Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2009, 10:12
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Zo, weer een mooi schoon nieuw topic waarin jullie al je gedachten, gevoelens, onzekerheden, liefdesuitingen en nog veel meer kwijt kunnen!

De vorige: klik!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 17-10-2009, 10:57
wup
wup is offline
Woei! Nieuwe!


Gister bruiloft van mijn beste, en uhm... dat was érg leuk hihi
Oud 17-10-2009, 12:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
wup, we willen details!
__________________
<):o)
Oud 17-10-2009, 13:14
Verwijderd
Ja inderdaad Wup!!!

Hier echt supergoed <3 Hij is zo vreselijk lief en leuk en sexy. Hm!
Oud 17-10-2009, 14:06
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik heb het laatste jaar 3x gehad dat ik een leuke jongen had gedate, ik wilde geen relatie en hij eigenlijk wel en het liep fout. Nou, ik denk dat het nu andersom zit Niet dat ik meteen een relatie wil maar ik vind deze jongen eigenlijk wel echt leuk Maargoed, we zien het wel
__________________
Addicts of communication..
Oud 17-10-2009, 14:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Xentric: bah! Commentaar van zijn vrienden dat jij hem had gebeld waar zij bij waren of wat? Ik snap dat stukje niet helemaal Maar goed, gedoe weer joh. En nu?

OT: Donderdagavond was gezellig, op het boze neger-incident na. Was nogal freaky, opgefokt figuur die ons achterna rende en vriendlief min of meer tot stoppen duwde (met mij achterop!) en vervolgens begon te dreigen en te blaten. Bah. Gelukkig waren we met z'n vieren en is het met een sisser afgelopen. De rest van de avond was wel een succes Grotendeels dan...
Vanavond ook weer leuke aaf gepland, gaat goedkomen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-10-2009, 15:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Gister uitgeweest, leuke avond. Enige wat stom was: op een gegeven moment was ik een beetje op mannen aan het kutten met een vriendin, begint ze te klagen dat er thuis (in Engeland) toch altijd minstens 4 mannen zijn die haar proberen te versieren als ze uitgaat en dat er deze avond maar een was. Ja leuk hoor, ik heb nooit mannen die mij proberen te versieren. Stom kind, ze is nog lesbisch ook dus wat moet ze er uberhaupt mee

Maar verder is ze best leuk hoor
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 17-10-2009, 16:22
wup
wup is offline
Haha @ Briseïs!

Citaat:
wup, we willen details!

Nou, vooruit

Toen zij net wat met haar man ( ow god, wat klinkt dat nog onwennig) kreeg, toen we 16 waren dus, vond ik een van zijn vrienden altijd wel leuk en die zag ik gister dus weer na jaren. Na de halve avond naar elkaar te hebben geglimlacht de andere helft samen geklets en uiteindelijk gezoend haha.
Vind het te vreselijk cliché, maar het was wel heel grappig. Hij vroeg om eens wat af te spreken, maar iets in me zegt dat ik nooit weer wat van hem hoor. Nou ja, leuk avond dus
Oud 17-10-2009, 21:44
Verwijderd
Vriendje is het hele weekend weg met z'n BBALL team Achja, het is tenslotte maar een weekendje heh.
Oud 18-10-2009, 10:21
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Sjalalala, nog een paar uur en dan zie ik mijn vriendje weer. We gaan waarschijnlijk samen een paar dagen weg en daar heb ik zin in.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 18-10-2009, 12:34
Verwijderd
net voor de tentamens begin ik de jongen van mijn projectgroep leuk te vinden. Ook weer een goede timing
Oud 18-10-2009, 12:43
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Goh, we kunnen inmiddels echt goed met elkaar praten en hij is echt zoveel opener geworden en zooo lief! En en en we gaan met mijn verjaardag naar Dublin en daar blijven we dan drie dagen en echt super super super romantisch <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-10-2009, 13:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qimm schreef:
xentric, dat je uberhaupt nog je energie in die hufter steekt

Zelfs als ik verschrikkelijk loop te chagerijnen is hij nog steeds lief voor me. 'in voor en tegen spoed, he?' zei hij
Haha wat een schat. Verder alles goed hier. Gister super leuke avond met onze vriendjes gehad
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-10-2009, 14:03
Juana__
Juana__ is offline
ik ben benieuwd wat de gevolgen van vorige nacht gaan zijn...

Verjaardagsfeestje... net toen ik dacht dat hij niet meer ging toekomen omdat het al zo laat was, was hij daar...
Ik ging naar het toilet, checkte uit met wie hij was en ging hem daarna begroeten.
Ik kon niet laten te zeggen 'ik mis je', en 'wanneer gaan we praten'... zijn antwoord 'niet nu, ik ben wat dronken (ze hadden een match gewonnen ervoor en het al gevierd)... van de week ergens'.
Ik vroeg hem nog of hij me miste en hij zei 'ja', en even later ging ik dansen met hem (ik zei hem letterlijk 'dans met mij'), maar het was niet echt passioneel, en ik had zin om me te amuseren, dus liet ik hem voor wat het was.

