Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2003, 11:34
Knorrretje
Knorrretje is offline
Ik hoop dat iemand dit wil lezen en me een beetje wil helpen. Ik zit er zo middenin dat ik niet meer objectief kan kijken naar wat er gebeurd.

Ik dacht dat alles goed ging in onze relatie. Er waren hier en daar wel wat ruzietjes of onenigheden, maar verder weinig problemen...dacht ik dan. Op een avond vertel ik tegen hem dat ik iets wat hij die middag had gedaan niet zo leuk vond (kleinigheidje, ik wilde geen problemen maken verder). Toen kwam hij met zijn verhaal.

Dat hij er aan dacht om het uit te maken omdat hij niet meer verliefd was. Hij hield nog wel van me, dat kon ik ook duidelijk merken, maar dat hij niet meer echt verliefd was. Mijn reactie was dat je na tien maanden niet altijd verliefd meer bent, maar dat dat soms over gaat in houden van. Dat had ik namelijk zelf ook. UIteindelijk hadden we besloten om het aan te laten en het helemaal opnieuw te proberen, met een schone lei. Ik bleef erg onzeker, lijkt me logisch als iemand dat tegen je zegt...dus ik bleef vragen naar hoe hij dacht en wat hij vond etc.

Gisteravond hadden we het erover dat het wel beter ging, dat zei hij zelf ook precies zo. Hij twijfelde nog over enkele dingetjes, vooral over het feit dat hij zo gebonden was nu. Het idee dat we misschien wel altijd samenbleven en dat hij niet meer 'wild' kon zijn, en geen dingen meer kon uitproberen. Ik zei dat ik dat ook wel een klein beetje had (eerste vriendje, dus ik zou nooit iets anders 'uitproberen' dan)...

Hij ging diezelfde avond uit, en ik ging niet mee want ik had tentamens. Sowieso ging hij met mensen die ik allemaal niet kende, dus het leek me ook niet leuk. Hij zou 's nachts terugkomen en dan zou hij dus wel gewoon bij mij blijven slapen. Toen hij (dronken) thuis kwam vertelde hij meteen dat hij die avond met een ander had gezoent. Ik vroeg hoe het allemaal gebeurt was, en ik weet eigenlijk wel zeker dat hij de waarheid vertelde erover.

Volgens hem was het een korte zoen...Hij had niet echt de aanleiding gegeven ertoe, het kwam vooral door het meisje wat hem al langer leuk vond. Hij heeft meteen erna tegen haar gezegd dat het nooit wat zal worden omdat hij mij heeft. Ik weet dat dat niet gelogen is, want vanochtend kreeg hij een smsje van haar waarin stond dat ze niet wist wat ze moest doen en of hij het tegen mij verteld had en dat ze zich schuldig voelde tegenover mij.

Ik heb gezegd dat ik hem vergeef en het niet uitmaak. Met als voornaamste reden dat we op 'proef' waren en omdat hij nu zeker weet dat hij voor mij kiest, tenminste dat zegt hij...Doordat hij met een ander meisje gegaan is, weet hij dat hij geen ander wil, maar mij...

Ik weet het niet echt meer. Ik was al zo onzeker, en nu nog meer. Ik kan het niet echt aan iemand vertellen, omdat ik bang ben dat mensen bevooroordeeld reageren ofzo...Dus daarom vertel ik het hier...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 11:41
Happycooper V
Happycooper V is offline
heeeej meisie!!
Wat vervelend voor je... kzal je eigenlijk geen goede raad kunnen geven, omdat ik niet weet wat ik zou doen... aan de ene kant ontzettend boos worden, maar jaa aan de andere kant je hebt 10 maanden wat,.. en hij zegt dat ie spijt heeft...
ik denk dat hij zich tegen jou moet gaan bewijzen....dat hij echt van je houdt... en je moet je gevoelens wel tegen hem vertellen
sorry als dit een beetje vaag antwoord is, maar kzou niet anders weten...
heeel veeeel suc6
kuss
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:46
The0
The0 is offline
Daar zijn wij toch voor

