Oud 13-05-2020, 23:09
Verwijderd
Graag uw mening! Ik denk nog steeds zelfdoding en de ouders willen dit niet geloven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2020, 23:12
Verwijderd
Of een zeer tragisch stomdronken ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 23:57
Struilhuik
Struilhuik is offline
Verwacht je meningen gebaseerd op solide dossierkennis..?
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 07:44
Verwijderd
Neeee.. haha dat kan niet. De vraag is open!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 08:00
Anoniem2004
Anoniem2004 is offline
Bespreek het met een docent ofzo. Uit ervaring met vrienden weet ik dat het opluchtend kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Bespreek het met een docent ofzo. Uit ervaring met vrienden weet ik dat het opluchtend kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:18
Verwijderd
Ja, bespreek het even met een docent.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:25
Verwijderd
Slaat nergens op om hier een topic over te openen, kun je beter even met een docent bespreken. Slotje graag.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:37
Verwijderd
Ik heb net mijn docenten gevraagd, ze willen er niet over praten en geen oude koeien uit de sloot halen. Uit de second opinion kwam immers geen nieuwe info.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:41
Verwijderd
Even serieus, ik wil hier wel even een lans breken voor mensen met een depressie en/of suïcidale gedachten. Redenen noemen waarom iemand niet suïcidaal zou zijn zoals, och ze was zo mooi, ze had zo'n leuke vriend, zulke leuke ouders! goede toekomst! etc zijn drogredenen. Wanneer je depressief bent met suïcidale gedachten, is dit EXACT het probleem, want het bestaat dus niet (voor de omgeving) door het stigma wat er op zit. Daardoor praten mensen niet, omdat ze niet serieus worden genomen.

Wanneer je dood wil, is elke reden een goede reden om je van je leven te beroven.

Helaas heb ik geen dossierkennis, maar grote kans dat haar vriend en vriendinnen en zeker haar ouders niet zo leuk waren, of haar eigen perceptie was niet als zodanig.

Hoogachtend,

Straatmeid
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:54
Struilhuik
Struilhuik is offline
Daar wil ik dan wel aan toevoegen dat die categorie psychische problemen niet op te lossen valt door "dan maar leuke dingen te gaan doen". En dat voor sommige mensen er niets anders op zit dan zich neer te leggen bij de constatering dat een relatief prettig leven nooit kan zónder tamelijk heftige medicatie. En dan heb ik het nog niet eens over de queeste naar de minst ongunstige medicatie, wat een jarenlang maatwerktraject kan zijn.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 10:51
Verwijderd
Jep, maar ook daarbij wil ik een kanttekening bij plaatsen, voor sommige mensen kan ook juist medicatie het laatste zetje zijn. Maar het accepteren van het bestaan en het accepteren van andermans gevoelens is een goede capaciteit die mening mens mist.

Het eerst wat ik dacht toen ik die ontkenning van zelfdoding zag met al deze redenen, ah, dit bevestigt het juist. En of er nu wel of niet drugs- en/of alcohol in haar bloed zat. Dit zegt niet zoveel over dat het een misdrijf zou moeten zijn per se.

Ik snap dat er veel ongeloof is bij de nabestaanden, ik geloof echt in gerechtelijke dwalingen, ik geloof echt in wanpraktijken bij de politie, maar foto's bekijken en dan mensen uit het niets verdenken zonder een juridische achtergrond of een criminologische achtergrond, of gewoon enkel gezond verstand is ook not done en schadelijk. Iedereen heeft zo zijn eigen perceptie, maar dit is dus hoe ik er over denk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.