Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2010, 16:02
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Helemaal eerlijk stemmen is inderdaad niet een hele grote mogelijkheid toe, maar als je er vanuit gaat dat iedereen liegt kan je net zo goed geen stemlijstjes bijhouden. Naïef en wolvig van je, benadrukt voor mij mijn theorie alleen maar.
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Oud 31-05-2010, 16:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wow. Nou hebben jullie echt 2 pagina's volgeluld over wat er pas toe doet als de wolven iemand hebben opgegeten.
Wacht dat eerst nou maar eens af, en kijk dan verder.

Misschien eten de wolven de geliefden wel op, je weet het niet.
En dan lopen jullie theorieen helemaal in de soep.
Oud 31-05-2010, 16:14
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja, en straks eten de wolven mij op en dan heb ik allemaal dingen niet gezegd die ons wel kunnen helpen, dus dit doet er wel degelijk wat toe.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 31-05-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Je sais. Ik zeg dat het onwaarschijnlijk is dat er eerlijk gestemd is.
onder welk lijstje, die van hangronde 1=
Oud 31-05-2010, 18:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Helemaal eerlijk stemmen is inderdaad niet een hele grote mogelijkheid toe, maar als je er vanuit gaat dat iedereen liegt kan je net zo goed geen stemlijstjes bijhouden. Naïef en wolvig van je, benadrukt voor mij mijn theorie alleen maar.
Gaan we de poep teruggooien?
Ik zeg nergens dat we de stemlijstjes niet moeten bijhouden. Maar volgens mij voel je je aangevallen. Ik zeg niet dat je theorie niet klopt, want het is best mogelijk dat één van de mensen die jij noemt een wolf is (LP bijvoorbeeld! ), ik zeg alleen dat je theorie een beetje wankel staat omdat het op een stemlijstje van de eerste (!) hangronde is gebaseerd.

Citaat:
onder welk lijstje, die van hangronde 1=
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 18:46
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Wat een posts! Geen idee of ik hier tijd voor heb om door te lezen. Wel mooi dat we eindelijk een wolf hebben gehangen.
__________________
Pang
Oud 31-05-2010, 19:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Misschien dat straks nog online kom, anders zie ik het morgen wel. Ik hoop dat de wolven nu ook geen geluk hebben, want de wolven doen het best goed (voor ons! ), nog geen één goede functie eruit.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-05-2010, 19:52
Verwijderd
even offtopic maar heb je naamsverandering gedaan? ggcy8
edit: want uuh anders snap ik het niet, maar ik ga ervanuit dat jij het bent vanwege hetzelfde plaatje.

Afwachten vanavond. Reacties hoort u van mij morgen denk ik.

Laatst gewijzigd op 31-05-2010 om 19:59.
Oud 31-05-2010, 20:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien is het handig als we Geel even ggcy8 blijven noemen tot het einde van het spel? ivm verwarring op de stemlijsten en dat soort dingen. Is iedereen het daar mee eens?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 22:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog steeds geen uitslag? Hmm, jammer. Ik blijf nog heel even wakker, als ie over een kwartier nog niet gepost is, reageer ik morgenavond wel ofzo.

Misschien handig als we volgende keer weer twee spelleiders nemen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 22:50
Verwijderd
lp naar mijn mening een goed idee. ik ben ook aan het wachten op de uitslag. eerder slaap ik niet
Oud 31-05-2010, 22:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet morgen om 7 uur op (duty calls ) dus erg lang ga ik niet meer opblijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 23:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Toen we vorig spel 2 spelleiders hadden waren de uitslagen ook weleens heel laat, hoor. De reden dat er maar één spelleider is was dat niemand anders het wilde doen en dat Dabo toen zei dat hij het dan wel wilde doen, maar dat 'ie wel druk was en de uitslag soms laat kwam. Ik zit ook vol spanning te wachten, maar dit is niet Dabo's schuld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 23:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet dat hij het heeft gezegd, maar toch, twee spelleiders is toch wel wat handiger omdat het niet zo vaal gebeurt dat allebei de spelleiders tot laat weg zijn, snap je
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 23:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jawel, maar dan moeten er wel mensen zijn die het willen doen. En dat was dit keer niet het geval. Daarom.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 23:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat is ook zo. Nou ja, ik weet niet wat er aan werk vooraf gaat, maar als iemand me dat wil pmen ofzo, dan kan ik erover nadenken? Heb ik ook geen slapeloze nachten enzo

Anywho, lang genoeg offtopic geweest, ik zie het wel wanneer het verschijnt eeeeeen weltrusten allen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 23:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hij is weer bij elkaar gebrouwen. De Uitslag!

