Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 10:28
Verwijderd
Citaat:
een peuk geven vind ik niet echt verantwoord bij een kind dat aan de bedademing ligt
Kind? Toen hij die ''sigaartjes'' rookte was hij 15/16. (hij leek veel jonger).

Daarnaast ging het over de kwaliteit in het leven en hij had veel plezier en smaak van die sigaartjes dus waarom niet als ze toch niet verwachtten dat hij ouder dan 18 zou worden?
Advertentie
Oud 27-04-2010, 10:29
Verwijderd
ja en wat is kwaliteit van het leven?
Oud 27-04-2010, 10:30
Verwijderd
Oud 27-04-2010, 10:31
Verwijderd
Mean, heb je Ecnelis wel een pm gestuurd?
Oud 27-04-2010, 10:32
Verwijderd
moet ik nog doen, over artistiek?
Oud 27-04-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
ja en wat is kwaliteit van het leven?
''ja'' impliceert dat jij mij hierboven gelijk geeft?

Ja dat is de discussie die deze documentaire oproept. Dit moet je naar mijn mening per geval bekijken.
Oud 27-04-2010, 10:33
Verwijderd
goede discussie!
Oud 27-04-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
moet ik nog doen, over artistiek?
Ja.
Oud 27-04-2010, 10:36
Verwijderd
Mean jij roept altijd maar wat dingen en reageert nergens op he?
Oud 27-04-2010, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
hey archont, ouwe rukker! hoe staat het leven?
Oud 27-04-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Kind? Toen hij die ''sigaartjes'' rookte was hij 15/16. (hij leek veel jonger).

Daarnaast ging het over de kwaliteit in het leven en hij had veel plezier en smaak van die sigaartjes dus waarom niet als ze toch niet verwachtten dat hij ouder dan 18 zou worden?
ik snap dat hij er plezier in had, maar verantwoordelijk vind ik het niet
sommige dingen kun je plezier in hebben maar niet alles is goed hoe fijn of leuk het ook is
Oud 27-04-2010, 10:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Omg jongens kijk eens, de inzending voor het ESF van Rusland, het lijkt wel revenge of the nerds!

__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-04-2010, 10:48
Verwijderd
Hoej vanavond ein-de-ijk naar alice in wonderland.
Oud 27-04-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
hey archont, ouwe rukker! hoe staat het leven?
Goed, goed! Vandaag rustig dagje, straks van half 3 tot 6 huiswerkbegeleiding/bijles geven. En dan ontslag nemen bij het huidige bijbaantje waar ik nu werk want ik heb gisteren nieuwe geregeld

En jij Rationeel?
Oud 27-04-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Omg jongens kijk eens, de inzending voor het ESF van Rusland, het lijkt wel revenge of the nerds!

[filmpje]
Is dat écht?

Dan maakt Sieneke nog een kans
Oud 27-04-2010, 10:50
Verwijderd
Fake.
Oud 27-04-2010, 10:51
Verwijderd
Die bestond twee jaar geleden ook al.
Oud 27-04-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ik snap dat hij er plezier in had, maar verantwoordelijk vind ik het niet
sommige dingen kun je plezier in hebben maar niet alles is goed hoe fijn of leuk het ook is
Als je als mens alleen zou mogen doen wat verantwoordelijk is had je juist geen kwaliteit van leven.

Citaat:
Hoej vanavond ein-de-ijk naar alice in wonderland.
Woei.
Mijn rooster is mede door jou toedoen veranderd, dat je het weet. Ik wil om 13:00 is de bieb zijn.
Oud 27-04-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ik snap dat hij er plezier in had, maar verantwoordelijk vind ik het niet
sommige dingen kun je plezier in hebben maar niet alles is goed hoe fijn of leuk het ook is
Dus die jongen had op dat moment nog een paar jaar te leven en dat wil jij hem alle dingen afpakken wat niet goed voor hem is? Dat is juist morsen met het kwaliteit van het leven dan als we naar jouw punt bekijken.

