Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 08:45
carla-tje
carla-tje is offline
Het klinkt wellicht heel gek, en ik schaam me er ook een beetje voor, maar in bed kick ik op het genot van mijn vriend... ik vind het zelf helemaal niet belangrijk om een hoogtepunt te krijgen, ik wil voornamelijk dat mijn vriend geniet. Het schaamrood stijgt me nu helemaal naar de kaken , maar ik kick er op als ik mijn vriend zie klaarkomen. Ik kick er op om ieder spiertje in zijn lichaam te zien samentrekken. Ik kick op zijn gezicht, dat op dat moment meer dan ooit een super-mannelijke uitstraling krijgt. Maar ik kick ook op zijn zaadlozing - hét ultieme bewijs van zijn genot. Misschien vinden jullie mij heel gek nu, maar ik vraag regelmatig aan mijn vriend om niet in mij klaar te komen, maar buiten, zodat ik hem in elk vezeltje kan zien genieten. Mijn vraag hierbij aan de mannen hier op het forum is: hoe komt het dat er soms veel uitkomt, en soms weinig? Als we het twee dagen na elkaar doen, is het de tweede keer minder, maar verder lijkt er geen enkele lijn in te trekken... wie kan er de mysteries van het mannelijk lichaam voor mij ontsluieren?

Zo <zucht>, dat is er uit...
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 09:05
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Het klinkt wellicht heel gek, en ik schaam me er ook een beetje voor, maar in bed kick ik op het genot van mijn vriend... ik vind het zelf helemaal niet belangrijk om een hoogtepunt te krijgen, ik wil voornamelijk dat mijn vriend geniet. Het schaamrood stijgt me nu helemaal naar de kaken , maar ik kick er op als ik mijn vriend zie klaarkomen. Ik kick er op om ieder spiertje in zijn lichaam te zien samentrekken. Ik kick op zijn gezicht, dat op dat moment meer dan ooit een super-mannelijke uitstraling krijgt. Maar ik kick ook op zijn zaadlozing - hét ultieme bewijs van zijn genot. Misschien vinden jullie mij heel gek nu, maar ik vraag regelmatig aan mijn vriend om niet in mij klaar te komen, maar buiten, zodat ik hem in elk vezeltje kan zien genieten. Mijn vraag hierbij aan de mannen hier op het forum is: hoe komt het dat er soms veel uitkomt, en soms weinig? Als we het twee dagen na elkaar doen, is het de tweede keer minder, maar verder lijkt er geen enkele lijn in te trekken... wie kan er de mysteries van het mannelijk lichaam voor mij ontsluieren?

Zo <zucht>, dat is er uit...

Als je tijd niet gedaan hebt heb je meestal wat meer sperma dan als je het 2x op een dag doet he
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 09:37
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Hey C-tje,

Vrij normaal hoor, die obsessie voor het mannelijk hoogtepunt... had ik vroeger ook... hing bij mij een beetje samen met het ontdekken van het lichaam van de andere partner... alles is dan nog nieuw en interessant, ik wou dat die tijd bleef duren

Anyway, in mijn jarenlange (ahum, kuch kuch) ervaring ben ik tot de conclusie gekomen dat er maar 1 manier is om de hoeveelheid sperma te verhogen. Het klopt uiteraard dat er meer uitkomt als je vriendje het een tijdje niet heeft gedaan, maar er is blijkbaar een "vulgrens", en die zit (voor zover ik heb kunnen uittesten natuurlijk) op 3 dagen. Na drie dagen kwam er tijdens onze 'testjes' niet meer sperma vrij dan anders.

De sleutel om echt heel veel kracht en volume in de ejaculatie van je vriend te brengen ligt 'em dan ook niet in het feit of er veel of weinig zaadcellen aangemaakt werden. De hoeveelheid zaadcellen kan je immers niet beïnvloeden. Deze worden aangemaakt in de ballen, en je hebt er verder geen controle over.

Wat je wél kan beïnvloeden, is het vocht dat gemaakt wordt in de klieren van Cowper en in de prostaat. Deze produceren namelijk vocht op het moment dat de man seksueel opgewonden is en op het randje van klaarkomen staat, zodat dit vocht samen met het zaad naar buiten gestoten kan worden. Sorry dat het een beetje technisch klinkt, maar ik hou het zo eenvoudig mogelijk.

