappen gingen doen voor mijn feestje. We hadden drie grote tassen vol, gingen expres nog lopen omdat we bang waren dat er iets kapot zou vallen, en wat gebeurt er... Juist 1 fles canei, 1 fles rosé en zeker 6 flesjes bier kapot...
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Ads door Google
Oud 21-01-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
dat mijn huisgenoot en ik net boodschappen gingen doen voor mijn feestje. We hadden drie grote tassen vol, gingen expres nog lopen omdat we bang waren dat er iets kapot zou vallen, en wat gebeurt er... Juist 1 fles canei, 1 fles rosé en zeker 6 flesjes bier kapot...
canei!!! Split the earth, boiling blood of the demons, never break a bottle of caneiiii !::!:!::@:@:@:;22@;2
Oud 21-01-2010, 17:22
Verwijderd
Ik krijg het altijd voor elkaar om een net geopende zak drop omgekeerd op de grond te laten vallen
Oud 21-01-2010, 17:50
Verwijderd
een groot deel van de winkelende bevolking van deze stad bevalt me niet en dat is wederzijds
Oud 21-01-2010, 18:09
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Dit topic.
Deze opmerking.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 21-01-2010, 19:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kreeg het voor elkaar om vanochtend een pak ROGGEBROOD leeg te laten vallen in de keuken.

roggebrood. Geen dropballetjes. Geen pepermuntjes. ROGGEBROOD.
Oud 21-01-2010, 20:55
Verwijderd
Ik heb echt een grafhekel aan Esmee Denters. Met die achterlijke riedeltjes die verhullen dat ze geen enkele lange noot kan zingen.
Oud 21-01-2010, 23:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben het met noodles eens. Zo getalenteerd is ze echt niet, ze heeft alleen een marketable hoofd en persoonlijkheid. Zo'n "leuke spontane meid." Bah.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 21-01-2010, 23:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 'r gezien bij de Nieuwjaarsnacht en ze playbackte echt alles en nog eens slecht ook.
Verder vind ik dat dat mens instraling heeft ipv uitstraling.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-01-2010, 23:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het niet zo leuk als mensen van mening zijn dat artiesten beter zijn als ze beroemd zijn. Ik had laatst een youtubediscussie met mensen over dat Kesha-type, you know, the talentless one, en toen zeiden mensen dat ze het zonde vonden dat types als zij beroemd werden terwijl leuke en bijzondere en getalenteerde mensen zoals (voorbeeld dat iemand noemde) kimya dawson onbekend blijven. Als je leuk en bijzonder bent doe je het niet om beroemd te worden op zo'n manier dat je op de voorkant van de ElleGirl komt te staan maar om waardering van lieve fans die je schattige mailtjes sturen en zo! (kimya dawson weer).
En ik vind het niet leuk als mensen roepen dat mensen moeten stoppen met DISSEN van artiesten want ja je hebt dus zo echt geen levuh als je een negatieve mening uit over iets, als je het stom vindt waarom kijk je het dan eh losert. Gewoon. Mening geven. Up to date blijven met de culturele ontwikkelingen zodat je weet waar je het over hebt als je zegt dat we allemaal naar de kloten gaan, zekerste weten. Omdat het leuk is in discussie te gaan met dat soort vage types.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-01-2010, 00:17
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Dat ik 13 februari naar de musical Joseph moet. Maar ach, het is een verjaardagscadeau voor mijn vriendinnetje en die vindt het wel heel leuk dus zal me erdoorheen moeten bijten.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 22-01-2010, 00:20
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat ik 13 februari naar de musical Joseph moet. Maar ach, het is een verjaardagscadeau voor mijn vriendinnetje en die vindt het wel heel leuk dus zal me erdoorheen moeten bijten.
Wanneer ben je terug gekomen in NL dan?
__________________
Yoloswag 420
Oud 22-01-2010, 00:26
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Die kut UC's op saai
__________________
Yoloswag 420
Oud 22-01-2010, 00:59
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Wanneer ben je terug gekomen in NL dan?
2 weken terug kom ik hier... ook sneeuw -_-
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 22-01-2010, 01:03
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
2 weken terug kom ik hier... ook sneeuw -_-
Mis je Noorwegen een beetje?
__________________
Yoloswag 420
Oud 22-01-2010, 01:26
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Ik heb echt een grafhekel aan Esmee Denters. Met die achterlijke riedeltjes die verhullen dat ze geen enkele lange noot kan zingen.
Dus, dat.
Oud 22-01-2010, 06:27
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Mis je Noorwegen een beetje?
Noorwegen niet, Zweden wel
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 22-01-2010, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik dat dat mens instraling heeft ipv uitstraling.


Ik vind alles wel leuk momenteel. Nouja, het eten is hier praktisch op, dat is niet echt leuk. Maar 'op' is in dit geval moar liek 'er is nog pasta en kaas en een biologische hamburger, alleen is er niks anders dus kun je niet kiezen wat je wil'. Dus eigenlijk is het gewoon gezanik. Oja, ik heb nog steeds geen stage gevonden, dat is op zich vermeldenswaardig. Maar aan de andere kant, ik kan zo duizend stages krijgen als ik minder kritisch doe en gewoon iets uitkies, dus is het m'n eigen schuld en moet ik niet zo zeuren. Och och och.
Oud 22-01-2010, 08:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
4chan is langzaam :/
__________________
Wat een briljante deductie!
Ads door Google
Oud 22-01-2010, 16:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die kut UC's op saai
Niet zo miepen jongen...
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 16:51
Verwijderd
Kapot internet in m'n studentenhuis.
Oud 22-01-2010, 17:29
Verwijderd
Nog steeds: dit topic.
Oud 22-01-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Dat ik WEER te verlegen doe en dat ik zuig in planning en te stil ben
Oud 22-01-2010, 17:31
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
/r9k/
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met noodles eens. Zo getalenteerd is ze echt niet, ze heeft alleen een marketable hoofd en persoonlijkheid. Zo'n "leuke spontane meid." Bah.
bleergh
Oud 22-01-2010, 17:35
Verwijderd
/idontgetyou/
Oud 22-01-2010, 17:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
/r9k/ is een subforum op het beruchte 4chan waar alleen maar emo's zitten die gedumpt zijn door hun vriendin en daar dan berichten over plaatsen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 17:40
Verwijderd
nou zeg! mag ik ook even verlegen zijn ofzo vechten he!
Oud 22-01-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
nou zeg! mag ik ook even verlegen zijn ofzo vechten he!
Ben je echt zo verlegen ja? Waarom, onzeker ofzo?
Oud 22-01-2010, 17:50
Verwijderd
ja ik weet het niet. nouja, ik probeer eroverheen te komen, maar lukken doet het niet echt. ik klap gewoon helemaal dicht bij mensen, vooral als ik ze niet goed ken. echt KUT!
Oud 22-01-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
ja ik weet het niet. nouja, ik probeer eroverheen te komen, maar lukken doet het niet echt. ik klap gewoon helemaal dicht bij mensen, vooral als ik ze niet goed ken. echt KUT!
Acherm! Zal ik je eroverheen helpen
Oud 22-01-2010, 17:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Acherm! Zal ik je eroverheen helpen
-insert spongebobface-
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 22-01-2010, 18:01
Verwijderd
hier:
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet zo leuk?
Chick Rock
500 27-08-2010 11:32
De Kantine godversaai #842
Verwijderd
500 28-01-2010 17:22
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 21:49
De Kantine Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen?
Allure
160 23-05-2009 12:44
Software & Hardware [laptop kopen] wat vind jij ervan?
aniki
17 13-07-2004 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.