Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 10:36
Verwijderd
50
Advertentie
Oud 21-04-2010, 10:37
Verwijderd
hmmm ik moet zo weg en ik ben zenuwbang
Oud 21-04-2010, 10:37
Verwijderd
kamergenoot R kwam binnen en zei 'volgens mij moet ik jou feliciteren' en ik zei 'ja' en begon een handschudbeweging terwijl hij een driekusbeweging begon dus toen cancelde ik mijn handschudbeweging terwijl hij er een begon dus toen hield hij weer op en begon ik weer een handschudbeweging terwijl ik toch drie kussen kreeg waardoor mijn hand in de lucht zweefde
Oud 21-04-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, haast heb ik niet maar aan de andere kant wil ik er gewoon vanaf zijn en kan ik het beter nu schrijven dan in augustus als iedereen in het zwembad ligt. Maar stap één -contact zoeken met de coördinator- is gezet dus binnenkort ben ik overdag niet meer op het forum want dan ga ik hardcore in de jur.b./UB/OB zitten.
Een goed voornemen, ik vind het knap dat je dat op kan brengen maar beter nu dan wanneer het buiten 25 graden is hmhm
Oud 21-04-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg een dezer dagen te horen of ik nog een jaar in Eindhoven mag blijven regisseren. Vind het toch wel spannend, al denk ik niet dat ik mag blijven. Want er waren veel geïnteresseerden, nog maar twee plaatsen, de dagen dat ik kan waren niet heel handig en het belangrijkste; ze willen graag ieder jaar andere regisseurs. Dusja. Maar op zich ging het gesprek wel goed, dus vind ik het toch wel spannend.
Oei, spannend inderdaad! *duimt*

Citaat:
Zijn er ook Ombudsvrouwen? Wat is een Ombuds? Is Ombudsen een werkwoord?
Het is een instituut dat Ombudsman (Zweeds) heet. Er werken meerdere mensen, ook vrouwen mag ik hopen. De hoge pief wordt aangehaald als Dé Ombudsman, maar ''directeur van de Ombudsman'' zou passender zijn. Een Ombuds is dus niks, maar een Ombudsman is een onafhankelijk instituut dat zich bezighoudt met klachten van burgers over de (lokale)overheid, bemiddeld, problemen oplost, naar aanleiding van deze klachten of op eigen initiatief onderzoek doet naar de verschillende overheidsinstituten en de overheid (bv de Belanstingdienst of de Naturalisatiedienst) op de vingers tikt als ze niet netjes bezig zijn en daar wordt dan meestal wel naar geluisterd, ook al hebben ze geen rechtsmacht. Het is laagdrempeliger en vaak bevredigender voor een burger om naar de Ombudsman te gaan, dan om een rechtszaak aan te spannen. Ombudsen is geen werkwoord.
Oud 21-04-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
kamergenoot R kwam binnen en zei 'volgens mij moet ik jou feliciteren' en ik zei 'ja' en begon een handschudbeweging terwijl hij een driekusbeweging begon dus toen cancelde ik mijn handschudbeweging terwijl hij er een begon dus toen hield hij weer op en begon ik weer een handschudbeweging terwijl ik toch drie kussen kreeg waardoor mijn hand in de lucht zweefde
awkward
Oud 21-04-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Een goed voornemen, ik vind het knap dat je dat op kan brengen maar beter nu dan wanneer het buiten 25 graden is hmhm
Of ik dat op kan brengen moet nog gaan blijken heah. Maar ach, ik vind lui zijn als ik eigenlijk iets belangrijks moet doen heel leuk, maar lui zijn bij gebrek aan beter niet, dus na een week of twee rondhangen heb ik het wel weer gehad met het soggen.
Oud 21-04-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Of ik dat op kan brengen moet nog gaan blijken heah. Maar ach, ik vind lui zijn als ik eigenlijk iets belangrijks moet doen heel leuk, maar lui zijn bij gebrek aan beter niet, dus na een week of twee rondhangen heb ik het wel weer gehad met het soggen.
ik heb vertrouwen in je! als je cum laude ambities hebt doe je toch iets goed
Oud 21-04-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
ik heb vertrouwen in je! als je cum laude ambities hebt doe je toch iets goed
Dat laatste was maar een grapje hoor, ik zou héél verbaasd zijn als dat zou lukken. Maar dankje!
Oud 21-04-2010, 10:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Gefeliciteerd Sarah!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 21-04-2010, 10:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is een instituut dat Ombudsman (Zweeds) heet. Er werken meerdere mensen, ook vrouwen mag ik hopen. De hoge pief wordt aangehaald als Dé Ombudsman, maar ''directeur van de Ombudsman'' zou passender zijn. Een Ombuds is dus niks, maar een Ombudsman is een onafhankelijk instituut dat zich bezighoudt met klachten van burgers over de (lokale)overheid, bemiddeld, problemen oplost, naar aanleiding van deze klachten of op eigen initiatief onderzoek doet naar de verschillende overheidsinstituten en de overheid (bv de Belanstingdienst of de Naturalisatiedienst) op de vingers tikt als ze niet netjes bezig zijn en daar wordt dan meestal wel naar geluisterd, ook al hebben ze geen rechtsmacht. Het is laagdrempeliger en vaak bevredigender voor een burger om naar de Ombudsman te gaan, dan om een rechtszaak aan te spannen. Ombudsen is geen werkwoord.
hehe ja ik was wel bekend met de 'Ombudsman' en de functie ervan, maar het woord 'Ombuds' klonk me niet echt Nederlands in de oren. Maar ik lees net dat het ook in Engeland bv gewoon een term is .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 10:52
Verwijderd
ombudsen
Oud 21-04-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
toet toet boing boing!
Oud 21-04-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie
Oud 21-04-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 21-04-2010, 10:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ombudsen
Ik vind het echt een of ander dialect;

