Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2010, 17:10
Verwijderd
Advertentie
Oud 22-01-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'r gezien bij de Nieuwjaarsnacht en ze playbackte echt alles en nog eens slecht ook.
Verder vind ik dat dat mens instraling heeft ipv uitstraling.
LOL.
Oud 22-01-2010, 21:10
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dat ik drie muggebulten heb en mijn olifantenboekenlegger kwijt ben.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 22-01-2010, 23:00
Verwijderd
Ik weet niet wat mijn buurmeisje aan het doen is maar ik word helemaal gestoord van dat geschuif en gebonk. En nee, het is niet wat je denkt, maar het klinkt alsof ze constant een kast aan het verschuiven is ofzo.
Oud 22-01-2010, 23:57
Allure
Allure is offline
Dat ik niet voor mezelf op kan komen, het zou het leven zoveel makkelijker maken als ik dat wel zou kunnen.

De toekomst vind ik ook niet zo leuk.
Oud 24-01-2010, 20:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had op de markt twee meter stof gekocht voor een broek en toen kwam ik bij mijn oma en ik legde de stof uit om het patroon te tekenen, had ik maar anderhalve meter. Ik heb verdomme wel voor twee meter betaald.
Gelukkig is mijn oma superhandig en ze heeft de broek toch uit de stof weten te persen
Oud 25-01-2010, 12:26
Verwijderd
Dat ik nog steeds wallen heb terwijl ik ramveel slaap.
Oud 25-01-2010, 13:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat januari niet zo leuk geworden is, als ik gehoopt had.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 25-01-2010, 13:41
Verwijderd
Dat het hier weer zo'n bende is en ik zin heb om NU de kamer om te switchen maar dat kan niet want daar ligt teveel troep voor.
Oud 25-01-2010, 14:04
Verwijderd
Dat ik op deze pc niet bij mijn mp3-map kan. (ja dat kan je makkelijk instellen maar daar ben ik atm te lui voor )
Oud 25-01-2010, 14:05
Verwijderd
dattikziekben
Oud 25-01-2010, 14:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat het weer lekker de negatieve kant op gaat en dat ik dan weer muziek ga luisteren die heel goed voor me is . Ga weg, evil mind!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-01-2010, 14:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dat ik niks aan het doen ben.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 25-01-2010, 16:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik zette vanochtend mijn fiets op slot bij de AH en toen ik terug kwam bij mijn fiets kreeg ik hem niet meer van het slot. Slot bevroren ofzo. Een aardige pedofiel probeerde hem van het slot te krijgen maar het ging niet en toen nodigde hij zichzelf uit voor een kopje koffie maar ik schudde hem beleefd af en sjouwde mijn fiets naar de fietsenmaker anderhalve kilometer verderop. Wat een zware klotefiets.
Oud 25-01-2010, 16:33
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Dat ik nog veel moet doen maar er echt TOTAAL geen zin in heb.
Oud 25-01-2010, 16:49
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Dat ik de komende drie weken niet ben ingepland voor mijn werk omdat ik heb aangegeven tijdens zon gesprek dat ik het niet meer leuk werken vind met al dat gezeur daar!
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Oud 26-01-2010, 17:52
Verwijderd
Dat klote-uitzendbureau dat gewoon vergeet om mijn vakantiegeld uit te betalen.
Oud 26-01-2010, 19:27
Verwijderd
Dat mijn moeder mn broertje te hard aanpakt en ik er niet kan tussenkomen want dan krijg ik er van langs.
Oud 27-01-2010, 07:37
Verwijderd
GodverdegodverdeGODVER! Zonder enkele aanleiding kan ik al mijn afbeeldingen en documenten niet meer openen en doet de pc alsof de hele D schijf niet meer bestaat. Wat is dat nou weer voor achterlijks en waarom moet zoiets vlak voor mijn presentatie gebeuren?
