Oud 04-01-2002, 11:32
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
ik heb nog niet zo lang een vriend maar laats wou ik hem aftrekken en ik hou het gewoon niet langer dan 2 minuutjes vol hoor!
wat een takkewerk!
mijn spieren in me arm en nek gaan pijn doen en hij komt dus ook niet klaar, wat ik echt heel erg vind.
ik kan me nouwelijks voorstellen dat ik de enigste ben die hier last van heeft.
hebben jullie dat ook? en weet iemand een tipje/truukje/manier dat ik het langer vol kan houden?
ik doe echt mijn best maar voel me gewoon kut dat ie niet klaar kan komen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 11:58
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
trainen, gewoon je armspieren trainen met bijvoorbeeld yatzee en als het dan echt niet lukt, dan zal ie zelf moeten helpen.
Doet mijn vriend ook geregeld als ik het niet meer hou.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:03
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Hmmm.....als je in een verkeerde houding ligt of zit kan het 'vermoeiender' zijn. Maar het hoeft niet in een supertempo...dat is mijn ervaring dan. Doe maar rustig, ga er zelf ook lekker bij liggen zitten...

Kweet het anders eigenlijk ook niet...
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:17
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
Citaat:
Jatuh cinta schreef:
Hmmm.....als je in een verkeerde houding ligt of zit kan het 'vermoeiender' zijn. Maar het hoeft niet in een supertempo...dat is mijn ervaring dan. Doe maar rustig, ga er zelf ook lekker bij liggen zitten...

Kweet het anders eigenlijk ook niet...
ja hij had het eerst voorgedaan (met mijn hand dan) en dat gaat echt supersnel, zo snel kan ik het niet eens, echt weird.


Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:52
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
conchita_caourdina schreef:
ja hij had het eerst voorgedaan (met mijn hand dan) en dat gaat echt supersnel, zo snel kan ik het niet eens, echt weird.

Mijn vriend houdt ook van snel, maar daar hoef je niet gelijk mee te beginnen natuurlijk. Als hij klaagt zeg je gewoon dat je arm dat niet overleeft en je het dan dus nooit meer kan doen ofzo.
Mijn vriend komt ook moeilijk klaar op die manier en hij heeft me zelfs verteld dat het andere meisjes nog nooit gelukt is om het op die manier klaar te laten komen *trots*
Maar goed, doe je best en praat erover.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:52
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
conchita_caourdina schreef:
ja hij had het eerst voorgedaan (met mijn hand dan) en dat gaat echt supersnel, zo snel kan ik het niet eens, echt weird.

Ja?? Ohh..poeh dan weet ik het eigenlijk ook niet. Ik begin zelf eigenlijk (bij mn vriend dan he..) heel rustig...en ja langzaamaan wel wat sneller....maar het blijft wel een gewoon bij te houden tempo.

Vind je het eigenlijk zelf leuk en opwindend om te doen? Dat vind ik wel en dat maakt het voor mij dus ook 'makkelijker'om door te gaan.

__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:53
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
conchita_caourdina schreef:
ja hij had het eerst voorgedaan (met mijn hand dan) en dat gaat echt supersnel, zo snel kan ik het niet eens, echt weird.

Een jongen doet het nou eenmaal veel sneller dan een meisje het doet/kan. Ga gewoon rustig te werk, dan hou je het een heel stuk langer vol, en komt hij wel, anders kun je hem idd. laten helpen.

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 22:56
Verwijderd
Als je hem nou eerst supergeil maakt (kussen, likken weet ik veel) zodat ie ongeveer al spontaan klaarkomt en hem dan pas gaat aftrekken lukt het denk ik beter. Bij mij ten minste. Hij komt dan vrij snel klaar...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wel vingeren, maar niet aftrekken
*marinn*
61 19-07-2003 01:32
Seksualiteit weetjes over aftrekken
meastrecks
12 08-04-2003 00:58
Seksualiteit aftrekken...?
DuShI*PuSsY
20 14-02-2003 14:21
Seksualiteit mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken
**~yvie~**
12 20-11-2002 13:54
Seksualiteit Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
Verwijderd
32 26-09-2002 21:57
Seksualiteit aftrekken
nac-breda-no-1
19 07-02-2002 00:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.