Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 11:13
0heksje0
0heksje0 is offline
hoi,

ik kreeg laatst van een vriendin een mailtje om me aan te melden bij euroclix.

Maar nu wil ik graag weten, of hier mensen ervaring mee hebben, kun je d'r echt geld mee verdienen. En is het betrouwbaar.

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 11:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Er zijn hier echt al veel topics over. Geld verdienen op internet is, eenvoudig gezegd, nooit lucratief en dus zeer oninteressant. Zoek een baantje bij je lokale supermarkt of groenteboer, de kans is zeer groot dat je er 4 of 5 keer zoveel verdient.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:20
0heksje0
0heksje0 is offline
toch klinkt het wel leuk,
1000 clix is 10 euro, terwijl je alleen wat mailtjes moet lezen,
zijn er dan helemaal geen mensen die geld hebben gekregen van deze site?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:23
Verwijderd
Zou je dat je vriendin niet vragen? Zij stuurt je tenslotte die rommel.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
0heksje0 schreef op 22-01-2005 @ 12:20 :
toch klinkt het wel leuk,
1000 clix is 10 euro, terwijl je alleen wat mailtjes moet lezen,
zijn er dan helemaal geen mensen die geld hebben gekregen van deze site?
Waarschijnlijk zit je tientallen uren achter je PC voor die clicks. Dan lijkt een beetje vakkenvullen me veel lucratiever, of niet? Je kunt het best doen, maar ik zie het nut er niet van in. Als je toch tijd over hebt, waarom dan geen afwasbaantje, vakkenvullen of kranten bezorgen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
0heksje0 schreef op 22-01-2005 @ 12:20 :
toch klinkt het wel leuk,
1000 clix is 10 euro, terwijl je alleen wat mailtjes moet lezen,
zijn er dan helemaal geen mensen die geld hebben gekregen van deze site?
en heb je al opgezocht hoeveel clix je per mailtje krijgt?
En hoeveel mailtjes je per week krijgt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:45
Verwijderd
Je krijgt maar 2 clix per gelezen email en gemiddeld krijg je 3 mails per week... Eigenlijk kan je er alleen wat mee verdienen als je ook spullen gaat kopen die aangeboden worden in de emails.

Ik doe al 5 jaar mee en heb pas 4000 clix, door alleen het lezen van emails (tot 2 jaar geleden kreeg je 5 of soms 10 clix per gelezen email).
Maar je krijgt er wel echt geld voor. Mijn broer heeft vorig jaar eens een keer 10 euro gekregen voor 1000 clix.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik doe het ook, maar het schiet absoluut niet op, voordat je het uit kunt betalen ben je ongeveer paar jaar verder.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:58
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Ik ben ongeveer een jar bezig en zit net boven de 1000 clix. het gaat niet echt snel, maar aan de andere kant kost t ook niet veel tijd. De meeste mailtjes zijn 2 clix waard, maar soms zit eer een actie aan vast dat je een aantal extra clix krijgt als je iets besteld ofzo. handig als je het nodig hebt en anders bestel je t neit. En een gratis folder van n reisbureau wil ik ook best wel krijgen als t me wat oplevert.
Trouwens:

1000 Clix = 10 euro
2000 Clix = 25 euro
3000 Clix = 37 euro
4000 Clix = 50 euro
5000 Clix = 70 euro
10000 Clix = 150 euro
20000 Clix = 325 euro
50000 Clix = 850 euro
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Coconut schreef op 22-01-2005 @ 12:45 :
Je krijgt maar 2 clix per gelezen email en gemiddeld krijg je 3 mails per week...
In principe heb je dus 500 mailtjes nodig en met 3 per week duurt dat zo'n 166 weken = ruim 3 jaar.
Bijzondere acties daargelaten.

Een baantje zoeken lijkt me idd wat lucratiever.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:11
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 13:09 :
In principe heb je dus 500 mailtjes nodig en met 3 per week duurt dat zo'n 166 weken = ruim 3 jaar.
Bijzondere acties daargelaten.

