Oud 12-05-2020, 14:17
Verwijderd
Wat? Ik snap niet wat je zegt
Advertentie
Oud 12-05-2020, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wat? Ik snap niet wat je zegt
Het was een reactie op Jaap natuurlijk muts
Oud 12-05-2020, 14:18
Verwijderd
Oh tering
Oud 12-05-2020, 15:50
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
wtf is trump weer aan het verzinnen.
Rond middernacht heb ik die persco live gevolgd, voor een groot stuk. Op een gegeven moment heb ik 'm afgezet. Ik trok het niet meer.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 12-05-2020, 17:22
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat doe je jezelf aan joh
__________________
Forumdownie
Oud 12-05-2020, 17:22
Verwijderd
Dan heb je het nog lang volgehouden.
Oud 12-05-2020, 21:32
Verwijderd
Ik ben 19 weken en 103 cm zwanger.
Oud 12-05-2020, 21:33
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben al 2 speciaalbier en een halve fles rosé dronken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-05-2020, 21:34
Verwijderd
Oei das lekker gezellig hangerig en praterig dronken met wil om te dansen.
Oud 12-05-2020, 21:34
Verwijderd
En een beetje goesting.
Oud 12-05-2020, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Rond middernacht heb ik die persco live gevolgd, voor een groot stuk. Op een gegeven moment heb ik 'm afgezet. Ik trok het niet meer.
Kun je me in jip en janneke taal vertellen wat er aan e hand is? Ik begreep het volgende: er is een fbi onderzoek geweest naar de(/een?) veiligheidsadviseur (En zijn russische contacten) van trump voor hij president werd, die adviseur is ontslagen en dat onderzoek is gestaakt en dat vindt Obama stom en nu vindt trump dat Obama iers verkeerd heeft gedaan maar wat zegt'ie niet. Heb ik het dan goed of sla ik de plank volledig mis?
Oud 12-05-2020, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al 2 speciaalbier en een halve fles rosé dronken.
Ik ben enorm jaloers en word al zat bij het idee!
Oud 12-05-2020, 21:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En een beetje goesting.
Altijd
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-05-2020, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Kun je me in jip en janneke taal vertellen wat er aan e hand is? Ik begreep het volgende: er is een fbi onderzoek geweest naar de(/een?) veiligheidsadviseur (En zijn russische contacten) van trump voor hij president werd, die adviseur is ontslagen en dat onderzoek is gestaakt en dat vindt Obama stom en nu vindt trump dat Obama iers verkeerd heeft gedaan maar wat zegt'ie niet. Heb ik het dan goed of sla ik de plank volledig mis?
Trump geeft Obama de schuld van COVID. En van het niet hebben van een vaccin. En van het verkeerd verdelen van De Nationale Voorraad (van medische meuk).
Obama heeft structureel meer geld gestopt in pandemiepreventie.
Trump heeft een werkgroep en aanverwante organisaties wegbezuinigd in 2018.
Trump is president sinds januari 2017. Toen coronavirus nog twee jaar niet de aandacht van het wereldpubliek zou trekken.

Obama is niet blank. Dat is een fout van Obama... Je moet Amerikaan bij geboorte zijn om president te mogen worden. Donald Trump is bang voor zwarte mensen en heeft daarom deze theorie heel vaak gepreekt: https://en.wikipedia.org/wiki/Barack...iracy_theories

En Obama is moslim natuurlijk. Keniaanse moslim.

Anyway, Obama heeft in een privébijeenkomst met meerdere mensen gezegd dat het plotsklaps laten vallen van een opzienbarende meineedzaak door het Federale openbaar ministerie problematisch is en onrecht doet aan de wet.
Obama heeft trouwens rechten gestudeerd.

Trump hoort dit en vindt dat er een complot tegen hem gesmeed wordt en dat Obama vanwege deze uitspraak moet worden opgepakt.
Dat ging in een persconferentie rond middernacht dus ongeveer zo:
Journalist: "U leek Obama gisteren van een misdaad te beschuldigen. Wat heeft hij gedaan?"
President Trump: "Obamagate."
Journalist: "Wat is de misdaad?"
Trump: "Weet je wat de misdaad is. De misdaad is superobvious voor iedereen."
https://twitter.com/atrupar/status/1259954909467869184

En toen kreeg Trump nog zo'n vraag en is hij weggelopen zonder antwoord te geven maar niet voordat hij benadrukte wat voor slecht mens de journalist was voor het stellen van die vraag.