"pas op, anders gaan we je even ombudsen!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
hehe ja ik was wel bekend met de 'Ombudsman' en de functie ervan, maar het woord 'Ombuds' klonk me niet echt Nederlands in de oren. Maar ik lees net dat het ook in Engeland bv gewoon een term is .
Ah, ok, je vragen klonken zo nitwit, vandaar mijn uitgebreide antwoord. Maar inderdaad, Ombudsman klinkt Nederlands maar is een internationale term.
Misschien moet ik toch maar een vergelijking tussen verschillende landen gaan trekken /idee.
Oud 21-04-2010, 10:54
Verwijderd
zal ik anders jouwe kop efkes ombudsen ofsooo
Oud 21-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
AMSTERDAM - Een Groningse student is vorige week zondag in brand gestoken tijdens een ontgroeningsuitje op een eilandje bij Giethoorn.
ontgroening in april
Oud 21-04-2010, 10:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteeeeeerd Sarah
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-04-2010, 10:55
Verwijderd
ik heb gisteren tot vier uur in de nacht gewerkt aan mijn website, ik ben zo traag
Oud 21-04-2010, 10:55
Verwijderd
ons koffiezetapparaat gaat vanzelf uit als hij drie uur niet is gebruikt, en dat klinkt hetzelfde als wanneer hij koffie maalt. dus altijd als ik dat hoor is het van: hmm koffie. oh hij gaat net uit deceptie
Oud 21-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
ontgroening in april
oke, dit is al fout, maar heel het plaatje bij elkaar is => FAIL
Oud 21-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Op een gegeven moment trok het slachtoffer een Sinterklaaspak aan en vroeg zelf aan een de drie andere kandidaten om hem in brand te steken.
Niet echt standaardonderdeel van de ontgroening dus, hoewel dat vast is waar mensen over gaan zeuren!
Oud 21-04-2010, 10:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ontgroening in april
vind je dat echt het meest frappante van dat nieuwsbericht?
Oud 21-04-2010, 10:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, ok, je vragen klonken zo nitwit, vandaar mijn uitgebreide antwoord. Maar inderdaad, Ombudsman klinkt Nederlands maar is een internationale term.
Misschien moet ik toch maar een vergelijking tussen verschillende landen gaan trekken /idee.
nitwit (thx )

Richtige Ombudsmänner
/raaskalt
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
vind je dat echt het meest frappante van dat nieuwsbericht?
Triest genoeg is dat nog zo ook.
Oud 21-04-2010, 10:57
Verwijderd
Dan verdien je het ook om eens flink je billen te branden (hahahahahaha). Burn motherfucker burn
Oud 21-04-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
vind je dat echt het meest frappante van dat nieuwsbericht?
ik verwacht alles van mijn medestudenten
Oud 21-04-2010, 10:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet echt standaardonderdeel van de ontgroening dus, hoewel dat vast is waar mensen over gaan zeuren!
Ik vind vooral het feit dat er een Sinterklaaspak bij betrokken is te belachelijk voor woorden.

