Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 18:13
SJP
SJP is offline
Heey!

Ik vroeg mij af wat de meeste mensen hier vinden van de voorspelling van de predikant Harold Camping, dat de oordeelsdag op 21 mei 2011 zou zijn.

Ik ben het hier zelf niet mee eens, omdat Mattheus 24:36 dit zegt:
Citaat:
Van die dag en dat uur weet niemand iets af, noch de engelen der hemelen noch de Zoon, dan de Vader alleen.
Nos-artikel over dit onderwerp:
http://nos.nl/artikel/241369-dag-des...rie-dagen.html
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2011, 19:03
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik geloof sowieso niet in een dag des oordeels, of het nou 21 December 2012 is, of 21 mei 2011, of 1 April 285123.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Heey!

Ik vroeg mij af wat de meeste mensen hier vinden van de voorspelling van de predikant Harold Camping, dat de oordeelsdag op 21 mei 2011 zou zijn.

Ik ben het hier zelf niet mee eens, omdat Mattheus 24:36 dit zegt:

Nos-artikel over dit onderwerp:
http://nos.nl/artikel/241369-dag-des...rie-dagen.html
Ben ik met je eens.. zelfde reden, zelfde tekst
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 09:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik word er nerveus van. Ik weet dat het rationeel gezien nergens op slaat, stel dat hij gelijk heeft, dan heeft het weinig zin om nerveus te worden, maar toch. Rationeel gezien denk ik dat het onmogelijk is om te berekenen wanneer het einde der tijden komt, wanneer de aarde vergaat. En ik vind dat zulke posters verboden moeten worden omdat ze mensen schrik aanjagen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 09:56
dirk-janusIV
dirk-janusIV is offline
De wereld had in het jaar 2000 toch al moeten vergaan? 21 Mei is dichtbij, en op 22 Mei kunnen we deze man in zijn gezicht uitlachen. Geloof mij maar.

Citaat:
Ik word er nerveus van. Ik weet dat het rationeel gezien nergens op slaat, stel dat hij gelijk heeft, dan heeft het weinig zin om nerveus te worden, maar toch. Rationeel gezien denk ik dat het onmogelijk is om te berekenen wanneer het einde der tijden komt, wanneer de aarde vergaat. En ik vind dat zulke posters verboden moeten worden omdat ze mensen schrik aanjagen.
Dan wordt je wel erg snel nerveus. Deze mensen willen juist dat je nerveus wordt. Hoe meer angst mensen hebben hoe meer controle je over ze kunt hebben en hoe meer macht jezelf hebt. Die tactiek gebruikte de Katholieke kerk in de Middeleeuwen.

Het einde der tijden zal waarschijnlijk nog 4 miljard jaar duren. Tegen die tijd is de zon een rode reus die uitdijt en uiteindelijk een straal krijgt gelijk aan de afstand aarde-zon, dan wordt de aarde gewoon een onderdeel van de zon. Dat is wel objectief te bepalen, de waterstof voorraad in de zon is namelijk niet oneindig en daar hangt het mee samen. Maar maak je geen zorgen de mensheid zal dan waarschijnlijk allang uitgestorven zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 10:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik word heel snel nerveus. Maar ik heb dan nog het voordeel dat ik wel nog intelligent genoeg ben om het te kunnen relativeren en inderdaad te beseffen dat mensen van zulk soort posters graag hebben dat je nerveus wordt. Andere mensen zullen dat niet kunnen en zich misschien aansluiten bij zo'n groepering, waardoor ze alleen maar meer macht krijgen. Zorgwekkend vind ik dat.

Die laatste zin is grappig eigenlijk: "Maar maak je geen zorgen de mensheid zal dan waarschijnlijk allang uitgestorven zijn." Want wat bedoel je dan met het einde der tijden: het vergaan van de aarde, of het uitsterven van de mensheid? Gemakshalve wordt meestal aangenomen dat dat tegelijkertijd is, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 13:58
Verwijderd
Ik geloof niet in een dag des oordeels. Allemaal onzin.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 20:38
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als de dag des oordeels nou dan zou zijn, wat dan nog?
Het zal niet helpen bang te zijn voor die specifieke dag. God zal vast niet denken dat iemand die 3 dagen van te voren toch nog maar voor de zekerheid gaat bidden dan veel beter is.
Is het niet beter om zoiets langs te zien komen? Zoals gezegd is het niet het voor de zekerheid bidden dat zal tellen en als je naar de hemel gaat lijkt het juist beter. Naar de verhalen van mensen die er niet geweest kunnen zijn dan.

