Oud 28-03-2008, 19:00
Verwijderd
Ik heb net een brief gekregen van het UWV waarin staat hoeveel mijn uitkering bedraagt (of nouja, er staat alleen hoe je het kunt berekenen, maargoed). Nou worden er overal bruto bedragen genoemd, maar ik wil graag weten hoeveel dat dan netto is. Weet iemand hoe ik dat kan berekenen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2008, 20:07
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
http://www.raet.nl/proforma/ProfLite.asp?lw=1
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 00:46
koos20
koos20 is offline
voor jou leeftijd is een bijstandsuitkering 200euro als ik het goed heb.
dat is dan niet gerekent dat je uitwonend bent.

ikzelf had toen 100euro voor 3week, lol. (was ik net 21)
als het geen bijstand is dan heb ik niks gezegt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 10:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik weet niet meer precies hoe je het kunt berekenen, ik weet alleen nog dat je het bedrag niet keer 30 of 31 moet doen, maar keer 23 ofzo. Iig keer het aantal werkdagen in een maand dus, niet het totaal aantal dagen in een maand
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 12:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik dacht je gemiddeld ruwweg zo'n 30% kunt aftrekken van je bruto salaris om bij je nettosalaris uit te komen?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 13:53
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Ik dacht je gemiddeld ruwweg zo'n 30% kunt aftrekken van je bruto salaris om bij je nettosalaris uit te komen?
Bij gewoon werk klopt dat inderdaad, maar het UWV houdt wat betreft uitkeringen volgens mij vaak minder in. Ik gok een 20%, maar als TS uitgaat van 30% kan het alleen maar meevallen.

(of even bellen met het UWV misschien?)

Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 13:54. Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 01:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Als je loonheffingskorting laat toepassen door het uwv is het bruto netto verschil 0 euro als het goed is. (Ik geloof dat het op je 23e verandert maar weet niet precies hoe dat zit.) Anders moet je er dacht ik rond de 134 euro afhalen, in ieder geval de loonheffing dus en bijdrage zvw.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:03
nine_1982
nine_1982 is offline
Je kan ook op www.loonwijzer.nl kijken, dan kun je een bruto-netto check doen. Zo kun je berekenen hoeveel je netto overhoud.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:29
Lina27
Lina27 is offline
Belasting wordt ook bij jongeren tot en met 29 jaar automatisch ingehouden op het loon. De Belastingdienst gaat ervan uit dat je als werknemer het hele jaar werkt. Daardoor betaal je meestal te veel.
Betaal je in een jaar meer dan € 13 belasting te veel, dan kun je dit terugvragen bij de Belastingdienst. Hiervoor is een speciaal formulier nodig, een Tj-biljet die je kunt downloaden van http://www.belastingdienst.nl/.

Verdien je per kwartaal minder dan ongeveer € 1.620 bruto(bedrag 2007), dan hoef je geen belasting te betalen. Dit is een speciale regeling voor scholieren. Wil je hier gebruik van maken, dan moet je ieder kwartaal, samen met je werkgever, een aanvraag indienen bij de Belastingdienst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie P.O. Economie
Keldion
13 14-07-2009 12:55
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie inkomen, marktprijzen en factorkosten
Starling
1 08-03-2006 12:33
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Samenvatting economie voor jou??
scholier85
3 26-04-2003 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.