Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2010, 19:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
MAAR als DP hangt winnen de dorpeling, dikke win dus
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Oud 30-05-2010, 19:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verzonden En als soija onschuldig is stem ik volgende ronde sowieso op DP.

Sorry LP, ik moest gewoon nog kiezen..
Soija is niet onschuldig, hij is ook een wolf. Dat zei ik in mijn theorie. Maar het is belangrijker om de geliefden eruit te werken.

We zullen zien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 19:52
Verwijderd
Maar goed, dit is tegen de regels, hoor ik net. Dus laten we maar wachten op d eofficiële uitslag.
Oud 30-05-2010, 19:53
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mr Soija
Dark Phoenix
Queasy
Siorin
Dott
Abzg
Bretlow

Dark Phoenix
Mr Soija
Little Phoebe
Toddish
ggcy8
Dingaantouwtje
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 19:54
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik geef toe dat ik gelogen heb over mijn stem, ik heb DP gestemd. Dus dan zou het gelijkspel zijn, is er nog iemand die gelogen heeft? Dan hebben we gewonnen
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 19:56
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Wáárom ga je nu zitten liegen? Het ontgaat me echt heel even..


Ik had net mijn hart in mijn keel omdat ik nog heel snel moest beslissen en dan kom jij met zoiets
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 30-05-2010, 19:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jullie zitten er naa-haast.

Ik ben, zoals ik al had gezegd, geen wolf. Of jullie dat geloven of niet is jullie zaak, maar ik zou niet te snel mijn stem wegdenken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 19:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Het ging goed tot jij je stem wijzigde Bretlow
Het was óf DP werd opgehangen (ik had vermoedens dat hij geliefde was dus dat zou ik dan zien), óf Soija werd opgehangen (waarvan ik zeker was dat het een wolf was) en dan zou ik heel veel uit de lijstjes kunnen opmaken. Maarja
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 20:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het ging goed tot jij je stem wijzigde Bretlow
Het was óf DP werd opgehangen (ik had vermoedens dat hij geliefde was dus dat zou ik dan zien), óf Soija werd opgehangen (waarvan ik zeker was dat het een wolf was) en dan zou ik heel veel uit de lijstjes kunnen opmaken. Maarja
En dan stem je niet op de wolf. Omg.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:02
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Nee, want dan zou Soija opgehangen worden en zouden we wéér voor een dilemma staan. Als Bretlow was blijven staan dan hadden we alle wolven eruit gevist.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 20:02
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Het ging goed tot jij je stem wijzigde Bretlow
Het was óf DP werd opgehangen (ik had vermoedens dat hij geliefde was dus dat zou ik dan zien), óf Soija werd opgehangen (waarvan ik zeker was dat het een wolf was) en dan zou ik heel veel uit de lijstjes kunnen opmaken. Maarja
Euh het ging goed dat ik meeging met de langste lijst omdat weetikveel tralala haar stem opeens wijzigde. Toen dacht ik ok, ik moet wel met de soijalijst meegaan om gelijkspel te voorkomen.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 30-05-2010, 20:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hij lag verborgen tussen de schatten. De Uitslag!

Het verhaal
“Maar ik wil die schatten hebben! “ zei Dott. Ze stonden bij de piramide en waren gestuurd op een tocht om de schatkamer van de farao binnen te gaan. Volgens de gegevens die ze hadden zou binnen een gigantische schat liggen waardoor het hele team de rest van hun leven zou kunnen gaan rentenieren.
“Ja maar het is ook levensgevaarlijk”, zei Dark Phoenix. Laatst stond ook weer in de krant dat iemand deze piramide in was gegaan en er niet uit was gekomen. Bretlow en Mr Soija waren ook onderdeel van de onderneming.
“En dan nog, waar hebben ze de ingang verstopt?”.
“hmm, zei Dott. Volgens mij is het in het oosten. Gelukkig is de zon net opgekomen, dus het zou aan de kant moeten zijn waar de zon op komt. “ Bretlow en Mr Soija knikten instemmend.
“Kijk, daar is het”, zei Bretlow. Hij wees op een gat. Het gat leek met springstof te zijn gemaakt door de vorige schatzoeker.
“Maar als we daar naar binnen gaan eindigen we misschien net als die schatzoeker in de krant”. Dark Phoenix wilde duidelijk niet naar binnen.
“Waarom ben je eigenlijk meegegaan als je niet durft?” vroeg Dott. “Als je die schatten wil zal je er wat voor moeten doen. Als je hier blijft krijg je jouw deel niet”.
“Wat?!” riep Dark Phoenix verontwaardigd.
“Je hebt me wel gehoord, Dark Phoenix. Naar binnen. Ga gelijk maar als eerst, dan zie je dat er niets aan de hand is.”

