Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2011, 23:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wat een toestand, wat een toestand

Politieagent Uice was bezig met verhoren door heel Zeedijk, om een verklaring te vinden voor de plotselinge moorden van Daboman en Little Phoebe Spectra. Het was wel duidelijk dat dit misschien iets te maken had met het bedrijf van Furby & Feeder. Hij was al op de hoogte dat Nepnerd & Nerd aan het azen waren op een baan binnen het bedrijf, dus hij was van plan snel eens een bezoekje te brengen aan het lokale café. Ook moest hij Saints nog zien te spreken, maar die had zich vooralsnog opgesloten in zijn hotelkamer, nog aan het rouwen om het plotselinge verlies van zijn zakenpartner Little Phoebe Spectra.

Ondertussen was het in huize Röps ook niet echt een vrolijke boel. Meneer Röps zelf zat triest voor zich uit te staren na de dood van twee van zijn huisgenootjes. Ondertussen was VeGs vooral met zichzelf bezig. Nu Queasy uit de weg geruimd was, zag ze haar kans schoon om Geel te veroveren. Zonder al te veel aandacht aan hem te geven, gaf meneer Röps een klopje op zijn hoofd en vertrok ze in een nét iets te kort rokje naar het huis van .sann, in de hoop Geel te treffen. Meneer Röps zuchtte. Naast de dood van Queasy en Fantôme was hij ook nogal nerveus over die vervelende brief die hij had ontvangen... Hij pakte zijn jas, en besloot maar om naar de kroeg van Nepnerd & Nerd te gaan. Tijd voor een borrel.

.sann was ondertussen in alle staten. Niet alleen had ze nog geen borrel gehad vanavond, ze was zojuist ook gebeld door Hotel de Klaproos dat er drie schoonmakers ziek waren en dat een nachtportier zich niet gemeld hadden. Het leek er op dat zij een nachtdienst moest overnemen, en daar had ze nu helemaal geen zin in, zeker niet zo kort na de dood van Daboman. Goed, het was een liefde- en seksloos huwelijk, maar ze kon altijd wel steun krijgen van Daboman. Gelukkig had ze haar zoon Geel nog. Net toen ze wilde vertrekken stond VeGs voor de deur. "Oh hallo, mevrouw .sann. Ehm. Is Geel ook thuis?"
.sann trok haar wenkbrauw op toen ze zag hoe kort het rokje van VeGs was... Ze had er geen zin om er bij stil te staan en liet VeGs naar binnen, die gelijk richting de kamer van Geel rende.

Uice zat ondertussen in het cafe mensen te ondervragen, maar hij werd er niet wijzer van. Nepnerd &Nerd lieten geen woord los. Meneer Röps wilde wel iets vertellen over de keer dat hij Koningin Juliana had gezien, maar meer ook niet.
Snoopy was ook aanwezig, en zij wilde wel een intiem gesprekje met Uice voeren. Van het ene kwam het andere, en terwijl Nepnerd & Nerd de tent wilden sluiten, waren Snoopy en Uice nog indringend met elkaar aan het praten.

Saints was uiteindelijk toch maar uit zijn kamer gekomen. Hij wilde een luchtje scheppen, hij moest even weg. Toen hij door de lobby liep zag hij de gestresste hotelmanager achter de balie staan, maar hij besteedde weinig aandacht aan haar. Het was al donker, en de straten van Zeedijk waren verlaten. "Quite... a quiant... village... actually...," dacht hij bij zichzelf. Toen hij bij een parkje kwam zag hij Thomas. rondhangen. Thomas. hoorde Ridge naderen en keek verschrikt om.
"Oh eh! Hai! Ik ben niet aan het cruisen hoor! Ik ben geen homo!" murmelde Thomas.
"Relax... I was just strolling around. Aren't you... the son... of Furby & Feeder? Let's take... a seat..."
Saints wees naar een bankje en ze gingen zitten. Al snel bleek dat beide mannen troost bij elkaar konden vinden omdat ze allebei met een verlies waren geconfronteerd, Saints met dat van Little Phoebe Spectra, Thomas. met dat van zijn zus Chicka Little.
"Oooohh Rrrrrrridge-- ehm, ik bedoel, Saints, het is zo fijn dat een man me kan begrijpen..." Thomas. legde zijn hand in de grote mannelijke handen van Saints. Hij bloosde, maar trok zijn handen niet weg.
"You know...," zei Saints terwijl hij met zijn ogen diep in die van Thomas. keek, "I'm getting... a little cold out here... Would you like... to join me... in my hotel room?"
Dat liet Thomas. zich geen twee keer zeggen, en eenmaal teruggekomen op de hotelkamer wisten Saints en Thomas. zich niet meer in te houden en beleefden ze een wilde nacht vol passie, om vervolgens tevreden in elkaars armen in slaap te vallen.

Ondertussen was VeGs binnengeslopen in de slaapkamer van Geel. Hij lag te slapen. VeGs glimlachte en deed snel haar kleren uit. In haar sexy lingeriesetje kroop ze bij Geel in bed en begon ze aan zijn oor te likken. Geel kreunde lichtjes en werd wakker, maar keek verschrikt toen hij VeGs zag en duwde haar uit zijn bed.
"Wat doe jij nu hier, trut! Wat denk je wel, net nadat mijn vriendin is overleden? Vieze slet!"
VeGs kon haar tranen niet bedwingen en rende naar de badkamer, waar ze het scheermes van Daboman zag liggen. Ze pakte het ding en zonder na te denken sneed ze haar polsen door, om vervolgens te sterven in haar eigen bloed...

Enkele uren later werd Saints wakker met wat hoofdpijn. Voorzichtig kroop hij uit bed en strompelde hij naar de badkamer. Op de tast pakte hij een doosje paracetamol en nam er vier. Toen hij de pillen had doorgeslikt begon de wereld te draaien en kreeg hij het gevoel dat hij stikte. Hij keek naar het doosje, en zag dat hij pillen had geslikt die er heel anders uit zagen dan normale paracetamol... Hij wilde zich omdraaien om een ambulance te bellen, maar zijn spieren begaven het en hij stortte in. Hij begon te schuimbekken en bloed op te hoesten, waarna de wereld voorgoed zwart werd...