Maar you know. Beide kanten zijn even erg ensowwwwwwww

Laatst gewijzigd op 13-05-2020 om 10:45.
Oud 12-05-2020, 21:56
Verwijderd
Ik hoop dat het jip-en-janneke-taal genoeg is en genoeg achtergrond informatie bevat om er iets van te kunnen maken. Het is een shitcake van zo ongelofelijk veel lagen shit waar dan ook nog halverwege weer een soort van harde shitplaten zijn gebruikt om stevige constructies binnen de shitcake te kunnen maken, ondersteund door bijna shitstaalrolletjes. En als je het helemaal opengepeld hebt dan kom je uit bij een bloederige massa diarree met witte vlekken.
Oud 12-05-2020, 22:11
Verwijderd
Dat het niet om werkelijke inhoud gaat maar om kleur en religie en dat trump een hondenlul op pootjes is, had ik al door. Maar ik vroeg me af wat nu dan de aanleiding was. Zat ik er niet heel ver vanaf. Filmpje van de persconferentie bij het nieuws gezien. Die moet toch ook gewoon afgemaakt worden he. Door z'n spraytanartist of zo. Trump, niet obama.
Oud 13-05-2020, 09:39
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Kun je me in jip en janneke taal vertellen wat er aan e hand is? Ik begreep het volgende: er is een fbi onderzoek geweest naar de(/een?) veiligheidsadviseur (En zijn russische contacten) van trump voor hij president werd, die adviseur is ontslagen en dat onderzoek is gestaakt en dat vindt Obama stom en nu vindt trump dat Obama iers verkeerd heeft gedaan maar wat zegt'ie niet. Heb ik het dan goed of sla ik de plank volledig mis?
Ik heb serieus hier een paar minuten over nagedacht ("Waar begin ik?"), maar er is zóveel mis met Trump, zijn administratie, en zijn gevolg, dat ik je echt geen antwoord kan geven zonder de waarheid onrecht aan te doen.. Trump is de eerste ""politicus"" die bij mij fysieke weerstand oproept. Het is een club intens slechte en/of geestelijk gemankeerde mensen. De bodem is nog niet bereikt, overigens. Trump gaat gewoon een tweede termijn doen.

Hier twee reporters die steevast integraal verslag doen van persco's door 't witte huis en/of Trump:

https://twitter.com/atrupar
https://twitter.com/ddale8

De fits die Trump heeft kan je op z'n eigen Twitter lezen: https://twitter.com/realdonaldtrump

Dit levert een mooi plaatje op, als je dit zo nu en dan eens checkt.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f

Laatst gewijzigd op 13-05-2020 om 10:00.
Oud 13-05-2020, 11:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wie heeft tips hoe je goed kan vergelijken bij het uitzoeken van een nieuw energiecontract? Ik ben pas verhuisd dus weet mijn verbruik nog niet. Ik betaal nu sommige vaste dingen per dag of maand en bij een andere aanbieder is het dan soms weer met Kwh of per kuub, dat maakt het lastig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-05-2020, 11:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik word er echt een beetje verdrietig van en hoop zo erg dat we niet nog 4 jaar met deze ellende opgescheept zitten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-05-2020, 12:13
Verwijderd
Liever 4 jaar in Italiaanse quarantaine dan nog vier jaar Trump eigenlijk
Oud 13-05-2020, 12:16
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Wie heeft tips hoe je goed kan vergelijken bij het uitzoeken van een nieuw energiecontract? Ik ben pas verhuisd dus weet mijn verbruik nog niet. Ik betaal nu sommige vaste dingen per dag of maand en bij een andere aanbieder is het dan soms weer met Kwh of per kuub, dat maakt het lastig.
Is het geen idee dat je twee of drie scenarios neemt, die allen redelijk plausibel zijn qua verbruik, en kijkt bij zo'n vergelijkingssite of er een patroon is te vinden van een partij die vaak in de top-3 van goedkoopsten wordt aangeboden?

