Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 10:48
Kapee
Kapee is offline
Vinden jullie dat ook zo leuk? Om je eigen groenten te verbouwen? Kweet niet echt waarom, maar ik vind het gewoon heel leuk en mooi om te zien, zo'n tuin. Mijn opa op Terschelling heeft een hele mooie. Echt supers vind ik 't! En tis trouwens ook nog gezonder!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 13:45
Verwijderd
eindelijk eens iemand die dat ook vind.
ik heb ook een groentetuin, en vind het altijd heel leuk om daarin te werken. vooral aparte groente (zoals asperges) vind ik leuk om te kweken.
en ik ben het helemaal met je eens dat het veeeeeeeeeel lekkerder is dan groente uit de winkel.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 13:52
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik ga als het mooi weer is regelmatig bij mijn opa met de moestuin helpen, het is wel leuk werk, als is het niet altijd lekkerder, maar dat komt omdat mijn opa oa zijn bonen net zo lang laat staan tot ze erg dik (en taai) zijn
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 14:14
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
eindelijk eens iemand die dat ook vind.
ik heb ook een groentetuin, en vind het altijd heel leuk om daarin te werken. vooral aparte groente (zoals asperges) vind ik leuk om te kweken.
en ik ben het helemaal met je eens dat het veeeeeeeeeel lekkerder is dan groente uit de winkel.
Ja! Ik heb bij mijn opa op Terschelling ook een deel van zijn tuin waar ik in de zomer voor zorg. Maja ik vind zelf voorla leuk om stokbonen te kweken, en boerekool en sla. En spinazie. Kweet eigenlijk niet waarom het zo leuk is om te onkruidwieden en zo. Misschien omdat het allemaal zo orderlijk is... Als je een moestuin ziet krijg je niet zo'n gevoel van 'waar moet ik beginnen???'(ik tenminste niet)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 15:10
Verwijderd
ik hou eigenlijk niet zo van onkruid wieden, maar dat komt misschien ook omdat het er bij mij niet altijd even netjes uitziet. vooral als we het erg druk hebben op het land of met de bloemen (ik woon op een boerderij met akkerbouw en snijbloemen) heb ik niet altijd tijd om te wieden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 15:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ja, hadden wij vroeger ook, bij ons vorige huis, kvond het altijd wel leuk ja maar ik deed er nix in ofzo (af en toen m'n papa helpen, verder niet)
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De Tempel
flyaway
0 31-05-2009 19:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe de wereldeconomie bijna instortte op 18 september
Bastiaan84
16 12-02-2009 23:40
De Kantine Hans Teeuwen [spel ofzo]
.boris
333 02-12-2005 15:15
Verhalen & Gedichten Frank [uki verhaaltje]
pfano
6 07-06-2004 21:21
Verhalen & Gedichten 1e hoofdstuk van mijn verhaal
Guinevere03
4 21-01-2004 18:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten
autodropje
257 01-12-2003 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.