Goed, de truuk is dus van je vriend veel kliervocht te laten aanmaken - de enige manier om de totale hoeveelheid en de druk achter de zaadlozing te beïnvloeden. Dit kan door hem vaak (zo vaak mogelijk!) op de gens van een orgasme te brengen. Spreek met hem op voorhand af dat hij je verwittigt wanneer hij bijna gaat klaarkomen (door bijvoorbeeld in je arm te knijpen). Zorg ervoor dat jij altijd de touwtjes in handen hebt. Dus je vriend met de hand bevredigen, of als er penetratie is zorgen dat jij bovenaan zit en controle hebt over de actie. Als hij in je arm knijpt, stop je onmiddellijk alle stimulatie. Je doet je hand weg van z'n piemel, of je laat z'n piemel uit je vagina floepen als je op hem zit. Daarna wacht je tien tot twintig seconden - lang genoeg om het klaarkom-gevoel te laten verdwijnen, maar ook weer niet te lang zodat de erectie niet verloren gaat. Daarna gaat het weer verder. Eigenlijk is het hetzelfde als het populaire "tegen het randje fietsen" bij de vrouwen, alleen heb jij nu de touwtjes in handen bij je vriend.

Hoe vaak je deze start-stop techniek bij je vriendje toepast, hangt een beetje af van hoe je conditie is, hoeveel tijd je hebt, en hoe lang je vriendje het kan volhouden. Hoe vaker je kan stoppen, hoe meer kliervocht er telkens wordt aangemaakt. Op een gegeven moment raakt het binnenin echter vol - je vriend zal dit duidelijk voelen doordat er een drukkend gevoel ontstaat binnenin. Spreek ook hier weer een teken af waarmee je vriend kan aangeven dat het genoeg is geweest. Daarna ga je door tot het finale eind. Als je genoeg bent gestopt tussendoor, zal zijn zaadlozing zal nu veel krachtiger zijn, en er komt ook drie tot vier keer meer vocht vrij dan anders. Hou wel een handdoek bij de hand. De eerste keer was ik zo verrast door de kracht, dat een deel van het sperma in m'n haar is terecht gekomen.

Ik moet toegeven dat het leuk is om te doen en om het resultaat te bekijken, maar meer dan een experimentje is het nooit geweest. Tegenwoordig doen we het niet meer. Het gevoel m'n vriend te kunnen vastpakken tijdens zijn hoogtepunt, biedt me veel meer voldoening dan het kijken naar een - sorry voor het woord - spuitende piemel.

Juffrouw Sofietje groet jullie, en tot in de volgende les
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:24
moedergans
moedergans is offline
het is net als plassen. als je om het uur gaat heb je minder plas dan als je om de halve dag gaat...
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:04
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
De eerste keer was ik zo verrast door de kracht, dat een deel van het sperma in m'n haar is terecht gekomen.
Er hangt bij mij nog wat in het gordijn.. Geen commentaar..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:33
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Er hangt bij mij nog wat in het gordijn.. Geen commentaar..

hahahaha
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:27
Verwijderd
Nou ik snap je verhaal heel goed, ik vind het ook fantastisch om hem te zien genieten, dat vind ik zo'n beetje het lekkerste van de seks
Natuurlijk vind ik het fijn om klaar te komen en dat gebeurt vaak genoeg , maar ook al kom ik niet klaar dan kan ik zooo veel genieten van hem, door naar hem te kijken, hem te zien genieten
Dat lieve gezichtje dan.. Das zo mooi! En die ogen .. Mmmm.. Ja, kweenie, ik kick dr ook op, maar ik ga niet zo ver dat ik hem uit me laat gaan enzow, das wel erg overdreven en daarbij vind ik het lekkerder als ikhet voel.. de stoten als ie komt zegmaar

Mjah ik begrijp je verhaal and I totally agree En de antwoorden op je vraag zijn al gegeven
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoe vaak en hoe masturbeer jij?
Verwijderd
261 01-10-2011 21:53
Levensbeschouwing & Filosofie Samenzweringstheorien werken als religie
Ensenata
61 26-06-2009 19:04
Werk, Geld & Recht Shoppin'
Marengo
25 23-10-2003 23:51
Lifestyle De Ondergoed Topic. Oh yeah.
Signy
94 05-07-2002 13:56
Liefde & Relatie Aan de jongens
droomkoningin
15 06-04-2002 13:41
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.