Eigenlijk moest hij de hele dag in bed aan een beademingsapp. liggen watn dat is het meest verantwoordelijk. Dat is toch geen kwaliteit van het leven hebben. Die jongen moest er alles uithalen wat erin zit en als dat (niet eens over de longen) sigaartjes roken is voor de smaak en geur die bij hem als enige wel sterk ontwikkelt was moet hij dat zeker doen!
Oud 27-04-2010, 10:51
Verwijderd
En vier jaar geleden ook al.
Oud 27-04-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Als je als mens alleen zou mogen doen wat verantwoordelijk is had je juist geen kwaliteit van leven.
Je hebt gelijk Medeia maar zo'n facepalm is niet meteen nodig als je een discussie wilt aangaan.
Oud 27-04-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Goed, goed! Vandaag rustig dagje, straks van half 3 tot 6 huiswerkbegeleiding/bijles geven. En dan ontslag nemen bij het huidige bijbaantje waar ik nu werk want ik heb gisteren nieuwe geregeld

En jij Rationeel?
Aah eindelijk weg bij je rotbaantje? Wat gaaf. Wat ga je nu doen?
Oud 27-04-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Omg jongens kijk eens, de inzending voor het ESF van Rusland, het lijkt wel revenge of the nerds!

[filmpje]
Dat is Santo Cilauro en hij komt uit Australië. En het typetje dat hij hier speelt is Zlad, die niet uit Rusland komt maar uit Moldavië. En dat het een inzending was voor het ESF is een hoax.
Oud 27-04-2010, 10:53
Verwijderd
dat ik het niet verantwoordelijk vind wil niet zeggen dat ik hem niet gun
Oud 27-04-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Als je als mens alleen zou mogen doen wat verantwoordelijk is had je juist geen kwaliteit van leven.

Woei.
Mijn rooster is mede door jou toedoen veranderd, dat je het weet. Ik wil om 13:00 is de bieb zijn.
Ja daag! Daar ben je zelf schuldig aan hoor De volgende x moet je gewoon zeggen dat je niet kan als je de dag erna iets te doen hebt .
Oud 27-04-2010, 10:53
Verwijderd
Oftewel, wat Jaeger zegt, ja
Oud 27-04-2010, 10:53
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh ik had gewoon geyoutubed en die stond bovenaan als inzending van Rusland Jammer
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-04-2010, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Goed, goed! Vandaag rustig dagje, straks van half 3 tot 6 huiswerkbegeleiding/bijles geven. En dan ontslag nemen bij het huidige bijbaantje waar ik nu werk want ik heb gisteren nieuwe geregeld

En jij Rationeel?


ik ben net aan een nieuw project begonnen: havengebied west-amsterdam met enorme silo's

ik moet het alleen trekken dus ik schrok gister van mijn eigen planning. vandaag dus hetzelfde als jij ongeveer, half 3 ga ik toch écht een eerste opzet maken
Oud 27-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk Medeia maar zo'n facepalm is niet meteen nodig als je een discussie wilt aangaan.
Sorry meester Michael, ik zal in het vervolg beter nadenken over het gebruik van smileys. Ik heb het gebruik van de facepalm nog niet helemaal onder de knie, ziet u, ik moet nog leren.
Oud 27-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Aah eindelijk weg bij je rotbaantje? Wat gaaf. Wat ga je nu doen?
Ander baantje bij een ander restaurant dat volgens mij wel rlxed is. krijg iig meer betaald
Oud 27-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Sorry meester Michael, ik zal in het vervolg beter nadenken over het gebruik van smileys. Ik heb het gebruik van de facepalm nog niet helemaal onder de knie, ziet u, ik moet nog leren.
Heel goed
Oud 27-04-2010, 10:55
Rationeel
Rationeel is offline
maar nu dus even chillen in de vensterbank
Oud 27-04-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ja daag! Daar ben je zelf schuldig aan hoor De volgende x moet je gewoon zeggen dat je niet kan als je de dag erna iets te doen hebt .
Weetiktoch. Stomme is dat het er waarschijnlijk óók op uitgedraaid was als ik wel netjes thuis was gebleven.
Oud 27-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ander baantje bij een ander restaurant dat volgens mij wel rlxed is. krijg iig meer betaald
Altijd mooi meegenomen . Gaaf, gefeliciteerd
Oud 27-04-2010, 10:56
Verwijderd
het forum doet heel raar
Oud 27-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:


ik ben net aan een nieuw project begonnen: havengebied west-amsterdam met enorme silo's

ik moet het alleen trekken dus ik schrok gister van mijn eigen planning. vandaag dus hetzelfde als jij ongeveer, half 3 ga ik toch écht een eerste opzet maken
Dat klinkt best cool als je daar zelf verantwoordelijk voor bent

Half 3 beginnen ja
Oud 27-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Weetiktoch. Stomme is dat het er waarschijnlijk óók op uitgedraaid was als ik wel netjes thuis was gebleven.
Mooi dat ik dat weet, dan is het excuus dat ik net heb aangedragen bij deze niet meer geldig
Oud 27-04-2010, 10:56
Verwijderd
Altijd fijn, met een lichte verkoudheid gaan slapen, en dan wakker worden met keelverrotting van hier tot Tokio en knallende koppijn.
Oud 27-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
het forum doet heel raar
Hoezo?
Oud 27-04-2010, 10:57
Verwijderd
Oud 27-04-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
dat ik het niet verantwoordelijk vind wil niet zeggen dat ik hem niet gun
Heb jij enig moment in de documentaire gedacht ''trek die stekker er maar uit'' of niet? En wanneer was dat?