Het verhaal
Toddish en Queasy zitten samen bij hun les toverdranken.
Ongelooflijk maar waar, kunnen ze er deze les iets van volgen.
In tegenstelling tot de vorige 3 lessen.
Ze hebben het idee dat hun leraar Ggcy8 vandaag een goed humeur heeft.
Alleen weten ze nog niet waarom.
Samen zijn ze aan het speculeren.
“Zou hij opslag gekregen hebben?”
“Misschien is zijn vrouw eindelijk bij hem weggegaan”
“Wie weet heeft hij een maîtresse?”
Ze giechelen.
Ggcy8 merkt eindelijk hun speculaties op, en roept ze bij de les.
“Wat? Geen straf?”
“Misschien is hij verliefd”

Deze les brouwen ze een drank die wonden sneller heelt.
Zeker iets om goed bij te zijn.
Het recept is lastig, maar anders dan normaal legt speler Ggcy8 het stap voor stap, rustig en beheerst uit.
Ggcy8: “Voor deze drank, beginnen we met een laagje water aan de kook te brengen. Hierna gooien we er een mespuntje mierikswortel bij, en dit laten we zo koken tot het water van kleur veranderd.
Kan iemand me vertellen welke kleur het water zal worden?”
Little Phoebe steekt haar vinger op.
“Little Phoebe, wat is het antwoord?”
Little Phoebe: “Volgens mij kleurt het groenig meneer”
“Heel goed Little Phoebe! Klas, noteren jullie dit allemaal?”
Klas: “Ja meneer Ggcy8”
“Goed, we gaan verder. Nadat het water verkleurt is, dit duurt zo’n 3 tot 4 minuten, doen we voorzichtig het 2e ingrediënt erbij.. en dat zijn kattenharen van een Perzische kat.”
“Als je dit te snel doet…”


*BOEM*


Het klaslokaal staat vol groengekleurde rook.
Gelukkig is er niemand gewond.
Deze ronde heeft iedereen het overleefd.



De uitslag
Alweer goed nieuws. Geen dode!

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8/geel
6. fizzle fluffy - Leerling (verrader)
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy - Dorpeling
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija - Wolf
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

En het wordt weer dag. Stemmen kan tot half 9. De uitslag wordt om half 11 verwacht.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 31-05-2010 om 23:41.
Oud 31-05-2010, 23:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Yes!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-05-2010, 23:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muahahaha yes!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-05-2010, 23:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Whoehoe
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-05-2010, 23:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ter verduidelijking: Ggcy8 heeft inderdaad een nickchange gedaan naar Geel. Hier volgt een link naar de nickchanges:

http://forum.scholieren.com/nickchan...?do=showrecent
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-06-2010, 03:29
Verwijderd
Citaat:
Muahahaha yes!
En ik dacht dat jij was gaan slapen? Verslaafde.

Goede uitslag, maar dit maakt het wel weer een stuk moeilijker, want eigenlijk hadden we gehoopt dat we iets meer duidelijkheid hadden na deze eetronde. Vraag me trouwens af of ze nou echt DP hebben geprobeerd te eten of niet.

Verder wil ik nog even op ggcy8 reageren:
Je hebt gelijk dat je er niet altijd van uit kunt gaan dat er eerlijk is gestemd. Maar in dit geval denk ik dat we er wél zeker van kunnen zijn. Waarom? Nou, omdat het de eerste ronde is en er in dit geval geen reden is geweest om te liegen over stemmen. Sowieso ga ik er altijd van uit dat alle goede mensen niet liegen over hun stem (of dat achteraf bekent maken, zoals Dingaantouwtje deed), want anders hoef je inderdaad überhaupt geen lijstjes meer te maken. En in dit geval heeft de verrader ook geen reden gehad om te liegen, want DP noch Mean is wolf; ze heeft dus niemand hoeven redden.
Oud 01-06-2010, 06:56
Verwijderd
Dit is heel mooi maar nu zijn we niet veel duidelijker
Oud 01-06-2010, 09:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik blijf bij mijn stemlijstjes theorie en denk dat ggcy8 en LP wolven zijn. Ik weet echt niet wie ik moet kiezen, en of één van de 2 geliefde is. Mijn logica zegt dat ik nu LP moet stemmen maar mijn onderbuik zegt dat ggcy8 nog best wel eens geliefde kan zijn met DP. Ik vind het moeilijk! Wat doet de rest?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 09:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stem DP, maar dat wist je al