Ed: vooral met dat 'Foute voorspelling' deel deed het me erg denken aan the Simpsons.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 22:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Nog een paar dagen en dan weten we of het waar is.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Ik word er nerveus van. Ik weet dat het rationeel gezien nergens op slaat, stel dat hij gelijk heeft, dan heeft het weinig zin om nerveus te worden, maar toch. Rationeel gezien denk ik dat het onmogelijk is om te berekenen wanneer het einde der tijden komt, wanneer de aarde vergaat. En ik vind dat zulke posters verboden moeten worden omdat ze mensen schrik aanjagen.
Nadat je Rationeel gezien hebt geloof je niet meer in de dag des oordeels hoor
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 11:18
Verwijderd
Ik blijf maar niet snappen dat mensen in dit soort onzin kunnen geloven. Zeker niet als morgen voor de zoveelste keer blijkt dat het complete onzin is.

Maar nee, dan is er vast weer een andere reden dat het niet gebeurd is! god is goed! En volgende keer staat hier weer zo'n topic en is vogelvrij weer irrationeel bezig.

Waarom zou je uberhaupt iemand geloven die predikant is? Laat staan als hij 'camping' van achteren heet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 08:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar Ragnarok is tegelijk een eindpunt en een beginpunt. Na de slag zal de wereld geteisterd worden door natuurrampen en uiteindelijk verdwijnen in de zee, waarna de wereld weer frisgroen boven de golven vandaan komt. De goden zullen herboren worden de wereld zal herbevolkt worden door twee overlevende mensen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 11:15
Verwijderd
geloof er helemaal niks van of het nou 21 mei 2011 of nou 21december 2012 is.
we zien het morgen wel
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 11:55
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Nou, de wereld is er nog... Maar hoe laat op 21 Mei zal de wereld vergaan?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 13:02
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vind al die heisa wel komisch
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 14:05
ikke......
ikke...... is offline
18:00 uur zal die vergaan.. dus veel plezier in die drie uur??

en nee.. denk nou niet echt dat we hier met zn allen kapot gaan, maar dat zien we straks wel
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 14:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
18:00 uur zal die vergaan.. dus veel plezier in die drie uur??

en nee.. denk nou niet echt dat we hier met zn allen kapot gaan, maar dat zien we straks wel
18:00 Nederlandse tijd? Wow, God kan echt heel precies de tijd meten. En dat voor iemand wiens dag duizend jaar schijnt te zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 16:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zeg 'em dat nog even uit te stellen. Om 18.00 heb ik een afspraak om te gaan sparren, de wereld zal op een ander moment moeten vergaan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2011, 16:57
Annett
Annett is offline
Ze zeggen serieus al jaren dat de wereld vergaat,

3 minuten nog. :'p
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 18:56
SJP
SJP is offline
Ik geloof dat de wereld niet vergaan is! Maar het kan aan mij liggen hoor haha..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 21:34
Ronald245
Ronald245 is offline
HMMM misschien bedoelde ze amerikaanse tijd?

#tijdrek

xD
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 21:36
Jessie96
Jessie96 is offline
Vandaag is het 21 mei 2011 niks gemerkt. Maar ik wilde wel even zeggen dat er ook in de bijbel staat "Hij komt als een dief in de nacht" zeg maar als niemand het merkt, als niemand het verwacht. God laat zich niet na rekenen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 07:34
Verwijderd
en we leven nog!!!
klinklare onzin is het de wereld vergaat.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 08:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
en we leven nog!!!
klinklare onzin is het de wereld vergaat.
Nee gekkie, we zijn allemaal al dood hoor. Alleen heeft het grootste deel het niet door omdat we helemaal niet gewend zijn dood te zijn en er allemaal andere dingen bij voor hadden gesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 10:23
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Wat grappig eigenlijk dat het nieuws is dat de wereld niet is vergaan...

Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen hier zo moeilijk over doet. Is het zo leuk om te spotten met mensen die zulke dingen voorspellen?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2011, 12:24
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Is het zo leuk om te spotten met mensen die zulke dingen voorspellen?
Je bedoelt met "spotten": "voor gek zetten"? Dat doen ze zichzelf toch aan? Als je iets wil voorspellen moet je dat niet doen op basis van andere voorspellers uit een sprookjesboek.
Voorspellen doe je op basis van waarnemingen met een "voorspelbaar" karakter hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 12:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het zou vijf maanden hel op aarde zijn. Misschien is het dus hel op aarde, maar is er gewoon niks verandert.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 13:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het is dan wel weer triest dat die onheilsprofeet allerlei volgelingen van hem inspireerde om hun spaargeld op te maken aan advertenties voor zijn voorspelling, voor bijbels enzovoort. Eigenlijk zijn zij de echte verliezers.