Hangronde 3

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme - Ziener
4. Daboman - Cupido
5. Uice
6. Thomas.
7. VeGs - Geliefde
8. Snoopy
9. Saints - Geliefde
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little – Dorpeling
13. Little Phoebe - Dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel

Blauw: opgehangen
Rood: opgegeten

Paars: gestorven aan liefdesverdiet

Er was gelijkspel, en de wolven hebben uiteindelijk gekozen voor Saints. Saints en VeGs waren geliefden, en zijn samen gestorven.
Het begint spannend te worden voor de dorpelingen: er zijn nog maar zes dorpelingen in het spel, en er is nog geen enkele wolf opgehangen. Morgen zijn de wolven aan zet, daarna zal het er om spannen...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 00:23.
Advertentie
Oud 13-11-2011, 00:37
Verwijderd
Nou Saints, gefeliciteerd, diep in de nacht en ik voel me toch verplicht om maar eens inhoudelijk te gaan posten. Al het slaaptekort reageer ik af op jou! Dan weet je dat alvast

Oh ja monsterpostalert.

Ik begin maar weer bij het begin: het makkelijkste, de stemlijstjes, wie vallen op? Overigens is een hoop een beetje in mezelf geklets, maar ik zet het er maar bij.

Hoppa stemlijstjes:

Spoiler


Opvallend: Ik heb eerder gezegd dat ik verwacht: in de 'grote' lijstjes beide 1 wolf, en 1 apart. Puur omdat me dit de meest logische keuze van de wolven lijkt om te doen. Onder Queasy hebben we dan Nepnerd&Nerd nog over, de andere functies zijn al duidelijk.
Onder Daboman zijn alle opties dan nog open (.sann, Geel, Rops, Queasy/Uice, Snoopy). Verder: FF, Thomas, Saints, Macrador. Van Saints verwacht ik niet dat ie wolf is. Wel geliefde, maar dat is al duidelijk. Thomas brengt eigenlijk niks in, maar betwijfel of ie wolf is. Van Furby Feeder heb ik weinig gezien, minder dan normaal, zelfs, zo even checken want ik ben, zoals gezegd, niet helemaal bij. Macrador is of de domme wolf aan het spelen, of n00b, of allebei.

Hangronde 2:
Spoiler


Gelijkspel. Lijstje kloppen op papier. Dus: 1 wolf onder CL, 1 onder Fantome, 1 erbuiten, meest voor de hand liggend. Onder CL zou ik dan, gezien ronde 1 voor N&N gaan. Onder Fantome is het Vegs, Saints, of Rops. VeGs lijkt me oprecht, net als Saints (nou ja oprecht, vieze geliefde, maar geen wolf), dus Rops. Dan Furby Feeder, Macrador, Uice of Thomas.

Hangronde 3:
Spoiler

4-1-3-2 (en ja dit is de lijst zoals ie echt is, al weet ik dat er twijfel is over mijn niet-stem, dus ik neem deze lijst mee, mochten jullie het niet geloven, dan niet) Maar gelijkspel.

Ik gok tussen Saints en Nepnerd & Nerd (gelijkspel)
Dan: 1 valse stem onder Saint (N&N), en tussen VeGs, Thomas en Rops 2 wolven. OF 2 valse stemmen onder Saints, 1 onder N&N. (aannemelijker) OF Geliefde van Saints heeft op Saints gestemd (gezegd) maar daadwerkelijk op N&N gestemd, en dan onder beide 1 valse stem, plus 1 erbuiten.

Lastige ronde. En shit, de verrader is er natuurlijk ook nog, HM, even denken. (Nagedacht) ik laat ronde 3 even buiten beschouwing. Te veel mogelijkheden.

N&N zijn iig wolf.

Dan is er Furby Feeder OF Macrador (op basis van hangronde 1 lijkt me 1 van hun beide) Macrador lijkt dan de meest voor de hand liggende. Ook zou hij naast N & N de tweede valse stem onder Saints kunnen zijn in ronde 3. TENZIJ de geliefde van Saints onder Saints staat, maar in werkelijkheid op N&N heeft gestemd, in dat geval valt Macrador af als N&N wolf zijn. Maar goed hangronde 3 is momenteel te verwarrend.

Ik ga dus af op hangronde 1 & 2, en een klein beetje op 3.

N & N zijn wolf (op basis van alle rondes). Macrador, grote kans (ook op basis van alle rondes, maar vooral ronde 1). Als Macrador niet, dan misschien Furby Feeder (op basis van ronde 1). Rops is de 3e wolf, op basis van ronde 2.

Verder is Geel volgens mij een aantal keer genoemd. Ronde 1: zou kunnen. Ronde 2: mogelijk, maar niet voor de hand liggend (want N&N zijn daar voor mij de wolf, dan zou er geen wolf meer staan onder CL, tenzij gecoverd door de verrader) en op basis van hangronde 3, kan eigenlijk alles: geel: kan maar op basis van de stemlijstje vind ik er niet echt overtuigend bewijs voor).

N&N zijn wolf. Macrador OF furby feeder. En Rops. Denk ik.

Grote punt is dat de verrader nog veel heeft kunnen lopen fucken. Ik ben er dus nog niet GEHEEL zeker van, maar dit lijkt me het meest logische.

Goed. Tijd om posts na te lopen. Ik link ze maar, want quoten vind ik kut vanuit een ander topic.

Deze post van Rops valt op:

Citaat:
Jammer Dabo.

Ik vraag me eigenlijk af of Chicka wel gestemd heeft. Wel iets om (later) rekening mee te houden voor het geval het niet zo is. "ik stem denk ik op Queasy" => Is dat ook gebeurd dan Chicka Little?
Weet hij dat er iets niet klopt in de stemlijsten?

Fantome doet dat trouwens ook, maar van haar weten we dat ze niet slecht was.

N&N stuurt hier aan op CL en Thomas. Noobs zijn natuurlijk makkelijk te pakken, om de aandacht van de echte wolven weg te houden. Sterkt mij in mijn vermoeden dat ze wolf zijn.

deze post van Rops is ook gek trouwens, stemmen op Queasy omdat zij volkomen legitiem (lijfsbehoud) stemde? (Wat Saints ook zegt dus)

Fantome heeft duidelijk alleen Saints kunnen vragen.