@Siorin: Ja, maar ja kwam weer wat tussen en toen stond de uitslag er
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 09:35
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Jeej! En nu

Ik ben voor het oplosen van LP/DP-vete en ga dan ook op een van hen stemmen straks. Want hoe leuk een gefaalde eetronde ook is, we zitten nog steeds met dezelfde overwegingen.

@DaT: ggcy8 valt me eigenlijk nauwelijks op dit spel.. Ik weet niet of dat de tactiek is als wolf, om onopgemerkt te blijven, of juist dat ie, zoals ik het gevoel heb, gewoon relatief nieuw en rustig is.

Anyway. LP of DP dus. Vooralsnog DP. Hoewel dat ook weer fout voelt omdat ik last minute van hem naar soija switchte en dat absoluut een goede keuze was. Meh
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-06-2010, 09:58
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik weet bijna zeker dat LP wolf is, maar ik heb echt een heel sterk gevoel dat DP geliefde is en de geliefden moeten nou eenmaal eerst dood. Ik stem ook maar DP.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 10:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik denk dat de wolven mij afgeronde ronde hebben geprobeerd te eten. Dit vanwege deze geniale post van Little Phoebe:

Citaat:
Verder moeten we maar even afwachten wat er vanavond gebeurd, maar ik heb zo'n vermoeden dat DP eraan gaat, aangezien ik dan nog meer superverdacht overkom, jullie me ophangen en de wolven weer een good guy minder om te eten hebben.
Waarmee ze de wolven min of meer een vrijkaartje geeft om mij te eten, ongeacht wat ik heb gezegd of wie ik beschuldigde. Immers, als ik wolf was en ik had die post gelezen had ik júist mij gegeten om haar verdacht te maken, gewoon omdat het waarschijnlijk nog zou werken ook.

Maar, nu is de vraag, waarom zouden de wolven mij ineens zo graag willen eten? Volgens Little Phoebe is dat puur en alleen om haar verdacht te maken, maar waarom zouden de wolven hun snackbeurt gebruiken alleen om haar verdacht te laten lijken, terwijl de ziener, tovenaar en geliefdes er nog steeds inzitten? Die lijken me op dit moment een groter probleem voor de wolven. Bovendien, als ze haar echt dood hadden willen zien hadden ze ook háár kunnen opeten, stukken minder kans dat zij beschermd was (aangezien de tovenaar vast ook heeft gereageerd op haar post over mij eten - dankjewel nog tovenaar ) en bovendien was dat min of meer een doodsteek voor mij geweest als ze goed bleek te zijn, ik kan me niet voorstellen dat jullie me dan nog gespaard hadden.

Dus dan is de vraag, waarom zouden de wolven mij zo graag wél willen eten? Tot nu toe hebben ze dat waarschijnlijk niet aangedurfd omdat ik zowat het hele spel achter minimaal 1 wolf aanzat. Mij dan doden zou ervoor hebben gezorgd dat jullie zagen dat ik goed was, en minimaal Soija de wolf hadden opgehangen. Dus probeerden ze het via de hangrondes te doen. Iets wat bijna lukte, tot Soija ineens van mij bleek te verliezen. Als Soija dood zou gaan was de theorie over mij als wolf in eens niet meer zo geloofwaardig (stemlijstjes o.a.) en toen ineens kwam Little Phoebe, juist toen Soija het zo moeilijk had, met een nieuwe theorie. Soija was vast wolf, maar ik moest wel geliefde zijn en dus dood om het spel niet te verliezen. Hiermee probeerde ze de mensen op mij te laten stemmen, ondanks dat ze toegaf dat Soija vast wolf moest zijn. Toen bleek dat ze ernaast zat met haar theorie, ging ze onverstoorbaar door met mij beschuldigen van geliefde zijn. Een slimme keuze natuurlijk, want op dit moment zijn de geliefdes een behoorlijk groot probleem voor ons, en heeft ze best kans om uit angst te verliezen mensen mee te krijgen op mij.