Even later liepen ze in de donkere gangen. Dark Phoenix liep voorop met een zaklamp. De gangen zaten onder de spinnenwebben. Het leek alsof er jaren niemand geweest was, maar tegelijk leek het alsof er toch recentelijk nog iemand geweest was. Uiteindelijk kwamen ze bij een splitsing.
“Gelukkig waren we hier op voorbereid”, zei Mr Soija en pakte zijn kaart. “Volgens mij moeten we linksaf”.
Dott keek op. “Nee idioot, het is rechtsaf!”
“Laten we nou geen ruzie maken, want het is al gevaarlijk genoeg hier”, zei Dark Phoenix.
“Ja maar die idioot van een Mr Soija zegt dat we linksaf moeten, terwijl we rechtsaf moeten. Je wil toch niet verdwalen in dit doolhof?”
“…en vervolgens in de krant eindigen net als onze voorganger”, vulde Dark Phoenix sarcastisch aan.
“Geen ruzie he? Nu ben je zelf een beetje ruzie aan het zoeken, Dark Phoenix”, zei Dott.
“Kom op jongens, we zijn volwassen mensen”, zei Bretlow. “Houd even jullie bijdehante mond. Blijkbaar is er in onze voorbereiding iets niet goed gegaan, aangezien we het niet eens kunnen worden over welke kant we op moeten.
Dark Phoenix begon kwaad te worden. “G*dv*rdomme, ik heb er genoeg van om als een klein kind behandeld te worden, stelletje rotzakken!” riep hij uit.
Mr Soija kon het niet langer aanzien. Hij haalde uit naar Dark Phoenix. En daarbij sprong de zaklamp uit zijn handen. Het werd donker…
“Jezus, ontzettende idioot dat je bent? Hoe moeten we nu verder zonder licht?”, zei Dott

Dankzij de vindingrijkheid van Bretlow konden ze toch verder. Ze besloten hun handen te gebruiken. Immers, als ze vooruit gingen terwijl hun hand bij de muur van 1 kant zouden houden, zouden ze uiteindelijk buiten moeten komen. Ze waren immers geen deuren tegen gekomen. Bovendien had Bretlow in zijn kindertijd heel veel doolhoven opgelost volgens deze regel. Dit was de theorie, maar in de praktijk wisten ze natuurlijk niet wat ze konden verwachten en ook niet hoe lang de rit zou duren. Mr Soija liep voorop, aangezien het zijn schuld was dat er geen licht meer was.
“Nou Bretlow, ik ben heel blij met je”, zei Dark Phoenix
“Ja, misschien kunnen we later alsnog terugkomen voor die schatten, zei Dott”.
Ze liepen verder en verder. Plotseling slaakte Mr Soija een gil. Ze hoorden gekraak.
“Aaaaaaah!”, riep Dark Phoenix uit.
“WAT IS ER?!” riep Dott?
Maar het was te laat. Mr Soija was in een heel diep gat gevallen. Ze hoorden het lichaam even later neerploffen.
“LEEF JE NOG?” riep Bretlow
Geen antwoord…





De uitslag
De dorpelingen zetten hun succes voort. Ze hingen Mr Soija op. Hij was een wolf!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Wolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

