Oud 21-01-2020, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Caro, ik ben op jou.
Ik ook op jou
Advertentie
Oud 21-01-2020, 20:57
Verwijderd
Ik ga slapen en oh wee als Doris vannacht weer gaat liggen spektakelen leg ik dr buiten neer.
Oud 21-01-2020, 21:00
Verwijderd
Okay
Oud 21-01-2020, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Zeker. Ginger all the way. Maar soms verf ik het blauw. Gewoon, voor de afwisseling.
Ik zou heel graag een diepblauwe huidskleur willen
Oud 21-01-2020, 21:01
Verwijderd
Avatarblauw?
Oud 21-01-2020, 21:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een aanbod gehad voor een tijdelijke huurwoning (nét iets minder kut dan antikraak). Het is 54 m2 voor nog geen 500 pm en is vlakbij de IKEA (kwartiertje lopen).
1 kamer is wel echt heel goor, maar de keuken en badkamer zijn nice en 1 van de slaapkamers heeft een afschuwelijk geweldig paardenbehang.
MAAR: ik moet voor donderdagochtend beslissen en zou maandagochtend een intakegesprek hebben bij een ander leegstandsbeheerder, en die hebben huisjes bij mij in de buurt.
*Zucht*
Mss moet ik die 1e maar gewoon accepteren, want voor 1 april moet ik opgepleurd zijn.
Heb je daarna niet nog drie dagen bedenktijd? Dat was bij mij wel. Dan zou ik de eerste accepteren en maandag verder kijken.

Hoe tijdelijk is die tijdelijke huurwoning? Klinkt niet slecht op zich.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2020, 21:12
Verwijderd
hoi
Oud 21-01-2020, 21:13
Verwijderd
Hi
Oud 21-01-2020, 21:16
Verwijderd
Truste Caro!
Oud 21-01-2020, 21:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb je daarna niet nog drie dagen bedenktijd? Dat was bij mij wel. Dan zou ik de eerste accepteren en maandag verder kijken.

Hoe tijdelijk is die tijdelijke huurwoning? Klinkt niet slecht op zich.
Er staat in de mail dat ik het voor donderdag moet laten weten, anders gaat het naar iemand anders. En als ik accepteer plannen we een afspraak om alles te tekenen.

Het is voor minimaal 6 maanden, maar volgens mij las ik ergens dat het pand tot
minstens ergens in 2021 nog beschikbaar is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2020, 22:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je kan accepteren en dan na die maandag plannen om te te tekenen. Kan je alsnog afzeggen. Niet leuk maar hey.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2020, 22:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik bel die andere morgen even om te vragen wat de kans is dat ze maandag een huisje in de buurt voor me hebben. Er staat er één op hun site die me ideaal lijkt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2020, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik bel die andere morgen even om te vragen wat de kans is dat ze maandag een huisje in de buurt voor me hebben. Er staat er één op hun site die me ideaal lijkt.
Goed compromis! En anders inderdaad gewoon rekken!
Oud 21-01-2020, 22:20
Verwijderd
Ik ben ook op zoek andere huizen. Wil de grootte van mijn huidige woning nu opdelen in twee kleinere.
Oud 21-01-2020, 22:24
Verwijderd
Ik zou ook een beetje gaan rekken HO.
Oud 21-01-2020, 22:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Er staat in de mail dat ik het voor donderdag moet laten weten, anders gaat het naar iemand anders. En als ik accepteer plannen we een afspraak om alles te tekenen.

Het is voor minimaal 6 maanden, maar volgens mij las ik ergens dat het pand tot
minstens ergens in 2021 nog beschikbaar is.
Klinkt niet slecht voor tijdelijk of ben je ook inschrijfduur kwijt als je dit neemt?

En wat macrador zegt zou ik ook doen. Maar best kans dat je na acceptatie sowieso nog bedenktijd hebt. Ik moest voor de 21e beslissen en had na acceptatie nog drie dagen bedenktijd en anders moest ik 100 euro betalen.

Citaat:
Ik bel die andere morgen even om te vragen wat de kans is dat ze maandag een huisje in de buurt voor me hebben. Er staat er één op hun site die me ideaal lijkt.
Dat is ook een goed idee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2020, 22:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben ook op zoek andere huizen. Wil de grootte van mijn huidige woning nu opdelen in twee kleinere.
Wil je twee huizen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2020, 22:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Klinkt niet slecht voor tijdelijk of ben je ook inschrijfduur kwijt als je dit neemt?