Nu echter weet Little Phoebe ineens zeker dat de wolven mij wel moesten eten, ondanks dat die dat het hele spel al niet durven. Little Phoebe geeft hiermee in ieder geval toe dat ze denkt dat ik een good guy ben (immers, wolven kunnen niet gegeten worden) en toch wil ze dolgraag mij eruit hebben. Weird, he?

Little Phoebe is een slim (doch een beetje doorzichtig) spelende wolf die mij er maar wat graag uit wil hebben. Dit omdat Siorin en ik, als twee van de weinige spelers Soija dood wilden zien, die wolf bleek. Bovendien blijft ze maar hameren op dat ik eruit moet omdat we anders verliezen. Ik denk dat als jullie naar de stemlijstjes e.d. kijken, en naar Soija's posts (en de mensen die hem wel en niet verdacht vonden) jullie wel min of meer kunnen uitrekenen dat zij de wolf van ons twee moet zijn. Ze blijft vermoed ik zo op mij hameren om de aandacht van de echte geliefdes of misschien wolven af te leiden.

En nu even een lekkere cliché zin: De tovenaar vertrouwde me genoeg om me te beschermen gisteravond, ik hoop dat jullie me ook vertrouwen, en niet LP die als een kat in het nauw rare sprongetjes probeert te maken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 10:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Jeej! En nu

Ik ben voor het oplosen van LP/DP-vete en ga dan ook op een van hen stemmen straks. Want hoe leuk een gefaalde eetronde ook is, we zitten nog steeds met dezelfde overwegingen.

@DaT: ggcy8 valt me eigenlijk nauwelijks op dit spel.. Ik weet niet of dat de tactiek is als wolf, om onopgemerkt te blijven, of juist dat ie, zoals ik het gevoel heb, gewoon relatief nieuw en rustig is.

Anyway. LP of DP dus. Vooralsnog DP. Hoewel dat ook weer fout voelt omdat ik last minute van hem naar soija switchte en dat absoluut een goede keuze was. Meh


We zouden jou moeten hangen voor je foute keuze

Anyhow, ik blijf erbij dat ik DP niet echt verdacht vind, helemaal na dat fizzle/soija gedoe.
Ik denk eerder dat er iets bij Geel/Ggyc8 niet goed zit.
Denk dat ik op hem stem.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-06-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf bij mijn stemlijstjes theorie en denk dat ggcy8 en LP wolven zijn. Ik weet echt niet wie ik moet kiezen, en of één van de 2 geliefde is. Mijn logica zegt dat ik nu LP moet stemmen maar mijn onderbuik zegt dat ggcy8 nog best wel eens geliefde kan zijn met DP. Ik vind het moeilijk! Wat doet de rest?
Dan kunnen we net zo goed ggcy8 stemmen, dan hebben we een wolf EN de geliefden, en in het slechtste geval alleen een wolf. Dat zou veel meer oplossen.

Maar er is ook een kans dat LP zelf wolf/geliefde is en dat ze daarom zo hamert op anderen, om de aandacht van zichzelf af te houden.

En @DP: Jij gaat er wel van uit dat ze jou hebben geprobeerd te eten, maar je vergeet ook dat er nog een bane is. En de tovenaar kan natuurlijk ook iemand anders hebben beschermd; de ziener bijvoorbeeld.

Edit:
Citaat:
We zouden jou moeten hangen voor je foute keuze

Anyhow, ik blijf erbij dat ik DP niet echt verdacht vind, helemaal na dat fizzle/soija gedoe.
Ik denk eerder dat er iets bij Geel/Ggyc8 niet goed zit.
Denk dat ik op hem stem.
Ik ben bereid mee te gaan op ggcy8. Ik krijg namelijk heel erg het gevoel dat één van de wolven ook geliefde is. Maar het is wel riskant. Want als LP zelf geliefde is en we hangen ggcy8 eerst op, dan hebben we verloren.
Oud 01-06-2010, 10:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goed, ik denk dat de wolven mij afgeronde ronde hebben geprobeerd te eten. Dit vanwege deze geniale post van Little Phoebe:



Waarmee ze de wolven min of meer een vrijkaartje geeft om mij te eten, ongeacht wat ik heb gezegd of wie ik beschuldigde. Immers, als ik wolf was en ik had die post gelezen had ik júist mij gegeten om haar verdacht te maken, gewoon omdat het waarschijnlijk nog zou werken ook.