Dus ben ik met zijn vriend beginnen te dansen, me duidelijk amuseerend, babbelend etc., en ik ben er zeker van dat dat effect heeft gehad op hem.
Zijn vriend vroeg hem trouwens toestemming om 'iets te mogen doen met mij', want zogezegd mag hij niet aan de leerlingen van mijn ex komen...Mijn ex zijn niet 'ja' (terwijl hij een vorige keer het e-mail van één van zijn leerlingen doorgegeven had aan die vriend)
En dan na 4 uur, de after in het huis van de jarige. Gingen we nog drank gaan kopen... mijn ex, een vriendinnetje, de vriend van mijn ex, en ik. Bleven de vriend en ik een paar meter achter... onschuldigend babbelend maar met nu en dan wel wat fysiek contact... En in het huis was ik een zowat een uur alleen met die twee in een kamer, iets drinkend, en zij babbelend met elkaar.
Ik was gewoon spontaan, mezelf en leuk... dat was eigenlijk lang geleden. Ik hield me altijd in bij het uitgaan, voor mijn toen-niet-ex-waar-niemand-van-wist... (en leuk om te zien dat ik zonder problemen een jongen aan de haak kan slaan... krikt mijn zelfvertrouwen weer wat op)

Ik heb zoiets van 'jij hebt mij gedumpt... en ik weet dat het jouw vriend is, maar jij wil niet hebben dat iemand van ons weet, dus zal je dat maar moeten verdragen...' hehe, een beetje kinderachtig misschien, maar goed.
Terug thuis stuurde ik mijn ex nog een berichtje waarin ik duidelijk maakte dat het hem is dat ik wil...

Ik wil hem terug, en ik denk dat het mogelijk is... want hij weet niet echt wat hij wil, maar ik weet heel goed wat ik wil... hij mist me, en ik laat hem overduidelijk niet koud

De vraag is nu, wanneer zal ik hem spreken? Vandaag zal zijn programma zonder twijfel slapen zijn en zijn moeder bezoeken (moedertjesdag), en dan begint heel de week weer waarin ik al de namiddagen bezet ben en hij alle avonden en ochtenden gewoon te kort zijn... dus, voor volgend weekend zal het zijn
Oud 18-10-2009, 16:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik wil hem terug, en ik denk dat het mogelijk is... want hij weet niet echt wat hij wil, maar ik weet heel goed wat ik wil... hij mist me, en ik laat hem overduidelijk niet koud
Maar wil je wel iemand terug die niet overduidelijk voor jou gaat? Daar zou ik niet echt zin in hebben denk ik...