En wat macrador zegt zou ik ook doen. Maar best kans dat je na acceptatie sowieso nog bedenktijd hebt. Ik moest voor de 21e beslissen en had na acceptatie nog drie dagen bedenktijd en anders moest ik 100 euro betalen
Nee, inschrijfduur voor Woonnet blijft gewoon doorlopen.
Volgens m'n dude (die ook bij dat antikraakbedrijf huurt) krijg je bij het tekenen meteen je sleutel. Maar ik kan idd rekken voordat ik ga tekenen.
Het is gewoon kak dat het zo moet en ik vanwege m'n inkomsten niet een gewoon huisje kan krijgen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2020, 22:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja dat zou ik idd doen. Gewoon de afspraak om te tekenen na maandag inplannen.
Oud 21-01-2020, 22:48
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je alleen bent maar ooit wel weer een relatie wil en een twee persoonsbed wil kopen, zouden jullie dan 140 of 160 breed nemen en één matras of twee losse?
Als je er ruimte voor hebt is het prima om gewoon 2 persoons te nemen toch? Wat wil je eigenlijk zelf? Want zo belangrijk is het niet wat wij ervan vinden
Oud 21-01-2020, 22:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou gewoon groot pakken want dan kan ik het hele bed vullen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2020, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Wil je twee huizen?
Een vriend van me heeft voor 284K een appartement aan het Mercatorplein gekocht jaren geleden en nu speelt samenwonen en dat wil zij niet in Amsterdam. Hij wil dat appartement echter met geen mogelijkheid verkopen op het moment dus het wordt doorverhuren voor een giga-prijs
Oud 21-01-2020, 23:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hey wat leuk daar ben ik deze zomer nog in de shop geweest
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2020, 23:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
NU KOMT HET WEL DICHTBIJ INEENS :herpes:
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2020, 23:33
Verwijderd
Voor Daantje:

Ik zou trouwens een groot twee persoonsbed kiezen met twee matrassen.

Laatst gewijzigd op 22-01-2020 om 17:16.
Oud 21-01-2020, 23:40
Verwijderd
Citaat:
NU KOMT HET WEL DICHTBIJ INEENS :herpes:
Ik moest hardop lachen
Oud 22-01-2020, 10:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik dacht zelf idd 160 en twee matrassen maar iemand vroeg laatst waarom en toen vroeg ik me af of ik iets over het hoofd zie. Een topper is ook nog een idee, dan kan ik toch in het midden liggen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2020, 11:05
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Een vriend van me heeft voor 284K een appartement aan het Mercatorplein gekocht jaren geleden en nu speelt samenwonen en dat wil zij niet in Amsterdam. Hij wil dat appartement echter met geen mogelijkheid verkopen op het moment dus het wordt doorverhuren voor een giga-prijs
Een maat van mij is zich aan het oriënteren op de huizenmarkt in Utka. De voornaamste reden is z'n spaargeld in iets pompen waardoor het minder waarde verliest. Maar ja; hij is in z'n eentje. Succes op de huizenmarkt vandaag de dag Los daarvan; what goes up must come down. Ja, dat is in bepaalde scenario's pas een issue, maar goed: mijn onderbuik voelt wel aan dat de onvermijdelijke daling significanter gaat zijn dan de stijging tussen nu en de crash.
Oud 22-01-2020, 11:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik moest hardop lachen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-01-2020, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Een maat van mij is zich aan het oriënteren op de huizenmarkt in Utka. De voornaamste reden is z'n spaargeld in iets pompen waardoor het minder waarde verliest. Maar ja; hij is in z'n eentje. Succes op de huizenmarkt vandaag de dag Los daarvan; what goes up must come down. Ja, dat is in bepaalde scenario's pas een issue, maar goed: mijn onderbuik voelt wel aan dat de onvermijdelijke daling significanter gaat zijn dan de stijging tussen nu en de crash.
Ik acht een forse daling redelijk onwaarschijnlijk
Oud 22-01-2020, 12:00
Verwijderd
Een daling zoals ongeveer tien jaar geleden verwacht ik ook niet op korte of middellange termijn. Ik verwacht zeker niet dat een eventuele daling significanter gaat zijn dan de stijging tussen nu en de crash, bij lange na niet. Rente blijft nog wel jaren ultralaag, er wordt niet veel bijgebouwd, vergrijzing is nog laaaang niet op de top.