Ik denk dat ik het niet zou uitmaken, aan de andere kant zou er ook aanleiding genoeg zijn om het wel te doen. (je hebt het wel voor elkaar

Het probleem is dat hij dat andere meisje nodig had om te zien dat hij echt van jou houdt, EN dat hij eerder al zei dat hij niet meer verliefd was. Daarmee geeft hij dus al 2x aan dat hij niet weet/wist of jij 'the one' wel bent.

Ik zou zeggen: geef em een laatste kans, laat hem echt bewijzen dat hij van jou en alleen van jou houdt. Gaat hij nog een keer met iemand anders, of begint hij weer te zeggen dat hij 'het niet weet tussen jullie' dan denk ik dat ik er maar een punt achter zou zetten. Genoeg andere vissen in de zee.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 12:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nou, als ik het zo lees, houden jullie niet echt van elkaar, zoals je van elkaar houdt als de verliefdheid over gaat.
Oké, de verliefdheid wordt minder naarmate je langer met elkaar gaat (bij sommigen), maar na 10 maanden al niet verliefd meer! Dat is toch wel snel.
Ik heb nu al 3 jaar een vriend en het lijkt alsof ik alsmaar verliefder wordt en daarnaast hou ik ook ontzettend veel van hem.
Als jullie er al serieus mee bezig waren of dit wel de juiste keuze was (je zegt het zelf al: jullie zaten in een proef-tijd), dan vind ik dat jouw vriend jouw vertrouwen beschaamd heeft, ook al is hij nog zo eerlijk. Als je partner met een ander zoent, dan zit er iets niet goed. Bij jullie is dit overduidelijk, omdat jullie al aan het twijfelen waren of jullie wel voor elkaar bestemd zijn.
Zoals ik het lees (dit is dus hoe ik het zie, mijn mening!!! Je hoeft er niets mee te doen!) denk ik dat het beter is om het uit te maken. Ik wil geen vriend hebben die ik niet kan vertrouwen, die met een ander zoent, zodra het iets minder goed gaat...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 13:06
Knorrretje
Knorrretje is offline
Bedankt voor jullie reacties...maar het is niet meer nodig...Vlak na het plaatsen van dit bericht heb ik hem gebeld en hebben we het samen uitgemaakt...Eigenlijk wilde ik het niet, maar het is gewoon niet anders...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 13:15
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Knorrretje schreef op 09-11-2003 @ 14:06:
Bedankt voor jullie reacties...maar het is niet meer nodig...Vlak na het plaatsen van dit bericht heb ik hem gebeld en hebben we het samen uitgemaakt...Eigenlijk wilde ik het niet, maar het is gewoon niet anders...
Was ook beter toch, jullie wilden allebei niet meer en waren toch niet meer verliefd, dus waarom dan geforceerd doorgaan met elkaar? Ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:15
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Reageren heeft nu niet meer echt nut.
Maar ik denk wel dat jullie de goede keus hebben gemaakt
Maar leuk is anders... sterkte!
Liefs Kim
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:15
Pnouk
Pnouk is offline
super goede keus meis... heb zelf ook wel es zoiets van een vriendin gehoord..zij heeft het aangehouden..gen verstandiuge keus!! Goed gedaan! Liefs Anouk
__________________
Kus, Pnouk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:22
Rubke18
Rubke18 is offline
Nu kan je zelf gaan "uitproberen" en dan zie je misschien wel de compleet andere kant van je ex. Dan kom je misschien later wel tot de conclusie dat het niet klopt wat je hebt gedaan maar lees m'n avatar
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 21:15
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ow dit is wel herkenbaar.
K heb nu 10maanden ong iets met n lief meisje,maar het is zo saai , en ik ga me steeds meer irriteren aan kleine dingetjes, en vind r steeds minder leuk, ze steld met ook steeds meer teleur, maar als ik het uitmaak weet ik zeker dat ik haar pijn doe , en er later spijt van krijg...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:31
Knorrretje
Knorrretje is offline
"Je weet pas wat je mist als het er niet meer is "

Dat is zeker zo, ik ben er kapot van. Ook al is het misschien beter zo en weet ik dat ook in mijn hart wel.

