Oud 19-08-2018, 16:01
ShannyPal2
ShannyPal2 is offline
Beste mensen,


Ten eerste wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn topic.

Ten tweede heb ik wat dingen aangepast in mijn topic om wat specefieker te zijn.

Mijn voorkeur gaat wel naar basketbal als ik moet kiezen tussen atletiek en basketbal.


Ik doe nu aan karate (kyokushin) en ben van plan om ook op atletiek te gaan vanaf 2018 (september), maar ik wil ook heel graag basketballen.

Mijn plan was om te stoppen met karate na de nederlandse kampioenschappen (2019 februari). Zo kan ik serieus trainen voor atletiek en basketbal.

Op dit moment zoek ik namelijk een paar mensen waarmee ik kan basketballen in capelle aan den ijssel. Geen enkele vriend van me is geinteresseerd in basketbal (de meesten zijn voetbalgek), waardoor ik nooit serieus kan basketballen.


Ik heb gehoord dat verspringen en sprinten goed met elkaar samen gaat (wat me logisch lijkt als je erover nadenkt). Als het mogelijk is zou ik 110m horden erbij willen gooien.

Alleen moet ik het kunnen combineren met mijn basketball training.🤔

Voorlopig laat ik de gewichten nog zitten en hou ik het op bodyweight en explosive kracht training.

Ik laat jullie mijn trainingsschema nog zien als de verenigingen weer open gaan.


Leeftijd = 16
Lengte = 178cm


Bedankt voor uw aandacht😄

Mail me: shanny1.shivan@gmail.com

Laatst gewijzigd op 29-08-2018 om 22:55. Reden: Wat directer uitgelegd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2018, 03:19
abattoir
abattoir is offline
Basketbal kan je wel alleen oefenen. Je shots, dribbels, uithouding...Hoe oud ben je? je kan je ook beter aansluiten bij een club en daar vriendjes maken waar je mee kan spelen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2018, 20:56
ShannyPal2
ShannyPal2 is offline
Aansluiten aan een basketbalvereniging kan ik pas doen in februari na de nederlandse kampioenschappen van karate.

Bedankt voor uw reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie is mijn vriend verliefd op mij
Stephan1234
36 13-01-2005 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.