Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 09:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 31-08-2005 @ 13:11 :
Het valt mij echt op dat jullie in Nederland zo slecht betaald worden... Ik kreeg minstens 7,5€ op mijn 18de (in Colruyt). Op je 18de krijg je denk ik 75% van het loon van een normale werknemer, dus op je 21ste wordt je 100% betaald, wat dus nog meer is. Dit jaar werkte ik aan 9,44€ (bureauwerk)... Als je bij ons in een fabriek wil werken krijg je soms zelfs 11,5€ per uur...
nou mijn vraag, had je vakantiegeld, winstuitkering, adv-dagen en vakantie dagen? 10% retour regeling over de boodschappen bij het bedrijf, tot een maximum van 75 euro per kwartaal?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2005, 10:11
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-09-2005 @ 09:06 :
In Nederland kan je ook makkelijk een tientje per uur verdienen met bureauwerk of in de horeca ofzo. Zelf werk in in een ziekenhuis en dat betaalt ook goed (maar ja, wel meer verantwoordelijkheid enzo)
klopy, dr zijn genoeg baantjes die wel fatsoenlijk betalen. (pakketbezorger, e. 11,- per uur, bijvoorbeeld.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 16:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-09-2005 @ 10:11 :
klopy, dr zijn genoeg baantjes die wel fatsoenlijk betalen. (pakketbezorger, e. 11,- per uur, bijvoorbeeld.)
je noemt inderdaad wel iets, of het even gezellig is is dan weer de vraag
Veel jongeren vinden het leuk om met leeftijds genoten te werken.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 10:18
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Wat krijgt iedereen hier wening loon Voor minder dan 6 euro per uur ga ik niet werken.
Nu werk ik overigens in een Callcenter, wat wel wat zal schelen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 17:51
Santino
Santino is offline
Semi-vers bij de Plus.
Verdien 3.93 netto en ben 16
__________________
If you fuck tha dog right, he might won't bite!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:28
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik werk in de Plus, al bijna 5 jaar, ben 20 jaar en verdien ongeveer €6,20 bruto, daar gaat dan wat vanaf, maar ik krijg elke maand een beetje vakantiedagen en vakantiegeld uitgekeerd, dus niet alles in 1x, maar daardoor verdien ik netto meer dan bruto..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:26
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
U*NiQ schreef op 07-09-2005 @ 10:18 :
Wat krijgt iedereen hier wening loon Voor minder dan 6 euro per uur ga ik niet werken.
Nu werk ik overigens in een Callcenter, wat wel wat zal schelen
dat is ook maar net wat je wilt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 23:56
venividivici
Avatar van venividivici
venividivici is offline
15 jaar
edah (word verbouwd naar plus)
2.76 e pu bruto
__________________
ik kwam , ik zag , ik overwon !
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 00:57
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
wow ! de lonen zijn bedroevend laag voor werken in een supermarkt. Echt een hongerloontje, zelfs voor een bijbaan

nu ik me herrinner, toen ik bij de lidl werkte verdiende ik ongeveer 12 gulden per uur als 15 of 16 jarige. Ik vond dat toen al heel wat...
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Lekkere up!

Maar wel leuk dat er weer een supermarkt topic bovenaanstaat behalve die van appie heijn

*meldt zich*
Bij de poiesz winkelmedewerker en heb een maand geleden ofzo kassa geleerd (saaaai als je t de hele dag doet.. winkel is veel leuker )

Mja, het word wel leuker als je er langer werk, werk er nu bijna 2 jaar en verdien 6,70 in het uur.

Maar wat zijn jullie taken?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:10
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ik snap echt niet waarom je als je 19 of 20 bent voor een paar euro'tjes per uur gaat werken, en dan ook nog eens een baantje wat je later nooit met gewoon fatsoen op je CV kan zetten...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:23
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb vandaag mijn ontslag gekregen, omdat de winkel gaat sluiten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:46
uhz
uhz is offline
20, Schlecker
6,57 ex. vakantiegeld

Citaat:
~louise~ schreef op 12-06-2007 @ 19:10 :
Ik snap echt niet waarom je als je 19 of 20 bent voor een paar euro'tjes per uur gaat werken, en dan ook nog eens een baantje wat je later nooit met gewoon fatsoen op je CV kan zetten...
Omdat het best is; het is nog geen minuut lopen, kick ass collega's en klanten, veel vrijheid, weinig verplichtingen, maar in de eerste plaats ben ik gek op extra's en wil ik niet elk duppie 10x om draaien.

Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:47
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 12-06-2007 @ 19:10 :
Ik snap echt niet waarom je als je 19 of 20 bent voor een paar euro'tjes per uur gaat werken, en dan ook nog eens een baantje wat je later nooit met gewoon fatsoen op je CV kan zetten...
Als je er wat langer werkt kan de beloning toch aardig oplopen. Ik vind 6,70 voor een 19 jarige niet bijzonder laag ofzo. (oke, ik weet niet hoe het bij andere supermarkten zit trouwens)

En hoe langer je werkt hoe meer verantwoordelijkheid je krijgt. En mn werk is 2 min van huis . En het is gezellig

En hier in de omgeving is weinig te vinden wat meer verdiend
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 02:09
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 12-06-2007 @ 10:58 :
Lekkere up!

Maar wel leuk dat er weer een supermarkt topic bovenaanstaat behalve die van appie heijn

*meldt zich*
Bij de poiesz winkelmedewerker en heb een maand geleden ofzo kassa geleerd (saaaai als je t de hele dag doet.. winkel is veel leuker )

Mja, het word wel leuker als je er langer werk, werk er nu bijna 2 jaar en verdien 6,70 in het uur.

Maar wat zijn jullie taken?
Ik had niet eens in de gaten dat ik dit topic zat te uppen
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 15:57
mustiboy
mustiboy is offline
3,19 bij AH voor 16 jarige als vulploegmedewerker
Bovendien winstuitkering en vakantiegeld en ook nog 10% personeelskorting
__________________
yEAG
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 16:14
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Ik werk bij de AH als vulploegmedewerker vers, ben 17 jaar en verdien nu iets van 3,60. Ik krijg vakantiegeld, winstdeling.

Oh, en 10% personeelskorting
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 18:07
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
- 20 jaar
- AH > Vulploegmedewerker
- brutoloon per uur: 5,60

Enne...
1 Vakantiegeld
2 Winst uitkering
3 Kerstpakket
4 10 procent korting
5 Maaltijdvergoeding
6 'Rest'producten sporadisch mee naar huis krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Niemand antwoord op mn vraag

Wat zijn jullie taken precies? Wat vinden jullie van t werk? Word het ook leuker?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 22:04
Kwark89
Kwark89 is offline
3,68 bij V&d, 17 jaar, vorige maand vakantiegeld gekregen van 250 euro, werk ongeveer 15 uur per week.
Ook nog 15% personeelskorting+ 85% korting bij LA PLACE...jammie

Heb nieuwe baan aangeboden gekregen bij jeugdherberg. Verdien daar (zwart) 6 euro per uur + fooi die ik altijd van hem krijg(rond altijd op 10 af naar boven. Dus bv 32 euro verdient op 1 avond, dan 40 euro krijg ik.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:26
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 13-06-2007 @ 21:58 :
Niemand antwoord op mn vraag

Wat zijn jullie taken precies? Wat vinden jullie van t werk? Word het ook leuker?
Ik deed eigenlijk alles.
Brood, Kassa, Vullen, Afprijzen, Spiegelen, Lege flessen, Zelf prijzen verzinnen, bladiebla.

Maar dat komt meer omdat het een kleine winkel was & dan doe je gewoon wat er gedaan moet worden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 11:33
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Rachel schreef op 14-06-2007 @ 11:26 :
Ik deed eigenlijk alles.
Brood, Kassa, Vullen, Afprijzen, Spiegelen, Lege flessen, Zelf prijzen verzinnen, bladiebla.

Maar dat komt meer omdat het een kleine winkel was & dan doe je gewoon wat er gedaan moet worden.
Kleine winkels zijn leuker! Werk zelf in een wat grotere winkel, 70 man personeel dus wat minder van alles doen. Beetje saai af en toe. Maar heb afgelopen week met de bedrijfsleider gepraat over dat ik het saai vind en hoop nu dus wat meer taken te krijgen. Nadeel, er zijn meer mensen die dat willen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 15:33
Verwijderd
Ik ben 22, werk nu 5 jaar bij de AH. Eerst als cassiere en sinds januari 2007 op deli/kaas/brood. Alhoewel we nu over zijn naar 't nieuwe besturingsmodel, dus eigenlijk afdeling verkoop. En ik verdien 8,73 bruto.