En Thomas ziet echt veel te veel over het hoofd. Storend. Macrador praat pure onzin, zonder met arguementen te komen (ik voel een verradersvibe bij vegs). Dat geel hier niet snapt wat er aan de hand is met Fantome en Saints vind ik trouwens heel gek. HIj is een ervaren speler.

Bla geen zin meer, morgen verder. Opvallend: tot pagina 9 van vorige topic heb ik Queasy/Uice niks inhoudelijks zien zeggen.

Vast een warrige post, maar ik ben er al een uur mee bezig en ik heb geen zin meer om het bondiger/duidelijker te maken. Volgende ronde gaat mijn stem naar N&N, van hun ben ik het meest zeker.
Oud 13-11-2011, 11:28
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Yikes dit wordt lastig.
Oud 13-11-2011, 11:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou, wat ook de redenen van sommige mensen waren om de geliefden erin te willen houden: ik ben blij dat ze eruit zijn. Wel nog interessant dat de wolven voor Saints hebben gekozen, want zij hebben meer baat bij de geliefden nog in het spel mijns inziens. Wellicht was de andere optie een slechterik. Of ze proberen ons dat te laten denken.
Ik neem aan dat het gelijkspel was tussen Nepnerd & Nerd / Saints, hoewel het zou kunnen dat het tussen Saints en .sann was, uiteindelijk hebben nog behoorlijk wat mensen op haar gestemd volgens mij.

Overigens ben ik nog wel benieuwd naar de exacte functies van Saints en VeGs. Waren ze dorpeling-geliefde? Want aangezien er staat dat er nog 6 dorpelingen in het spel zitten, dan moet er dus één van hen een functie gehad hebben. Ofwel verrader, ofwel leerling-ziener. Wel interessant voor ons om te weten.
Of bedoelde de spelleider met 'nog 6 dorpelingen': 'nog 6 goodguys '(incl. leerlingziener dus)?

Mijn verdachtenlijstje op dit moment: Nepnerd & Nerd en Macrador. Voor de derde wolf heb ik nog geen idee, wellicht een stille.
Thomas zie ik er wel voor aan om verrader te zijn, zo raar post hij.
__________________
Tsja
Oud 13-11-2011, 11:45
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Spoiler


Dit stemlijstje is heel interessant. Er staat geen enkele wolf onder Queasy/Uice. Waarom niet? De enige logische verklaring is dat Uice wolf is. Dat verklaart ook de relatief late switch uit lijfsbehoud. Ze was natuurlijk huiverig om te switchen omdat er al een wolf onder Daboman stond, waarschijnlijk .sann, die met Daboman een opvallende keuze maakt: zo'n ervaren en goede speler wil je er als dorpeling toch wel inhouden tenzij je een goede reden hebt om hem te verdenken, nietwaar? Tenzij je natuurlijk wolf bent en al weet dat hij geen wolf is.

Aangezien het geen gelijkspel was, staat de verrader los, samen met de andere wolf. Dit betekent dat twee van de drie van het lijstje Macrador, Furby Feeder en Thomas verrader en wolf zijn. Ik neig dan naar Macrador als wolf, en Thomas als verrader, maar andere permutaties zijn ook mogelijk.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 13-11-2011, 11:55
Verwijderd
Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd

Saints (Dorpeling/Geliefde)
Furby Feeder
Uice

.sann
VeGs (Dorpeling/Geliefde)
Röps

Niet gestemd
.sann

Ik vermoed dat VeGs onder N&N is gaan staan.
Oud 13-11-2011, 11:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
tvp
__________________
you're not my demographic
Oud 13-11-2011, 11:59
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik denk juist dat Saints op .sann stemde door wat hij over zijn geliefde zei.
Oud 13-11-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een toestand, wat een toestand


.sann was ondertussen in alle staten. Niet alleen had ze nog geen borrel gehad vanavond, ze was zojuist ook gebeld door Hotel de Klaproos dat er drie schoonmakers ziek waren en dat een nachtportier zich niet gemeld hadden. Het leek er op dat zij een nachtdienst moest overnemen, en daar had ze nu helemaal geen zin in, zeker niet zo kort na de dood van Daboman. Goed, het was een liefde- en seksloos huwelijk, maar ze kon altijd wel steun krijgen van Daboman. Gelukkig had ze haar zoon Geel nog. Net toen ze wilde vertrekken stond VeGs voor de deur. "Oh hallo, mevrouw .sann. Ehm. Is Geel ook thuis?"
.sann trok haar wenkbrauw op toen ze zag hoe kort het rokje van VeGs was... Ze had er geen zin om er bij stil te staan en liet VeGs naar binnen, die gelijk richting de kamer van Geel rende.
hahahahahahahahahahahahaha. <3 Ik hou van jullie.
Oud 13-11-2011, 12:03
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Nou Saints, gefeliciteerd, diep in de nacht en ik voel me toch verplicht om maar eens inhoudelijk te gaan posten. Al het slaaptekort reageer ik af op jou! Dan weet je dat alvast

Oh ja monsterpostalert.

Ik begin maar weer bij het begin: het makkelijkste, de stemlijstjes, wie vallen op? Overigens is een hoop een beetje in mezelf geklets, maar ik zet het er maar bij.

Hoppa stemlijstjes:

Spoiler


Opvallend: Ik heb eerder gezegd dat ik verwacht: in de 'grote' lijstjes beide 1 wolf, en 1 apart. Puur omdat me dit de meest logische keuze van de wolven lijkt om te doen. Onder Queasy hebben we dan Nepnerd&Nerd nog over, de andere functies zijn al duidelijk.
Onder Daboman zijn alle opties dan nog open (.sann, Geel, Rops, Queasy/Uice, Snoopy). Verder: FF, Thomas, Saints, Macrador. Van Saints verwacht ik niet dat ie wolf is. Wel geliefde, maar dat is al duidelijk. Thomas brengt eigenlijk niks in, maar betwijfel of ie wolf is. Van Furby Feeder heb ik weinig gezien, minder dan normaal, zelfs, zo even checken want ik ben, zoals gezegd, niet helemaal bij. Macrador is of de domme wolf aan het spelen, of n00b, of allebei.
Hier zit je dus al fout met je "verwachting." Wij zijn namelijk geen wolf. Het is in het lijstje 5-3 voor Daboman, qua stemmen, en er zit ook nog een verrader in, dus het slaat nergens op om dan maar aan te nemen dat wij wolf zijn.

