Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 22:17
Verwijderd
De vorige verhalenwedstrijd hebben we gewerkt met een thema. Gezien het aantal inzendingen werkte dit wel goed, maar de vraag blijft of het door de schrijvers en lezers over het algemeen als positief werd ervaren. Waren zoveel verhalen met één thema niet saai om te lezen? Was het lastig om als schrijver zo voor het blok gezet te worden?

Na de columnwedstrijd, is het weer tijd voor een nieuwe verhalenwedstrijd. Deze thread is ervoor om te bespreken hoe we dit gaan aanpakken. Kiezen we weer een thema, of maken we het vrij? Of doen we dit keer heel wat anders? Bijvoorbeeld een bepaalde zin waarmee het verhaal per se moet eindigen, een boek, film cd of wat dan ook waar het verhaal opgebaseerd moet zijn of de opdracht om een bekende literaire tekst te parodiëren? Alles kan!

Kortom; laat uw ideeën de vrije loop en brainstorm met ons mee over de komende verhalenwedstrijd!

LUH-3417 - Man, wat een hoop stickies!

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 22:20.
Advertentie
Oud 20-04-2006, 22:59
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Compleet de vrije loop laten vind ik een slecht plan. Ik ben bang dat je dan op verhalen uitkomt die eigenlijk niet te vergelijken vallen. Misschien is het iets om 1 zin te pakken, die verplicht erin moet zitten. Dan kunnen de vele creatieve breinen nog op vrij loop gaan, en valt het ook te vergelijken met elkaar. Ligt natuurlijk ook wel aan de zin die je pakt, hoe verschillend het zou zijn. Thema is denk ik al vrij vaak gedaan, tijd voor nieuwe ideeën.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 21-04-2006, 06:17
Verwijderd
Geen thema, fixed wordcount, laat iedereen maar zijn beste stukken schieten. We kunnen ook alle newbees uitsluiten door als vereiste te geven dat het verhaal al eens aan een wedstrijd moet hebben meegedaan
Oud 21-04-2006, 09:26
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Misschien een aantal woorden die er persé in voor moeten komen? Bijvoorbeeld: vogel, bruin, bureau, wolk, woordenboek, fles, ruitenwisser?

Of misschien moet er een uitdrukking in voorkomen, 'hoge bomen vangen veel wind', zoiets.

Pff. Nog best lastig, zo op de 'vroege' ochtend.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 21-04-2006, 09:39
Verwijderd
Geen fucking uitdrukking, hoe irritant is dat. Aantal woorden is misschien wel oké, maar je hebt kans dat alles ongeveer hetzelfde wordt.
Oud 21-04-2006, 09:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
deliana schreef op 20-04-2006 @ 23:59 :
Compleet de vrije loop laten vind ik een slecht plan. Ik ben bang dat je dan op verhalen uitkomt die eigenlijk niet te vergelijken vallen. Misschien is het iets om 1 zin te pakken, die verplicht erin moet zitten. Dan kunnen de vele creatieve breinen nog op vrij loop gaan, en valt het ook te vergelijken met elkaar. Ligt natuurlijk ook wel aan de zin die je pakt, hoe verschillend het zou zijn. Thema is denk ik al vrij vaak gedaan, tijd voor nieuwe ideeën.
Dat deden we juist altijd (compleet vrij) en werkt ook prima juist. Ik moet zeggen dat ik dat ook altijd wel boeiend vind.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-04-2006, 10:13
Verwijderd
Of mn kiest voor een genre, doel???
Oud 21-04-2006, 10:49
Verwijderd
Ik vind dat we het in elk geval niet moeten doen zoals vorige keer. Toen werd er gezegd dat men hoopte op absurde, knotsgekke verhalen en o.a. daarom werd er gestemd op zoiets abstracts als ''ondersteboven''. Er werden echter veel ''ontroerdende'' verhalen geschreven, die ook bij het publiek het meest in de smaak vielen. Voor veel lezers is bij het beoordelen van een verhaal blijkbaar een belangrijk criterium of het ze raakt.
Dus, met zijn allen aan de emotionele verhaaltjes dan maar? Ik vind het best, maar dan moet er wel een thema/genre zijn waarbij dat gemakkelijk gaat.
Oud 21-04-2006, 11:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Themaloos is oké, maar andere opties vind ik ook oké, zolang ik eigenlijk maar kan schrijven. En dat heeft meer met factoren buiten Letteren dan binnen de wedstrijd te maken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 21-04-2006, 19:46
the Delicious
Avatar van the Delicious
the Delicious is offline
Een paar woorden of een zin vind ik wel leuk, maar een vaste eindzin zou ik jammer vinden. Ik vind het altijd leuk hoe een eindzin me kan verrassen of kan overtuigen. Als die zin vaststaat is dat moeilijker.