Net heb ik hem gebeld. Hij heeft het dan wel uitgemaakt, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed zit. We hebben elkaar totaal geen kans gegeven. Zijn vreemdgaan was meer een wanhoopsdaad. 'S ochtends zaten we nog samen bij elkaar en was het gezellig, diezelfde middag was het uit, door de telefoon. We hebben er dus ook niet echt over kunnen praten. Later belde hij ook op en bleek dat hij toch weer lichtelijk twijfelde.

Ik had hem niet moeten bellen, en dat weet ik ook, maar ik geef ontzettend veel om hem, en wil zorgen dat het weer goed komt. Achteraf wil ik wel het gevoel hebben dat ik er alles aan gedaan heb. Niet dat ik denk: als ik misschien wat actiever had gereageerd dan had het anders kunnen lopen.

Vanavond belt hij terug en praten we er nog eens over. Ik ga zeggen dat ik vind dat het te snel is gegaan allemaal en dat we er nog eens over moeten nadenken. Ik weet zelf op het moment ook niet of ik nou hém mis, of alleen het 'vriendje'-idee. We hebben geen ruzie gemaakt, dus ik kan het er nog wel goed over hebben.

Ik ga proberen er niks van te verwachten, ookal is dat heel moeilijk...maar ik ben denk ik toch geruster als er nog over gepraat wordt...dan wordt de klap ook minder, maar kan ik aan het idee gaan wennen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:33
Knorrretje
Knorrretje is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 09-11-2003 @ 22:15:
ow dit is wel herkenbaar.
K heb nu 10maanden ong iets met n lief meisje,maar het is zo saai , en ik ga me steeds meer irriteren aan kleine dingetjes, en vind r steeds minder leuk, ze steld met ook steeds meer teleur, maar als ik het uitmaak weet ik zeker dat ik haar pijn doe , en er later spijt van krijg...
Wacht met uitmaken tot je het zeker weet...dat is mijn advies. Al zou het ooit nog goedkomen tussen mij en die jongen, dan wordt het toch nooit meer zoals het was...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 15:41
Verwijderd
ik vind het wel knap dat je het toch hebt uitgemaakt ookal wilde je het eigenlijk niet...

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:11
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Heee Meissie

Hoe is het gegaan als ik vragen mag??
Ik vind het heel erg knap van je!! De dingen die jij je afvraagt zoals: 'houdt hij van me?' of 'moeten we nog verder gaan?' en 'mis ik nou hém of een vriendje?' lijken mij persoonlijk hele gezonde dingen.. Alleen maar goed, zeker niet achterdochtig of zoiets. Ook vind ik 't heel erg knap dat je er zo met hem over kan en gaat praten. Dit geeft denk ik ook best wel veel aan in de zin van vertrouwen in hem en toch een liefde...
Wat hij nou wil kan ik eigenlijk niet echt opmaken uit wat je zegt. Ik kan alleen maar hopen dat jullie SAMEN een goeie keuze maken, of dat nou (in het begin) een leuke keuze is of niet..
Nou ja iig heel erg veel succes ermee sweety...!

Liefs,
Margriet
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:44
Knorrretje
Knorrretje is offline
We zijn een heel weekend samen geweest. Heel erg veel gepraat, en gehuild. Nu hebben we besloten dat we samen doorgaan, het is ook weer aan op het moment. Nog niet helemaal happy, want ik ben nog heel onzeker. Ik kan hem uiteraard niet meteen helemaal vertrouwen.
We gaan er het beste van maken...en we willen er alletwee voor vechten. Dus nouja, we zien wel hoe het gaat...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:14
Verwijderd
het begint nu op een knipperlichtrelatie te lijken. dat is ook niet helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:17
Verwijderd
Herkenbaar allemaal dit...

