Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 11:03
Verwijderd
ik niet, alleen ik had het idee dat die moeder dat eigenlijk wel wou
Advertentie
Oud 27-04-2010, 11:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zo, even naar de bank een verzekering afsluiten.
dat kan tegenwoordig toch allemaal online?
Oud 27-04-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ik niet, alleen ik had het idee dat die moeder dat eigenlijk wel wou
Ja ik ook! Volgens mij was die hem af en toe moe
Oud 27-04-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
ik snap het niet, hoe doen mensen dat?
Magic
Oud 27-04-2010, 11:05
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1800586

klik op deze link en quote carn even dat zie je hoe hij het doet.
Oud 27-04-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
nee, wanneer dan?
Mwah, toen hij op den duur continue een de beademing moest en eigenlijk helemaal NIKS meer kon behalve bij het app. te gaan zitten. Hij kon geen plezier meer maken behalve op een kutpiano'tje duwen waarh ij toch niks vna hoorde.

Wel knap dat hij toch nog zo oud wordt en zoveel bereikt!!
Oud 27-04-2010, 11:06
Verwijderd
Nice.


Huhu, weer een stage door m'n neus geboord. Ze willen me alleen voor een jaar, en frontoffice ipv backoffice. Maar mn brief vonden ze heel leuk dus voor dat.

Laatst gewijzigd op 27-04-2010 om 11:11.
Oud 27-04-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Nice.


Huhu, ik weer een stage door m'n neus geboord. Ze willen me alleen voor een jaar, en frontoffice ipv backoffice. Maar mn brief vonden ze heel leuk dus voor dat.
Ohja ik moet ook nog een open soll. sturen..
Oud 27-04-2010, 11:10
Verwijderd
ik hoorde net iemand op tv zeggen: 'ik vind de koningin speciaaleeer als bijvoorbeeld jan smit!'
Oud 27-04-2010, 11:12
Verwijderd
Ik was om 11 uur wakker en aant kijken hoe lang ik zonder sigaret kon maar ik word nu heel onrustig en ben allemaal aant tjoepen op mijn stoel en ik wil nu gewoon een sigaretje
Oud 27-04-2010, 11:12
Verwijderd
Verslaafd.
Oud 27-04-2010, 11:13
Verwijderd
Klopt, maar ik heb nog niet toegegeven!
Oud 27-04-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik was om 11 uur wakker en aant kijken hoe lang ik zonder sigaret kon maar ik word nu heel onrustig en ben allemaal aant tjoepen op mijn stoel en ik wil nu gewoon een sigaretje
Oud 27-04-2010, 11:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik snap het niet, hoe doen mensen dat?
T̫̝̥̯̣̞̒͠ọ͚̓ ̼̜̦̮̣̘̈́̆̽ͧ̋̊ͥ́́̕i͇̦̦̤̬̟͉̖̍̓n̛̫̗ͨ̌̆v̀ͭͪ͌̆̑͂ͦ͢҉̢̻͙͈̻͈ͅŏ̘̤̝̩̖̮͚̉ͨ̈ͧ͢k̄̃ͪ ̧͓͈̻͍̝̣͍́͛͊e̷ͦ̍͗̀ͫͩͮ҉̶̜͙͕̻ ̓͗̐̑̿̌ͫ͏̣̱͈̦͇͓̫t̙̪̹͔͙̝̟̠̊ͧ̏ͪ̓̿ͦh̡̠̙̻̖̯̳͙̤̠ͫ̊̇̏̊͘e̴̛̼͚̱͉̱̝̼̽̏ͮ́ͅ ̶͇̣͔̖͈͍ͭͥ͐ͩ́̇̓ͪh̨̳̔͊̈́̀͂̃̎i̧̤̯̲̥̯͇̹̒͑ͬ̊͛̒͢v̡̢̫̟̻̘̮ͫͮ̇͠e̘͇̲̹̣͎̮̰ͥ̂̆̕-̷̜̟̣ͮ̃̈͟m̧͕̺̪̏ͤ̚̚̚͟i̷̬̫ͥ̑́n̢̰̞̩̞̺̘̘͆͂̑͑̓ͨ͊d̖̥̮̽̐ͭ͋ ̡͙̫̝̱̣͈͉͋̈ͪ͠r̻̣̪͖̝̪̓̌̑̒ͯ͢͠e̫̩ͬ̆ͣṗ̥̳̽̂̿͋͘̕͡ͅŗ̛̖͔͋͑ͭ̿̌̽ͤe̷̴̡̲͈̮̱ͪ̐̾͑͋̋ s̴̗͓̯͒̉̽̑̽͛̉ͬ̍́e͋̿̍҉̤̟̜̭͙̼̩n̸̵̢̠͇̲̳͈̦̎ͧ͆t̛͈̓ͣͤ͋͘i͕̪̫̺͔̲̦͈ͪ͛͋ṇ̨̫̌̓̾͡g̽ ̵̮͙̀͘ ͕̺͓̬̟̻̲͍̐̈́̏̌̃̿ͯ̌̍́͜c̞͉̝͇͉͍̖̪̜̆̔͡h̶̯̘̞̺̳̘̑ͬ̂́a͇͍̬͉̗̳̓͋̿͐ͭ͐ͨ͝ͅo̷̺̠̙͗ͤ̾͡s ̧̰͔̰̱̭̺̞ͪ͂ͧ!̶̶̪̲̫̹ͮ̍̔ͅ
̨̮͖͉͗͛̄ͥ
̛̛͎̌̚l̸̸̫̻̖͍̯͇̦̅̐͌͌ą̲̰̮̝̩̫̣̈́̀̔͌̂̂c̡͍͍̹̩̱̹͚̣̙̎̂ͦͣ̈́̀̽h̴̷̪̣͚̹̘͚̗͌̓ͫ̋ͤͣ̚͝ ̘ę̨̦̪̖̱̎̍͒͑͝n͍͈͈͛ͦ̎̍ͤ̌͗͢͞ ̳͇͕͈͈̙̊ͪ̿̾̚j̛̳̙̲͓͕̽̓̃ͫ͠ǫͦ͗̏҉̲̠̙̞̗̱h̸̹͕̬̒ͤ̒͂̌ ̭̠̮̦̟̗̓͐́ͪ̇ͦͥ̚;̞̣̱̪̗̭̹̺ͯͣ͌̅͆)̨̨͈̜̔ͧ͛ͭ̽̃
̭͉̮̩̫̮̪͑ͯ̂̊͐̾ͫ̈́
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2010, 11:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Overigens! Ecnelis; jouw tekenstijl leent zich uitmuntend voor Zalgo-art!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Sahann, wat moet ik nou doehoen -inzake jeweetwel, waar ik al weken moeilijk over doe-. Kun jij voor me beslissen? (A) (A)
Oud 27-04-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Mwah, toen hij op den duur continue een de beademing moest en eigenlijk helemaal NIKS meer kon behalve bij het app. te gaan zitten. Hij kon geen plezier meer maken behalve op een kutpiano'tje duwen waarh ij toch niks vna hoorde.