Ik wel namelijk.
Oud 27-04-2010, 10:57
Verwijderd
Oud 27-04-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
het forum doet heel raar
Citaat:
T̵̢̰̙̦̟̘̝͍͈̞̫̗̩̞̈́̂͌ͥ̈̈́ͭ͗ͨ̿ͩͮ̇̋́̏̀͞ǫ̼͍̜̞̞͇͖̼͔̩̫̞͉̂͋̈́͗̓ͮ̍̃̍̏̒̆͋ͮ͆̅͜ͅ ͎̤ͅ ̡̭͓̼̗̱͈̫͙̣͙̼̰̩̩̮̤̤ͭ͗̑̒͊ͬ͐̇͞i̜̩̩̠ͭͮ̇̀͂̅ͭͩͣ́͐̊́̌̎̚͢͡n̨̡̫̙̥̻̰̟̘̬͚͂̅͒̅ͫ͂́̽ ͓̫͉̙̪͈͓̩v̵̴̮̗͚̬͕̼͓̬̲̯̥̹̠̜̣͐̽ͥ̏ͮ̽͑̇̈ͤͪ͆͢͜͢ͅo̵͈͖̱͓͙̘͑͒͑̅̀̅̆ͣ̎̇ͤ̋ͦ̔̑ͥ̓̐͝͡ ̝̩̖̫̖̫͕̟̱k͚̖̲͚ͫ̂͛̒̓̐͗̀͌̈́̃͘̕͘ȅ̡̗̙̙͎̗̗ͭ̍ͯ̋̓̂̈́͗̊ͨͧ̇̉̕͝ ̬̳͉̯͚̙̪̼͉͙̍ͩͧ̅ͧ̓́̌̃̽͊ͫ͂̐̎̑ͩ͂͢͠t̴͔̗͉̹̲̱̞͓̎ͯ̋͆͢͝h̶̸̢̠͍̼̠̫̞̻̲͈͎͕͂̏̓͐ͣ͒͛́̀ ̠̰̗͚͖͖͚͓e̷̷̡̼̳̺̠̖̻͉͎̿̅̋̋ͦ͐ͯ̒̑͛ͯ͒̇͂͗ͤ̔͐͝ ̨̨̥̟̲͖̣͔͇̤̦̫̠̮̳̱̻̩̪͖̈́͌̿̉͐̑̀̉̽̐̄ͮͧ͐͞͝h̢̺̪͎̬̺̰̪͍̔̒̑ͧ̃̃̈ͭͮ̀ͪ̕͠͝i̋̐ͥ̐̍ͯ̂͆̚ ͙͉̟̗͇̫̪͔̩̳̙̟̘ͤ̊ͬ͗ͪ̾̿͑̓́͞ṽ̸͉̮͈̼̣̆̊͗ͤͭ̎̈ͬ̾̾͐̿͘͟͜ē̢̨̐̽ͤ͂̎̄͌͊̒́̍ͥ͆̃͒̈́̃̈́҉ ̗̖͖̣̘̹̞̭̫͚̪̞̞͘ͅ-̵̧̧̢̝͎̠̲̪̖̹̰̖̥͆ͯ̇ͥ̍̄̚͘m̷̘̤͍̬̼̅̓́̎̈̓͛́͡i̸̶̢̥͔̹̥̤͖̜̤̮̲̦̻͓̲̟̘͓ͣͧ̋̒̓̅̚͞n̈́̅ ͈̤̦̪̺͔͎̩̙̥̭̺̾ͩ̕͠͝d̬̟̬͎͓̞̝͔̂̅ͭ͆͜ͅ ̡̛̙̬̳̥͙͔̦͉̭̼ͫ̾̈ͩ̂̇̊̔̔ͯ̓̋́͡ŗ̓̿̈͒̂ͯ̆̔̿͑ͮ̌̂ͯ̓̚̕͠͏̳̩̫̥̳͖͈̣̫̦͜ͅe̾̓ͨ̈ͨ̅̾͐̇͛ ̴͚͚͇͈̠͓̝̖͚̤̯͔͙ͬͬͣͯͯ͠p̓̀͛͑̈́ͬͤͨ̓̾͝͏̤̠̮̙́͢͠r̂̎͛ͮ҉͘̕͢͏͖̠̙͙̮̖e̎̓̇ͣͭͣ̒̈́̎̽ͨ̆̃ ̶̧̧ͭ̓ͬͮ҉̱̰͙̤͖̩̗͉͟ş̷̠͉̭̰͔̗̀̑̿̈́͆̽̏̋̽́͑ͫ̔͒͋̓ͣ̚e̯͎̱̘͓̝̞͔̩͑̋̆̂̿̽ͮ̿ͮͩͧͦ̀ͦ͟͟ ̯͓n̨̋̈́̒͋͋̒͜͏̹͚̬̮̦̦͚̬͍̯̩͈͖̠͟ͅt̟͕̞̯̳̳̭͔͉ͭ̀ͯ͑̽͢͝ͅi̧̹͍̰̬̜͛ͤ͗́̅̐ͯͩ́̃ͩͬ̀̾͢͟͡ ̤̺̥n̓̽ͪ̈̌҉̧̭̰̰̝̼̠g̸̛̛͍͍̲̳ͫͭͬͮͦ̽̓ͬ̋̏ͭͤ̍̈͐̚ ̴̶̢̳̻̱̥̹̆ͩ͊ͧͬ̾̔ͩ̀͞c̨̧̞̥̭̰̗̯̬̮̝̭͇̻̣̺̝͈̒͐̆ͫ̉ͨͯ͗̚͞ͅhͧ̊͑̾͌͏̷͚͓̯̗͔̬̠̟̮̱͖̭̕ͅ ̥̟͕͔̩a̴̢̪͉̣̬̦̐̔̅ͩͨͩ͗ͣ̒̑͑̌͢͟͡o̵̵̡̢̺̳͖͚͇̻͚ͫ͒̎̊̓̚̕s̵̴͑̿͒͑̒̾̓̋ͥ͛̆̎̚҉҉̗̜͍̪̪ ̱͎̗̳̭̲̰͚̞̣̥̣.̆͛͑͂͊ͧ̃̓̿ͧͨ̔͊͒͏͓͇̱̦̠̟͖̜͚̪͇͕̤̥̟͔̖͞ͅ
̍͊ͭ̉ͫ͊ͦ̎̒ͭ̓̌͒̈́̈͏͔̜̮͙̙̰͚̼͖͉İ̷ͦ̈̂͑͛ͫ̓ͭ̽̇̓̇͐͑̒̂͡͞҉̤͍̥̼̲͉͇͇̫̞̱͠n̡͊̃̉̄̓҉͇͇ ̰̹̝̙̗̲͔̰v̷̛̽̿̆̋̾ͦ̊̅̉ͭͥͬͫ͏͍̣͙̠̱̭̭̖͈̭o̶̫̣͙̖̯͈̱̤̠͇̜̻ͨ̑ͮ̀̂̏̋ͣ́̍ͪ̊͝͞k͋̾͐̈ͥͭ ̨̾͛͝҉͏̜̖̺̘̪̱͎̰͓̩̥͖̭͈͖̩̳į͌ͮͥͭ̉̿̀ͨ̉̂̾̄ͪ̄͐́̀́҉͈̰͈͈̝̤̠̹̬͓̼̳̙n̴ͬ̍̊̂ͯ̊̉͛ͮ́͟ ̥͕͕͈̹̼̝̪̩̮̙̘̟̤̩̗̙̞̀͞g̷̴̶̜̞̝̹̪̜̰̰̲͇̲̹̬̘̐̿ͮ̎͛͟ ̓̋ͦ͐̐͏̧̛̩̬̱̥̝̦̣̟ͅt̰̲̰͚̯̖͎̥͉̺̣̹̺̠̜̘̱ͫ̓̿ͨ͗̂ͣ̑ͣͭ͒̉ͤ̂̎̽̚͞͞h̡ͪ̾ͩͭ̑̔͛͆ͧ͂͑ͯͦ̚ ̳͕̞͖̮̘͈̮̳̺͚̟̦̳̺̳̯̻͝ĕ̸̵̼̥̹͕̝̯̫͖̥͓͇̖̼ͬ̀ͭ̇̓̕͟ ̵̷̙̖̖͓̣͚̞͍̩͉̋̔̑̈́ͯ̌ͦͥ̏̇ͣ̊̌̔ͅf̫̼͖̥̘̬̩̬̪̣̹̲͚̘̺͙̂̃͊͂̌͆ͮͪ̽̕͞ͅë́̓̔̀ͭ̽ͨͭ͆ͮ̓͋ ͗ͫ̈҉̖̣̤͔̖̝̙̟͖̳̯̲̩͖͉̹̞̲̣e̸ͪ̈́̅͋͒̌̑̂̆̄̉͑͟͝҉̳͙̞̻̯͕͎͍̺̳̙̝̰̲̥̗l̴̻͕̠̙͇̩ͮͬ́̿́̕ ̠̞̩͚i͔͎̠̪̣͈̞̘̹̱͖͖͉͉̖̪̖̓̉̆ͨ͗͛̈́̈́ͮͦ͒̚͜͡͡͝n̡̥̠̯̟̪̗̩̟̭̣͉ͩͯ̎̍ͦ̃͐́̀̓ͣ̒̓ͦ͛̇g̋͂ ̴̬̮̥̮̤̠̗̖͇́͐̆̊̌̋̒̒͡ ̡̛͓̯͉͇̬̬͔̦͙̯̪̩̪̜̫̣͚̤̤͐̈̂͊͒ͨͤͨ̽̂ͩ͊͜o̸̲̻͕̰̎́̌ͭ̔̇ͥͨͥ̇͞fͯ̽ͧ͛̅̅̉́ͩ̑̑̒̀ͥ͒̉̓̏ ̋͏̧҉͙̰̬̖̹͓̬̦͙͉̥̲̼̘̹̻͔̦̕ ̷̷̢̝̞̙̞̜̼ͤͥ͆͐̓̆̏̆̓̀ͭͅc̵̪̫̞͙͓̼͔̘̮͎̹̪̱̫̩͔ͦ͐̈̑ͪ̂͗̒ͥ͌̆ͦ͠͞h̢̡̪͌͒̓ͥ͐̂ͭͮ̈ͦ̊̚͜ ̮̻̲̺̻̝͇̱͈̩̻̙̪̞̫̼̦ͅåͣ̓̆͂ͯ̋̌ͤ͞͏̨̢̖͓͚͚͎̝̘ò͛́̊̃̔̈ͪͦͯͭ͘҉͇̥̜̟̩̥͘s͌ͮ͐̓̌̌̔ͭ̓ ͦ́ͨ̂͑͒͋̋̒͊͏͏̶̜̺̠͉̜̤̬̩̳̯͍͚̣̤͇͕̼̟͡.̧̢̡̗͉͈̜̜̠̖͉̯̬̼̺̳̠͈̻̼͑̀͊͗́̊̋̍̾̚̕