Oud 27-01-2010, 08:16
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vind het niet zo leuk dat ik zo weinig slaap heb
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 27-01-2010, 11:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo leuk dat ik zo weinig slaap heb
Dit ja. En ik vind het niet zo leuk voor Philo dat ze ziek is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-01-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
GodverdegodverdeGODVER! Zonder enkele aanleiding kan ik al mijn afbeeldingen en documenten niet meer openen en doet de pc alsof de hele D schijf niet meer bestaat. Wat is dat nou weer voor achterlijks en waarom moet zoiets vlak voor mijn presentatie gebeuren?
Klinkt als een kapotte harde schijf. Je bestanden zijn misschien nog wel te redden door iemand de er verstand van heeft, maar ik hoop toch dat je een backup hebt.
Oud 27-01-2010, 15:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ging een vriend van mijn vriendje een email sturen over Alice in Wonderland-syndroom, want die heeft dat, en ik had het over aura's want ik las op internet dat dat was hoe ze het noemden als mensen een migraineaanval kregen en ze dan het idee hadden dat voorwerpen opeens heel groot werden of heel ver weg waren ofzoiets. En die jongen vond dat een beetje gek, en nu voel ik me stom. Denk ik een beetje goed geinformeerd te zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 27-01-2010, 17:14
Verwijderd
Alles
Oud 27-01-2010, 17:15
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Dat ik me niet zo lekker voel...
Oud 27-01-2010, 17:15
Verwijderd
dat ik nog boodschappen moet doen.
Oud 27-01-2010, 17:34
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Dat er niks te snoepen is.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 27-01-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een kapotte harde schijf. Je bestanden zijn misschien nog wel te redden door iemand de er verstand van heeft, maar ik hoop toch dat je een backup hebt.
Ik weet niet wat het is, maar sinds vanavond ziet hij de D schijf weer. Vliegensvlug een back-up gemaakt, want de laatste was al lang niet meer actueel. Pfff, wat een opluchting.
Oud 27-01-2010, 20:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Alles
Wat is er, emootje? *bier en peuk geeft*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-01-2010, 20:16
Verwijderd
Ik heb per ongeluk heel veel (HEEL VEEL) belegen kaas gekocht in plaats van jonge.

Oud 27-01-2010, 20:37
Verwijderd
Belegen kaas kan ook jong zijn!
Oud 27-01-2010, 22:37
Verwijderd
Deze is dat niet.
Oud 27-01-2010, 22:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
belegen is wel lekker
Oud 28-01-2010, 09:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoofdpijn. Heel vervelende.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-01-2010, 09:38
Verwijderd
Dat er áltijd wordt aangebeld als ik schaars gekleed ben
Oud 28-01-2010, 09:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dat de boiler het niet doet, zodat we geen warm water en geen verwarming hebben. En ik weet niet wat ik kan doen om 'm te fixen en al m'n huisgenoten liggen nog in bed.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-01-2010, 09:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat er áltijd wordt aangebeld als ik schaars gekleed ben
sorry dat ben ik
Oud 28-01-2010, 11:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik gisteren nog zo had opgelet dat ik alle kabeltjes die in de playstation zaten had meegenomen, zodat ik niet weer naar huis zou moeten als er een kabeltje ontbrak en ze die niet zouden hebben op het pand. Ontbrak er toch één en gingen ze een beetje stom laten merken dat ik die op moest halen op een manier dat het net was alsof ik heel dom was en het feestje nu niet door kon gaan enzo. Dus toen schoot ik een beetje uit mijn slof, want ik leen dat ding vrijwillig uit en heb 'm zelf meegenomen als gunst enzo, dus ik vond dat ze niet zo moesten zeiken. Nou ja, toen ben ik het kabeltje samen met nog iemand gaan halen, want ja, ik zou weten waar het kabeltje zou liggen. Hmmm. Ik had serieus nog wel gewoon mijn sleutel afgegeven met: red je er maar mee en haal dat ding zelf maar. Maarja.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 28-01-2010, 13:54
Allure
Allure is offline
De cijfers van de verslagen staan online en achter mijn nummer staat niks. Ik ben niet bij alle werkgroepen aanwezig geweest maar dat is alleen van belang voor de herkansing. Tenminste, dat dacht ik. Ik voel me er echt heel kut door en morgen heb ik nog een tentamen en daar kan ik me nu maar moeilijk op concentreren.