Wel knap dat hij toch nog zo oud wordt en zoveel bereikt!!
indeed
Oud 27-04-2010, 11:19
Verwijderd
Hmm heerlijk die nicotine die opgenomen wordt door mijn lijf
Oud 27-04-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Sahann, wat moet ik nou doehoen -inzake jeweetwel, waar ik al weken moeilijk over doe-. Kun jij voor me beslissen? (A) (A)
Waarom moet ik toch altijd maar over andermans leven beslissen?

<3

Je moet het doen. Nog één keer. En er van leren. Dat zei ik gister ook al . En daarna is het klaar tenzij het nu anders is.

cryptisch formuleren ftw.
Oud 27-04-2010, 11:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
donderdag nobody beats the drum
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet ik toch altijd maar over andermans leven beslissen?

<3

Je moet het doen. Nog één keer. En er van leren. Dat zei ik gister ook al . En daarna is het klaar tenzij het nu anders is.

cryptisch formuleren ftw.
OK. Dank. Dan ga ik daar nu werk van bellen en óók bellen of ik nou ben aangenomen of niet, want dat weet ik ook nog niet.

(en dat je dat gisteren ook al zei is dan blijkbaar niet helemaal tot me doorgedrongen.)
Oud 27-04-2010, 11:21
Rationeel
Rationeel is offline
carn, nog even over die posters: duidelijk numero uno!
Oud 27-04-2010, 11:21
Rationeel
Rationeel is offline
maar je hebt zeker al lang en breed besteld
Oud 27-04-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Hmm heerlijk die nicotine die opgenomen wordt door mijn lijf
blauw longetje
Oud 27-04-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
OK. Dank. Dan ga ik daar nu werk van bellen en óók bellen of ik nou ben aangenomen of niet, want dat weet ik ook nog niet.