Mijn vriendje heeft het een tijd geleden ook zo ongeveer uitgemaakt.. hij voelde zich kut en er waren ook wat irritaties...
Hij vond dat het beter was om er mee te stoppen, tja, dat was absoluut niet wat ik wilde maarja, wat kon ik eraan doen..
ik helemaal verdrietig.. zegt hij de volgende dag dat ie er spijt van had wat hij had gezegd en dat hij het niet zo heeft bedoeld.

Ik denk vooral dat het allemaal komt door onzekerheid, waardoor je aan je relatie gaat twijfelen.
Ben ik nog wel verliefd? Hou ik nog wel van hem?

Wil ik hem niet kwijt omdat ik zo gek op hem ben en omdat ik HEM zal missen? Of omdat ik gewoon het samenzijn ga missen?(dat kan natuurlijk net zo goed met een andere jongen)

Mijn huidige vriend is ook mijn eerste echte vriendje..en ik denk ook weleens.. krijg ik daar "later" geen spijt van.. moet ik niet nu wat meer... tja "uitproberen"
Mijn vriend is daar ook heel onzeker door, hij denkt dat ooit het moment komt dat ik het uitmaak vanwege die reden, dat ik eerst nog wat andere vriendjes "scharrels" wil hebben, voordat ik aan een serieuze relatie begin.

Tja, het is wat!!
In ieder geval heel veel succes en geluk, ik hoop dat het allemaal weer goed komt tussen jullie, en zoniet, dan niet..
doe wat het beste voor jullie is!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:15
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Knorrretje schreef op 10-11-2003 @ 14:31:
"Je weet pas wat je mist als het er niet meer is "


Net heb ik hem gebeld. Hij heeft het dan wel uitgemaakt, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed zit. .
uitmaken via de telefoon de gekste!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2003, 18:24
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Uitmaken!
Je kan het .
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:33
Knorrretje
Knorrretje is offline
Het is zo ontzettend moeilijk. Ik ben nu een paar dagen achter elkaar bij hem thuis geweest. Gaat perfect, maar zodra ik thuis kom val ik in een gat. Ik moet dan zo ontzettend huilen.

Door wat er allemaal gebeurt is ben ik pas gaan beseffen dat ik zo ontzettend veel van hem houd. Dat heb ik al die tien maanden lang nooit zo gezien. Ik dacht altijd: leuk voor zolang als het duurt...maar nu zie ik het zo anders. Ik wil hem gewoon zo erg niet kwijt, ik kán gewoon simpel weg niet zonder hem. Nu ben ik zo bang om hem kwijt te raken dat het is killing me. Hij is echt 'the one', ik voel het en ik weet het zeker...De gedachte dat ik hem kwijt zou kunnen raken is vreselijk.

Ik weet dat het niet werkt als het niet van beide kanten afkomt. Op dit moment zegt hij dat hij hetzelfde voor mij voelt...dus dat ziet er goed uit...maar zodra ik alleen ben, en hij dat niet tegen mij kan zeggen...dan begint het...

Love is so damn hard.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie uitmaken of niet?
ceabvl
9 13-05-2010 18:19
Liefde & Relatie zeggen of niet?
misch
26 04-01-2007 11:26
Liefde & Relatie Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is
Yab-Yum
107 20-01-2006 09:23
Liefde & Relatie uitmaken....?
Aissyla
5 18-12-2002 15:57
Liefde & Relatie Uitmaken of aanlaten?
Sisje
11 13-11-2002 21:01
Liefde & Relatie uitmaken? of niet :(
***JoYsTiCk***
8 04-07-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.