Aan de andere kant, een vaste eindzin geeft dan wel weer een extra uitdaging...
__________________
Zolang mensen mensen blijven, zijn leven en dood hetzelfde
Oud 22-04-2006, 16:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben iig voor een minimum aantal woorden waar het verhaal aan moet voldoen

En een thema is leuk, maar zonder krijgt voor mij deze keer de voorkeur.

En een bepaalde zin of een woordvolgorde die in het verhaal voor moet komen is wel een leuk uitganspunt, kijken hoe je dat kan verwerken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-04-2006, 17:20
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-04-2006 @ 07:17 :
Geen thema, fixed wordcount, laat iedereen maar zijn beste stukken schieten. We kunnen ook alle newbees uitsluiten door als vereiste te geven dat het verhaal al eens aan een wedstrijd moet hebben meegedaan
I don't like you! Krengetje
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 23-04-2006, 14:05
Verwijderd
Mwah, newbies uitsluiten lijkt me niet zo'n puik idee, slechte verhalen vallen toch wel af en om Letteren nou in een 1337-gethering te veranderen, neeh.

Wat misschien een idee is, maar wellicht niet al te uitvoerbaar, is het kiezen van een bepaald verhaal of boek en op het thema, het moraal, de schrijfstijl, wat dan ook daar het verhaal voor de verhalenwedstrijd te baseren.
Hetgeen waar men het op moet baseren stel je vast, maar zo algemeen mogelijk. Stel: je kiest het moraal van het boek, dan laat je wat het moraal is over aan de deelnemers. Dan heb je nog ruimte voor vrije interpretatie.

Kies je bijvoorbeeld het thema of de setting, dan kan je nog zeer verschillende verhalen krijgen, het ligt er maar net aan hoe iemand het boek ervaart.


Als ik dit te vaag uit heb gelegd, vraag maar om verduidelijking.
Oud 23-04-2006, 19:38
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Het loopt storm in het hersenstorm topic
Misschien een bepaald soort personage dat erin voor moet komen?
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 24-04-2006, 15:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Of... Hm, je pakt je favoriete (vakantie)foto, en daar moet je een verhaal omheen schrijven. Wel zo dat het bij de foto past, maar het hoeft niet persé heel duidelijk te zijn.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-04-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 24-04-2006 @ 16:17 :
Of... Hm, je pakt je favoriete (vakantie)foto, en daar moet je een verhaal omheen schrijven. Wel zo dat het bij de foto past, maar het hoeft niet persé heel duidelijk te zijn.
Als je beeldend wilt werken, moet je even hier loeren, want ik denk dat het idee wel goed is. Het zou mooi zijn als we zoiets op touw krijgen. Maar schrijven naar aanelding van een foto is op zich ook wel tof, dat heeft mijn stem
Oud 24-04-2006, 16:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Grimm schreef op 24-04-2006 @ 16:30 :
Als je beeldend wilt werken, moet je even hier loeren, want ik denk dat het idee wel goed is. Het zou mooi zijn als we zoiets op touw krijgen. Maar schrijven naar aanelding van een foto is op zich ook wel tof, dat heeft mijn stem
Dat idee is idd erg goed. Een reden voor de Forumbazen om zich te verenigen?