Gister feestje gehad, was leuk, maar sommige mensen... Beetje geflirt met een vriend van mn huisgenoot, niet dat ie nou zo aantrekkelijk was maar ik was dronken en ik had zin. Zegt ie op een gegeven moment iets wat neerkwam op 'zullen we naar huis gaan voor seks?'. Eh, wat? Toen nog iets van 5 seconden gezoend, zegt ie 'ja ik ben moe ik ga naar huis ga je mee of niet'. Nou nee dus. Kom op zeg ik ben eigenlijk best wel makkelijk als het om met iemand naar huis gaan gaat, maar je mag toch wel een beetje meer moeite doen dan dat. Serieus.
En later gingen we naar de sauna, begint een vriendin (dezelfde als de vorige keer) te zeiken dat haar buik zo 'disgusting' is. Ik ben over het algemeen best wel tevreden met mijn lichaam, maar als iemand die drie keer zo dun is zegt dat haar buik disgusting is dan word ik daar toch niet echt gelukkig van.
Verder gelukkig wel leuk feestje, al hebben we meer tijd doorgebracht op de kamer van mn vriendin die in hetzelfde gebouw woont dan op het feestje zelf
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 18-10-2009, 17:24
Juana__
Juana__ is offline
@ Briseis
tsjah, ik beschouw dat onzeker zijn als een fase... als ik niets doe, is het voorgoed gedaan, maar als ik hem duidelijk maak wat ie mist, kan die onzekerheid in bevestiging overgaan.
Ik kan nu eenmaal nog niet loslaten. Ik moet het voor mezelf proberen.
Bovendien had ik 2 jaar geleden zo een onzekere periode, toen heeft hij mij ook 'overtuigt'.
Klinkt niet zo goed 'overtuigen om een relatie met iemand te hebben', maar onze problemen zijn altijd al circunstanciaal geweest, en het overtuigen is meer van 'het is de moeite waard, samen kunnen we het wel aan'.
Eén van zijn grote problemen is het volgende: hij is 26, afgestudeerd met 2 diplomas, maar vindt geen stabiele fulltime job... hij is zo onzeker over zijn eigen leven dat hij als logisch gevolg ook onzeker over mij is.
Bovendien wil ik na mijn studies naar Spanje gaan, hij zei altijd dat hij ook wil gaan... maar wat als hij het economisch niet voor elkaar krijgt, etc...
Onze relatie is altijd wat van 'we leven dag op dag, en wat er gaat gebeuren weten we niet', en momenteel zit hij in een periode waarin hij dat niet genoeg vindt. Het probleem is net dat samen een toekomst met wat meer details inbeelden erg moeilijk is... bv. wat gaat hij doen van werk? wat ga ik doen? (ik ben studente rechten, maar wil hier niet blijven), waar gaan we wonen? zullen mijn ouders hem uiteindelijk aanvaarden? etc.
En al die vragen zijn er al altijd geweest... en dat we 3 jaar lang zo samen zijn geweest... ik kan dat gewoon niet weggooien
Oud 18-10-2009, 17:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@Juana: ben wel benieuwd waar je woont (latijns amerika, maar waar?)en waar je opgegroeid bent en waarom je dan Nederlands spreekt?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-10-2009, 20:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit is al het derde weekend ofzo dat hij weggaat als ik nog lig te slapen en pas thuis komt als ik ook alweer lig te slapen. Normaal kan ik het best goed hebben maar niet drie weekenden achter elkaar. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee dat we de hele tijd van het huis van zijn ouders naar ons eigen huis heen en weer reizen voor een avondje, een middagje of een nachtje. Ik ben gewoon toe aan vastigheid, aan samenwonen met hem. Dat als ik thuis kom 's avonds dat hij er dan ook is, of ook thuiskomt. Dat ik weet waar ik aan toe ben. Ik wil niet meer alleen zijn terwijl ik een relatie heb. En als ik er met hem over praat dan zegt hij dat we samen een huisje hebben en dat hij nu veel doordeweek bij me is en in het weekend minder. Ja, dan is hij een hele donderdag hier maar dan ben ik aan het werk, daar heb ik dan toch niets aan? Het is echt waardeloos dat hij in het weekend werkt als ik vrij ben en ik doordeweek als hij vrij is of meer tijd heeft. Dit schiet echt niet op.

Ik wou dat hij ook gewoon klaar was met z'n studie en een vaste baan had en niet zo'n bijbaan waarbij je altijd op rare tijden werkt en nooit meer dan een paar dagen van te voren weet wanneer ie moet werken. Ik wil gewoon samen zijn met hem. Ik zie zijn ouders nu meer dan hem lijkt het wel. En vanavond kan hij er niets aan doen dan ie zo laat is maar toch vind ik het kut. Ik wil slapen zo want ik moet morgen weer om kwart over zes op terwijl hij kan blijven liggen maar ik vind het ook sneu om al in bed te liggen of te slapen als hij thuis komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 18-10-2009, 20:55
Verwijderd
@daantje: Mijn vriend komt meestal pas laat bij mij, vaak zelfs midden in de nacht of in de vroeger ochtend. Dan komt hij lekker bij me liggen en gaan we nog even kletsen. Soms zelfs nog theedrinken of iets eten.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan slapen (misschien zelfs eerder dan normaal) en dan weer even wakker worden als hij er is.
Meestal wordt het toch later dan gepland en jij wordt alleen maar steeds meer moe omdat je op hem aan het wachten bent. Dan is hij er en moet je alsnog meteen gaan slapen. Ook niet echt gezellig lijkt me..
Oud 19-10-2009, 00:04
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
God komt net uit de kroeg gerold en dat was weer interessant.
Hele avond lopen kletsen met wat kerels aan de bar, één was psycholoog en ik natuurlijk weer heel mijn verhaal over mijn ex uitstorten. Volgens mij zei hij iets in de trant van dat ik moest handelen naar het feit dat hij klaar was. En hij heeft ook gelijk. Hallo, het is al een jaar uit, waarom zou ik in godsnaam bezig zijn met met het feit waar hij mee bezig is en hoe treurig is dat het uit is.

Het is helmaal niet treurig. Hij is een egocentrische, kinderachtige jongen die totaal niet toe is aan vastigheid in zijn leven. Jaaaaaaaaa tuurlijk kan ik na gaan denken over hoe het over tien jaar zou zijn. Ja heden misschien zouden we dan wel perfect gelukkig zijn maar dat is nu gewoon niet het geval. Het is UIT, over en klaar. Hij gaat verder met zijn leven en dat zou ik ook eens moeten doen. Triest dat ik er nu nog steeds mee bezig ben. Dat ik opsta met de gedachte aan hem en ook ga slapen met de gedachte aan hem. Wat schiet ik daar nou mee op? Helemaal niks.