Citaat:
Hangronde 2:
Spoiler


Gelijkspel. Lijstje kloppen op papier. Dus: 1 wolf onder CL, 1 onder Fantome, 1 erbuiten, meest voor de hand liggend. Onder CL zou ik dan, gezien ronde 1 voor N&N gaan. Onder Fantome is het Vegs, Saints, of Rops. VeGs lijkt me oprecht, net als Saints (nou ja oprecht, vieze geliefde, maar geen wolf), dus Rops. Dan Furby Feeder, Macrador, Uice of Thomas.
Nu maak je alweer een aanname en vergeet je dat we ook een verrader hebben. Ik vind het vooral zo verdacht dat je dit zo lekker makkelijk doet, zonder ook maar de andere mogelijkheden erbij te zetten.

Citaat:
Hangronde 3:
Spoiler

4-1-3-2 (en ja dit is de lijst zoals ie echt is, al weet ik dat er twijfel is over mijn niet-stem, dus ik neem deze lijst mee, mochten jullie het niet geloven, dan niet) Maar gelijkspel.

Ik gok tussen Saints en Nepnerd & Nerd (gelijkspel)
Dan: 1 valse stem onder Saint (N&N), en tussen VeGs, Thomas en Rops 2 wolven. OF 2 valse stemmen onder Saints, 1 onder N&N. (aannemelijker) OF Geliefde van Saints heeft op Saints gestemd (gezegd) maar daadwerkelijk op N&N gestemd, en dan onder beide 1 valse stem, plus 1 erbuiten.

Lastige ronde. En shit, de verrader is er natuurlijk ook nog, HM, even denken. (Nagedacht) ik laat ronde 3 even buiten beschouwing. Te veel mogelijkheden.
Nou, Saints en VeGs hebben -neem ik toch aan- gewoon gestemd wat ze gestemd hebben, dus dat zijn sowieso geen valse stemmen.
En inderdaad, het is nogal convenient voor jou dat je opeens toch niet hebt gestemd, want dan sta jij weer half buiten verdenking.

Citaat:
N&N zijn iig wolf.

Dan is er Furby Feeder OF Macrador (op basis van hangronde 1 lijkt me 1 van hun beide) Macrador lijkt dan de meest voor de hand liggende. Ook zou hij naast N & N de tweede valse stem onder Saints kunnen zijn in ronde 3. TENZIJ de geliefde van Saints onder Saints staat, maar in werkelijkheid op N&N heeft gestemd, in dat geval valt Macrador af als N&N wolf zijn. Maar goed hangronde 3 is momenteel te verwarrend.

Ik ga dus af op hangronde 1 & 2, en een klein beetje op 3.
Nou, dit klopt dus allemaal al niet meer want de uitslag staat er al.

Citaat:
N & N zijn wolf (op basis van alle rondes). Macrador, grote kans (ook op basis van alle rondes, maar vooral ronde 1). Als Macrador niet, dan misschien Furby Feeder (op basis van ronde 1). Rops is de 3e wolf, op basis van ronde 2.
Dit is ook weer onzin. Wij zijn wolf "op basis van" alle rondes? Hoe kom je daar nou bij? In ronde 1 hebben we op nummer 5 gestemd en daarbij ook verteld dat we in het vervolg hetzelfde gaan doen als Furby Feeder, namelijk: In ieder weerwolfspel de eerste ronde op een vast nummer stemmen: Nummer 5. Het was volkomen random, we hebben namelijk getost tussen nummer 5 en nummer 12.

In ronde twee vonden niemand anders verdacht - iedereen ging heel makkelijk mee op Fantôme en dat hebben wij niet gedaan. Zijn we nu echt verdacht omdat we niet op de ziener hebben gestemd? Ik vind dat je nu wel heel erg je best doet om ons eruit te krijgen.

De rest van jou post heb ik niet geciteerd, want dat was vooral onzinnig in het rond slaan, iedere speler noemen en nog eens ons beschuldigen. Wij stuurden niet aan op Thomas. of op Chicka Little. Wij hebben alleen aangegeven dat we in ronde twee niemand verdacht vonden (en het is maar goed dat we niet op Fantôme hebben gestemd want die was ziener) en daarom liever een nutteloze speler eruit werkten. Wat is er nu niet te begrijpen aan die gedachtengang?

En nu onze eigen verdachten.

Uice als wolf
.sann als wolf
Macrador als wolf
Thomas als verrader (en dit verklaart meteen waarom Thomas. zo raar deed en doet alsof hij noob is - én waarom hij zo raar deed tegen Queasy, namelijk: hint aan de wolven: hij wist dat niemand hem serieus zou nemen, maar het was naar de wolven toe een hele duidelijke hint).

Wie wij absoluut niet verdenken: snoopy, Geel en Röps

Aan de hand van de lijstjes:


Hangronde 1:
Spoiler


Wij weten dat wij niet slecht zijn. Dat betekent dat er geen enkele slechterik onder Queasy stond. Waarom niet? Queasy/Uice is zelf wolf en geen enkele slechterik neemt het risico mensen mee te sleuren op hun medewolf. Ook legt dit uit waarom Queasy zo laat pas haar stem wijzigde uit lijfsbehoud. Met twee wolven in een lijstje gaan staan is namelijk nogal risky. De andere wolf onder Daboman zou dan .sann zijn, natuurlijk. Dat zou het gelijkspel hebben gemaakt, maar de verrader is natuurlijk stiekem onder Daboman gaan staan (Macrador of Thomas).

Hangronde 2:
Spoiler


Een opvallend gelijkspel, omdat het volgens de lijstjes zou kloppen. Maar onder Chicka Little staat .sann en onder Fantôme staat geen enkele slechterik. Ook heel convenient dat alle andere slechteriken niet hebben gestemd. Natuurlijk heeft de verrader dat wel gedaan en op die manier gelijkspel gecreëerd.