Maarre, ik ben blij met je stem
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-04-2006, 17:00
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Citaat:
Grimm schreef op 24-04-2006 @ 16:30 :
Als je beeldend wilt werken, moet je even hier loeren, want ik denk dat het idee wel goed is. Het zou mooi zijn als we zoiets op touw krijgen. Maar schrijven naar aanelding van een foto is op zich ook wel tof, dat heeft mijn stem
Hey dat ben ik!
Ja inderdaad, forumbazen, verenig uw!

En ik wil mij nergens mee bemoeien hoor (doe ik trouwens toch wel) maar je zult toch écht een thema of iets in die trant moeten hebben. Alleen op die manier kun je verschillende stukken écht vergelijken.

Je kunt het zo makkelijk (alles vrij, iedereen mag zelf bepalen waar hij of zij over schrijft etc) of zo moeilijk maken als je zelf wilt. Feit blijft dat bij een groot aantal beperkingen het moeilijker wordt een goed stuk af te leveren. De meeste mensen kunnen heel goed binnen hun eigen genre/manier van schrijven/thematiek blijven natuurlijk, maar zodra ze er buiten stappen zijn ze als een vis op het droge. Dus zou het logisch moeten zijn dat mensen die écht goed kunnen schrijven, zich ook aan moeten kunnen passen en moeten kunnen werken met verschillende moeilijkheidsfactoren en beperkingen.
Daarnaast dwing je mensen zo ook tot nieuwe dingen uitproberen, en misschien dat het bij sommigen nog best goed uitvalt. Ook zal het datgene wat men zo laagdunkende 'newbies' noemt (bzzzz, hier ook eentje) mogelijkerwijs afschrikken (mij niet).

Mijn idee: doe iets raars. Bijvoorbeeld dat het in Bouquetreeks-stijl moet of inderdaad met een aantal verplichte woorden of allemaal een verhaal schrijven rond DEZELFDE foto (hier kun je dan bijvoorbeeld de hulp van ARTistiek voor inschakelen?), zoiets. Maak het de schrijvers in ieder geval niet te makkelijk. Dit is groep 3 niet.
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Ads door Google
Oud 24-04-2006, 18:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Allemaal dezelfde foto is wel een goed idee, trouwens. Dan heb je in elk geval een aanknopingspunt, en het is weer eens wat anders. Een soort van thema hebben we al gehad, en dat heb ik keer op keer niet gehaald, maar vooruit Dat is bijzaak. Bouquetreeks vind ik dan weer net iets teveel van het goede, ik lees het graag (uhu Schandalig, ik weet het) maar om het te schrijven? No thanks. Iets in die richting, dus 'schrijven in de stijl van' is ook leuk, maar minder leuk dan het foto-idee.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-04-2006, 10:54
Verwijderd
Ik geloof dus dat de meesten wel iets zien in ieder geval 'iets' dat als een beperking aan de inzendingen gesteld wordt, naast een woordenlimiet.

Ik ben het met hen eens die menen dat het niet te gemakkelijk moet zijn. Verplicht mensen maar eens een verhaal te schrijven dat zich afspeelt in Ghana, terwijl het niet storend opvalt dat de schrijver er nooit is geweest. Maar ik moet u er ook aan herinneren dat hoe moeilijker of lastiger de criteria zijn, hoe minder inzendingen we krijgen. Hoewel de verhalenwedstrijd altijd nog beter scoort dan de columnwedstrijd, denk ik dat we met een opdracht 'Schrijf een parodie op Watt van Beckett, De Gebroeders Karamazow van Dostojefski en Nightwood van Djuna Barnes in één verhaal van zeshonderd woorden' teveel mensen wegjagen.