Maar, nu is de vraag, waarom zouden de wolven mij ineens zo graag willen eten? Volgens Little Phoebe is dat puur en alleen om haar verdacht te maken, maar waarom zouden de wolven hun snackbeurt gebruiken alleen om haar verdacht te laten lijken, terwijl de ziener, tovenaar en geliefdes er nog steeds inzitten? Die lijken me op dit moment een groter probleem voor de wolven. Bovendien, als ze haar echt dood hadden willen zien hadden ze ook háár kunnen opeten, stukken minder kans dat zij beschermd was (aangezien de tovenaar vast ook heeft gereageerd op haar post over mij eten - dankjewel nog tovenaar ) en bovendien was dat min of meer een doodsteek voor mij geweest als ze goed bleek te zijn, ik kan me niet voorstellen dat jullie me dan nog gespaard hadden.

Dus dan is de vraag, waarom zouden de wolven mij zo graag wél willen eten? Tot nu toe hebben ze dat waarschijnlijk niet aangedurfd omdat ik zowat het hele spel achter minimaal 1 wolf aanzat. Mij dan doden zou ervoor hebben gezorgd dat jullie zagen dat ik goed was, en minimaal Soija de wolf hadden opgehangen. Dus probeerden ze het via de hangrondes te doen. Iets wat bijna lukte, tot Soija ineens van mij bleek te verliezen. Als Soija dood zou gaan was de theorie over mij als wolf in eens niet meer zo geloofwaardig (stemlijstjes o.a.) en toen ineens kwam Little Phoebe, juist toen Soija het zo moeilijk had, met een nieuwe theorie. Soija was vast wolf, maar ik moest wel geliefde zijn en dus dood om het spel niet te verliezen. Hiermee probeerde ze de mensen op mij te laten stemmen, ondanks dat ze toegaf dat Soija vast wolf moest zijn. Toen bleek dat ze ernaast zat met haar theorie, ging ze onverstoorbaar door met mij beschuldigen van geliefde zijn. Een slimme keuze natuurlijk, want op dit moment zijn de geliefdes een behoorlijk groot probleem voor ons, en heeft ze best kans om uit angst te verliezen mensen mee te krijgen op mij.
Niet om je theorie de grond in te boren ofzo..Maar je kwam niet voor in het verhaal en lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze jou wilden opeten.

Citaat:
Nu echter weet Little Phoebe ineens zeker dat de wolven mij wel moesten eten, ondanks dat die dat het hele spel al niet durven. Little Phoebe geeft hiermee in ieder geval toe dat ze denkt dat ik een good guy ben (immers, wolven kunnen niet gegeten worden) en toch wil ze dolgraag mij eruit hebben. Weird, he?
Ik zeg niet dat je slecht bent (oke, er was een moment dat ik dacht dat je wolf was), maar je bent wel geliefde. Daarom wil ik je eruit hebben.

Citaat:
Little Phoebe is een slim (doch een beetje doorzichtig) spelende wolf die mij er maar wat graag uit wil hebben. Dit omdat Siorin en ik, als twee van de weinige spelers Soija dood wilden zien, die wolf bleek. Bovendien blijft ze maar hameren op dat ik eruit moet omdat we anders verliezen. Ik denk dat als jullie naar de stemlijstjes e.d. kijken, en naar Soija's posts (en de mensen die hem wel en niet verdacht vonden) jullie wel min of meer kunnen uitrekenen dat zij de wolf van ons twee moet zijn. Ze blijft vermoed ik zo op mij hameren om de aandacht van de echte geliefdes of misschien wolven af te leiden.

En nu even een lekkere cliché zin: De tovenaar vertrouwde me genoeg om me te beschermen gisteravond, ik hoop dat jullie me ook vertrouwen, en niet LP die als een kat in het nauw rare sprongetjes probeert te maken.
Zoals ik al zei, voor zover ik weet komt degene die dood gaat alleen in het verhaal voor (want ik herinner me een post van Dott dacht ik, dat je niet wist of je dood zou gaan als je in het verhaal voorkwam). Dus, voel je niet zo geliefd door de tovenaar
(Dabo/Dott, als ik het mis heb over de 'slachtoffers' in het verhaal, kun je dat dan even melden?)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 10:25
Verwijderd
@LP: Ik denk niet dat de Spelleider in het verhaal aanwijzingen geeft over wie er BIJNA dood gaat. Alleen dat ALS je in het verhaal voorkomt, er een kans is dat je die ronde dood bent gegaan.