Citaat:
ons koffiezetapparaat gaat vanzelf uit als hij drie uur niet is gebruikt, en dat klinkt hetzelfde als wanneer hij koffie maalt. dus altijd als ik dat hoor is het van: hmm koffie. oh hij gaat net uit deceptie
haha, dat is hier ook (na 1 uur ofzo); dan zie je echt 3 mensen verschrikt opkijken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
ik mag 2 maanden junior ontwerpleider spelen
Oud 21-04-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vooral het feit dat er een Sinterklaaspak bij betrokken is te belachelijk voor woorden.
Dat ook nog eens!
Oud 21-04-2010, 10:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:


haha, dat is hier ook (na 1 uur ofzo); dan zie je echt 3 mensen verschrikt opkijken
volgens mij heeft dat ding hier dat ook, maar die krijgt echt nooooit de kans ervoor
Oud 21-04-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Het slachtoffer is door de politie verhoord over het incident, maar weigert aangifte te doen.
Aangifte over wie, zichzelf? Hij vroeg er toch om
Oud 21-04-2010, 11:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wie geeft mij even een schop? Ik moet nodig weer gaan lezen... *huil*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-04-2010, 11:01
Rationeel
Rationeel is offline
*schopt zachtjes*
Oud 21-04-2010, 11:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
n00dles naamzoek, wat een geweldige biertjes! Mijn vader is er helemaal verlegen van, hij voelt zich helemaal een amateur nu
Oud 21-04-2010, 11:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wie geeft mij even een schop? Ik moet nodig weer gaan lezen... *huil*
Ik niet ik niet ik moet jou wat vragen!! blijf op het forum!
Oud 21-04-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
nitwit (thx )

Richtige Ombudsmänner
/raaskalt
You're welcome. Jammer alleen dat ze er in Duitsland net geen hebben!

Citaat:
Wie geeft mij even een schop? Ik moet nodig weer gaan lezen... *huil*
*schopt* *aai* *aardbeien stuurt*
Oud 21-04-2010, 11:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik niet ik niet ik moet jou wat vragen!! blijf op het forum!
Ok. Maar snel dan En daarna ga ik doen alsof ik de schopjes (en aardbeiden) van Rationeel en Medeia werkelijk in ontvangst kan nemen!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-04-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ik mag 2 maanden junior ontwerpleider spelen
wat is dat?
Oud 21-04-2010, 11:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat is dat?
ik ga 6 andere constructeurs aansturen tijdens een project en het overzicht houden over alle berekeningen en overlappende ontwerpdelen etc.
Oud 21-04-2010, 11:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ontgroening van een dispuut was dat!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-04-2010, 11:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ok. Maar snel dan En daarna ga ik doen alsof ik de schopjes (en aardbeiden) van Rationeel en Medeia werkelijk in ontvangst kan nemen!
sorry dat het niet zo snel was
Oud 21-04-2010, 11:50
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Circus
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 21-04-2010, 11:53
Verwijderd
Ik moet een vervelend klusje doen. En dat is van computer wisselen en alles overzetten en stuff.
Oud 21-04-2010, 12:00
Verwijderd
Middag mensen

Ik heb voor het eerst sinds ik in Utrecht woon een verkeerde bus gepakt
Oud 21-04-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
You're welcome. Jammer alleen dat ze er in Duitsland net geen hebben!

*schopt* *aai* *aardbeien stuurt*
Oh nu mogen aardbeien opeens wel?
Oud 21-04-2010, 12:03
Verwijderd
had je veel vertraging daardoor opgelopen?
ik denk dat ik maar eens ga slapen ben erg moe.
Oud 21-04-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
had je veel vertraging daardoor opgelopen?
ik denk dat ik maar eens ga slapen ben erg moe.
25 minuten .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.