̶̷̜͔̳̱̜͔̣̫̫͉̹̗͐̔͑ͩ̍͆͗͆̊ͫ̑̅̓́͗̂͂͌͞W̴̷̸̛̠̙̭̣͓̺͔̪͕͚̭̗̯̱ͧͯ̏ͫ͟i̅͂̅̔̇ͮ̒͛͆̚̚̚ ̨͇͇͉́̈́ͮ̔́͟͜ͅt̵̨̛̗͉̭̝͎̜̲̤̰͍͎̙͔̞̣͖̯̜̀ͪ̂̀̽͊͞ͅh̡̝̣̪̟͙̮̜͕̝̟͈̹̦̠͙͋̉̄̉̂͛̋͛̀͝͝ ̼̝̼͎ ̸̛̮̺̹̬͔̩͖̖͋͛̿͂ͣͭͭ͠ơ̵̝̺̭͖̱͎͖̥͖̈́̔ͧ̌͒̈́ư͕͎͙̭͎̹̯̘̪̰̖̳ͮ̀͊ͬͣ̀̕͢t͐ͭͬ̿̂ͤ̈̓͛̂̒ ̨̢̠̣͓͎̠̳̙̰̪ͬ̍͂̊͋͠ ̨̢̹̖̝͈̠̤̞̞̮̦͙̐ͨ̿͛̿̈́͗͗͆̾̔̃̆ͭ̍͋̉ͪ̓̀͜͝o̶̠̤̣̝̦̘̬̟̥̲̯̺̣̣̥͌ͮ͋̑̾̋͛ͯ̾ͥ͗͛̇͛ͥ̕͜͟ ŗ̛̫̩̺͔̞̥͍̹͈̰̮̰̬̐̆̾͌̃̈́͒͒̿͒ͬͦ̍͑̚͠ͅd̷̖͔̙͎̹͍̗͍͈̖͛͋͑͆ͫ̓͒ͨͯ̕ͅe͂̽̀ͮͣ͊̄̒̑̎̔̍ ̸̙̫̼̱̦̙̰̝̼͍̥̺̰ͩ̒̃͑͢ͅr̴͖̮̖͍̗̹͈̥̫͓̩̮͉̘͍̜͖̓͗̈̆̓̅̽̏͛ͭ͋̔̐͋͆̿́̚̚.̛͍͑ͤ̃͊̎̄͘͘͟ ͕̼
̱̗̪̺̰̼̪͚̞̱̳̈́̋̌̇̉̎̉ͭ̃ͨͥͫ͌́͜T̬̮̦͕̘̤͓͙̰̫̦̲̦̗̠̍ͬ͛̍͂͋̓̌̓̂̔ͪ̏ͯ͂̃̓ͨͣ̕ͅh͊ͪ̉̓̓̆ ̨̐̑͝͏̗͈̝̱͎̬̖̲͈̜͉̺̠͇̞͕̤͎̭͘͡e̸̪̫̻͖̪͎͇͍͎̠ͨ̃ͪ̄̾̇ͮͨ̑ͯͤ͢͜͞ ̴̡̢̦̬͇͍̜̗͇͔̽ͩ̉̽̊̆̒͂͗͑͊ͤ́ͩͪ̑̒̽͑Ņ̛͉̘͎͖̘͕̯̗̻̗̔̆̍̂́̉̿̀e̾̾̆ͯ́͂̉̅͂̀ͧ̇̃̌͗ͬ̍̅ ̡̨͕̲̝̗̗̻͎̲̞̳̯̂͡z̸̸̡̧̟̥̹̦̰̫͐̇͂̍̏̿̋ͅpͣ́̏̐͐͐͗̂̿͐ͧ̄͘͞҉̬̻͈̝͓͎̪̞̥̱͎̲͕̩̭͙eͣ̐̇ ̢̧̘͚̜̩̠̻̟̄͗͆̽̽ͧͩͩ̊͜rͦ̊ͦ̎͑̃̾̈́̿҉͢҉̧̯̰̫̫͉̜ͅd̡̳͍̲̪̻̾̓̍̓̿̂ͥͧͯͨ͐ͭ͑̄ͣͪ͡i̿̓͂͋͌ ̡̛̪̱̖̜̪̲̬̹͉̳̥̩̩̿͢ä̷̮̭̙̙͈͚̜̬̩͍̪̭̘̪̙̀͛ͯ͆ͩ̅̈͂̒ͧͥͩͥ̐͌ͤͤ͠ń̸̰̲͎̳̪͚̥̣ͥ̓̀̆̎͠ ̮͖̻͈̱ ̛̣̦̝̗̘̭̰̭̟͕̤̣̩͔͚̯͂ͤ͗͗̾̊͑̔ͯ̔͗̊͟͝h̛͎̻̰̹͍̦̠̬̱̣̠ͨ̀̅ͪi̢̳̻͚͉̱͗͛̈ͦ̽̈̎͊̌̃́̚̕͢͡ ̰͇v̯͔̗̲͎͖̩͎͐̇̏̈́͒͋̀̇ͭ̿ͮ̋̔ͫ́̏̌̚͟͟͡e̥̟̥̺͑̿̃͊̀͝ͅ-̍͐͐ͣͬͦͮ̀̈́͊ͧ̉ͬ̾ͧ͘͟҉͍̹̦̱̰̱̼͔̬m̧͔̦̝̫̤̩͖̞̦̭̝̩͖͎͖̫͚͊̑̄̈́ͣ́͋ͯͭ͛́̚̚̚͜i͋͊͐̎͊ͭͩ̚ ̡̧̰̗͖̌ͮ͐̃̃̅͢ͅn̢̻͔̦͍̬̰̝̟ͧ̈́ͨ̒ͪ͊̌͒̏̏̾̽̐̀̀́͟͡d̂̄ͮ̋͒̽̓͒̒̎̿̈́̇̐̋͂̎̚̚҉͏͏̲̫͕͚̲͝ ̘̭̱̼ ̸͈̘̖̭͎̪͔̣̘̬͉̦̖͖̹͙̄ͣͪ͛ͫ̃͂̏̉̐̕o̶̢͈̣̼̹͓̟̜̜̬͙͕͓͖̥̦̠ͮ̎̓̿́̀͆̿͢͢͠ͅͅf̄ͮ̿͌̎̔̀͂̓ ̹̗̜̰̙̠̗̣̪͇̞̜̭̟̔̓ͥ̌ͮ̒̅̋ͬ͘͜ ͕̖̣͚͔̪̙̩̣͓̪̘͔̹̠̓̆͗̅͆ͣ͋̓̉̀͘ͅc̒͐̏̏ͤ̓͗̐҉̴̻̩̤͎͚͕̜̮̞̩͔̜̩̯̟̩͘͠ḩ̵̗̖͚̱̱͍ͯ̒̓̓͊ ̭̖͚̝̦̮̲̘ͅͅa̶̝̭͇͓̞̻͎͈̪̘̹̖̹͈̹̅̈́͋̉͋͜͝ơ͐ͥ̈͛̑͑̽̌͡҉̖͈͚͉̱̰̜̝̙͙̞̲͇̟̺͙͇͟ͅs̆̑̅̓ ̶̵̨̡͙͔̳̻̠̭̜̮̘̟̳͎̻̠͚̥͈̂ͩ̓̒́ͅ.̨̫̹͎̥̗̭̮͇̱̣̫͇ͫͦͤ͋́̔̋̓͂̏ͬ͐͊̐̽́͂̄ͅ ̓̍̿̅̔ͭ̓ͩͣ͋҉̷̷̠̥̫̱̱̲̥̭̠̩͉̖͡Z͚͈̹̳̟̟̫͇̩̤͈͚̯͉̘̮̓̄̾ͤͭ̋ͫ̍ͮ̃ͤͩ̎͑̉͋̚͞a͋ͯͮ̂ͮ̑͗ͯ ̴̨̨̛̰͉̘͔̟̫̝̞͘ľ̴̅ͭ͑̌̊̇̈́̾͆͌̑̾́̚҉̮̳̟̜͔̙̗̬̯̮̣̤̤̪̕g̼̫͍͉̓́͗͊̌͗̃́͜͡ͅo̿̎̈́͂ͣ̾͗ ̷̸͇̖̹͎̹͌̎ͩ̉̌ͯͪ͂̊ͤ̚͘͜͢.̸̷̢̯͎̰̍ͯͣͫ̌͛ͦͪͩͮ͛͢͡ ̴̵̏͗ͦ̽̿̅ͭͫͮ͏̯̥̭̤̭̺͓̫̰͙̝͙
̴̧̥̳̠̼̠̼̖̬̮̹͖͉̱̳ͤ͛̉ͯ͂̒ͥ̏̈ͨͦ̀Hͬ̑́͂ͫ̏ͭ͆̑҉̡̮̲̦̥̗̥̜̳͓̠̙̩͇͍̮̟e̽̇̂̒́ͮ͑̓ͣͮ̾ͭͧ ̸̗̺̠͓͇̠̣̬̻͎̬͂͒̑͒ ͔̞̬ͮ͑͂̇̾̃ͭ̍͠͡ͅw̢̺̻͚̗̜̳̯̭̘̹̤̻̫͖͉͈͍̔̔ͥ͌̀ͨ̏h̲͓̙̻͍̯̽̋ͨ͑ͪ́o̵̡͔̜͙̮̹̓ͫ̑̆ͯ͗̄͞͞ ̯͕̮͕̻̠̲̤͉̻̘̗̺͍ ̸̷̡͖̞̖̠̱̻̩̳̈̐̀̍ͤ͌͋ͩ͐̒̽͗̍ͫͩ͠W̴̷̡͎̟̱̮̲̳͚͚͇͕̪̳̦͇̙̤̲̙ͮͮͭ̄̒̍̄̍͂̂͞aͪ̽̿̎҉͓͟͢͡ ͍͎̣̫̠͎̬̼͈̞̲͍͈į̸̢̅͊̎̃ͭͫ̑ͥ̈̌̿̓̊̾͗ͤ͂͞͏̙̲̯͍̫t̀ͮ̂͊̓͗ͯ͊̑͑͌̄ͣ̊̃͛ͣ̓҉̨̖̮̥͖̕s̔̓ ̠̤̖̰̼͕̰̼͉̱͕͈͍̜̆̋ͤͭ̌̄ͧ̇͋̈ͨ͑͊̀̚͘ ̷̸͚̫̻̫̮̲̳͔̹̆̾ͯ͛̃̋ͬB͇̟̪̰͇̭̽̐̓͆̌̓̅͘e͖͉̹̎ͫ͗͑ͬ̒̄ͫͫ͗̾̍̏́͘͡͝ͅḩ̸̂͗̏̃͗ͩ̏̌ͬͥͣ̍ ͍͖̭̝͔̫̲͙̹͓͕̞̞ͅi̓ͪ̈͗̎̔͑͘͞҉͓͇̦̖n̴̛̩̮͙̩͔̭͎̦͖͚̞͓̻͛ͤ̒̽ͪͬ̽̈́͑ͦ̒͐ͮ̉̉͑ḑ̷̼̾̿ͣ͊͝ ̳̞͚͎͖̳͖͇͚̼ ̴̡̝̳̦̫͕̼͖̠̹̖̖̹͍̲̞͐̂̅̈̄ͩ̂̒ͫͩͦͩͨ̈͌̂͂ͬ͋́͜ͅṰ̶̡͈̜̰͎͇͔̖̼̠̈́̇ͦ͗͑͝h̷̨̭̮͍̉͒̉͊ͯ͘ e̶ͬ͛ͥ̈́̾̐̓͆̋ͨ͑̏̽̋̀̋̈͏̷̛͎̭̲̻͍̱̘͚̙̹͈ͅ ̴̓ͧ͋ͧ̎͊̃͂̃̄ͪͪ͊͐͋̒ͪͣͧ͜͏̹̫̞̝̺̦̩̘̗͉̲͙̼͉̙͔͝W̛̛͖̬͉̹͎͔͙̳̲͌ͥ̊́̈͗ͦ̊̅̒ͬ͌͢͡ȁ̊͆ͮ ̈ͪ͛̾̎̈͏̢҉͢͏̘̹̣͇l̵̴̉ͯ̋̐ͭ͂̅ͧ͢͠͏̱̞̠͚̪̦͍̺̱̩̻̠͎̥͚͍ͅļ͓̺͕̻̇ͣ̓ͭͮ̌̏̃̂̾͋͗́̚̚̚.̆ ̷̨͉̟̳̪̮̫̫̼̖̥̋̽ͣ̽̄ͨ͌ͪ͘͡
̴̆ͣ̉ͣͥ̇͗̌ͬ̂̔̒̇̋̆̎̅̐̚҉̷̴̣͇͉͉̺̤͕̲̳͙̰̯̘͎̞̕Z̑̈́͒̾ͨ̇͗̍ͣͪͩͯͣ͑̇ͣ̚҉̛̗̠̖͓̬̱̣͈A̒ͨ ̧̢͈̼̲͓͔͉͓̹͓͈͔͎̼̘͉̩̒̒͆̐ͩͯ̇͌͆͢͡͡Ļ̶̡̙̼̤̟͇̱͙̺͗̒̓̈̓͗ͨͨ͋͛͗ͣͤ̕͝ͅGͫ̉͋̅́̾ͩ͌͗̈́̔ ̨̞̱͈̣̝̪̫͊̊͛͊ͧ̃̚͘ͅO̷̻͖͚̦̭̭̖̪̖͚̽̏ͨ̓ͪ̈͐ͪͩ̎̓̏ͭ̄̽͜͜͟͞!̢̛̫̜̩͕̲̳̦̖͍̼ͧ̔̂̉ͦ̋ͯ͘͜ ̞̞
Oud 27-04-2010, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
ik reed gisteren, vanwege alle wegafzettingen en omleidingen in delft, ineens tegen het verkeer in. toen ik in mijn spiegel keek zag ik dat een stuk of 5 auto's me klakkeloos de straat ingevolgd waren, dus daar reden we met z'n allen

het werd echt een dikke chaos, maar ik heb het overleefd
Oud 27-04-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
ik reed gisteren, vanwege alle wegafzettingen en omleidingen in delft, ineens tegen het verkeer in. toen ik in mijn spiegel keek zag ik dat een stuk of 5 auto's me klakkeloos de straat ingevolgd waren, dus daar reden we met z'n allen

het werd echt een dikke chaos, maar ik heb het overleefd
Nice ouwe spookrijder!
Oud 27-04-2010, 10:59
Verwijderd
ik snap het niet, hoe doen mensen dat?
Oud 27-04-2010, 11:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hey! Hoe doe je dat Archont?
__________________
you're not my demographic
Oud 27-04-2010, 11:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo, even naar de bank een verzekering afsluiten.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-04-2010, 11:01
Verwijderd
Tijd om de nieuwe House te kijken.
Oud 27-04-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Heb jij enig moment in de documentaire gedacht ''trek die stekker er maar uit'' of niet? En wanneer was dat?

Ik wel namelijk.
nee, wanneer dan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.