Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2008, 23:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat moeten blijven is inderdaad nogal onzin. Dat gebeurt bij ons trouwens ook niet door de kassaploeg (was het maar zo. )

Succes.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2008, 00:23
tonio
tonio is offline
Bij ons is kassa bijna altijd later klaar dan houdbaar en vers en daar moeten we dan jammer genoeg op wachten (zijn om 10 uur pas dicht).

Laatst gewijzigd op 25-07-2008 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 11:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Tot hoelaat moet ik werken dan? Ja, dat wist mijn collega ook niet. De ene keer is het tot 21:00 uur en anders tot 21:30 ofzo.
Ten eerste: fijn dat dit mij van te voren is verteld! Niet dus!
Nou ja, ook wederom iets dat je jezelf aandoet... Als is afgesproken dat jij tot 20:15, en niemand je verteld dat je (uiteraard passend betaald) overuren maakt, dan is het gewoon om 20:16 prettige avond verder. Zijn ze het daar niet mee eens, dan is dat gevolg van hun slechte communicatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 16:23
MorbidKid
Avatar van MorbidKid
MorbidKid is offline
Een vriend van me werkt ook bij de Albert Heijn.
Die heeft ook alleen maar klachten over vrij krijgen, salaris en dat soort dingen.

Albert Heijn is in mijn ogen de meeste slechte werkgever die je kan krijgen.
Je kan een poging doen tot utizendbureau.

Als het je ff meezit heb je zo een leuk baantje te pakken!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 17:16
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Ik heb nooit problemen met vrijvragen en in die 4,5 jaar dat ik er werk maar één keer probleem gehad met salaris maar dat was omdat ik overuren had gemaakt en is daarna direct opgelost door contract tijdelijk omhoog te zetten.

Ik denk dat het heel erg er vanaf hangt wie jou leidinggevende zijn....ik merk wel onderlinge verschillen tussen de diverse afdelingen qua vrijvragen bijvoorbeeld en ook wie daar de leiding dus heeft.

Ik vind het lullig voor de TS dat het zo is gelopen en ik zou idd ook mijn boeltje pakken... Ik heb tijdje voor andere supermark gewerkt en daar ging het net zo. Ze boden me nog een contract aan voor jaar maar heb dat vriendelijk geweigerd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 17:37
Verwijderd
haha, vertel even wat hij zei toen je zei" ik neem ontslag"
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 18:20
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Nou ja, ook wederom iets dat je jezelf aandoet... Als is afgesproken dat jij tot 20:15, en niemand je verteld dat je (uiteraard passend betaald) overuren maakt, dan is het gewoon om 20:16 prettige avond verder. Zijn ze het daar niet mee eens, dan is dat gevolg van hun slechte communicatie.
En wederom laat jij een gebrek aan inzicht in het sociale aspect van werk zien. Op het moment dat dit gebeurt kun je nog zo in je recht staan, men zal het toch als arrogant en onrechtvaardig beschouwen als je je gedraag zoals jij hier omschrijft.

Een betere aanpak is dan je manager er op te wijzen dat je tot 20.15 zou werken, en dat er niets is gezegd over overwerk. Als je daadwerkelijk een afspraak hebt staan voor na je werk zou je kunnen overwegen om weg te lopen, nadat je duidelijk hebt gemaakt waarom je dat doet. Als je geen afspraak hebt staan dan zou ik toch nog even dat uurtje doorwerken, maar aangeven dat dit niet is wat er afgesproken is.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 20:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Een vriend van me werkt ook bij de Albert Heijn.
Die heeft ook alleen maar klachten over vrij krijgen, salaris en dat soort dingen.

Albert Heijn is in mijn ogen de meeste slechte werkgever die je kan krijgen.
:')

Wauw, ik verbaas me serieus over jouw kortzichtigheid. Het feit dat een vriend zegt voor jou zoveel betekent, alswel dat er tig AH's zijn met bij elk filiaal een andere manier van regelen, maar dat die door één filiaal allemaal slecht zijn... tja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 20:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En wederom laat jij een gebrek aan inzicht in het sociale aspect van werk zien.
Nee hoor, ik begrijp dergelijke dingen verrekte goed. Als je het geval terugleest zie je dat dit fout op fout is van die werkgever.

Ja, als het na meermalen vriendelijk oplossen nog niet gaat, dan ga ik (en zeg maar, iedereen die niet slaafs over zich heen laat lopen) voor de proefondervindelijke aanpak, waarbij iets dat slechts gepland was ad hoc in elkaar stort, en de manager een authentiek probleem heeft.

Ik heb nooit beweerd dat je niet moet overleggen. Verrek, in de regel help ik zelfs incompetente managers een eindje op weg voordat ik het op laat houden. Iemand die wilde dat ik de hele dag voorovergebogen zou werken heb ik uitgelegd dat het beter was voor iedereen, omdat ik met rugpijn rond 2 uur, de rest van de dag niet zoveel meer kan doen, en hij dat gezien de arbowet prima kan uitleggen aan zijn baas.
Alleen de meest domme leidinggevenden houden het in zo'n omstandigheid vol om constant fouten te maken. (waaronder de zojuist genoemde manager, waarna drie dagen later ik en drie anderen die hetzelfde probleem hadden prompt vertrokken waren, waardoor de hele internetverkoop plat lag )

Welnu, dat punt voorbij moet je niet andermans gebrek aan intellect tot jouw probleem maken, want dat is het niet, en levert bovendien alleen maar onnodige stress op.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 23:26
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
haha, vertel even wat hij zei toen je zei" ik neem ontslag"
Helaas begreep hij de boodschap blijkbaar niet want zijn reactie was 'Als je toch nog verlegen zit om een baantje, kan je altijd bellen" hardleers denk ik.

Maar geloof me; AH ging toch wat professioneler met mij om dan die lui daar. Maar net wat Dark Phoenix zegt; verschilt per filiaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet wat ik moet doen!!
Steenbokje!x
5 06-10-2016 10:12
Liefde & Relatie Stel ik mij aan?
Salietti
26 30-08-2012 09:24
Liefde & Relatie stel ik mij aan.. of ligt het toch aan hem
Mariska1987
55 12-07-2008 00:22
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #17
snoopy
499 17-10-2005 16:19
Psychologie vol hoofd, aanstellerij? of niet? advies gevraagd!
zeep007
8 12-04-2005 17:45
Psychologie vaak down- wel of niet naar psycholoog?
TinyDancer
5 15-01-2005 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.