Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Nou kinderen adviseer mij eens wat ik aan moet met die kamer! Het is een vreemd geval, maar wel met ruimte en je valt om en je staat op de markt van Den Bosch.
Advertentie
Oud 19-04-2010, 20:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja tuurlijk ga je gang!
mooi. In dat geval kan ik nog mooi eerst even douchen als het maatschappelijk gezien nog goed is
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-04-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Best een paar degelijke namen dit jaar. Caetano Veloso, Marcus Miller, Chick Corea, Herbie Hancock, Elvis Costello, Cuby + Blizzards, Eric Vloeimans...
Heeft weer niet zo gek veel met jazz te maken
Oud 19-04-2010, 20:27
Verwijderd
hmm Elvis Costello wil ik nog wel een keer heen. Daar krijg ik mijn vader ook wel gek voor
Oud 19-04-2010, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik weet het dus niet Ik heb nu sowieso even een enorme dip
__________________
you're not my demographic
Oud 19-04-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
nouja zwaar, zwaar. wat is zwaar he?
eeeh. boven de 100 kilo? ofzo... ik weet het niet.
Oud 19-04-2010, 20:41
Verwijderd
Ik heb hele vreemde spierpijn, op mijn rug ter hoogte van mijn nieren en aan de binnenkant van mijn benen. Toen ging ik heel paranoïde bedenken hoe ik dat voor elkaar kreeg en pas na een halve avond viel het kwartje: paardponyrijden zonder oefening, instructies of talent!
Oud 19-04-2010, 20:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Goedeavond!
__________________
Yoloswag 420
Oud 19-04-2010, 20:47
Verwijderd
Godverdomme, een mens mag ook niet gewoon Diablo spelen hè?!
Oud 19-04-2010, 20:48
Verwijderd
Avond mensjes.

Ik word vandaag een beetje moe van mezelf. Pf.
Oud 19-04-2010, 20:49
Verwijderd
"You have temporarily been restricted from entering this realm. Please try again later"

Argh!
Oud 19-04-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hele vreemde spierpijn, op mijn rug ter hoogte van mijn nieren en aan de binnenkant van mijn benen. Toen ging ik heel paranoïde bedenken hoe ik dat voor elkaar kreeg en pas na een halve avond viel het kwartje: paardponyrijden zonder oefening, instructies of talent!
Ik heb tot mijn 15e fanatiek paardgereden, maar toen ik anderhalf jaar geleden op vakantie weer eens reed had ik ook echt OVERAL pijn. Heel raar, daarvoor nooit last van gehad
Oud 19-04-2010, 20:53
Verwijderd
hmm kebab.
Oud 19-04-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Avond mensjes.

Ik word vandaag een beetje moe van mezelf. Pf.
What's up then?

Citaat:
Ik heb tot mijn 15e fanatiek paardgereden, maar toen ik anderhalf jaar geleden op vakantie weer eens reed had ik ook echt OVERAL pijn. Heel raar, daarvoor nooit last van gehad
Ja ik doe dat dus echt nooit, op van die ''gelegenheden'' na, omdat ik het wel heel gaaf vind (galop dan, draf is echt te moeilijk). Hernieuwd respect hoor, voor al die paardenmeisjes.
Oud 19-04-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
What's up then?

Ja ik doe dat dus echt nooit, op van die ''gelegenheden'' na, omdat ik het wel heel gaaf vind (galop dan, draf is echt te moeilijk). Hernieuwd respect hoor, voor al die paardenmeisjes.
Weet niet, zit mezelf gewoon in de weg en druk in mijn hoofd enzo. Irritant.

Haha ja, dat valt tegen he?
Oud 19-04-2010, 20:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Paardenmeisjes, brrrr.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-04-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Paardenmeisjes, brrrr.
pfr

oke ik ben allang geen paardenmeisje meer, maar ik voel me nog steeds aangevallen
Oud 19-04-2010, 20:57
Verwijderd
Damn, wat kan ik toch lekker koken!
Oud 19-04-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Damn, wat kan ik toch lekker koken!
Wat heb je gemaakt?
Oud 19-04-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Weet niet, zit mezelf gewoon in de weg en druk in mijn hoofd enzo. Irritant.

Haha ja, dat valt tegen he?
Oh. Stom. Snel gaan slapen!

Citaat:
Paardenmeisjes, brrrr.
Ik zou heel graag echt kunnen paardrijden maar ik zal het nooit leren omdat ik dat cultuurtje zo hartstochtelijk haat.
Edit: dat hele verzorgen en rondhangen in die stallen haat ik trouwens ook, evenals binnen oefenen.
Oud 19-04-2010, 21:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hehe even uitlokken. En je hebt twee type paardenmeisjes kwam ik achter, de normale chickies die stiekem paardrijden en waar je dan na een hele lange tijd pas achter komt en de chickies die alleen maar over hun paard kunnen praten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-04-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zou heel graag echt kunnen paardrijden maar ik zal het nooit leren omdat ik dat cultuurtje zo hartstochtelijk haat.
Ik heb precies hetzelfde
Oud 19-04-2010, 21:01
Verwijderd
... en je hebt de types die op hun paard gaan lijken.
Oud 19-04-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Oh. Stom. Snel gaan slapen!