Hangronde 3:
Spoiler


Zie in dit rijtje trouwens ook weer hoe lekker convenient Thomas in zijn eentje gaat staan? Dat betekent dat hij zijn stem overal kan zetten zonder dat het opvalt: Typische verrader.

Het gelijkspel was duidelijk tussen Saints en ons.

Onder ons staan twee wolven, namelijk .sann en Macrador.
Onder Saints staat 1 wolf: Uice. De verrader is daarna onder Uice gaan staan, heeft gelijkspel gecreëerd en natuurlijk zitten wij er nog in, omdat wij toch wel verdacht zijn.

Dus: Uice, .sann, Macrador en Thomas. Dat zijn de slechteriken.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 12:10.
Oud 13-11-2011, 12:07
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd

Saints (Dorpeling/Geliefde)
Furby Feeder
Uice

.sann
VeGs (Dorpeling/Geliefde)
Röps

Niet gestemd
.sann

Ik vermoed dat VeGs onder N&N is gaan staan.
En dan vergeet je weer de verrader? No offense, maar ik geloof eerder dat de geliefden eerlijk zijn geweest over wie ze gestemd hebben dan dat de verrader lekker niets heeft gedaan.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 13-11-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
En dan vergeet je weer de verrader? No offense, maar ik geloof eerder dat de geliefden eerlijk zijn geweest over wie ze gestemd hebben dan dat de verrader lekker niets heeft gedaan.
Natuurlijk vergeet ik de verrader niet, maar we weten niet echt wie dat is he?
Maar jij vergeet dat VeGs er graag nog een rondje in wilde blijven en dan dus logischerwijs anders gaat stemmen?

Wat betreft je monsterpost: ik moet zo werken, dus ik heb nu geen tijd om er verder op in te gaan, doe ik morgen, voor ik naar het ziekenhuis moet, hoop ik.

Maar: Hier zit je dus al fout met je "verwachting." Ik ben namelijk geen wolf.
Oud 13-11-2011, 12:15
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Natuurlijk vergeet ik de verrader niet, maar we weten niet echt wie dat is he?
Maar jij vergeet dat VeGs er graag nog een rondje in wilde blijven en dan dus logischerwijs anders gaat stemmen?

Wat betreft je monsterpost: ik moet zo werken, dus ik heb nu geen tijd om er verder op in te gaan, doe ik morgen, voor ik naar het ziekenhuis moet, hoop ik.

Maar: Hier zit je dus al fout met je "verwachting." Ik ben namelijk geen wolf.
Ik denk inderdaad niet dat de geliefden hebben gelogen over hun stem, want ze spelen aan de kant van de dorpelingen. Ja, ze wilden er een ronde langer in blijven zitten, maar niet als dat zou betekenen dat wij gingen verliezen, en het laatste wat ze dan doen is de lijstjes verknoeien.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 13-11-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk inderdaad niet dat de geliefden hebben gelogen over hun stem, want ze spelen aan de kant van de dorpelingen. Ja, ze wilden er een ronde langer in blijven zitten, maar niet als dat zou betekenen dat wij gingen verliezen, en het laatste wat ze dan doen is de lijstjes verknoeien.
Geliefden spelen niet aan de kant van de dorpelingen. Ze spelen puur en alleen voor zichzelf.
Oud 13-11-2011, 12:17
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Geliefden spelen niet aan de kant van de dorpelingen. Ze spelen puur en alleen voor zichzelf.
Niet als het toch al duidelijk is dat ze niet meer kunnen winnen. Iedereen wist dat Saints geliefde was én er was geen tovenaar om ze eventueel te beschermen in de eetronde. Dus verliezen zouden ze sowieso.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 13-11-2011, 13:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hahahahahahahahahahahahaha. <3 Ik hou van jullie.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-11-2011, 16:49
Verwijderd
tvp
Oud 13-11-2011, 17:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Er is blijkbaar wat onduidelijkheid over welke functie de geliefden hadden. Zij waren geliefden. Dat lijkt ons nogal voor zich spreken, maar we krijgen per pm van meerdere spelers de vraag of de geliefden nog een andere functie hebben. Als zij naast het geliefde-zijn ook nog een andere functie hadden, was dit uiteraard in het lijstje erbij gezet, zoals gebruikelijk.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Ads door Google
Oud 13-11-2011, 17:20
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Het is gebruikelijk dat er dan dorpeling-geliefde staat toch? Ik denk dat daar de verwarring uit is ontstaan.
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 13-11-2011, 17:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Nee hoor. Zo heb ik het in ieder geval nog nooit gedaan. Het kan best dat sommige spelleiders het wel hebben gedaan, maar ik zie geen reden waarom, het lijkt me voor zich spreken dat als er sprake is van een echte dubbelfunctie deze er gewoon bij wordt gezet en dat als er alleen "geliefde" staat, het ook alleen een geliefde is.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-11-2011, 18:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Huh? Wat waren hun functies dan vóórdat ze geliefden waren?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 13-11-2011, 18:57
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Huh? Wat waren hun functies dan vóórdat ze geliefden waren?
Dorpeling natuurlijk.

Oops, verkeerde account.
Oud 13-11-2011, 19:01
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, maar dat zeggen de spelleiders niet En ik ging er dan wel vanuit dat ze dan voorheen geen 'speciale' functie hadden, maar ik begrijp ook dat daar onduidelijkheden over kunnen ontstaan.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 13-11-2011, 19:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, maar dat zeggen de spelleiders niet En ik ging er dan wel vanuit dat ze dan voorheen geen 'speciale' functie hadden, maar ik begrijp ook dat daar onduidelijkheden over kunnen ontstaan.
Dorpeling is ook geen functie. En sorry, laatste offtopic post.
Oud 13-11-2011, 19:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ja, maar dat zeggen de spelleiders niet En ik ging er dan wel vanuit dat ze dan voorheen geen 'speciale' functie hadden, maar ik begrijp ook dat daar onduidelijkheden over kunnen ontstaan.
Oh kom op zeg, jullie zijn toch allemaal redelijk intelligente mensen of niet? Ik vind het echt een beetje idioot dat ik dit hier moet uitleggen...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 13-11-2011, 19:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Intermissie

Na een nacht vol passie werd Thomas. wakker in een hotelkamer van Hotel de Klaproos. Hij draaide zich om en zag dat het bed verder leeg was. Halfwakker liep hij naar de badkamer, waar hij een naakte Saints dood op de badkamervloer zag liggen.