In het verhaal van hangronde 1 bijvoorbeeld, kwam ik ook voor, terwijl ik geen enkele stem had.
Oud 01-06-2010, 10:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En @DP: Jij gaat er wel van uit dat ze jou hebben geprobeerd te eten, maar je vergeet ook dat er nog een bane is. En de tovenaar kan natuurlijk ook iemand anders hebben beschermd; de ziener bijvoorbeeld.
Dat zou kunnen, maar dat verandert weinig aan mijn verhaal. Het gaat om de post van LP die nogal opvallend is en waarmee ze zegt dat ik vast gegeten ga worden en ze de wolven een vrijkaartje geeft. Of de wolven mij ook echt hebben geprobeerd te eten of niet doet er weinig toe voor mijn theorie, het kan namelijk ook reversed zijn en dat de wolven juist wat anders hebben gestemd dan die post zei. Dat maakt de post op zich niet minder vreemd.

Citaat:
Zoals ik al zei, voor zover ik weet komt degene die dood gaat alleen in het verhaal voor (want ik herinner me een post van Dott dacht ik, dat je niet wist of je dood zou gaan als je in het verhaal voorkwam). Dus, voel je niet zo geliefd door de tovenaar
(Dabo/Dott, als ik het mis heb over de 'slachtoffers' in het verhaal, kun je dat dan even melden?)
Dit is complete onzin. De spelleiders mogen geen subtiele hints geven over wie er (bijna?) dood zouden gaan aangezien dat het spel compleet verpest. Daarbij wordt het verhaal geschreven door Dott, waarna Dabo de naam van de dode invult, dus het is sowieso complete onzin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 10:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
@LP: Ik denk niet dat de Spelleider in het verhaal aanwijzingen geeft over wie er BIJNA dood gaat. Alleen dat ALS je in het verhaal voorkomt, er een kans is dat je die ronde dood bent gegaan.

In het verhaal van hangronde 1 bijvoorbeeld, kwam ik ook voor, terwijl ik geen enkele stem had.
Nee, maar ik leg het ook weer veel te moeilijk uit. De persoon die dood gaat, zit altijd in het verhaal, of het nou een geblokte eetpoging was of niet, ja toch? En DP zat niet in het verhaal dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij 'gegeten' is, snap je?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 10:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, maar ik leg het ook weer veel te moeilijk uit. De persoon die dood gaat, zit altijd in het verhaal, of het nou een geblokte eetpoging was of niet, ja toch? En DP zat niet in het verhaal dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij 'gegeten' is, snap je?
Nee, want de Spelleider mag geen hints geven en als hij nu zegt persoon x was bijna dood d.m.v. het verhaal hebben wij een enorme zooi extra informatie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik leg het ook weer veel te moeilijk uit. De persoon die dood gaat, zit altijd in het verhaal, of het nou een geblokte eetpoging was of niet, ja toch? En DP zat niet in het verhaal dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij 'gegeten' is, snap je?
Nee.
Er is niemand doodgegaan. Dus er is geen persoon die sowieso in het verhaal zou moeten zitten.
Oud 01-06-2010, 10:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, want de Spelleider mag geen hints geven en als hij nu zegt persoon x was bijna dood d.m.v. het verhaal hebben wij een enorme zooi extra informatie.
Dat bedoel ik ook niet. Degene die dood gaat, zit ALTIJD in het verhaal. Ja?
Jij niet, dus jij ging niet dood (volgens jou, als de tovenaar je niet had beschermd).

Begrijpt iemand wat ik zeg de dode zit altijd in het verhaal en Dp zat er niet in en dus zou hij ook niet doodgegaan zijn.

Edit:

Citaat:
Nee.
Er is niemand doodgegaan. Dus er is geen persoon die sowieso in het verhaal zou moeten zitten.
Werkt dat serieus zo? Ik wil dat toch even zeker weten eigenlijk, als jullie dat niet erg vinden. Hebben we niet een oud spel waarbij dit gebeurd is en later bekend werd of het een bane of beschermeling van de tovenaar was? Sorry dat ik zo moeilijk doe maar als ik tovenaar was en iedereen zou denken dat iemand geliefde was, zou ik hem niet beschermen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 10:40
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Er is niemand doodgegaan dus zijn er random namen ingedaan
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 10:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat gay zeg dan kun je echt geen enkele theorie op bouwen, behalve de wat zou ik doen als ik tovenaar was theorie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Dat bedoel ik ook niet. Degene die dood gaat, zit ALTIJD in het verhaal. Ja?
Jij niet, dus jij ging niet dood (volgens jou, als de tovenaar je niet had beschermd).