Verder krijg ik daar bovenop 10% personeelskorting, kerstpakket, vakantiegeld en winstuitkering.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 21:32
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 12-06-2007 @ 00:57 :
wow ! de lonen zijn bedroevend laag voor werken in een supermarkt. Echt een hongerloontje, zelfs voor een bijbaan

nu ik me herrinner, toen ik bij de lidl werkte verdiende ik ongeveer 12 gulden per uur als 15 of 16 jarige. Ik vond dat toen al heel wat...
Serieus? 12 gulden . Ik kreeg 4,36 (gulden) als 16-jarige, was toen boven het minimum loon, en ik vond het ook heel wat .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 21:57
ruben3123
ruben3123 is offline
Misschien heeft de prijzenoorlog in de supermarkten er ook wat mee te maken. Wie weet...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 00:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
De lonen liggen al jaren via CAO vast.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 11:05
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 14-06-2007 @ 11:33 :
Kleine winkels zijn leuker! Werk zelf in een wat grotere winkel, 70 man personeel dus wat minder van alles doen. Beetje saai af en toe. Maar heb afgelopen week met de bedrijfsleider gepraat over dat ik het saai vind en hoop nu dus wat meer taken te krijgen. Nadeel, er zijn meer mensen die dat willen
Ja, daarom weet ik ook niet wat ik nu wil, want ik vertik het eigenlijk om in een megá winkel te gaan werken, mede door hetgeen wat jij zegt.

Ik ben nu ook zo gewend om allerlei dingen te doen, dat je mij geen hele dag achter de kassa moet zetten, want daar heb ik echt geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 15:37
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Mag mijn baas dit:

Ik werk vrijdagavond van 8-10 (contracturen, kan uitlopen) Ik vuldus ben afhankelijk van de vrachtwagen. Die komt vanavond veel te laat. Ik kreeg van mijn baas nu de "keuze": of ik moet vanavond laat werken, dus vanaf 10, 11 uur, of ik moet morgenochtend om 7 uur beginnen.

Dit zijn dus abspoluut geen contrecturen van mij. Mag hij dit of heb ik het recht om tegen beide "keuzes" nee te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 18:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
lalaloveyou schreef op 15-06-2007 @ 15:37 :
Mag mijn baas dit:

Ik werk vrijdagavond van 8-10 (contracturen, kan uitlopen) Ik vuldus ben afhankelijk van de vrachtwagen. Die komt vanavond veel te laat. Ik kreeg van mijn baas nu de "keuze": of ik moet vanavond laat werken, dus vanaf 10, 11 uur, of ik moet morgenochtend om 7 uur beginnen.

Dit zijn dus abspoluut geen contrecturen van mij. Mag hij dit of heb ik het recht om tegen beide "keuzes" nee te zeggen?
Ik denk dat je wel recht hebt om nee te zeggen, maar opzich is het wel sociaal om het gewoon te doen, ik bedoel, het moet toch gevuld worden
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:00
uhz
uhz is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 13-06-2007 @ 21:58 :
Niemand antwoord op mn vraag

Wat zijn jullie taken precies? Wat vinden jullie van t werk? Word het ook leuker?
Wanneer ik een hele dag draai, is dat een halve dag alleen.. verplichte taken zijn: de winkel openen, kassa's op orde stellen / pin & telefoonkaarten aanmelden, foto's inschrijven en af en toe vegen & dweilen, spiegelen/vakken vullen.. en ehm vooral kassa draaien dan

s'middags loopt er iemand bij in, die gaat dan kassa draaien [ ] en ga ik de kassa's opmaken, uurtje naar huis, papierwerk doen [oa vrachtpapieren, correctierekening, bestandsverandering], samen iets drinken, foto's inschrijven.. alles afmelden, kassaladen in de kluis en afsluiten

ik vind het werk echt top, vooral veel vrijheid.. en ja het word wel leuker naarmate je meer klanten kent.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 23:39
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Hmm ook een kleine winkel zeker?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 04:12
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 14-06-2007 @ 21:32 :
Serieus? 12 gulden . Ik kreeg 4,36 (gulden) als 16-jarige, was toen boven het minimum loon, en ik vond het ook heel wat .
Meen je niet .... Dat is slaverij man
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 10:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 15-06-2007 @ 18:58 :
Ik denk dat je wel recht hebt om nee te zeggen, maar opzich is het wel sociaal om het gewoon te doen, ik bedoel, het moet toch gevuld worden
Klopt je baas kan er ook niks aan doen dat die vracht zo laat is natuurlijk. Als je iets anders hebt zou ik dat gewoon zeggen en anders gewoon gaan want je hebt toch niet echt andere afspraken staan.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 11:17
Moby92
Moby92 is offline
Ik werk bij de Super de Boer.

