Oud 07-12-2005, 23:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik weet dat je van muziek kleine fragmenten mag kopiëren zonder auteursrechten te betalen, dus halve downloads waar nauwelijks een nooit muziek uit te persen is omdat het halve bestand mist zouden dan dus ook niet strafbaar hoeven te zijn.

Maar wat loop ik nu te mierenneuken? Brein kan weinigs tot niks uitrichten tenzij het echt om grote professionele piraterij gaat.


(het schijnt trouwens wel dat een tijdje terug de krakersgroep Fairlight is gepakt, jammer)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2005, 00:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-12-2005 @ 23:44 :
Ik weet dat je van muziek kleine fragmenten mag kopiëren zonder auteursrechten te betalen, dus halve downloads waar nauwelijks een nooit muziek uit te persen is omdat het halve bestand mist zouden dan dus ook niet strafbaar hoeven te zijn.
Je bedoelt dat de elke byte die je binnenhaalt opzich niet strafbaar is? Excerpts (wat een rotwoord ) zijn pas toegestaan als het vrijgegeven excerpts zijn. Je mag zelf dus niet een stukje muziek van 5 seconden van een CD knippen en aan iemand geven, je mag alleen de vrijgegeven excerpts vrij rondsturen en ontvangen. Deze worden dus vrijgegeven met toestemming van de auteur/artiest zelf.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.