Begrijpt iemand wat ik zeg de dode zit altijd in het verhaal en Dp zat er niet in en dus zou hij ook niet doodgegaan zijn.

Edit:



Werkt dat serieus zo? Ik wil dat toch even zeker weten eigenlijk, als jullie dat niet erg vinden. Hebben we niet een oud spel waarbij dit gebeurd is en later bekend werd of het een bane of beschermeling van de tovenaar was? Sorry dat ik zo moeilijk doe maar als ik tovenaar was en iedereen zou denken dat iemand geliefde was, zou ik hem niet beschermen.
Ik begrijp wat je bedoelt, echt. Maar zo werkt het inderdaad. Alleen als er daadwerkelijk iemand dood is gegaan, komt die speler sowieso voor in het verhaal. Er is niemand doodgegaan dus zijn alle namen random. En het zou inderdaad fijn zijn als Dabo eventueel nog even in het topic zou kunnen plaatsen dat het zo is, zodat er geen onduidelijkheid meer over is.

En ik ben het met je eens, we kunnen helemaal niet zeker weten of ze DP hebben gegeten. Hij zou eventueel wolfsbane kunnen zijn, maar ik denk ook niet dat de tovenaar een eventuele geliefde zou beschermen. Behalve als de tovenaar niet denkt dat DP geliefde is. Zoals ik al zei, het kan ook iemand anders zijn geweest die beschermd was.

Edit:
Citaat:
Wat gay zeg dan kun je echt geen enkele theorie op bouwen, behalve de wat zou ik doen als ik tovenaar was theorie.
Ja, dat is waar, maar het is altijd al zo geweest in het weerwolfspel: Het verhaal geeft geen aanwijzingen over spelers en hun functies, of over wie er dood zou zijn gegaan (bij mislukt eten) of tussen wie er gelijkspel is geweest.

Het verhaal staat helemaal los van het spel, basically.
Oud 01-06-2010, 10:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat gay zeg dan kun je echt geen enkele theorie op bouwen, behalve de wat zou ik doen als ik tovenaar was theorie.
Dat is het idee, eh. De verhalen zijn een leuk iets voor erbij, niet bedoeld als informatiebron om te beslissen wie er wat is. Dat zou het spel namelijk heel erg verpesten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 10:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik begrijp wat je bedoelt, echt. Maar zo werkt het inderdaad. Alleen als er daadwerkelijk iemand dood is gegaan, komt die speler sowieso voor in het verhaal. Er is niemand doodgegaan dus zijn alle namen random. En het zou inderdaad fijn zijn als Dabo eventueel nog even in het topic zou kunnen plaatsen dat het zo is, zodat er geen onduidelijkheid meer over is.

En ik ben het met je eens, we kunnen helemaal niet zeker weten of ze DP hebben gegeten. Hij zou eventueel wolfsbane kunnen zijn, maar ik denk ook niet dat de tovenaar een eventuele geliefde zou beschermen. Behalve als de tovenaar niet denkt dat DP geliefde is. Zoals ik al zei, het kan ook iemand anders zijn geweest die beschermd was.
Ja, dat zou fijn zijn als Dabo dat kon doen ja

Het is dus gissen tot we zeker weten dat de personen in het spel slachtoffer hadden kunnen zijn. Dat is vet balen volgens mij is Dabo er niet zo vaak.
Maar goed, zoals ik al zei, ik zou DP, verdacht van geliefde zijn, niet beschermen als ik tovenaar was, net als eventuele wolven (ggcy8?).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 10:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hou er rekening mee dat er ook ng een wolfsbane in het spel zit LP!
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 10:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar goed, zoals ik al zei, ik zou DP, verdacht van geliefde zijn, niet beschermen als ik tovenaar was, net als eventuele wolven (ggcy8?).
Nee, maar als jij tovenaar was had je me sowieso niet aangevallen.