En het wordt weer nacht. De tovenaar, de ziener en de wolven kunnen hun ding doen tot half 9. De uitslag verwacht ik zeker niet eerder dan half 12.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-05-2010, 20:04
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Omg thankgod
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 30-05-2010, 20:04
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
En dan stem je niet op de wolf. Omg.
Dit is allemaal wel geinig. Maar in feite maakt het niet uit. Als de geliefden ook een wolf is dan eet deze net zogoed.
__________________
Pang
Oud 30-05-2010, 20:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Told you so.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:05
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik denk nog steeds dan DP geliefde is, maar blijkbaar zij de wolven geen geliefden. Heeft Soija soms de aandacht proberen weg te trekken van de wolven door zijn vinger op DP en Siorin te zetten?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 20:07
Verwijderd
Lalalalalalala. Kusjes voor mijn medewolven. Geen succes aan de dorpelingen. En lalalalalala.
Ow, wat was dit, voor mij, een geweldig leuk spel. Kusjes op ieders tet, die gekrenkt is. ;p
Shoobydywoohpapa.
Oud 30-05-2010, 20:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niks told you so, dat Soija slecht was, wisten we al, alleen dat jullie geliefden zijn, is nog niet bewezen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 20:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niks told you so, dat Soija slecht was, wisten we al, alleen dat jullie geliefden zijn, is nog niet bewezen.
Jouw theorie was dat Siorin en ik geliefde wolven waren, en dat als Soija de wolf dood zou gaan we verloren hadden. Dus ja, told you so.

That being said, het is wat mij betreft duidelijk waarom je met die mooie theorie kwam op dat moment en het was je godsamme nog bijna gelukt ook. Gelukkig koos men er toch voor om Soija eruit te gooien en niet mij. Nu hoop ik dat we jou eruit kunnen gooien zodat er met een beetje mazzel een wolf minder en geen geliefdes meer zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:14
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Even over HR1:


Mean (dorpeling)
Dark Phoenix
snoopy (dorpeling)
Siorin
Absinthe (dorpeling)
Mr Soija (Wolf)

Dark Phoenix
Mean (dorpeling)
testout.com (dorpeling)
Queasy
ggcy8
Little Phoebe

___________________________________

Er moet dus wel een wolf onder DP staan, want het is hier 4/5 voor DP. Weten de dorpelingen als het gelijkspel is? Anders staan er zelfs 2. We kunnen dus stellen dat Queasy, ggcy8 of LP wolf is.
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 20:38.
Oud 30-05-2010, 20:32
Verwijderd
Jezus mensen, ik ben er een dagje niet en ik moet een uur lezen voor ik up-to-date ben. Ik vind het jammer dat er toch zoveel mensen hebben getwijfeld aan Soija's wolf-zijn, want volgens mij lag dat er al dik bovenop vanaf het begin. Maar gelukkig is-ie er nu dan toch uit. Nu is het tenminste duidelijk dat ik geen wolf ben, ik snap sowieso niet hoe mensen dat hebben kunnen denken. Ik vond het vreemd dat LP dacht dat DP en ik beiden wolf zijn, want dat had niet gekund, zelfs als sann in ronde 1 onder Mean was gaan staan. Dan was het namelijk gelijkspel geweest.

@Dingaantouwtje: Als het gelijkspel is, wordt dat in het topic verteld en krijgen de wolven een PM om te kiezen wie van de twee (of drie, of vier, ligt aan hoeveel mensen evenveel stemmen hebben gekregen) zij willen ophangen. Mean heeft dus sowieso een meerderheid aan stemmen gehad in ronde 1.

En ik moet alles wat er gezegd is toch nog een keertje doorlezen, want ik heb het allemaal veel te snel gedaan om naar de uitslag te kunnen skippen, zegmaar.
Oud 30-05-2010, 20:36
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dus de twee wolven staan onder DP. In het rijtje Queasy, ggcy8 of LP zit dus één onschuldige. En volgens mij zijn de wolven nu boos op mij en word ik opgegeten. Ik offer me graag op. Jammer ook dat ze alledrie onder fizzle stonden in HR 3.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 20:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@Dingaantouwtje: Je vergeet denk ik de verrader, die kan ook nog anders hebben gestemd dan ze zei.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:43
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dan nog moet er wel ééntje onder staan toch?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 30-05-2010, 20:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dan nog moet er wel ééntje onder staan toch?
Jawel, maar niet per se twee, zoals je eerder zei.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:47
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Maar de geliefden kunnen ook totaal wat anders hebben gedaan. En dorpelingen die denken dat ze het veel beter weten en met liegen het spel proberen te sturen Zelfs degenen die nu al dood zijn hoeven niet per se de waarheid te hebben gesproken..
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 30-05-2010, 20:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar de geliefden kunnen ook totaal wat anders hebben gedaan. En dorpelingen die denken dat ze het veel beter weten en met liegen het spel proberen te sturen Zelfs degenen die nu al dood zijn hoeven niet per se de waarheid te hebben gesproken..
En ook dat is waar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-05-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Dus de twee wolven staan onder DP. In het rijtje Queasy, ggcy8 of LP zit dus één onschuldige. En volgens mij zijn de wolven nu boos op mij en word ik opgegeten. Ik offer me graag op.
Het is dan natuurlijk wel duidelijk wie de onschuldige is. LP wil uiteraard niet dat wij dit geloven, maar dat zogenaamde 'grapje' van ggcy8 in het WSZ was precies nadat ik mijn post over snoopy had geplaatst, waarmee Soija heel subtiel mij als wolf wilde beschuldigen. Vooral nu inderdaad blijkt dat Soija wolf is, zullen jullie toch wel zien dat dit expres is gedaan om mij verdacht te maken?