Een baantje zoeken lijkt me idd wat lucratiever.
maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat je die paar mailtjes even opent (waarom zou je ze goed lezen? ) terwijl je toch zit te msn-en enzo....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 22-01-2005 @ 13:11 :
maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat je die paar mailtjes even opent (waarom zou je ze goed lezen? ) terwijl je toch zit te msn-en enzo....
Ik heb het ook wel een tijd gedaan hoor (toen ze nog meer opleverden), maar ik vond het na een jaar toch wel heel irritant worden. Maar je hebt gelijk: het vergt niet heel veel moeite en die 10 euro is dan toch meegenomen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:38
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 13:13 :
Ik heb het ook wel een tijd gedaan hoor (toen ze nog meer opleverden), maar ik vond het na een jaar toch wel heel irritant worden. Maar je hebt gelijk: het vergt niet heel veel moeite en die 10 euro is dan toch meegenomen.
jah...maar t is wel zo dat als je serieus geld wilt gaan verdienen, je een baantje moet zoeken...trouwens (voor de zoveelste keer) die onderzoeken van Nipo zijn ook leuk
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:10
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik doe het al een jaar of wat, lees de mailtjes niet, klik wel op de "gelezen?" knop. Ik heb nu 1 keer 25 gulden en 1 keer 10 euro gekregen (kun je ongeveer nagaan hoelang et duurt). Je krijgt redelijk vaak vragenlijsten waar je tussen de 25 en 100 clix mee kunt verdienen mits je in de doelgroep valt en de vragenlijst dus ook echt kunt maken (dus als je et slim speelt bij die eerste 3 doelgroep vragen schiet et wel op).
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 22-01-2005 @ 13:11 :
maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat je die paar mailtjes even opent (waarom zou je ze goed lezen? ) terwijl je toch zit te msn-en enzo....
Die tijd die ik erin zou steken voor zeg, 10 cent per uur oid zou ik ook kunnen gebruiken voor werk tegen een vergoeding die 170 keer hoger ligt. Ik snap niet dat mensen ervoor vallen. Die tijd dat jij zit te msn-en zou je ook kunnen werken, agree?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:28
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2005 @ 17:14 :
Die tijd die ik erin zou steken voor zeg, 10 cent per uur oid zou ik ook kunnen gebruiken voor werk tegen een vergoeding die 170 keer hoger ligt. Ik snap niet dat mensen ervoor vallen. Die tijd dat jij zit te msn-en zou je ook kunnen werken, agree?
Zou kunnen, maar ik MSN al in mn vrije tijd. Tijd die ik niet anders kan/wil gebruiken. De rest zoals werk en studie doe ik op de andere momenten.
Ik bedoel als je een baantje hebt ben je niet meteen al je vrije tijd daaraan kwijt. Je blijft vast regelmatig met wat vrije tijd zitten, waarin je gaat forummen/msn-en ofzo. Als je daar een paar minuten van gebruikt om even wat muisklikjes te doen, dan verdien je ook nog n klein beetje in je vrije tijd
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 23-01-2005 @ 17:28 :
Zou kunnen, maar ik MSN al in mn vrije tijd. Tijd die ik niet anders kan/wil gebruiken. De rest zoals werk en studie doe ik op de andere momenten.
Ik bedoel als je een baantje hebt ben je niet meteen al je vrije tijd daaraan kwijt. Je blijft vast regelmatig met wat vrije tijd zitten, waarin je gaat forummen/msn-en ofzo. Als je daar een paar minuten van gebruikt om even wat muisklikjes te doen, dan verdien je ook nog n klein beetje in je vrije tijd
Ik forum, game en msn een beetje in mijn vrije tijd, dat ben ik met je eens. Maar dan ga je toch niet die irritante mailtjes zitten verklikken? Ik wil wel een beetje ontspanning hebben, m'n werk is al saai genoeg. Overigens werk ik thuis in mijn eigen tijd, dus als ik even niets te doen heb, is dat meestal een pauze tussen m'n werk door. Dan zit ik meestal ook niet achter de PC. Als computeren ook je werk is, is het klungelen met zo'n ding al vaak een stuk minder leuk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2005 @ 17:32 :
Ik forum, game en msn een beetje in mijn vrije tijd, dat ben ik met je eens. Maar dan ga je toch niet die irritante mailtjes zitten verklikken? Ik wil wel een beetje ontspanning hebben, m'n werk is al saai genoeg. Overigens werk ik thuis in mijn eigen tijd, dus als ik even niets te doen heb, is dat meestal een pauze tussen m'n werk door. Dan zit ik meestal ook niet achter de PC. Als computeren ook je werk is, is het klungelen met zo'n ding al vaak een stuk minder leuk...
Mjah ik kan me voorstellen dat je dan allang blij bent dat je even achter dat ding vandaan bent Maar ik vind t persoonlijk niet zo storend...bovendien gaat t maar om n relatief klein aantal mailtjes. Meestal laat ik t van een week oplopen en dan in een keer even alles zien...op een moment dat ik toch even neits te doen heb ofzo....of onder t msn-en dus
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2005, 16:59
Go
Avatar van Go
Go is offline
Wel betrouwbaar, maar het duurt tijden voordat je 10 euro bij elkaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 23-01-2005 @ 17:51 :
Mjah ik kan me voorstellen dat je dan allang blij bent dat je even achter dat ding vandaan bent Maar ik vind t persoonlijk niet zo storend...bovendien gaat t maar om n relatief klein aantal mailtjes. Meestal laat ik t van een week oplopen en dan in een keer even alles zien...op een moment dat ik toch even neits te doen heb ofzo....of onder t msn-en dus
Och jah, maar als ik weet dat ik bijvoorbeeld per week 2 uur niets te doen heb, werk ik 2 uur meer. Vrije tijd moet vrije tijd zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:36
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-01-2005 @ 21:19 :
Och jah, maar als ik weet dat ik bijvoorbeeld per week 2 uur niets te doen heb, werk ik 2 uur meer. Vrije tijd moet vrije tijd zijn.
Das t voordeel van eigen werk in supermarkten of met n krantenwijk is dat vast lastiger Wat doe je eigenlijk voor werk?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 23-01-2005 @ 21:36 :
Das t voordeel van eigen werk in supermarkten of met n krantenwijk is dat vast lastiger Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik ben vennoot in een VOF (die deze week pas officieel ingeschreven staat bij de KvK, overigens). Ik houd me vooral bezig met technische ondersteuning en serveronderhoud, maar ook wat programmeerwerk en ik ben verantwoordelijk voor de administratie/boekhouding en textuele en telefonische communicatie naar buiten.