De enige reden dat ik verdacht ben van geliefde zijn is door een theorie van jou, waar Soija heel leuk in meeging. Nu Soija wolf blijkt te zijn en jouw goedheid ook nogal te betwijfelen valt, kan het best zijn dat de tovenaar slim genoeg is om in te zien dat het misschien wel onzin is dat ik geliefde ben aangezien het van 2 wolven afkomstig is en mij alsnog beschermen. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar lang niet iedereen neemt dat ik wel geliefde moét zijn voor feitelijk aan, gelukkig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zou fijn zijn als Dabo dat kon doen ja

Het is dus gissen tot we zeker weten dat de personen in het spel slachtoffer hadden kunnen zijn. Dat is vet balen volgens mij is Dabo er niet zo vaak.
Maar goed, zoals ik al zei, ik zou DP, verdacht van geliefde zijn, niet beschermen als ik tovenaar was, net als eventuele wolven (ggcy8?).
Wolven kunnen niet beschermd worden. Of nouja, ik bedoel: Het beschermen van wolven is stompzinnig, omdat die niet opgegeten worden.
Oud 01-06-2010, 10:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Okee, enige duidelijkheid over het verhaal. De gang van zaken:
- Dott schrijft het verhaal en vult placeholders in (speler A, B, C, etc)
- Na de uitslag vult Daboman de definitieve rollen in
- Er wordt naar gestreefd om iedereen ongeveer even vaak in de verhalen te laten voorkomen.
- In principe zijn de rollen verder vrij willekeurig gekoze, maar de dode zit er altijd in.
- Als er geen dode is, wordt ook de laatste rol willekeurig ingevuld.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-06-2010, 10:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Voor zo ver ik weet zijn de namen inderdaad random als er niemand doodgaat, hetzelfde dat de namen om degene die dood gaat (als er iemand dood gaat) heen random gekozen zijn.

En trouwens, wat voor LP geld geld toch ook voor Ggyc8? als hij geliefde blijkt en we hangen LP op dan hebben de geliefden ook gewonnen (en ik heb nog wel zo'n leuk verhaal voor de dode geliefden)
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-06-2010, 10:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Oh, ik zie nu je post pas Dabo.. sorry
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-06-2010, 11:02
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
We zouden jou moeten hangen voor je foute keuze
Uh, wat?
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-06-2010, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, maar als jij tovenaar was had je me sowieso niet aangevallen.

De enige reden dat ik verdacht ben van geliefde zijn is door een theorie van jou, waar Soija heel leuk in meeging. Nu Soija wolf blijkt te zijn en jouw goedheid ook nogal te betwijfelen valt, kan het best zijn dat de tovenaar slim genoeg is om in te zien dat het misschien wel onzin is dat ik geliefde ben aangezien het van 2 wolven afkomstig is en mij alsnog beschermen. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar lang niet iedereen neemt dat ik wel geliefde moét zijn voor feitelijk aan, gelukkig.
Denk je?

Ik vind het een goede theorie, en veel mensen met mij blijkbaar.
Ik vind het nog steeds amusant dat je denkt dat ik wolf ben trouwens
Citaat:
Wolven kunnen niet beschermd worden. Of nouja, ik bedoel: Het beschermen van wolven is stompzinnig, omdat die niet opgegeten worden.
Ja, dat snap ik maar de tovenaar kan ook niet ruiken wie de wolven zijn.
Citaat:
Okee, enige duidelijkheid over het verhaal. De gang van zaken:
- Dott schrijft het verhaal en vult placeholders in (speler A, B, C, etc)
- Na de uitslag vult Daboman de definitieve rollen in
- Er wordt naar gestreefd om iedereen ongeveer even vaak in de verhalen te laten voorkomen.
- In principe zijn de rollen verder vrij willekeurig gekoze, maar de dode zit er altijd in.
- Als er geen dode is, wordt ook de laatste rol willekeurig ingevuld.
Oke, dank je wel hebben we dus niks aan deze ronde gehad
Citaat:
Voor zo ver ik weet zijn de namen inderdaad random als er niemand doodgaat, hetzelfde dat de namen om degene die dood gaat (als er iemand dood gaat) heen random gekozen zijn.

En trouwens, wat voor LP geld geld toch ook voor Ggyc8? als hij geliefde blijkt en we hangen LP op dan hebben de geliefden ook gewonnen (en ik heb nog wel zo'n leuk verhaal voor de dode geliefden)
Hoe bedoel je? Dat ggcy8 en ik geliefden zijn?

Edit: @DaT: Ik vergeet de bane niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.