Oud 28-01-2010, 13:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jezus, nou die decanen van fontys weten ook niet veel. Vraag ik om informatie om na deze studie Geneeskunde te gaan studeren, krijg ik de standaard doorstroomfolder HBO-WO, ja duh, die had ik ook al gevonden, niet nuttig, daarom mail ik de decaan!

En hij raadt me de master Advanced Nursing aan ik moest hem het verschil tussen verpleegkunde en paramedisch uitleggen...
En ik vraag om adviezen betreffende decentraal loten, geeft hij me een lap tekst over de "normale" loting.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-01-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
De cijfers van de verslagen staan online en achter mijn nummer staat niks. Ik ben niet bij alle werkgroepen aanwezig geweest maar dat is alleen van belang voor de herkansing. Tenminste, dat dacht ik. Ik voel me er echt heel kut door en morgen heb ik nog een tentamen en daar kan ik me nu maar moeilijk op concentreren.
Bel anders even naar het studiebureau of whatever of het werkelijk aan de aanwezigheidsplicht ligt en zo ja, of je een reparatieopdracht kan doen om je cijfer geldig te maken
Oud 28-01-2010, 14:18
Allure
Allure is offline
Citaat:
Bel anders even naar het studiebureau of whatever of het werkelijk aan de aanwezigheidsplicht ligt en zo ja, of je een reparatieopdracht kan doen om je cijfer geldig te maken
Ik heb mijn best gedaan op dat verslag en had voor de tussentoets al een 7,3. En zoiets doen ze nooit op de uu, afwijken van het reglement.
Oud 28-01-2010, 18:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging net m'n studieboeken ophalen en meteen kijken naar m'n groepsindeling. Blijkt dat ik voor 1 vak helemaal niet ben ingedeeld, terwijl ik het juiste 1ejaarsvak wel gewoon gehaald heb, en dat ik voor een 1ejaarsvak zo ben ingedeeld dat het overlapt met een 2ejaarsvak. Wat is dit nou voor debiele zooi?
Voor dat 1ejaars vak zijn er 3 groepen op donderdag (een dag dat ik verder geen vakken heb) en 1 op woensdag (wanneer ik al 3 andere vakken heb) en ze pleuren me natuurlijk net in die ene groep.
Ik heb maar even een boze mail gestuurd, want dit slaat natuurlijk nergens op.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-01-2010, 19:40
Verwijderd
Mijn linkeroor zit steeds dichter en de rechter steeds opener, waardoor elk geluid dat ik hoor in mijn linkeroor echo't
Oud 28-01-2010, 19:45
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Dat Archont mij in elkaar gaat slaan
__________________
Yoloswag 420
Oud 28-01-2010, 21:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
1. Dat mijn vriendje niet terugsmst
2. Dat ik zoveel waarde hecht aan de smsjes die ik van hem ontvang.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 28-01-2010, 21:53
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Dat ik NU nog fucking veel te doen heb, maar nog steeds op dit forum zit.
__________________
Good times we can't repeat.
Oud 28-01-2010, 21:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
1. Dat mijn vriendje niet terugsmst
2. Dat ik zoveel waarde hecht aan de smsjes die ik van hem ontvang.
Alleen dan vriendin, maar ze smst wel terug op het moment.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 28-01-2010, 22:48
Allure
Allure is offline
Citaat:
De cijfers van de verslagen staan online en achter mijn nummer staat niks. Ik ben niet bij alle werkgroepen aanwezig geweest maar dat is alleen van belang voor de herkansing. Tenminste, dat dacht ik. Ik voel me er echt heel kut door en morgen heb ik nog een tentamen en daar kan ik me nu maar moeilijk op concentreren.
't was een foutje van de docenten
Oud 29-01-2010, 07:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat ik zo naar de tandarts moet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet zo leuk?
Chick Rock
500 27-08-2010 10:32
De Kantine godversaai #842
Verwijderd
500 28-01-2010 16:22
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 20:49
De Kantine Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen?
Allure
160 23-05-2009 11:44
Software & Hardware [laptop kopen] wat vind jij ervan?
aniki
17 13-07-2004 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.