Maar dan nog steeds, als jij elke week 2 uur over hebt, bijvoorbeeld, kun je toch best 2 uurtjes extra gaan werken? Maakt verder niet uit welk werk je doet. Ik neem even aan dat je euroclickt voor het geld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:36
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-01-2005 @ 16:22 :
Ik ben vennoot in een VOF (die deze week pas officieel ingeschreven staat bij de KvK, overigens). Ik houd me vooral bezig met technische ondersteuning en serveronderhoud, maar ook wat programmeerwerk en ik ben verantwoordelijk voor de administratie/boekhouding en textuele en telefonische communicatie naar buiten.

Maar dan nog steeds, als jij elke week 2 uur over hebt, bijvoorbeeld, kun je toch best 2 uurtjes extra gaan werken? Maakt verder niet uit welk werk je doet. Ik neem even aan dat je euroclickt voor het geld.
Klinkt best wel aardig

Mjah dan kun je best kijken of je voor die 2 uurtjes wat leuks kunt vinden...ik doe t voor t extraatje...hoef er niet van te leven gelukkig enzo...daarom doe ik t ook op tijdstippen die ik anders ook zou besteden aan msn-en enzo....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 06:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Euroclix
Ik doe het al 4 jaar denk ik zo en ik heb pas 3000 clix bij elkaar gespaard.
Per mailtje krijg je maar 2 clix (vroeger 5) en als je met een onderzoek meedoet dan krijg je (zoals al gezegd is) tussen de 25-100 clix, maar dan moet je wel weer in de doelgroep vallen.
Producten kopen en goede doelen steunen levert meestal 500 clix op, maar dan zit je natuurlijk wel aan een bedrag vast elke maand.
Iemand lid maken, krijg je 100 clix

Ik vind het wel handig. Die mailtjes storen mij niet en het is alleen maar op "mail gelezen" drukken. Rijk word je er niet van, maar ach, ik kan al het geld gebruiken
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:39
Verwijderd
Mensen rekenen wel wat veel tijd voor het lezen van de mailtjes... per mailtje ben je hoogstens 10 seconden bezig (openen, scrollen, klikken, verwijderen). Je hoeft natuurlijk niet alle tekst die erin staat helemaal uit te gaan pluizen ofzo. In een uur kun je dus op 360 mailtjes klikken, dat is dus 7,20 euro in een uur. Best aardig. Als je sneller internet hebt ben je er minder lang mee bezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2005, 13:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-01-2005 @ 13:39 :
Mensen rekenen wel wat veel tijd voor het lezen van de mailtjes... per mailtje ben je hoogstens 10 seconden bezig (openen, scrollen, klikken, verwijderen). Je hoeft natuurlijk niet alle tekst die erin staat helemaal uit te gaan pluizen ofzo. In een uur kun je dus op 360 mailtjes klikken, dat is dus 7,20 euro in een uur. Best aardig. Als je sneller internet hebt ben je er minder lang mee bezig.
Jah, maak er vooral een fulltime baan van... Daarnaast krijg je er lang niet zoveel per uur en dus is de berekening simpelweg onjuist. Je laat een hoop factoren achterwege.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2005 @ 14:08 :
Jah, maak er vooral een fulltime baan van... Daarnaast krijg je er lang niet zoveel per uur en dus is de berekening simpelweg onjuist. Je laat een hoop factoren achterwege.
Nee, natuurlijk krijg je er niet zo veel per uur, je krijgt er 1 of 2 per dag. Waar heb je mij horen zeggen dat je ze allemaal achter elkaar kunt klikken? Mensen hadden het over de tijd die het kost, en over het feit dat je dan 'beter gewoon kunt gaan werken'.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:56
Verwijderd
Ik heb ervoor gewerkt en het is in ieder geval wel een betrouwbare organisatie. Zelf doe ik er niet aan mee omdat dat kleine beetje geld me toch niet boeit (voor klikken krijg je bijna niks) Het is wel ideaal voor jonge mensen enzo, of je kan sparen voor stichting aap.