Ik benoem snoopy onschuldig > ggcy8 ziet dit en wil met Soija overleggen om hun stem te wijzigen > Zij eten plotseling snoopy op om mensen te laten denken dat ík de wolf ben.

Het is allemaal zo logisch en ik hoop ten zeerste dat mensen nu in ieder geval geloven dat ik geen wolf ben.

Wat mij betreft is Queasy onschuldig, en zijn LP en ggcy8 wolf.

En dan nog iets anders: Dit is al de tweede keer in dit spel dat ik voor geliefde word uitgemaakt omdat ik iemand verdedig of omdat ik het met iemand eens ben.

De eerste keer was door Soija toen ik Abzg onschuldig noemde, en de tweede keer omdat ik het met DP eens was dat Soija wolf moest zijn. Het spijt me zeer, maar had ik dan expres tegen DP in moeten gaan, alléén maar om ervoor te zorgen dat ik niet verdacht werd? Ik was het gewoon eens met DP, omdat ik ervan overtuigd was dat Soija wolf was. En daar had ik gelijk in, en ik wilde hem eruit hebben. Nogal logisch dat ik het dan eens ben met mensen die mijn mening delen.

Ik vind het overigens vrij verdacht dat LP opeens haar mening over Soija veranderde. Eerst was ze ervan overtuigd dat DP wolf was, en toen wist ze opeens zeker dat Soija wolf was, maar stemde ze toch niet op hem. Volgens mij heeft ze dit gedaan omdat ze inderdaad zelf ook wolf is, en zichzelf wilde indekken ("Ja, ik had toch al gezegd dat Soija wolf is?").

De mensen die ik helemaal niet verdenk zijn op dit moment Dott en Queasy.

Edit: Ik zal morgen uitgebreider posten, maar ik moet nu zo werken.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 21:01.
Oud 30-05-2010, 21:05
Verwijderd
Jezus jongens ik moest veel bijlezen

Wuttt Ik denk toch écht dat LP zélf geliefde is. Ze is zo hard DP, en Siorin verdacht aan het maken.
Siorin is geen geliefde, en anders speelt ze het briljant. Zij komt met naar mijn idee kloppende theorieën, en stemde vanavond ook vol voor soija.

Ik ben er heilig van overtuigd dat siorin ook geen wolf is.
Ik ga ook zeker met haar verdachte als ggcy8 mee.
Toddish verdenk ik ook, die ging namelijk vanavond met de theorie van LP mee.
Soija ook, en ik denk niet dat soija dat zou doen als LP wolf zou zijn, want dat lijkt mij te
voor de hand liggend.
Oud 30-05-2010, 23:21
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik heb heel veel gemist, maar hoera wolf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Jezus jongens ik moest veel bijlezen

Wuttt Ik denk toch écht dat LP zélf geliefde is. Ze is zo hard DP, en Siorin verdacht aan het maken.
Siorin is geen geliefde, en anders speelt ze het briljant. Zij komt met naar mijn idee kloppende theorieën, en stemde vanavond ook vol voor soija.

Ik ben er heilig van overtuigd dat siorin ook geen wolf is.
Ik ga ook zeker met haar verdachte als ggcy8 mee.
Toddish verdenk ik ook, die ging namelijk vanavond met de theorie van LP mee.
Soija ook, en ik denk niet dat soija dat zou doen als LP wolf zou zijn, want dat lijkt mij te
voor de hand liggend.
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat ggcy8 en Toddish wolf zijn, en LP geliefde? Maar met wie zou ze dan geliefde zijn? Ik heb haar namelijk niemand echt zien verdedigen, behalve Soija, en die was wolf, dus de logische verklaring zou zijn dat LP zelf ook wolf is. Maar aan de andere kant weet ik niet of ze zo dom zou zijn om een medewolf zo fel te verdedigen, maar dat kan dan ook weer reversed psychology zijn.