Het moet nog altijd een wedstrijd zijn met een lage drempel. Ik ben een groot voorstander van toffe verhalen en mensen via het forum op een hoger (of in ieder geval ander) niveau te brengen qua schrijven, maar we moeten niemand afschrikken en iedereen de kans geven mee te doen.

Ik denk dus dat we een thema/opdracht/criterium moeten verzinnen dat vrij algemeen van aard is en het mogelijk maakt om de schrijfkwaliteit van iemand uit te laten komen. Het bovenstaande voorbeeld meet de belezenheid en mogelijk het gevoel van humor. Daar willen we geen wedstrijd in doen. We willen zien hoe mensen een verhaal kunnen verzinnen en maken en hoe ze het vervolgens opschrijven op zo'n manier dat het iets doet met de lezer, toch?

LUH-3417
Oud 30-04-2006, 10:55
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik vond de titel van dit topic (of was het nou deze topic) wel een leuk thema: 'hersenstorm'...
Oud 30-04-2006, 11:22
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Simoen schreef op 30-04-2006 @ 11:55 :
Ik vond de titel van dit topic (of was het nou deze topic) wel een leuk thema: 'hersenstorm'...
Inderdaad

Maar we kunnen bijvoorbeeld ook een non-thema pakken, dat het bijvoorbeeld niet mag gaan over de dood. (vorige verhalenwedstrijd was vrij triest) En ik denk dat het over het algemeen het moeilijker is de lezer aan te kunnen spreken met een vrolijk verhaal dan met een droevig verhaal.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 30-04-2006, 12:45
homehapero
Avatar van homehapero
homehapero is offline
Citaat:
Grimm schreef op 21-04-2006 @ 07:17 :
Geen thema, fixed wordcount, laat iedereen maar zijn beste stukken schieten. We kunnen ook alle newbees uitsluiten door als vereiste te geven dat het verhaal al eens aan een wedstrijd moet hebben meegedaan
jij is wel nogal ontactisch voor een forummedewerker
moet je nt lief zijn tegen iedereen en nieuwe leden lokken????
__________________
"nu nog hopen dat niemand anders een verhaal instuurt en de kat is in het bakkie..."
Oud 30-04-2006, 13:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
deliana schreef op 30-04-2006 @ 12:22 :
Inderdaad

Maar we kunnen bijvoorbeeld ook een non-thema pakken, dat het bijvoorbeeld niet mag gaan over de dood. (vorige verhalenwedstrijd was vrij triest) En ik denk dat het over het algemeen het moeilijker is de lezer aan te kunnen spreken met een vrolijk verhaal dan met een droevig verhaal.
Maar maar maar... Ik en een vrolijk verhaal?

*post zodat ik dit topic beter in de gaten ga houden*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-04-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
homehapero schreef op 30-04-2006 @ 13:45 :
jij is wel nogal ontactisch voor een forummedewerker
moet je nt lief zijn tegen iedereen en nieuwe leden lokken????
Sinds wanneer betekent 'medewerker' dat ik (extra) lief moet zijn tegen leden?
Advertentie
Oud 30-04-2006, 16:27
Verwijderd
Met verplicht vrolijke wedstrijden doe ik trouwens niet mee.
Oud 30-04-2006, 16:39
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Citaat:
Grimm schreef op 30-04-2006 @ 17:27 :
Met verplicht vrolijke wedstrijden doe ik trouwens niet mee.
Wat, vind je te moeilijk?

*kijkt uitdagend*

Nee ik moet toegeven dat ik het idee van een geforceerd happy verhaal ook nogal saai vind, maar dat hoeft ook niet: het mag bijvoorbeeld toch ook alleen niet over de dood gaan?
Er blijven dus nog méér dan genoeg andere deprimerende onderwerpen over: depressie, verkrachting, chocoladekoekjes die op zijn voor jij er bij bent, politiek, Jan Wolkers, hele nare (doch niet terminale) ziektes, liefdesverdriet, fietsvakanties, trauma's etc etc...
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Oud 30-04-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 30-04-2006 @ 17:39 :
Wat, vind je te moeilijk?