- Vulploegmedewerker
- 15 jaar
- 2,76 bruto per uur + toeslag
__________________
"Sir, we are completely surrounded!" "Excellent, this means that we can attack in every direction!"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 13:33
Verwijderd
Vomar: 19 jaar, 3.5 jaar in dienst: 5.85 per uur.
Bruna: 19 jaar, 2 werkdagen gehad ;x, 4.85 per uur.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 22:32
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Blugh vandaag de hele dag kassa gezeten en dat doe ik echt nooit meer. Normaal gesproken ben ik altijd KW maar ze konden niet genoeg cassiéres vinden dus moest ik maar kassa doen. De hele dag. Zoo saai! En heb ook helemaal niets met de mensen op de kassa.. Zo gauw ik ook maar even weg kon in de winkel geholpen of schoongemaakt.. bezig!


Heb gelijk duidelijk gemaakt dat ik op zaterdag gewoon KW wil doen en noooit meer kassa.. voor een uurtje is het wel oke, of even slijterij of service point.. maar langer

*gefrustreerd is*
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 23:26
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 16-06-2007 @ 04:12 :
Meen je niet .... Dat is slaverij man
Nou, toen niet hoor, was boven minimun loon, en ik verdiende meer dan de meeste van mijn leeftijdgenoten. Maar ja, dat was dus eh....10 jaar geleden he .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 03:44
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik werk nu 3 jaar bij ap, als cassiere, maar ik kan ook brood en kaas/vlees
ik ben 22, en verdien 8.50 bruto
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 14:23
Verwijderd
23 jaar; 9,84 bruto per uur; Albert Heijn, wel vakantiegeld, wel winstuitkering en 7 jaar in dienst, waarvan 6 jaar verkoper 2 (of b, whatever)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 21:42
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Echt minder, kheb al een paar weken vakantie maar er zijn nauwelijks extra uren op een paar vulavonden na. Echt minder.. ben vrij dus wil lekker uren draaien! Mja, iig morgen een hele dag kassa en dat is hopelijk de laatste keer een hele dag. Vullen
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 09:50
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
9,98 bruto per uur + ATV-toeslag + vakantiegeld, Em-Te supermarkten (voorheen Jumbo --> salaris is overgenomen)
Vulploegmedewerker
Bijna 7 jaar m'n bijbaan.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 11:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Afgelopen week stroomstoring

Ineens ligt alles dr uit, pikke donker in de winkel.. maar gelukkig hadden we binnen 20 min weer stroom Gelijk allemaal alarms in het magazijn af ivm koeling/vriezer.. was blij dat ik daar niet was
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 16:55
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik ben druk aan het zoeken naar iets nieuws, maar pff, dat gaat niet makkelijk zeg. Waarschijnlijk ben ik al te oud ofzo.

Ik kreeg van Dirk vd Broek een mailtje terug; We hebben geselecteerd op kennis en werkervaring en helaas viel je er buiten.

Ach, 5 jaar ervaring is ook niets nee
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 18:54
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ja in de supermarkt ben je boven de 18 al te oud

In september loopt mijn 2e contract af, kan nog een 3e krijgen maar het zal me niets verbazen als ze me eruit flikkeren. Terwijl het eigenlijk gewoon pure leeftijdsdiscriminatie is..

Maar zou je hier iets tegen kunnen doen? Denk sowieso dat ik het de baas ff ga vragen hoe het nu precies zit want er gaan nu alleen nog maar geruchten dat er veeeeeeel wegmoeten in september..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:29
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 25-06-2007 @ 18:54 :
Ja in de supermarkt ben je boven de 18 al te oud

In september loopt mijn 2e contract af, kan nog een 3e krijgen maar het zal me niets verbazen als ze me eruit flikkeren. Terwijl het eigenlijk gewoon pure leeftijdsdiscriminatie is..