Waarom denk je dat Stikruil?
Oud 22-01-2020, 12:22
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Een daling zoals ongeveer tien jaar geleden verwacht ik ook niet op korte of middellange termijn. Ik verwacht zeker niet dat een eventuele daling significanter gaat zijn dan de stijging tussen nu en de crash, bij lange na niet. Rente blijft nog wel jaren ultralaag, er wordt niet veel bijgebouwd, vergrijzing is nog laaaang niet op de top.

Waarom denk je dat Stikruil?
Een gedachte is wat anders dan een onderbuikgevoel, in ieder geval voor mij. Een gedachte geniet meer onderbouwing. In het kader van huizenprijzen is het veel koffiedik kijken, maar over het algemeen is wel sprake van golfbewegingen op langere termijn. Het is meer dan eens gebeurd dat in een paar jaar tijd prijzen zowel 40% stegen als 40% dalen. Veel factoren die hier invloed op hebben (al dan niet indirect) zijn vrij "zacht".

Ik zou nu in ieder geval niet graag kopen en een andere manier zoeken om spaargeld te "redden" van waardeverlies.
Oud 22-01-2020, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nu in ieder geval niet graag kopen en een andere manier zoeken om spaargeld te "redden" van waardeverlies.
Oh, op die manier. Daar ben ik het volledig mee eens - als belegging had je vijf jaar geleden in stenen moeten stappen, niet nu.
Oud 22-01-2020, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Oh, op die manier. Daar ben ik het volledig mee eens - als belegging had je vijf jaar geleden in stenen moeten stappen, niet nu.
Ik niet. Als je nog lekker ff 20% rendement wil pakken steek je nu je geld twee jaar in stenen. Minstens.
Oud 22-01-2020, 13:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou wel willen dat ik al kapitaal had gehad om nu te investeren in stenen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-01-2020, 13:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, ik heb bedrijf nr.2 gebeld en die zeiden dat het huisje op hun website al vergeven was en dat er een wachtlijst is voor huizen in mijn regio.
Nou okee. Delft it is dan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2020, 13:55
Verwijderd
Delft is liev <3
Oud 22-01-2020, 14:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
deletus
Oud 22-01-2020, 14:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Delft is liev <3
Ik ga straks elke dag ontbijten bij de IKEA.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2020, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Als je nog lekker ff 20% rendement wil pakken steek je nu je geld twee jaar in stenen. Minstens.
Ja zou goed kunnen. Maar risico dat het niet zo veel meer stijgt of zelfs wat daalt is nu een stukje groter dan vijf jaar geleden (laat staan tien jaar geleden).
Oud 22-01-2020, 15:24
Verwijderd
Ik wilde verven met Doris en ze eindigde in haar blote niksie al was vouwend op de grond. Ik weet niet waar het mis ging.
Oud 22-01-2020, 15:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou, ik heb bedrijf nr.2 gebeld en die zeiden dat het huisje op hun website al vergeven was en dat er een wachtlijst is voor huizen in mijn regio.
Nou okee. Delft it is dan.
Oh, wel goed dat je gebeld hebt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2020, 16:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh, wel goed dat je gebeld hebt
Yuh, mede ook omdat ik niet voor de kat z'n viool helemaal naar Barendrecht wil op m'n vrije dag.

Vind het wel spannend allemaal hoor. Moet zo'n hoop regelen straks. Alle troep hier inpakken, belastingshit regelen, daar inschrijven, het huis opknappen. En ik heb zelf geen rijbewijs, dus ik moet mensen regelen die kunnen helpen verhuizen.

Oh ja, en ik moet m'n ouders om hulp vragen, want ze vragen een hoop inschrijfkosten en 2 keer de huur als borg, en ik heb kapotweinig geld.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2020, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, verhuisdingen zonder rijbewijs of auto is echt kut idd. En verder is het idd veel regelen maar het komt vast goed en anders gewoon om hulp vragen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2020, 18:01
Verwijderd
Kusje voor Trimm.
Oud 22-01-2020, 19:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat is de beste kleur van het alfabet?

Spoiler
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-01-2020, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks elke dag ontbijten bij de IKEA.
Die Ikea doet nooit mee met landelijke acties
Oud 22-01-2020, 20:28
Verwijderd
Op tijd naar bed gaan is zo fijn.
Oud 22-01-2020, 20:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Die Ikea doet nooit mee met landelijke acties
Ik kom sowieso bijna nooit bij de IKEA, dus ik had geen idee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2020, 20:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mag ik even huilie doen?
Ik heb m'n nieuwe rooster en weer werk ik elke keer vrijdag en zaterdag. Dat zijn de enige dagen dat ik m'n boi kan zien.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.