We kennen elkaar niet meer, hebben geen idee wat de ander doet en dat zou ook niet boeiend meer moeten zijn. Jammer dat de muziek van Acda&demunnik zo toepasselijk is. Oud verdriet, ik wou dat het zo oud zijn maar dat is het gewoon niet.

Hoe ga je verder met je leven als je het idee in je kop hebt dat we bestemd zijn voor elkaar? Niet, wachten daarop zou een verspilling zijn van mijn leven. Goed, de drank is niet zo goed voor me geloof ik ik ga maa rlekker slapen niet dromen over hem. Welterusten!
Oud 19-10-2009, 02:20
wup
wup is offline
Ow god... Ben half dronken, heb de bruiloft jongen gemaild ( aaaaah!) En heb een hele gekke avond gehad. Wellicht hierover morgeb meer. In heldere, wakkere toestand. Voel me nu een slettebak... Tijd voor bed!
Oud 19-10-2009, 09:06
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
waaaaaaaaaaa wat een weekend <3
Ik vond de huisgenoot van mn beste vriendin al een tijd leuk, nooit iets mee gedaan omdat ik hem niet kon peilen. Vorige week was ie al een keertje mee met uitgaan, hadden we het al megagezellig. En zaterdagavond gingen we weer de hele tijd kletsen, op een gegeven moment hing ik al half bij m op schoot, na heel lang durfden we eindelijk te zoenen . Hihi echt de heeeeeeeeeele avond schandalig lopen kleffen met elkaar, ben bij m blijven slapen en de hele zondag nog samen geweest, hij is vannacht bij mij blijven slapen en we hebben maar besloten dat we iets met elkaar hebben, want we vinden elkaar gewoon zo leuk .
Het grappige is dat mn beste vriendin ook met iemand uit dat huis heeft, en een andere vriendin weer met iemand anders uit dat huis heeft, dus gisteravond zaten we daar met drie stelletjes ;D.
Oud 19-10-2009, 09:14
Verwijderd
@ wup:
We wachten de details geduldig af
Oud 19-10-2009, 09:43
Verwijderd
@ Wup en Atelier Madame.
Sterkte @ Halflight.

OT: Hu z'n zus heeft weer een kindje gekregen! Baby's kijken deze week, dus Verder gister heel gezellig met hem en beste vriendinnetje, avond ervoor heel leuk met de thuisvriendengroep (hoewel wel kort ) en vanaf vanavond genieten van mijn laatste week in mijn voormalige studiestad Maar goed, allemaal leuke dingen in de planning en allemaal nachten met hem slapen, dus dat komt goed <3
Oud 19-10-2009, 09:47
geheimpje
geheimpje is offline
Het waren dus echt allemaal leugens. Alles... ik ben overal achtergekomen. En alsjeblieft, gaan jullie nu niet denken van: hij hoeft je toch niet alles eerlijk te vertellen ofzo..... dit zijn leugens over geld, schulden, opa in het ziekenhuis waar de operatie voor betaald moet worden zogenaamd, hijzelf in het ziekenhuis, werkweekend. ALLEMAAL leugens..... en ik ben er ingetrapt. gatverdamme. Ik voel me er heel naar door, of eigenlijk heel stom. Waarom heb ik dit niet gemerkt? En waarom, of eigenlijk hoe kan iemand zo liegen........ Die jongen heeft een groot probleem denk ik. En hij komt alleen maar meer in de problemen op deze manier, maar dat zal hij zelf niet inzien.

Ik ben ook niet meer de persoon om hem te helpen geloof ik. Ik zal hem binnenkort een brief/mail sturen waarin ik hem confronteer met alles waar ik achter ben gekomen. Maar goed, ik wil eerst mijn geld terug Al weet ik ook niet of ik dat ooit nog ga zien.......
Advertentie
Oud 19-10-2009, 11:06
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
@ geheimpje: wat kut dat je in al die leugens van hem bent getrapt.. je bent in ieder geval beter af zonder hem, dat is wel duidelijk!

ot: tjaaa de tijd van het missen is weer ingegaan. elke keer als ik zonder hem ben dan word ik superemotioneel en kan ik echt bij een mooi liedje of een zielige reclame al janken. (en doe dat ook vaak)
ik wil gewoon altijd bij hem zijn, of kunnen zijn in ieder geval. nu is het 3 weken niet en dan 1 week heel erg intensief elkaar zien en weer een aantal weken niet...
als dit schooljaar voorbij is wil ik in ieder geval een tijdje (weken, maanden, jaren?) bij hem gaan wonen. dat hebben we wel verdiend.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 19-10-2009, 11:59
Verwijderd
Geheimpje, hoe ben je erachter gekomen? En wat kut voor je!!!