Later die dag zaten Geel en .sann samen op de bank. De lijkwagen was gekomen om het gemutileerde lichaam van VeGs op te halen, en ze waren allebei uitgeput van de twee sterfgevallen die avond.
Geel zuchtte diep. Eigenlijk vond hij het wel fijn om eindelijk een keer met zijn moeder op de bank te zitten. Na dat gezeur met Queasy en VeGs had hij het helemaal gehad met die irritante jonge meiden. Nee, Geel wist het zeker, hij was toe aan een vrouw met ervaring, een vrouw die van aanpakken wist... en die vrouw zat naast hem...

Ondertussen zat inspecteur Uice met de handen in het haar. Waar o waar was nu het aanknopingspunt voor die moorden? Wie had er baat bij om de zakenpartners van Furby & Feeder uit de weg te ruimen. Nepnerd & Nerd? Nee, die ook niet. En dan waren er nog meneer Röps, en snoopy. Nee, onwaarschijnlijk... Snoopy... Hij glimlachte... Zelden had hij zo'n charmante vrouw ontmoet, hij was helemaal geïntrigeerd door haar schoonheid en vrouwelijkheid. Hij hoopte dat hij haar snel weer zou zien.

Maar wie dan wel... Hij bekeek de foto's van de prominente dorpsbewoners... Degene die de moorden had gepleegd moest ook op dat feest aanwezig zijn geweest. En hij kon maar twee mensen niet uitsluiten: Thomas... en Macrador...


Eetronde 3

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme - Ziener
4. Daboman - Cupido
5. Uice
6. Thomas.
7. VeGs - Geliefde
8. Snoopy
9. Saints - Geliefde
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little - dorpeling
13. Little Phoebe - dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel

Blauw: opgehangen
Rood: opgegeten

Paars: gestorven aan liefdesverdiet


De dorpelingen hebben geluk, er is niemand opgegeten vanavond.
Er is wat tijd gewonnen, maar wordt deze kans gebruikt om morgen eindelijk een wolf op te hangen?

De stemmen voor de hangronde dienen morgen om 20.30 uur binnen te zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-11-2011, 19:40
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Fijne uitslag Ik ga zo even alles van de nacht bijlezen, net thuis.
Oud 13-11-2011, 19:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hehe, dat werd tijd! Het tij is gekeerd! De bane neem ik aan
Spelleider heeft wel gelijk trouwens: we moeten nu wel een keer een wolf ophangen.

Moet wel steeds lachen om de verhalen. Mijn personage was zo lelijk op de foto
__________________
Tsja
Oud 13-11-2011, 20:01
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Ok, dat is mooi. Voor ons zijn de hoofdverdachten .sann en Uice, waarbij Uice het meest verdacht is, mede vanwege het stemlijstje in ronde 1 en de late switch. Verder voegt hij ook niet veel toe aan het spel. Wij zijn bereid om met één van de twee mee te gaan, afhankelijk van wat de rest doet. De andere wolf is in onze ogen waarschijnlijk Macrador, en de verrader Thomas.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 13-11-2011, 20:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ha

Ik moet echt heel hard nadenken en veel herlezen om te beslissen op wie ik ga stemmen. En ik kan dat het beste vandaag doen omdat ik morgen niet veel tijd heb. Dus. Dat ga ik doen zo. Denk ik.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 13-11-2011, 20:11
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ffff ik word er niet veel wijzer van; Nepnerd & Nerd en .sann wijzen duidelijk naar elkaar. Verder vond ik vooral gisteren Geel ook verdacht overkomen. Nu weet ik van mezelf dat ik een stem heb en dat als de geliefden in hangronde 2 echt op Fantôme hebben gestemd en Chicka ook echt een stem heeft verstuurd, dat er vier echte stemmen op Fantôme waren. Dan kunnen de drie eerder genoemden dus niet alle drie wolf zijn. Twee is zelfs al veel, en bij één zal de verrader zijn werk gedaan hebben. FF kan wel op zich ondanks tentamen en bijna niet online kunnen komen. Op het moment dat ze stemden, stemden ze wellicht op Chicka omdat daar al een wolf stond. Thomas zag ik in het sinterklaas forum rond hangen, maar niet hier. Uice en Macrador weet ik niet.

Rare hangronde dus, maar onder de Chicka stemmers zou best eens slechts één wolf kunnen zitten. Snoopy denk ik sowieso niet, blijven de andere drie over.
Oud 13-11-2011, 20:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ok, dat is mooi. Voor ons zijn de hoofdverdachten .sann en Uice, waarbij Uice het meest verdacht is, mede vanwege het stemlijstje in ronde 1 en de late switch. Verder voegt hij ook niet veel toe aan het spel. Wij zijn bereid om met één van de twee mee te gaan, afhankelijk van wat de rest doet. De andere wolf is in onze ogen waarschijnlijk Macrador, en de verrader Thomas.
Wat is er verdacht aan een late switch en niet veel toevoegen aan het spel?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-11-2011, 20:42
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat ik verrader ben
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 14-11-2011, 00:36
Verwijderd
Goed nieuws Ik wil op N&N stemmen, redenen lijken me duidelijk, maar mocht dat een eenzame stem worden ben ik bereid tot switchen.
Oud 14-11-2011, 00:36
Verwijderd
Oh ja ik moet jullie post ook nog lezen N&N, sorry Ik heb nu wijn op, dus ik doe het morgen!
Oud 14-11-2011, 06:56
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Pff, gelukkig @ uitslag.