(en dat je dat gisteren ook al zei is dan blijkbaar niet helemaal tot me doorgedrongen.)
x2.

Het was ook een beetje chaos aan tafel Maar toen verzuchtte je nog: BUUH IEDEREEEN ZEGT WAT ANDERS!
Oud 27-04-2010, 11:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
maar je hebt zeker al lang en breed besteld
neuj nog niet maar die eerste vond ik ook erg tof. Anders bestel ik er gewoon 2 .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
x2.

Het was ook een beetje chaos aan tafel Maar toen verzuchtte je nog: BUUH IEDEREEEN ZEGT WAT ANDERS!
Oja, dat weet ik wel nog. Vervolgens sloeg ik de ingewonnen informatie niet op.
Trouwens, pm over de afloop van de avond please.
Oud 27-04-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
OK. Dank. Dan ga ik daar nu werk van bellen en óók bellen of ik nou ben aangenomen of niet, want dat weet ik ook nog niet.

(en dat je dat gisteren ook al zei is dan blijkbaar niet helemaal tot me doorgedrongen.)
Ik ga ook even daar werk van bellen
Oud 27-04-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
blauw longetje
Oud 27-04-2010, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook even daar werk van bellen
Zie 't nu pas.
Oud 27-04-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Overigens! Ecnelis; jouw tekenstijl leent zich uitmuntend voor Zalgo-art!
que?
Oud 27-04-2010, 11:31
Verwijderd
ah ik ben weer bijgelezen, zalgo art
Oud 27-04-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Zie 't nu pas.
het was mij ook niet opgevallen .
Oud 27-04-2010, 11:32
Verwijderd
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
Oud 27-04-2010, 11:33
Verwijderd
tof, megagefeliciteerd
Oud 27-04-2010, 11:33
Verwijderd
Oh, als Carn nog niet besteld heeft dan grijp ik deze gelegenheid aan om ook te zeggen dat #1 de mooiste is.
Oud 27-04-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
Ha, gefeliciteerd
Oud 27-04-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
WAT GAAF! Gefeliciteeeeeerd!
Oud 27-04-2010, 11:37
Verwijderd
CONGRATSIES madeaia!!!
Oud 27-04-2010, 11:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
Wat ga je voor ubercoolretespannendopfeestjesopscheppendmachtiginteressantbakkenmetge ldverdienend werk doen dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 27-04-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
tof, megagefeliciteerd
Citaat:
Ha, gefeliciteerd
Citaat:
WAT GAAF! Gefeliciteeeeeerd!
Citaat:
CONGRATSIES madeaia!!!
Dankjullie!

T 'is wel maar een bijbaantje hoor, niet een van die prestigieuze stages waarvoor ik aan het bemiddelen was. Maar toch, heel fijn en goed voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 27-04-2010, 11:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dat kan tegenwoordig toch allemaal online?
Ja dat klopt. Ik vind het sowieso altijd fijner om dan even langs de bank te gaan om gewoon wat persoonlijke service te krijgen, daarnaast had ik een paar vragen waar ik op internet geen antwoord op kon vinden. Ik kon wel bellen, maar dat was een 0900 nummer en de bank is vijf minuutjes fietsen.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-04-2010, 11:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
woo, gefeceliteerd

Citaat:
Wat ga je voor ubercoolretespannendopfeestjesopscheppendmachtiginteressantbakkenmetge ldverdienend werk doen dan?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je voor ubercoolretespannendopfeestjesopscheppendmachtiginteressantbakkenmetge ldverdienend werk doen dan?
Bio-Winkel. Niks bijzonders maar wel als oproepkracht (wat heel fijn is want ik wil niet iedere donderdagavond en zaterdag moeten werken) en tussen hele leuke mensen.
Oud 27-04-2010, 11:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, dat klinkt wel leuk dan. Fijn dat je ook leuke collega's gaat krijgen dan!
__________________
you're not my demographic
Oud 27-04-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
gefeli
Oud 27-04-2010, 12:07
Verwijderd
nice Quis
Oud 27-04-2010, 12:10
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Yes ik ben aagenomen! De arme-sloeber tijden zijn voorbij! Morgen tweede gesprek over formaliteiten en dan kan ik al snel beginnen! Waaaaah.
Wat fijn! Gefeliciteerd.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 27-04-2010, 12:12
Verwijderd
home improvement op tv, wat een jeugd sentiment
Oud 27-04-2010, 12:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
home improvement op tv, wat een jeugd sentiment
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.