Een weekend wezen larpen en overdag mijn gsm uitgezet. 's Avonds tig lange smsjes over hoe erg hij mij miste enzo <3
Oud 19-10-2009, 13:06
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Geheimpje, hoe ben je erachter gekomen? En wat kut voor je!!!

Een weekend wezen larpen en overdag mijn gsm uitgezet. 's Avonds tig lange smsjes over hoe erg hij mij miste enzo <3
Ik had mijn twijfels bij zijn verhalen. Dingen klopten niet, werden vaak weer verdraaid enzo. Hij heeft mijn laptop een maand lang gebruikt en op al zijn sociale netwerk sites + email, stond zijn wachtwoord automatisch opgeslagen. Dus ik ben gewoon eens gaan kijken en er klopt werkelijk 0.0 % van alles wat hij mij vertelde.

Het doet echt pijn, omdat ik gewoonweg niet BEGRIJP waarom hij zo liegt. Ik denk dat hij echt 'ziek' is, want waarom belde hij me wel vanuit Oostenrijk elke dag een half uur? Waarom hield hij zich in het begin aan afspraakjes van: ik sms je vanavond!
En vooral, hij weet dat ik zijn wachtwoorden heb, heb ik hem 2 weken terug verteld toen ik in de stress zat omdat ik een weekend niks van hem hoorde. Ik ben toen via die sites naar nummers van vrienden gaan zoeken. Maarja, uiteindelijk was dat ook een mooi verhaal, dat hij in het ziekenhuis lag en een gebroken voet had etc.
Via berichtjes die ik gelezen heb van vrienden, weet ik dat hij toen op een feestje was, helemaal geen gebroken voet heeft en afgelopen weekend heeft gevoetbald. Ook klopt er niks van het verhaal dat hij een weekend onbereikbaar moest zijn vanwege een werk-trainingsweekend. Hij is toen ook 3 dagen uit geweest. Hoe doe je dat zonder geld? En als je 60 uur per week moet werken om de operatie voor je opa te betalen??
Er klopt heeeelemaal niks van.... en ik ga dit ook nooit begrijpen vrees ik. Ik vind het sneu, want ik denk echt dat hij een probleem heeft. Maar goed, ik wil mijn geld terug. Want door al zijn mooie praatjes over dat hij direct terug moest naar Oostenrijk om te werken voor zijn opa, en dat hij zelf ook geen geld meer had, ben ik zo achtelijk stom geweest om hem geld te lenen. Ik vertrouwde het helemaal.

STOM STOM STOM STOM STOM. zo voel ik me. en sorry voor het warrige verhaal maar in mijn hoofd is het nu momenteel 1 grote warboel. Elke dag schieten er weer nieuwe dingen in mijn hoofd waar hij dus over loog.
Oud 19-10-2009, 13:09
wup
wup is offline
@ geheimje: klinkt behoorlijk heftig.. Sterkte ermee


Pff. Ik had de bruiloft jongen niet moeten mailen. Nu ga ik elke minuut mijn inbox checken en bang zijn dat hij toch niets terug stuurt. Als ik uberhaupt het goede e-mail adres te pakken had.. He bah

Vanacht met leuke muzikant gezoend. Niet helemaal de bedoeling, maar van drank krijg ik zin in knuffelen en nou ja.. T is was een ongelooflijk schatje, dat dan weer wel. Verder leek het wel een dronken orgie, want iedereen was zo blij en gelukkig dat iedereen elkaar knuffelde en kusjes gaf, want oh wat was het een fantastisch weekend. Haha!
Oud 19-10-2009, 13:16
Verwijderd
@geheimpje: wat kut . Hoop inderdaad dat het nog wat wordt met je geld, was het veel? Misschien kun je nog meer te weten komen over zijn priveleven, dat je hem daarmee kunt confronteren ofzo.
Oud 19-10-2009, 13:36
Juana__
Juana__ is offline
nu weet ik echt niet meer wat te doen, met mijn stomme plannetjes heb ik mezelf in de problemen gewerkt...

kreeg ik om 1 uur 's nachts een smsje 'hoi schoonheid, hoe gaat get? Ik durf te wedden dat je niet weet wie ik ben maar ik weet wie jij bent'.
Dacht ik natuurlijk direct dat het de vriend van mijn ex is...
Ja
Blijkbaar heb ik meer indruk op hem gemaakt dan de bedoeling is, want na wat heen en weer te smsen kreeg ik te horen dat hij nog niet geslapen had omdat hij ligt te denken of hij had moeten proberen een zoen van me weg te stelen om te weten hoe internationale zoenen zijn. Als antwoord gaf ik hem dat hij nog wat langer zonder slaap zou moeten gaan omdat een internationale zoen wat meer inspanning vraagt dan dat.
Waarop ik kreeg te horen 'ik verzeker je dat ik die zoen van je ga winnen. Ga je verder slapen of gaan we gaan dansen?'