mijn handen jeuken om een monsterpost te maken maar ik moet vandaag eerst de hele dag werken en vanavond hebben we bezoek. Ik hoop dat ik ergens tussendoor tijd vind..
__________________
Rationeel & Lorelei
Ads door Google
Oud 14-11-2011, 09:39
Verwijderd
Succes dorpelingen, volgens mij hebben VeGs en ik genoeg goede info achtergelaten
Oud 14-11-2011, 12:16
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
jezus wat een kutsituatie: als er vandaag een dorpeling wordt gehangen, dan wordt het erg kritisch. ik ga er vanuit dat de wolven de bane te pakken hadden en niet zijn vergeten te stemmen, de volgende eetronde gaat er dus gegarandeerd een dorpeling uit. gelijkspel is ook iets wat we niet willen, dus we moeten met theorieën komen en het hopelijk eens worden met elkaar.

op dit moment zit iedereen vingertje te wijzen en is er geen eenduidige verdachte. sterker nog, ik ben het ook met vrijwel geen enkele bovenstaande theorie eens. dat wil zeggen:

ik denk dat .sann oprecht (te) druk is en daarom het spel wat minder 'helder' speelt. ik denk niet dat ze slecht is. ze vindt het spel té leuk en zou, als ze bad guy was, geen posts maken die zó vol fouten zitten als die hierboven. als bad guy zou ze gewacht hebben tot ze helder uitgeslapen was en een foutloze post hebben gemaakt. denk ik
dit is geen goede basis om haar volledig op vrij te pleiten, maar ze staat ook nog eens elke hangronde in een 'goed' rijtje
(1. dabo ->eruit, 2. cl ->eruit. 3. saints ->eruit), als wolf is dit vaak moeilijk te bereiken.
het is vooral een gevoel, maar ik geef het mee voor de anderen die nog met theorieën moeten komen.

geel zie ik ook niet aan voor slechterik. ook hij staat steeds in de goede rijtjes. ook weer een gevoel dus; ik ben benieuwd naar zijn stem.

thomas: ik kan me écht niet voorstellen dat hij wolf is, laat staan verrader. er is volgens mij behoorlijk wat invloed geweest van de verrader op de stemlijstjes en thomas is gewoon een beginneling die geen flauw idee heeft hoe het spel werkt, laat staan hoe je goed moet verraden. daarentegen kan hij als wolf mee op sleeptouw genomen worden door twee meer ervaren wolven en kan juist dit feit dat ik net noem misbruikt worden om hem door het spel heen te loodsen. wie wil hem er nu nog uitspelen met zo veel andere potentiële bad guys?
ik vind hem dus niet verdacht als bad guy, maar aan de andere kant zit dit me heel erg dwars en vind ik het gevaarlijk om hem te negeren.

wie ik dan wel verdacht vind?

rops: zoals hij zelf al zegt: áls zijn stem echt is stonden er in hangronde 2 4 echte stemmen onder fantome. het werd gelijkspel, dus zijn er ook 4 echte stemmen op chicka little geweest. zoals hij zelf hierboven al aangeeft is het zeer onwaarschijnlijk dat er 2 of meer wolven onder CL staan. ik denk 1 wolf, gedekt door de verrader.
dit betekent wél dat er in die ronde 2 wolven én de verrader staan onder 'niet gestemd' en dat is precies wat mij niet zint aan dit verhaal. dit lijkt mij een te riskante taktiek voor wolven en daarom denk ik dat rops een slechte functie heeft.


ik heb vandaag verder geen tijd meer, maar mijn schone wederhelft zal vanavond nog wel een (monster?)post maken en input en onze uiteindelijk stem geven. hopelijk wordt de goede gehangen.



/rationeel
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 14-11-2011, 12:37
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik ben niet slecht. Vaak als ik dat probeer te onderbouwen krijg ik meer stemmen, dus ik kan beter m'n waffel houden eigenlijk maar goed.

Sowieso, hangronde 2. Als ik slecht was had ik beter op Quice kunnen blijven staan, maar, ik heb een stem en ik wilde dat die stem invloed zou hebben. Hangronde 4, ik heb toch een vrij duidelijk pleidooi gedaan waarom ik vond dat Saints moest blijven, iets waar de wolven volgens mij niet echt baat bij hadden. Ik zag wel wat in de theorie van VeGs en ben toen eerst meegegaan op N&N, maar zij kwamen wat mij betreft oprecht over in hun verdediging (al weet ik nog steeds niet wat ik bij hen moet denken, wellicht het verkeerde gedaan) en dus ben ik op .sann gaan stemmen (kan ook fout geweest zijn). Ik riep ondertussen wel andere dorpelingen op ook te kijken naar vorig spel waar we zeker wat aan de geliefden hadden.

Verder denk ik dat Furby of thomas. verrader is, en door bovenstaande post eerder Furby omdat ze de stemming nu tegen mij proberen te keren én dat ik juist hen er voor aan zie in hangronde 2 op Chicka te hebben gestemd omdat er een wolf in dat rijtje stond. Een actie waarmee ze nu mij gehangen proberen te krijgen...
Oud 14-11-2011, 14:20
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Heb er ook al een paar online gezien vandaag die verder niets toevoegen aan de discussie... als dat dorpelingen zijn en als we willen winnen, is discussie toch wel handig ><
Oud 14-11-2011, 14:27
Verwijderd
Eens met Rops, input is welkom.

Ik moet zo naar het ziekenhuis en ben niet heel erg in de stemming voor een potje weerwolven momenteel. Ik ben, verwacht ik, om half 6 weer terug en hopelijk dan weer met m'n hoofd bij het spel. Zoals gezegd: ik ben bereid tot switchen, maar als niemand aangeeft waar ie op stemt schiet dat niet echt op.
Oud 14-11-2011, 14:29
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Wij hebben al precies aangegeven wie wij verdacht vinden en wie niet. Röps, snoopy en Geel staan wat ons betreft buiten verdenking. Het liefst willen wij op .sann of op Uice stemmen (het liefst Uice, want die is wat ons betreft het meest verdacht), maar we zijn bereid mee te gaan met de drie mensen die wij niet verdenken. We moeten eensgezind proberen te stemmen, want anders kan er teveel misgaan met de verrader in het spel. Nogmaals, onze verdachten: Uice, .sann, Macrador en als verrader Thomas. (hoewel Furby Feeder met bovenstaande post ook een naar gevoel opwekt).
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 14-11-2011, 14:43
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
De wolven hebben een grote fout gemaakt door ons niet op te hangen in het gelijkspel in de vorige ronde. Wat ze beter hadden kunnen doen was ons eerst ophangen en daarna de geliefden eten (want er is toch geen tovenaar om ze te beschermen). Maar wat hebben ze gedaan? Ons erin gelaten omdat wij toch al verdacht waren. Daarmee hebben ze zelf het risico genomen in de eetronde de wolfsbane te treffen, en voilà: dat is precies wat er is gebeurd. Ze hebben ons ook niet opgegeten. Hier hebben we gewoon even geluk gehad, maar ga ons nu alsjeblieft niet weer proberen te hangen, want dan verliezen we.