*kijkt uitdagend*
Niet te moeilijk. Ik heb gewoon geen zin om een geforceerd blij verhaal te produceren.
Oud 30-04-2006, 20:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Misschien een thema als 'stereotypen'? Zo divers dat je er letterlijk elke kant mee op kan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-04-2006, 21:49
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Krijg je met stereotiepen niet juist expres soapachtig gemaakte verhaaltjes? Nee ok, ik geef toe dat er meer mee gedaan kan worden...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 30-04-2006, 21:53
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
En dan toch gewoon wel een beperkt aantal woorden neem ik aan?
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Oud 30-04-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 30-04-2006 @ 22:53 :
En dan toch gewoon wel een beperkt aantal woorden neem ik aan?
Voor een wedstrijd is het gebruikelijk een 3000 woordengrens te hebben. Veel meer lees ik ook niet, want dan is het teveel tekst
Oud 30-04-2006, 22:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dat sowieso, zoals altijd. Maar wel binnen ruime grenzen. Ik geloof dat men bij de vorige wedstrijd tussen de 1000 en 3000 woorden vroeg. Ze worden gecontroleerd voor plaatsing, maar alleen wanneer er écht veel is ingestuurd, worden verhalen met 100 meer of minder eruit gekickt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 30-04-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 30-04-2006 @ 23:02 :
... worden verhalen met 100 meer of minder eruit gekickt.
Wanneer krijgen wij nou teveel?
Oud 30-04-2006, 22:06
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Tsja... sommige wijze, tandeloze oudjes onder ons kunnen nog prachtige verhalen vertellen over hoe het vroeger, zelfs voor mijn tijd, was...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 30-04-2006, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 30-04-2006 @ 23:06 :
Tsja... sommige wijze, tandeloze oudjes onder ons kunnen nog prachtige verhalen vertellen over hoe het vroeger, zelfs voor mijn tijd, was...
Ik draai hier al sinds 2k2 mee, geloof niet dat we ooit teveel verhalen hadden =\ De eventuele jury hier is meer voor de vorm
Ads door Google
Oud 30-04-2006, 22:13
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Citaat:
Grimm schreef op 30-04-2006 @ 23:08 :
Ik draai hier al sinds 2k2 mee, geloof niet dat we ooit teveel verhalen hadden =\ De eventuele jury hier is meer voor de vorm
2k2...? Qu'est-ce que?
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Oud 30-04-2006, 22:32
Verwijderd
K staat voor kilo, staat voor duizend. 2002 dus.

Ik heb een hoop goede ideeën gezien in deze thread, maar de eenheid is natuurlijk weer ver te zoeken. Gelukkig, want dat betekent dat we er allemaal anders over denken.

We hebben nu twee opties. Of ik maak een poll waarin ik probeer alle ideeën die hier geopperd zijn neer te zetten, zodat jullie kunnen stemmen, of, en houd je hier maar vast aan je stoel, ik ga iene-miene-mutte doen.

Ik kwam tijdens mijn huidige verhuizing (van mijn kamer naar de ex-kamer van mijn broer) een twintigzijdige dobbelsteen tegen en het zou zonde zijn als ik die niet zou gebruiken. Ik geef dan alle opties een nummer (op papier, en elke willekeurige forummer wiens naam met een L begint en die op regelmatige basis het bed met mij deelt, mag mijn getuige zijn) en laat het lot dan bepalen wat we doen.

What say ye? Maken we onze toekomst zelf, of laten we de koude handen van het lot de weg wijzen?

LUH-3417
Oud 01-05-2006, 06:28
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 30-04-2006 @ 23:32 :
K staat voor kilo, staat voor duizend. 2002 dus.

What say ye? Maken we onze toekomst zelf, of laten we de koude handen van het lot de weg wijzen?

LUH-3417
Ye!