Shit....
belde ik dus mijn ex op.
Eerst vroeg ik hem of hij mijn nummer aan zijn vriend gegeven had 'ja' maar onder een ander voorwendsel. Hij had niet gedacht dat hij zo een smsje's zou sturen. Ik vroeg hem 'wat zeg ik erop?' en hij 'zeg niets'...
Oké, daar ben ik dan ook weer veel mee.
Dan begon ik erover dat ik hem miste (slim), dat ik wil uitgaan met hem, dat hij gisteren gezegd had dat hij me ook miste. Hij zei van 'ja, maar ik wil nu niet uitgaan met jou, nu is gewoon het moment niet', waaarop hij begon over hoe druk hij het had met zijn sport (van donderdag tot maandag is ie o.a. weg voor een match) en dat zijn nonkel die samen met hem bij zijn grootmoeder woont ziek is en blablabla.

Wat ben ik daar nu weer mee? Hij wil NU niet bij me zijn. Wanneer dan wel?... en dat heeft hij al eens gedaan met mij... wil ik dat nog eens meemaken? Dat heeft toen zo'n 2 a 3 maand geduurd...
Wacht ik op hem? tsjah, dat is geen probleem, ik kan hem niet zomaar vergeten.

En wat zeg ik aan zijn vriend als die me uitvraagt?'
Wat vind ik van die vriend? Ik vind hem aangenaam en gezellig. Hij brengt me aan het lachen en ik denk dat ik me zou amuseren met hem op een date.
Ware het niet dat het een vriend is van mijn ex zou ik ja zeggen.... Want daten is niet gelijk aan een relatie beginnen... (een beetje een rebound?) en ik ben tenslotte vrijgezel
Maar dan is er nog de kwestie van de eerlijkheid naar die jongen toe. Stel dat deze gevoelens voor me krijgt...
En hoe zit het met de erecode's tussen mijn ex en hem. Voor vele jongens is hun ex tabu.

Bah, ik wil serieus met mijn ex spreken. En niet aan de telefoon of op msn. Hij zei dat we volgende week zullen spreken, als hij terug is van zijn reis. (voordeel is dat ik weet dat de vriend ondertussen me niet zal uitvragen, want die gaat ook op reis...)


@ Luna: ik ben Belg en woonde tot mijn 17e in Belgïe, daarna, door redenen van werk van mijn vader zijn we naar Argentinië verhuist... Ik had de keuze in België te blijven of mee te gaan, en het leek me wel interessant een heel nieuw land te leren kennen, en ik heb me het nog geen moment beklaagt. Maar toekomstmogelijkheiden zijn hier wel wat ingewikkelder (een dokter in een publiek hospitaal verdient 500 euro per maand, veel vriendjespolitiek etc.) dus denk ik na mijn studies in Europa werk te gaan zoeken...
Oud 19-10-2009, 14:22
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Damn, wat een fantastische chaos was dat feest van me, al zeg ik het zelf. Alleen jammer dat de forumdelegatie opeens kleiner was dan verwacht. Verder alsnog een goed gevulde woonkamer en eigen kamer met waarschijnlijk meer dan 40 man. En vanzelfsprekend een waar orgie waar het op uitliep. Volgende dag alleen maar uitgebrakt en opgeruimd, en nu liters drank op mijn kamer van alles wat meegenomen/over is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 19-10-2009, 14:41
Verwijderd
Ik verveel me nogal en ik moet wat minder verlegen worden, want dat verpest eigenlijk veel te veel.
Oud 19-10-2009, 15:49
Juana__
Juana__ is offline
nog eens ik, met een lang verhaal... maar het doet deugd hier te posten en alles een beetje in perspectief te zetten

Ik heb een beslissing genomen. Ik ga hem voor een ultimatum zetten. Ik kan niet doorblijven afzien...
Ik zal hem zeggen dat hij moet kiezen 'alles of niets'... en hem 2 weken (te veel tijd volgens mijn beste vriend) geven om erover na te denken.
Nu ben ik aan het lijden, maar ik heb ik hoop dat hij terugkomt...
maar dit heeft hij al een keer gedaan met mij... 3 maand lang heb ik zitten wachten op hem
maar nu ben ik veel meer aan het lijden eronder. Ik kan niet meer...
Dit hoofdstuk moet afgesloten worden. Als hij 'nee' zegt, dan zal ik nog lijden, maar het zal liefdesverdriet zijn... en ik zal kunnen acepteren dat het gedaan is... hem los laten

