Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2013, 20:24
ClaudiaM
Avatar van ClaudiaM
ClaudiaM is offline
ik ben 14 jaar, en wil graag een bijbaantje. Wat zijn bijbaantjes die wel leuk zijn en ook redelijk verdienen? is de AH een goede optie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2013, 20:38
Verwijderd
Heeey toen ik 14 was wilde ik ook beginne met werkenb alleen een probleem.... Er is niet zo veel...
De albertheijn en alle supermarkten nemen pas aan vanaf 15

Je zou het wel bij de kruidvat kunne proberen of folderes brengen... Alleen vonmd ik folders altijd super saai -_-

Xxx suc6
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:57
Verwijderd
Ik werk ook bij albert heijn en er werken hier wel 14 jarigen die kunnen alleen in het weekend werken vraag even bij de (asistent)manager!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 01:01
Verwijderd
Als je 14 bent moet je niet echt rekenen op een 'leuk' baantje ..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 20:41
Verwijderd
Oppassen! Het verdient niet heel hard, maar dat doet niets als je 14 bent, en zeker 's avonds is het wel relaxed want dan kun je gewoon huiswerk maken als de kinderen slapen. Het beste vraag je eerst aan je ouders of zij kennissen met kleine kinderen kunnen vragen of jij kan komen oppassen, en bel je bij buren met kleine kinderen aan om te vertellen dat je graag wil oppassen. Mensen die jou kennen zullen het waarschijnlijk niet erg vinden dat je pas 14 bent.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 00:04
Kapt. Roodbaard
Avatar van Kapt. Roodbaard
Kapt. Roodbaard is offline
Bij ons (Jumbo) worden mensen pas aangenomen vanaf hun 15e. Met wat hulp van google kwam ik het volgende tegen:
Citaat:
Vakkenvuller
Functieomschrijving: De functie van vakkenvuller is waarschijnlijk de bekenste. Veel jongeren kiezen ervoor om vakken te gaan vullen. Als vakkenvuller zorg je dat de schappen gevuld worden met de binnengekomen artikelen. Verder zorg je ervoor dat de winkel er netjes en verzorgd uitziet. Dit doe je door te 'spiegelen'. Spiegelen is het naar voren halen van producten in de schappen. Rede hiervoor is dat de schappen er zo net en vol uitzien. Een vakkenvuller moet verder letten op de datums van artikelen. De nieuwe artikelen moeten achter in het schap geplaatst worden, zodat de producten die korter houdbaar zijn eerder verkocht worden. Dit is ook wel bekend als FIFO vullen.
Als vakkenvuller werk je meestal in de avond. De rede is dat de vrachtwagen met nieuwe artikelen bij de meeste fillialen in de avond komt. Dan moeten de schappen dus gevuld worden.
Leeftijd: De minimale leeftijd voor deze functie is 14 jaar. De meeste fillialen hanteren echter een leeftijdsgrens van 15 jaar, omdat 14 jarige veel handelingen niet zelfstandig mogen uitvoeren.
Het zal dus aan het filiaal in je buurt liggen of ze je als 14-jarige aan willen nemen.
__________________
Avast ye swabs
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 18:08
Heer Wil
Heer Wil is offline
Oppassen kan uitstekend verdienen maar ligt er gewoon aan bij wie je oppast en hoeveel ze er voor over hebben. Als je op het kamp woont doe je het waarschijnlijk voor niets, woon je in 't gooi dan verdient het al een stuk beter.

Verder werken er wel 14-jarigen bij de Albert Heijn, maar die kenden vaak iemand die er al werkte, een broer of zus ofzo die altijd netjes op tijd is, dan gaan ze ervan uit dat het broertje / zusje dat ook zal zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht 14 Jaar en werk zoekend.
JamalB
2 18-02-2013 18:02
Lichaam & Gezondheid appelazijn en citroen
ADO070
5 23-01-2012 18:07
Werk, Geld & Recht Vakkenvullen 14 jaar, mag dat?
napoleonzuurtje
10 15-03-2011 18:06
Werk, Geld & Recht werk
Verwijderd
10 24-01-2011 08:31
Werk, Geld & Recht werk
Undit
8 23-06-2009 21:42
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.