Ik zou heel graag echt kunnen paardrijden maar ik zal het nooit leren omdat ik dat cultuurtje zo hartstochtelijk haat.
Edit: dat hele verzorgen en rondhangen in die stallen haat ik trouwens ook, evenals binnen oefenen.
prf wat voor cultuurtje? Er zijn een paar walgelijke mensen, maar het valt in heel veel gevallen heus mee.
Oud 19-04-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
... en je hebt de types die op hun paard gaan lijken.


*hinnik*
Oud 19-04-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde
Hoi! En hé stop eens even met het met mij eens zijn ja?!
Oud 19-04-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Hehe even uitlokken. En je hebt twee type paardenmeisjes kwam ik achter, de normale chickies die stiekem paardrijden en waar je dan na een hele lange tijd pas achter komt en de chickies die alleen maar over hun paard kunnen praten.
Daarom! En die eerste groep is best oke . HOewel mijn kamer vroeger wel behangen was met paardenposters.

Edit: tot mijn 9e ofzo hoor. Toen moest er plaats gemaakt worden voor de Spice Girls
Oud 19-04-2010, 21:04
Verwijderd


Oud 19-04-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hoi! En hé stop eens even met het met mij eens zijn ja?!
Ja, sorry

Doe 's niet zo raar! Ik ben het er niet mee eens!
Oud 19-04-2010, 21:04
Verwijderd
ik kan paardrijden geloof ik /bekentenis
Oud 19-04-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je gemaakt?
Nasi, maar dan heel ongebruikelijk met kipkrokantschnitzel ipv kip
Oud 19-04-2010, 21:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Paarden zijn wel oké. Als ze tenminste een beetje een leuk karakter hebben.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2010, 21:06
Verwijderd
Ja jeetje, daar kom je me ook met voorbeelden
Oud 19-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
prf wat voor cultuurtje? Er zijn een paar walgelijke mensen, maar het valt in heel veel gevallen heus mee.
Laat ik het erop houden dat ik de weinige uren die ik op een manege doorbracht tot de meest ongelukkige in mijn leven reken.
Oud 19-04-2010, 21:07
Verwijderd
Mijn moeder heeft van kleins af aan paard gereden, en nam mij ook altijd mee naar de manege. Maar ik heb nooit interesse gehad in die knollen.
En 10 jaar geleden ofzo is ze van haar paard gelazerd en heeft daar jaren fysio voor gehad.
Oud 19-04-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het erop houden dat ik de weinige uren die ik op een manege doorbracht tot de meest ongelukkige in mijn leven reken.


ik tot mijn gelukkigste <3
Oud 19-04-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, sorry

Doe 's niet zo raar! Ik ben het er niet mee eens!
Oud 19-04-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
prf wat voor cultuurtje? Er zijn een paar walgelijke mensen, maar het valt in heel veel gevallen heus mee.
Ik denk dat Medeia vooral op de decadente houding van veel paardenliefhebbers doelt.
Oud 19-04-2010, 21:08
Verwijderd
ik kan alleen maar paardrijden omdat mijn opa heel erg veel paarden heeft en die moesten in beweging blijven en dan moesten alle kleinkinderen maar gaan rijden
Oud 19-04-2010, 21:10
Verwijderd
Ik vind vooral die maillots verschrikkelijk staan Maar dat cultuurtje lijkt me idd verschrikkelijk, met meiden die hun paard Destiny of Black Beauty noemen
Oud 19-04-2010, 21:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind vooral die maillots verschrikkelijk staan Maar dat cultuurtje lijkt me idd verschrikkelijk, met meiden die hun paard Destiny of Black Beauty noemen
Het paard van mijn vriendin heet McBrian. Maar die naam heeft hij van de fokker gekregen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2010, 21:12
Verwijderd
Hallooo paardrijbroeken ftw hoor
Oud 19-04-2010, 21:12
Verwijderd
En mijn pony heette Dwight .
Oud 19-04-2010, 21:13
Verwijderd
en paarden zijn eigenlijk kei ruig want mijn opa was zo'n echte sportkoets rijder ofzo, met vet veel paarden voor zo'n mini koets en dan tering hard rondrijden en dan allemaal je botten breken enzo
Oud 19-04-2010, 21:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over namen voor dieren gesproken, haar kat heet Pruttel, omdat hij als kitten uit de sloot is gevist en als enige kitten uit een nest van 7 heeft overleefd. Toen was hij ziek en pruttelde hij als hij wou spinnen .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2010, 21:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Een vriendin van mij woont in een studentenhuis achter een boerderij en toen ging ik daar een keer heen en liepen de paarden los en kwamen er drie paarden op me afrennen. Dat was eng.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-04-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Medeia vooral op de decadente houding van veel paardenliefhebbers doelt.
En het getut. En het elkaar aftroeven. En de trotse moeders. En nog zoveel meer.

Citaat:
ik kan alleen maar paardrijden omdat mijn opa heel erg veel paarden heeft en die moesten in beweging blijven en dan moesten alle kleinkinderen maar gaan rijden
<3 Soms droom ik dat ik in Ierland woon, niks te doen heb, en dan maar uren ga galopperen op het strand.
Oud 19-04-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Hallooo paardrijbroeken ftw hoor
In je dromen misschien! Maar irl ziet het er zwaar belachelijk uit.
Oud 19-04-2010, 21:16
Verwijderd
Het voornaamste nadeel van die paardenliefhebberij is dat er tegenwoordig zo weinig paardenvlees in de supermarkt te krijgen is.
Oud 19-04-2010, 21:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
eeeh. boven de 100 kilo? ofzo... ik weet het niet.
ik was lid van de club van 1 kN ja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.