Bovendien, polls duren langer dan een dobbelsteenworp, en wij Letteraars moeten maar eens van de illusie af dat we iets te kiezen hebben Natuurlijk zijn mensen het niet echt eens met me, maar daar mag ook om gedobbeld worden.
Oud 01-05-2006, 07:40
Kerboga
Kerboga is offline
Die dobbelsteen klinkt wel grappig. Ik weet totaal niet wat al de ideeen zijn, maar ik zie wel wat het wordt. Een poging wagen, kan altijd.
__________________
Just living my reality
Oud 01-05-2006, 08:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De dobbelsteen, ik word een beetje naar van al dat gestem hier op Letteren, die verantwoordelijkheid steeds
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-05-2006, 09:23
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Eindelijk zijn we het eensgezind eens! Den teerling zal geworpen worden!
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-05-2006, 11:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Grimm schreef op 30-04-2006 @ 23:08 :
Ik draai hier al sinds 2k2 mee, geloof niet dat we ooit teveel verhalen hadden =\ De eventuele jury hier is meer voor de vorm
Dan heb je niet goed opgelet meneer Grimm. We hebben een verhalenwedstrijd wel eens moeten splitsen in 2 rondes en een finale omdat het niet eens in een poll paste. Het juryidee is pas van daarna aangezien iedereen deze manier wel erg lang vond duren.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-05-2006, 12:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Changshan schreef op 30-04-2006 @ 23:02 :
maar alleen wanneer er écht veel is ingestuurd, worden verhalen met 100 meer of minder eruit gekickt.
Mijn examentekst voor Nederlands zat al 500 woorden over de streefgrens.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-05-2006, 17:34
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Dobbelsteen!!!! Leuk. En zo heeft mijn gedwongen-vrolijk-idee nog een kansje. (goh wat zullen er in dat geval veel sarcastische verhalen komen )
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 01-05-2006, 19:37
homehapero
Avatar van homehapero
homehapero is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 30-04-2006 @ 23:32 :

Ik kwam tijdens mijn huidige verhuizing (van mijn kamer naar de ex-kamer van mijn broer) een twintigzijdige dobbelsteen tegen en het zou zonde zijn als ik die niet zou gebruiken. Ik geef dan alle opties een nummer (op papier, en elke willekeurige forummer wiens naam met een L begint en die op regelmatige basis het bed met mij deelt, mag mijn getuige zijn) en laat het lot dan bepalen wat we doen.


man hope hard kan een mens zich vervelen
__________________
"nu nog hopen dat niemand anders een verhaal instuurt en de kat is in het bakkie..."
Oud 01-05-2006, 19:39
homehapero
Avatar van homehapero
homehapero is offline
btw ik denk dat ik al een manier heb gevonden om forummedewerker te worden (bed delen...)

shame on u grimm!!!!
__________________
"nu nog hopen dat niemand anders een verhaal instuurt en de kat is in het bakkie..."
Oud 01-05-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
homehapero schreef op 01-05-2006 @ 20:39 :
btw ik denk dat ik al een manier heb gevonden om forummedewerker te worden (bed delen...)

shame on u grimm!!!!
Ik ben nog steeds geen medewerker hoor.
Oud 04-05-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 01-05-2006 @ 12:10 :
Dan heb je niet goed opgelet meneer Grimm. We hebben een verhalenwedstrijd wel eens moeten splitsen in 2 rondes en een finale omdat het niet eens in een poll paste. Het juryidee is pas van daarna aangezien iedereen deze manier wel erg lang vond duren.
Dan heb ik het vast over het hoofd gezien
Oud 04-05-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 01-05-2006 @ 20:47 :
Ik ben nog steeds geen medewerker hoor.
LUH is anders wel forumbaas

homehapero: Nee, ik hoef daar geen bed voor te delen met iemand Al hoeft dat natuurlijk geen verkeerd idee te zijn Ik weet niet, misschien komt er een stuk van mij in de Magazine te staan als de DvhJ2k6special online komt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Hoe?
Verwijderd
17 02-01-2007 13:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.