We hebben nu 5 dorpelingen over en 4 slechteriken. Als we nu een verkeerde ophangen staat het 4-4. En aangezien er geen enkele bescherming meer over is zal het na de eetronde 4-3 staan (of winnen de wolven al bij gelijkspel in de eetronde?).

Wij zijn bereid mee te gaan met de dorpelingen op één van onze verdachten, dus ik hoop dat jullie ons de kans willen geven te bewijzen dat we echt niet slecht zijn. Ook hopen we dat de leerling-ziener zo slim is geweest om onze functie op te vragen gisteren, want dan weet tenminste één speler aan onze kant dat wij niet slecht zijn.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 14-11-2011, 14:52
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Dat wil ik wel (als ik niet hoef te switchen uit lijfsbehoud), maar eigenlijk ben ik van .sann versus geel nog allerminst zeker en hoop ik dat als .sann dorpeling is dat ze dan ook wil overwegen niet op jullie (en mij) te stemmen. Op basis van hangronde 2 zit er niet zoveel slechts tussen de Chicka-stemmers en dat weet ik omdat ik zelf een stem heb en op Fantome heb gestemd. Hooguit 1 wolf daartussen, als Furby verrader is (dit dachten de geliefden ook volgens mij).
Oud 14-11-2011, 14:59
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Wij zijn ook bereid op Uice te stemmen, of Macrador. Wij geven ook toe dat we over .sann minder zeker zijn en dus bereid zijn op één van onze andere verdachten te stemmen. Onder Chicka Little staat inderdaad maar één wolf. Het probleem is dat .sann en Geel steeds hetzelfde hebben gestemd en daarom zijn wij daar niet zeker over. Wat ons meer naar .sann doet neigen is dat ze zo op ons loopt te hameren terwijl wij zeker weten dat we goed zijn, én de reden waarom ze zo op ons hamert is ook niet echt waterdicht, namelijk: stemlijstjes. Terwijl zij zelf in de stemlijstjes ook niet bepaald op een goede plek staat..

Ik ben benieuwd wat snoopy hiervan denkt, trouwens, want zij is iemand die ik absoluut niet verdenk, dus wat zij wil stemmen is wel belangrijk.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 14-11-2011, 15:03
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Eerlijk gezegd begin ik nu te denken dat N&N bij de slechteriken hoort

al die lappen tekst vol verwijtingen en theorieën, die een beetje vertrouwen aan het scheppen zijn.

lijkt mij een prima positie voor een verrader of wolf.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 14-11-2011, 15:05
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Hoi Thomas.
Oud 14-11-2011, 15:07
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd begin ik nu te denken dat N&N bij de slechteriken hoort

al die lappen tekst vol verwijtingen en theorieën, die een beetje vertrouwen aan het scheppen zijn.

lijkt mij een prima positie voor een verrader of wolf.
Ehh, die lappen tekst geven uitleg waarom mensen sommige dingen denken en waarom ze bepaalde mensen verdacht vinden. Als niemand zou uitleggen wat hij/zij denkt, dan komen we natuurlijk nergens.

Wie vind jij (nog meer) verdacht en waarom? En wat ga je stemmen?
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Oud 14-11-2011, 15:10
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:

We hebben nu 5 dorpelingen over en 4 slechteriken. Als we nu een verkeerde ophangen staat het 4-4. En aangezien er geen enkele bescherming meer over is zal het na de eetronde 4-3 staan (of winnen de wolven al bij gelijkspel in de eetronde?).
nog heel even tussen de vergaderingen door ():

5 dorpelingen, 3 wolven en 1 verrader. de verrader telt niet mee in de 'score' en wolven winnen bij meerderheid, ongeacht de ronde. dus als vandaag een dorpeling wordt gehangen en morgen een dorpeling wordt gegeten, dan is het gelijkspel en is het spel nog niet gespeeld. maar 3 wolven + verrader tegen 3 dorpelingen is ehm, kansloos


@rops: wij zijn geen verrader en wij willen graag winnen.

iets om over na te denken: stél dat wij verrader zouden zijn, dan zouden wij in hr2 op CL gestemd hebben om één wolf te dekken (eens?). dat betekent dat er TWEE wolven in het rijtje 'niet gestemd' staan: Macrador, Uice, Thomas.

66% kans om een wolf te hangen?




/rationeel

ps: mijn vorige post is ter bevordering van het verkrijgen van theorieën, hiermee is nog helemaal niet gezegd dat wij op rops stemmen vanavond.
__________________
Rationeel & Lorelei
Oud 14-11-2011, 15:15
Nepnerd & Nerd
Avatar van Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
@rops: wij zijn geen verrader en wij willen graag winnen.

iets om over na te denken: stél dat wij verrader zouden zijn, dan zouden wij in hr2 op CL gestemd hebben om één wolf te dekken (eens?). dat betekent dat er TWEE wolven in het rijtje 'niet gestemd' staan: Macrador, Uice, Thomas.

66% kans om een wolf te hangen?
Dit stukje klopt inderdaad.

Wij verdenken Röps absoluut niet en dat betekent dat er vier echte stemmen onder Fantôme staan. Wij dachten dat Thomas. verrader is, maar dat heeft dezelfde uitkomst. Één wolf onder Chicka Little, de rest van de wolven erbuiten.

Thomas, Uice en Macrador. Wij zijn bereid op één van de drie te stemmen.
__________________
weerwolfspel.blogspot.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.