Werken echt hele aardige mensen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-01-2005 @ 14:30 :
Nee, natuurlijk krijg je er niet zo veel per uur, je krijgt er 1 of 2 per dag. Waar heb je mij horen zeggen dat je ze allemaal achter elkaar kunt klikken? Mensen hadden het over de tijd die het kost, en over het feit dat je dan 'beter gewoon kunt gaan werken'.
Ja, maar bij 1 mailtje per dag levert het aanzienlijk minder op per uur dan als je er 360 zou krijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2005 @ 20:06 :
Ja, maar bij 1 mailtje per dag levert het aanzienlijk minder op per uur dan als je er 360 zou krijgen.
In een maand of 10 krijg je wel 360 mailtjes. Daar heb je dan in totaal een uur aan besteed. Hoezo levert dat minder per uur op?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-01-2005 @ 20:23 :
In een maand of 10 krijg je wel 360 mailtjes. Daar heb je dan in totaal een uur aan besteed. Hoezo levert dat minder per uur op?
Omdat 1 mailtje per keer altijd inefficienter is dan de 10 seconden die jij omschrijft. Daarnaast houd ik gewoon niet van zooi in m'n mailbox.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:32
Verwijderd
Ik wil best wel een keer wat mailtjes lezen als ik daar wat voor krijg. Het kost maar 1 sec om op die site te klikken en meteen weg te klikken. Ik heb nu iets van 1200 clicks denk ik. Vroeger kreeg je er 5 voor een mail, maar nu krijg je meer geld voor opgespaarde clicks. Of ze het ook uitkeren weet ik nog niet.
Ik vind het een kleine moeite en ik krijg er dadelijk wel 25 euro voor als alles goed is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:25
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb het gedaan, inmiddels al een jaartje of 2 geleden denk ik. Toen onmogelijk lang bezig geweest voor 10 euro, heb er toen een rondje van gegeven in de kroeg en weg was het weer.... vond het niet de moeite waard eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 07:01
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
Citaat:
terwijl je alleen wat mailtjes moet lezen
tis maar wat je onder 'wat' verstaat..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2005 @ 20:28 :
Omdat 1 mailtje per keer altijd inefficienter is dan de 10 seconden die jij omschrijft. Daarnaast houd ik gewoon niet van zooi in m'n mailbox.
Waarom zou dat meer dan die 10 seconden duren dan? Als je toch al je mail aan 't lezen bent? Als je de computer aan moet zetten en verbinding moet maken enkel en alleen voor euroclix, dan is het niet efficient nee.

En het feit dat jij niet van zooi in je mailbox houdt, laat het niet langer duren
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 10:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-02-2005 @ 10:20 :
Waarom zou dat meer dan die 10 seconden duren dan? Als je toch al je mail aan 't lezen bent? Als je de computer aan moet zetten en verbinding moet maken enkel en alleen voor euroclix, dan is het niet efficient nee.

En het feit dat jij niet van zooi in je mailbox houdt, laat het niet langer duren
Heb je gelijk in en je doet maar lekker, maar ik geef alleen maar aan waarom ik daar nooit aan mee zou doen. Het kost veel te veel tijd en uiteindelijk verdien je microscopisch kleine bedragen met zoiets.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-02-2005, 18:55
MissCabaret
Avatar van MissCabaret
MissCabaret is offline
Ik ben lid van euroclix ...

maar het is best wel kut hoor.. je kan het wel gewoon doen, je hebt niks te verliezen, maar zo snel verdien je niet iets.. per gelezen email verdien je 2 of 5 clix.. en daarnaast kun je dna nog meedoen met spelletjes om clix te winnen... Maar goed, er gaat bijna geen tijd in zitten, dus ik doe gewoon mee...
__________________
You Are The Other Me!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Gezocht] Sites / geld verdienen via internet
TMLWKY
56 08-09-2002 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.