Toddish verdenk ik eigenlijk helemaal niet als wolf. ggcy8 wel, want dat zogenaamde 'grapje' komt hem nu veel te goed uit; hij kan het nu namelijk als verdediging naar voren brengen.

Persoonlijk vind ik LP verdachter dan Toddish.
Oud 31-05-2010, 08:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk momenteel, zonder duidelijke onderbouwing, dat:

- Toddish & ggcy8 verdacht zijn
- DaT blijft in mijn ogen nog steeds verdacht voor geliefden
- LP twijfel ik over, ik vind dr niet meteen verdacht
- DP is in mijn ogen niet echt verdacht

En voor de rest verdenk ik niemand op dit moment, maar afwachten wat de wolfjes doen..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 08:44
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben er echt heilig van overtuigt dat DP één van de geliefden is. Hij heeft gezworen dat hij niet slecht is, maar dat pleit hem niet vrij geliefde te zijn. Hij kan dan zeggen: Jaa ik had wel gelijk want ik was niet slecht, ik was een dorpeling!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat ggcy8 en Toddish wolf zijn, en LP geliefde? Maar met wie zou ze dan geliefde zijn? Ik heb haar namelijk niemand echt zien verdedigen, behalve Soija, en die was wolf, dus de logische verklaring zou zijn dat LP zelf ook wolf is. Maar aan de andere kant weet ik niet of ze zo dom zou zijn om een medewolf zo fel te verdedigen, maar dat kan dan ook weer reversed psychology zijn.

Toddish verdenk ik eigenlijk helemaal niet als wolf. ggcy8 wel, want dat zogenaamde 'grapje' komt hem nu veel te goed uit; hij kan het nu namelijk als verdediging naar voren brengen.

Persoonlijk vind ik LP verdachter dan Toddish.
Toddish verdedigde LP volgens mij sterk toen LP zij zei dat DP ´slechter´ was. Een geliefde, en die moest er eerder uit dan de wolf. Moet ik post even voor je nazoeken?

Maar DP, en LP zitten elkaar allebei te beschuldigen van geliefden toch?
Misschien LP en DaT als geliefden?
Oud 31-05-2010, 09:03
Verwijderd
Citaat:
MAAR als DP hangt winnen de dorpeling, dikke win dus
Nu doe je hetzelfde als fizzle deed, 'de dorpeling'
Wie ben jij dan?
Oud 31-05-2010, 09:05
Verwijderd
soija heeft gezegd dat siorin en dp samen geliefden en weerwolven zijn?
Nu snap ik er geen bal meer van. We zien vanavond wel. Ik denk dat we vanavond wijs kunnen worden uit wie de wolven gaan opeten.
Oud 31-05-2010, 09:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik zeg dat de dorpelingen dan winnen en dat dat dikke win is, net als dat ik zou zeggen dat de mensen eindelijk een nieuwe gloeilamp hebben uitgevonden, maakt dat mij niet minder mens

Bovendien, waarom ik geliefde met LP? Ik denk dat LP wolf is met ggcy8, en dat DP geliefde is met ???
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Toddish verdedigde LP volgens mij sterk toen LP zij zei dat DP ´slechter´ was. Een geliefde, en die moest er eerder uit dan de wolf. Moet ik post even voor je nazoeken?
Oh, je bedoelt het op die manier. Nee, dan snap ik wat je bedoelt, maar toch heb ik het idee dat Toddish geen wolf is. Of beter gezegd: ik heb mensen die ik veel verdachter vind, zoals LP en ggcy8 (als wolf).

Hij zou natuurlijk geliefde kunnen zijn, maar volgens mij was hij niet zozeer LP aan het verdedigen, maar samen mét haar DP aan het aanvallen. Ik weet het niet..

Citaat:
Maar DP, en LP zitten elkaar allebei te beschuldigen van geliefden toch?
Misschien LP en DaT als geliefden?
Hoe kom je nou eigenlijk bij Dingaantouwtje als geliefde? En dan denk je dat hij en LP samen geliefden zijn? Ik denk dat LP wolf is, maar dan zou ze dus wolf/geliefde zijn. Dat zou eventueel kunnen.