Maar zou je hier iets tegen kunnen doen? Denk sowieso dat ik het de baas ff ga vragen hoe het nu precies zit want er gaan nu alleen nog maar geruchten dat er veeeeeeel wegmoeten in september..
Geen idee.
Kijk, ze mogen het niet letterlijk zeggen o.i.d. maar iedereen weet waarom het is.
Bij het uitzendbureau gaven ze het al eerlijk aan mij toe, dus ja

Als je contract afloopt, dan kan je er niets tegen doen denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Rachel schreef op 25-06-2007 @ 19:29 :
Geen idee.
Kijk, ze mogen het niet letterlijk zeggen o.i.d. maar iedereen weet waarom het is.
Bij het uitzendbureau gaven ze het al eerlijk aan mij toe, dus ja

Als je contract afloopt, dan kan je er niets tegen doen denk ik
Zelfs dan kan je er wat tegen doen, als je goed functioneerd en ze nemen tegelijk jongeren aan dan is er wel degelijk sprake van leeftijdsdicriminatie en kan je gewoon naar de rechter gaan.
Zeker omdat het bijna "gebruikelijk" is bij supers moet jou werkgever waarschijnlijk zelfs bewijzen dat het een andere reden heeft dat die je contract niet verlengt
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 14:10
marlene89
marlene89 is offline
Bij hoogvliet werkte ik een jaartje op me 17de verdiende ik 3,75 geloof ik. Met de kerst kreeg je een kerstpakket.
__________________
Beter in een hutje lachen dan in een paleis huilen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 02:05
Codaz
Codaz is offline
20 jaar, al 6 jaar in dienst bij Nettorama.

6,5. Geen vakantiegeld. Wel Kerstpakket.

Werken in een supermarkt is voor 2-4 jaar leuk en daarna niet meer zo. Of je moet het een geweldige winkel vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 11:55
ladyAJ
ladyAJ is offline
Ik heb een vraag..
ik werk nu al ruim een jaar bij albert heijn en ben net 16 geworden.. voordat ik 16 was mocht ik al groente bestellen, tellen, vooraadbeheer en afboeken..
sinds ik 16 ben, ben ik gelijk vulploegleider geworden.. ik heb nu dus me eigen avonden waar ik alles moet doen..
het enige is.. ik ben nog steeds verkoper A...(junior verkoper, nu het gaat veranderen)
maar ik las op winkelweb dat je moet min een jaar werk ervaring hebben om doortestromen naar verkoper B, en dat geld pas vanaf je 16de.. want als je 15 ben is het nog niet "echt"..
ik snap het alleen niet.. maarja het zal wel.. ik doe gewoon mijn werk toch? maar misschien heeft iemand wat meer informatie...??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 13:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ladyAJ schreef op 04-07-2007 @ 11:55 :
Ik heb een vraag..
ik werk nu al ruim een jaar bij albert heijn en ben net 16 geworden.. voordat ik 16 was mocht ik al groente bestellen, tellen, vooraadbeheer en afboeken..
sinds ik 16 ben, ben ik gelijk vulploegleider geworden.. ik heb nu dus me eigen avonden waar ik alles moet doen..
het enige is.. ik ben nog steeds verkoper A...(junior verkoper, nu het gaat veranderen)
maar ik las op winkelweb dat je moet min een jaar werk ervaring hebben om doortestromen naar verkoper B, en dat geld pas vanaf je 16de.. want als je 15 ben is het nog niet "echt"..
ik snap het alleen niet.. maarja het zal wel.. ik doe gewoon mijn werk toch? maar misschien heeft iemand wat meer informatie...??
Klopt ik heb het ook op winkelweb gelezen. Je kan met je manager praten of eerder doorstromen mogelijk is dat jij een jaar geleden nog als verkoper bent aangenomen is al heel wat, dan wil je manager misschien ook wel wat proberen qua doorstroming.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Scholen en supermarkten: overlast, diefstal, en schreeuwende winkelmanagers
ArnoldV
5 06-10-2015 13:34
De Kantine Enquette Supermarkten Oorlog
PiersonCollege
30 18-10-2010 11:14
Eten & Drinken Supermarkten
J-roenn
72 29-12-2006 01:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten elke zondag open?
THC1
111 10-09-2005 17:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie supermarkt
kutprinter
6 29-05-2004 20:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten willen af van 1 en 2 eurocent
Verwijderd
81 28-11-2003 12:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.