Ik bedoel, die zelfbenoemde profeet verzint wel weer nieuwe leugens en gaat gewoon door, maar het geld van de mensen die er achteraan liepen is gewoon weg, en daar zullen ze altijd last van blijven houden, al was het maar in hun gebrek aan pensioen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 13:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Die laatste zin is grappig eigenlijk: "Maar maak je geen zorgen de mensheid zal dan waarschijnlijk allang uitgestorven zijn." Want wat bedoel je dan met het einde der tijden: het vergaan van de aarde, of het uitsterven van de mensheid? Gemakshalve wordt meestal aangenomen dat dat tegelijkertijd is, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
De aarde zal langer bestaan dan de mens.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 13:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Waarschijnlijk komt hij morgen achter een foutje in z'n calculatie o.i.d.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 09:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
De aarde zal langer bestaan dan de mens.
Ja, dat bedoelde ik dus. Maar dat is toch niet geruststellend, om dan te zeggen: de aarde vergaat pas over dan en dan, maar de mensheid zal dan al wel uitgestorven zijn Maar misschien zijn we tegen die tijd wel verhuisd naar een andere planeet of zo

En verder ben ik het vooral erg eens met T_ID's laatste bericht.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 17:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik dus. Maar dat is toch niet geruststellend, om dan te zeggen: de aarde vergaat pas over dan en dan, maar de mensheid zal dan al wel uitgestorven zijn Maar misschien zijn we tegen die tijd wel verhuisd naar een andere planeet of zo

En verder ben ik het vooral erg eens met T_ID's laatste bericht.
De kans is vrij klein dat we ooit naar een andere planeet kunnen verhuizen. Daarnaast maakt het voor ons natuurlijk niet uit, want wij zijn dan allang dood. Sowieso loopt de mens nog maar een paar miljoen jaar op aarde, terwijl de aarde zelf al meer dan 4 miljard jaar bestaat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 19:08
Jessie96
Jessie96 is offline
ik denk niet dat deze wereld nog een miljoen bestaat. hooguit duizend jaar. moet je maar eens om je heen kijken, hoe wij deze aardbol verprutsen. de lucht, de grond, het water ons voedsel. gewoon niet normaal! nee, mijn bet bet bet bet bet bet bet kleinkinderen hebben het net makkelijk. dat weet ik zeker
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 20:30
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Iemand die een deel van mijn ingeblik voedsel-voorraad wil overnemen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 07:22
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Iemand die een deel van mijn ingeblik voedsel-voorraad wil overnemen?
Hou nog maar even vast:

Citaat:
Telegraaf di 24 mei 2011, 07:17
Einde der tijden nu op 21 oktober
LOS ANGELES - De christelijke prediker die voor afgelopen zaterdag ten onrechte het einde der tijden had voorspeld, heeft een nieuwe datum geprikt voor de Dag des Oordeels: 21 oktober.

De 89-jarige Camping, die voor 1994 ook al eens de terugkeer van Jezus op aarde had voorspeld, wijt het foutje met zaterdag aan een 'rekenfout', zo zei hij maandag op de radio.

Camping wijt het aan de menslievendheid van God dat de apocalyps later begint, maar dan versneld verloopt. Volgens hem was 21 oktober altijd al het beoogde eindpunt van de ondergang van de wereld. In de VS zijn al duizenden reclameborden neergezet met de nieuwe datum.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 08:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline


Zo kun je wel aan de gang blijven... Het schokkendst vond ik nog dit, uit een interview met zo'n aanhanger:

Citaat:
Mensen hebben alles opgegeven door wat Camping en volgelingen zoals u voorspelden.
'Het is bekend dat prediken gelijk staat aan de wereld beledigen. Het is een strijd. Ik kan alleen informatie overbrengen. Mensen nemen zelf beslissingen. Mensen die alles hebben weggegeven - nou, die hadden vast ook andere redenen om dat te doen. Alles is een les.'
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/...geschokt.dhtml
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2011, 09:18
Jarich
Avatar van Jarich
Jarich is offline
Het kan nog erger:

Citaat:
Palmdale (KTLA) -- A woman slit her daughters' throats before slitting her own early Friday evening, claiming that "the Tribulation" was going to occur and she wanted to prevent them from suffering through it, officials said.
http://www.ktla.com/news/landing/ktl...,3939586.story

Wat religie toch met mensen kan doen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 10:33
SJP
SJP is offline
Ongeloofelijk!! 21 oktober.. rekenfoutje.. Ik vind het wel allemaal erg onzinnig klinken eigenlijk.. Ik heb er respect voor dat mensen in de Bijbel geloven, maar probeer er niet meer uit te halen, dan erin zit. Ik heb serieus medelijden met de mensen die door deze voorspellingen "heen en weer geslingerd" worden, "als de golven der zee".
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 11:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ik denk niet dat deze wereld nog een miljoen bestaat. hooguit duizend jaar. moet je maar eens om je heen kijken, hoe wij deze aardbol verprutsen. de lucht, de grond, het water ons voedsel. gewoon niet normaal! nee, mijn bet bet bet bet bet bet bet kleinkinderen hebben het net makkelijk. dat weet ik zeker
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Ook zonder mensen (en dieren) blijft de aarde leuk om de zon draaien. Dat stopt alleen als ook de zon stopt met bestaan. Alleen op het einde is de zon zo groot, dan leven op aarde sowieso onmogelijk is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 11:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
21 oktober is geen rekenfoutjes, om het zo effe te zeggen. De wereld zou 21 mei niet vergaan, de rapture zou komen. De wereld zou sowieso pas in oktober vergaan.