En ja, LP en DP zijn elkaar daarvan aan het beschuldigen, maar ik weet eigenlijk niet eens meer wie er nou begonnen is met wie beschuldigen. Dat moet ik straks maar even nazoeken, want dat kan ook een aanwijzing zijn.

Citaat:
soija heeft gezegd dat siorin en dp samen geliefden en weerwolven zijn?
Nu snap ik er geen bal meer van. We zien vanavond wel. Ik denk dat we vanavond wijs kunnen worden uit wie de wolven gaan opeten.
Ja, maar dit is natuurlijk onmogelijk. Als wolf nummer 1 en 2 samen geliefden zijn, en wolf nummer 3 wordt opgehangen, zouden wolf 1 en 2 automatisch gewonnen hebben. Dit is niet gebeurd, dus de geliefden zijn sowieso niet allebei wolf. En daarbij kan ik helemaal geen wolf zijn en DP ook niet (en al helemaal niet allebei); dat is makkelijk uit de lijstjes af te leiden.

Maar je moet niet vergeten dat Soija al half dood was toen hij dat begon te roepen. Een wolf in het nauw maakt rare sprongen?
Oud 31-05-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dat de dorpelingen dan winnen en dat dat dikke win is, net als dat ik zou zeggen dat de mensen eindelijk een nieuwe gloeilamp hebben uitgevonden, maakt dat mij niet minder mens

Bovendien, waarom ik geliefde met LP? Ik denk dat LP wolf is met ggcy8, en dat DP geliefde is met ???
Ik snap het niet trouwens. Hoe zouden wij direct winnen als DP eruit ligt? De geliefden kunnen niet allebei wolf zijn, want dan hadden ze al gewonnen.
Oud 31-05-2010, 09:25
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Men is mij gaan beschuldigen van geliefde toen Dott het gevoel had dat dat zo was. Zelf weten, ik ben de enige die met zekerheid kan zeggen dat jullie je tijd eraan verspillen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:27
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik snap het niet trouwens. Hoe zouden wij direct winnen als DP eruit ligt? De geliefden kunnen niet allebei wolf zijn, want dan hadden ze al gewonnen.

Ik had die dingen ook gezegt vóór de uitslag, toen Soija beweerde dat Siorin en DP geliefde wolven waren. Als DP dan dood zou gaan, zou Soija overblijven en zouden we hem hangen en dan wonnen we.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nee, dat zie je fout.
Men is jou gaan beschuldigen toen jij het met een grapje wegwaaide zonder je duidelijk te verdedigen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 09:29
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hoe kan ik me in godsnaam verdedigen tegen een beschuldiging van geliefde zijn? Ik kan jullie moeilijk vertellen dat het net uit is met mijn vorige vriendin en dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe geliefde Mean heeft immers de keuze gemaakt.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Haha, dat vind ik dan wel weer een leuke
Maar je kunt toch zeggen dat het niet zo is, en dat het helemaal onwaarschijnlijk is omdat je het de vorige keer ook al was, maar dat doe je dan weer niet.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 09:31
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat Mean de vorige keer mij al gekozen heeft en dat ze me vast niet nóg een keer zou kiezen. Zonet zei iemand dat ik met LP geliefde ben, maar die zie ik liever hangen, want die is volgens mij wolf. Zelfde voor ggcy8. Maar omdat we eerst de geliefden eruit moeten hebben, stem ik de volgende ronde op DP want die is volgens mij geliefde.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:32
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Voor de duidelijkheid: Ik heb eerst gepost en toen pas jou post gezien
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 09:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
jaaa ja
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 09:37
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als de wolven geen geliefden blijken te zijn hebben de geliefden gewonnen, en die kans bestaat dus de geliefden zouden onze prioriteit moeten zijn.
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 31-05-2010 om 09:42.
Oud 31-05-2010, 09:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk niet dat beide wolven geliefden zijn, maar wel 1 van de 2.
Maar alsnog denk ik niet dat DP 1 van de geliefden is, dorpeling ophangen is nutteloos.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 09:44
Verwijderd
Ik denk dat we na vanavond sowieso duidelijker worden,
want als siorin wordt opgehangen, of ik, lijkt het me duidelijk wie de wolven zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.