Hij heeft besloten dat hij niet bij me kan zijn... momenteel
wel, ik heb mijn beslissing genomen... hij zal moeten kiezen
ik kan me niet zo laten behandelen door mij, ik verdien beter dan dit!!!
Oud 19-10-2009, 18:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
, hij is vannacht bij mij blijven slapen en we hebben maar besloten dat we iets met elkaar hebben, want we vinden elkaar gewoon zo leuk . .
haha zo dat gaat snel! ik ben daar nogal moeilijk in geloof ik.. maar leuk

hm paar dagen weg geweest, en niks van hem gehoord, en opzich is dat wel logisch want hij heeft geen beltegoed maar toch. hij heeft ook niet gemaild, en opzich is dat ook logisch want ik had daar geen internet, maar toch en ik weet niet of het iets betekent of niet. en voorlopig zie ik m niet geloof ik.. pff. ik wil m zien!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-10-2009, 19:01
Verwijderd
Weekend was held Vrijdagavond een stom personeelsfeestje gehad, maar dankzij de vriendin van de baas werd het toch nog gezellig. Maar jezus, wat heb ik een stommestommestomme collega's. Ga je bij hen aan de tafel staan, kan er nog geen hallo vanaf. Ben je met een van een gesprek aangegaan, loopt ze midden in een zin weg met de rest om eten te gaan halen. Echt stomme meiden, bah. Ik vind ze gewoon vies. Gelukkig heb ik een wel heel erg toffe collega, zij compenseert veel, is lief en snapt precies wat ik bedoel
Zaterdag de hele dag gerepeteerd en me helemaal opgevreten. Jezus, wat was ik zenuwachtig. Dan is het tof om te merken dat mijn ex en ik het nopg steeds zo goed kunnen vinden, dat hij heel goed in de gaten heeft dat ik heel zenuwachtig was en andersom. En dat we dan samen kunnen zenuwen. 's Avonds heerlijk gehangen met de jongens en vriendje, Superbad gekeken. Hmmmm, ik vind het gaaf dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Gisteren mijn eerste optreden gehad. Ook daar was het fijn om te merken dat ex en ik het nog zo goed kunnen samen. En dat het met de rest van de band zo goed gaat, hoera! Mijn eerste optreden was echt faking geniaal. Mijn weekend is in ieder geval geslaagd
Ads door Google
Oud 19-10-2009, 19:24
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging gister een biertje drinken met hem en één van zijn beste vrienden. ik voelde me altijd een beetje ongemakkelijk bij die vriend, maar gister was het echt heel gezellig . goede zaak dus.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 19-10-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Nee hij kreeg commentaar van zijn vrienden omdat ik hen (die vrienden) had gebeld of hij toevallig bij hen was. En dat deed ik omdat hij thuis zou zijn en ik er al was. Daarnaast had ik een €4000 scherm in mn auto liggen, wat in zijn huis gedragen moest worden (is zwaar). Dat wil je niet in je auto open en bloot in amsterdam laten liggen.
En toen kreeg hij van zijn vrienden te horen dat ik obsessief gedrag begin te vertonen

No way dat ik de komende tijd gezellig met die vrienden ga doen.
Even tussendoor, maar waarom bel je hem niet gewoon? In beide posts heb je het direct over het bellen van die vrienden, ipv dat je hém belt. Het staat ook wel een béétje raar als de vriendin van een vriend je belt of die vriend bij jou is. Goed, om nou op basis daarvan te zeggen dat je obsessief gedrag begint te tonen gaat misschien wat ver, maar dat zullen zijn vrienden echt niet zomaar zeggen.
Oud 19-10-2009, 20:35
Verwijderd
Juana, hou jezelf dan ook aan dat ultimatum. Hou ermee op met op hem te wachten. Ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, maar dit is ook niet goed voor jou. En ik krijg niet het idee dat hij nog op jou zit te wachten. Daarbij kom je erg wanhopig over omdat je elke keer als je hem ziet, begint over dat je hem mist. Hij hoeft dus geen moeite of niks te doen...
Oud 19-10-2009, 21:14
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Even tussendoor, maar waarom bel je hem niet gewoon? In beide posts heb je het direct over het bellen van die vrienden, ipv dat je hém belt. Het staat ook wel een béétje raar als de vriendin van een vriend je belt of die vriend bij jou is. Goed, om nou op basis daarvan te zeggen dat je obsessief gedrag begint te tonen gaat misschien wat ver, maar dat zullen zijn vrienden echt niet zomaar zeggen.
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd heeft?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 19-10-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd heeft?
Zo staat het er niet en als ze dat inderdaad niet gedaan heeft, snap ik het commentaar van die vriendengroep wel
Oud 19-10-2009, 22:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmmmm ik heb een heerlijk weekend gehad. Na een feestje bleef mijn soortvan/bijna-vriende logeren met nog 3 vriendinnen en het vriendje van één van hen. Ontzettend gezellig gehad, muziek gemaakt, rotzooi gemaakt, heel veel arm in arm en hand in hand en alles gestaan/gezeten. Vervolgens thuis niet in hetzelfde bed slapen maar het op sneaky wijze toch nog heel gezellig maken terwijl er 4 anderen in de kamer liggen te bijna-slapen. En met heel gezellig bedoel ik geen seks, dat zou ik echt heel raar hebben gevonden.
Ik word er allemaal heel gelukkig van en ik wil hem weeeer zieeeieien. <3
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-10-2009, 22:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm de dromen dat het stuk is of dat het weer goed komt, zijn beter dan de dromen waarin het nog altijd goed is. Dan word je zo vreemd wakker. Maarja meer dan dat is er niet aan het handje gelukkig.