Maar het is inderdaad allemaal uit de lucht gegrepen, heel het gedoe van 1 dag is 1000 jaar, bijbelboeken naast elkaar leggen, vraag me af of hij rekening heeft gehouden met dat onze jaartelling ook nog eens verkeerd is.

En daarbij, kan niemand zeggen dat die man het mis had. We weten helemaal niet hoe het is om dood te zijn. Misschien is dit wel de hemel of the afterlife. Dat we denken dat we allemaal rustig doorleven terwijl het allemaal al voorbij is, dat god zo aardig is om de overgang van levend naar dood zo klein te maken dat we er niets van geloven. Ja, zijn wegen zijn ondoorgrondbaar.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 16:35
Annett
Annett is offline
Ik las gister dat een vrouw in de VS bezig was met het doorsnijden van haar keel en die van haar dochters, want ze wou niet dat zij en haar dochters het einde van de wereld zouden meemaken. Serieus, best wel ziek.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 20:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Rekenfoutje... Dat had ik al voorspeld een week daarvoor! En in oktober is het vast ook weer een rekenfoutje.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 20:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Bent u ergens blij dat het leven verder gaat?
'Ik zag er niet naar uit dat mijn vrouw en zonen zouden sterven, als reddeloze ongelovigen. In die zin ben ik opgelucht. Tegelijk is het zoals in de Bijbel staat: in de wereld zijn, betekent leven zonder Christus.'
Fijn als gelovigen zo denken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 21:14
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ah prachtig, Volk! Dat begrijpen helaas sommigen niet, mensen die denken alles te verklaren met natuurkunde maar die de diepere begrippen van de filosofie achterwege laten.

Annett, op z'n minst even een paar posts aan de onderkant bekijken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 08:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
21 oktober is geen rekenfoutjes, om het zo effe te zeggen. De wereld zou 21 mei niet vergaan, de rapture zou komen. De wereld zou sowieso pas in oktober vergaan.

Maar het is inderdaad allemaal uit de lucht gegrepen, heel het gedoe van 1 dag is 1000 jaar, bijbelboeken naast elkaar leggen, vraag me af of hij rekening heeft gehouden met dat onze jaartelling ook nog eens verkeerd is.

En daarbij, kan niemand zeggen dat die man het mis had. We weten helemaal niet hoe het is om dood te zijn. Misschien is dit wel de hemel of the afterlife. Dat we denken dat we allemaal rustig doorleven terwijl het allemaal al voorbij is, dat god zo aardig is om de overgang van levend naar dood zo klein te maken dat we er niets van geloven. Ja, zijn wegen zijn ondoorgrondbaar.
Stel nu dat de rapture toch 21 mei is geweest, dan betekent dat toch eigenlijk dat er gewoon geen goede gelovigen waren die geraptured konden worden...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 11:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Stel nu dat de rapture toch 21 mei is geweest, dan betekent dat toch eigenlijk dat er gewoon geen goede gelovigen waren die geraptured konden worden...
Ik ken inderdaad niemand die geraptured is. Maar ik ken dan ook maar een heel klein deel van de wereldbevolking.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 13:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 09:33
Muslim
Muslim is offline
Los van het feit of je nou wel of niet in Dag des Oordeels gelooft, de wereld zal ooit vergaan. Als de zon bijv. uitgebrand is volgens de niet-gelovigen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Los van het feit of je nou wel of niet in Dag des Oordeels gelooft, de wereld zal ooit vergaan. Als de zon bijv. uitgebrand is volgens de niet-gelovigen.
De zon zal eerst een rode reus worden waarbij de aarde hoogstwaarschijnlijk wordt opgeslokt door de zon. Maar dat is pas over miljarden jaren.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 11:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Aantal slachtoffers van Camping +1:

Zelfmoord vanwege 'apocalyps'

Een 14-jarig Russisch meisje heeft afgelopen weekend zelfmoord gepleegd, omdat ze bang was voor de aangekondigde apocalyps. Enkele uren voor de deadline zou verstrijken verhing ze zich, meldt het Russische persbureau Ria Novosti.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Als een saai in zomerzon of lenteavond met een beker melk #1382
Verwijderd
500 18-05-2011 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.