Ik las op een site dat een vriendin van hem een kamer zoekt omdat het uit is met haar vriendin (ze woonden samen). Ik vind het wel sneu. Aan de andere kant was dat dezelfde vriendin die hem gelijk aan een ander wilde koppelen toen het uit was met mij en dat vond ik heel stom, hopelijk leert ze nu zelf dat dat best pijn doet voor de andere partij als ze bv haar ex vriendin aan iemand zouden willen koppelen. Want ja, het zijn allemaal vrienden van elkaar. Maarja hun relatie kennende kan het ook binnen een paar dagen weer aan zijn, maar het klonk wel heel serieus, helemaal met andere woningruimte zoeken enzo. Maarja, ze hadden al een knipperlichtrelatie en dan na een half jaar gaan samenwonen is nou niet echt verstandig. Toch hebben ze het nog best lang volgehouden. Ik hoop ook dat de ex dan door haar een beetje leert dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en is, ook niet na een tijdje, als je niet de partij bent die het uitmaakt. Ik had echt zin om dat chickie uit te nodigen om iets leuks te gaan doen ofzo, maar ik ken haar eigenlijk amper dus dat is raar, maar ik vind het toch heel sneu. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-10-2009, 23:38
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Aan de andere kant was dat dezelfde vriendin die hem gelijk aan een ander wilde koppelen toen het uit was met mij en dat vond ik heel stom, hopelijk leert ze nu zelf dat dat best pijn doet voor de andere partij als ze bv haar ex vriendin aan iemand zouden willen koppelen.
Persoonlijk vind ik het eigenlijk helemaal niet vreemd of stom dat zij haar vriend probeerde te koppelen. Tenzij ik het verhaal verkeerd begrepen heb en zij ook bevriend is met jou?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 20-10-2009, 00:31
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hmm, zit nu alweer 11 dagen bij hem en het is leuk We zijn elkaar ook nog lang niet zat, echt grappig. Het werkt gewoon ontzettend goed en ik ben blij met hem.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 20-10-2009, 09:46
wup
wup is offline
Pff.. nog geen mail terug. Frustrerend zeg. Blijkt wel weer dat alle mannen klootzakken zijn. Vraag toch niet om wat af te spreken als je vervolgens niet meer laat horen

Zo..
Oud 20-10-2009, 10:10
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
haha zo dat gaat snel! ik ben daar nogal moeilijk in geloof ik.. maar leuk

hm paar dagen weg geweest, en niks van hem gehoord, en opzich is dat wel logisch want hij heeft geen beltegoed maar toch. hij heeft ook niet gemaild, en opzich is dat ook logisch want ik had daar geen internet, maar toch en ik weet niet of het iets betekent of niet. en voorlopig zie ik m niet geloof ik.. pff. ik wil m zien!!
haha gaat inderdaad heel erg snel, maar we hebben allebei zoiets van wowwwwwwwwwwwwwwwwww dit voelt goeeed en we doen er ook alles aan om dat aan elkaar te laten weten. Hihi vannacht was ik bij hem blijven slapen, en hoewel ie een eenpersoonsbed heeft en ik vroeger met mn ex echt totaaal niet in een eenpersoonbed kon slapen gaat dit geweldig . Whaha en nu zie ik m morgenochtend pas weer en ik mis m
Oud 20-10-2009, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Pff.. nog geen mail terug. Frustrerend zeg. Blijkt wel weer dat alle mannen klootzakken zijn. Vraag toch niet om wat af te spreken als je vervolgens niet meer laat horen

Zo..
ach dan had je hem een klootzak gevonden omdat hij niet meer wou afspreken
Oud 20-10-2009, 16:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ach dan had je hem een klootzak gevonden omdat hij niet meer wou afspreken
misschien wel, maar het is irritanter om genegeerd te worden dan om slecht nieuws te horen
__________________
<):o)
Oud 20-10-2009, 16:38
Verwijderd
vandaag lekker met hem kunnen lachen Het is allemaal totaal nieuw voor me, dat geflirt enzo, maar wel leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.