In het ergste geval tik je een paar tientjes op jaarbasis teveel af, gok ik zo.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 13-05-2020, 12:18
Struilhuik
Struilhuik is offline
Overigens: sinds we een elektrische kookplaat hebben is mij ook duidelijk waarom de perilex-aansluiting nodig is, met twee dedicated groepen in de stoppenkast Allejezus wat een geweld aan kWh.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 13-05-2020, 12:32
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Even een vraag he, zijn er hier mensen met verstand van regelgeving en eisen bij een brandalarminstalatie in een woongebouw met kamers en woningen?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-05-2020, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft tips hoe je goed kan vergelijken bij het uitzoeken van een nieuw energiecontract? Ik ben pas verhuisd dus weet mijn verbruik nog niet. Ik betaal nu sommige vaste dingen per dag of maand en bij een andere aanbieder is het dan soms weer met Kwh of per kuub, dat maakt het lastig.
Dit is vast mansplaining maar voor de zekerheid:

Iedere aanbieder heeft in wezen dat je vaste kosten betaalt (dus per dag of maand) en variabele kosten (dus per verbruik, of dat nu elektriek of gas is). De aanbieders verschillen nogal in welke component precies hoe hoog is. Iemand die heel veel verbruikt, past in het algemeen beter bij een aanbieder die hoge vaste kosten vraagt maar lage variabele kosten. Iemand die heel weinig verbruikt uiteraard andersom. En dan zijn er ook nog forse verschillen tussen kosten electriciteit en kosten gas. Iemand die niet verwarmt met gas maar alleen kookt op gas kan uiteraard best bij een aanbieder zitten die hoge variabele kosten vraagt voor gas, dat kookverbruik valt reuze mee. En zo zijn er nog honderd doorsnedes te bedenken.


Die uitleg - wellicht onnodig - gegeven hebbende; je weet natuurlijk wel of je nieuwe woning verwarmt op gas, stadsverwarming, elektriciteit (steeds meer mensen danwel met elektra in de muur danwel airco's die ook verwarmen) of whatever. En hoe je kookt (al maakt dat niet het grote verschil). Met die kennis kunnen vergelijkingssites als independer je prima helpen met inschatten verbruik. En daarna met een bijpassende energieleverancier.


Blijven nog wat keuzes over; hoe lang contract? De energieprijzen zijn aardig gedaald/aan het dalen. Dan lijkt het slim om lang vast te zetten. Dat is niet op voorhand een verkeerde keuze, maar de langjarige tarieven dalen wat minder hard dan de korte termijn tarieven. Mochten de energieprijzen nog minimaal een jaar lang laag blijven, dan is een jaarcontract duidelijk een betere keuze dan een drie- of vijfjaarcontract of zo. Mochten de energieprijzen weer flink gaan stijgen, dan was een langer contract natuurlijk slimmer geweest. Gezien de coronacrisis verwacht ik niet dat de energieprijzen op korte termijn weer fors gaan stijgen, maar een stijging over enkele maanden zou goed kunnen. Ik denk persoonlijk - maar pin me er niet op vast - dat het linksom of rechtsom geen wereld van verschil maakt of je nu langjarig vastzet of kort kiest. Tientjeswerk hooguit.


Houd ook rekening met zaken als wil je groene stroom en zo ja; een partij die bij wijze van spreke bruinkool verfikt in Polen maar via een achterdeur een certificaatje uit Scandinavië koopt, of "echte" groene stroom? Hoeveel waarde hecht je aan service? Vind je het vervelend om bij een tussenpartij te zitten die met stuntprijzen klanten binnenhaalt in de hoop door een grote vis overgenomen te worden en het risico dat ze failliet gaan (wat niet betekent dat je geen stroom meer krijgt, maar wel dat service en aanpassingen en zo wat meer werk voor jou betekenen)?


Nou, leuk die blabla, concreet Erturs advies/keuze:

Laat independer je verbruik berekenen, noteer dat even, gooi het in de prijsvergelijker van independer zelf. Vraag ook bij de consumentenbond of bij vereniging eigen huis of zo de collectieve inkoop aan, krijg je vaak een leuke aanbieding.

En dan? Kies dan niet meteen de goedkoopste maar ga braaf voor groene shit van een redelijk betrouwbaar bedrijf ook al kost je dat vijf euro per maand meer. Je weet nog niet "echt" wat je verbruikt dus zet één jaar vast en volgend jaar opnieuw kiezen maar dan met wat exactere verbruikscijfers. Langer vastzetten kan dan eventueel nog.

Succes!
Oud 13-05-2020, 14:25
neardo
neardo is offline
Citaat:
Wie heeft tips hoe je goed kan vergelijken bij het uitzoeken van een nieuw energiecontract? Ik ben pas verhuisd dus weet mijn verbruik nog niet. Ik betaal nu sommige vaste dingen per dag of maand en bij een andere aanbieder is het dan soms weer met Kwh of per kuub, dat maakt het lastig.
Ik vind dit soort dingen ook ingewikkeld daarmee heb ik nu iemand die deze dingen fixt vanuit m’n netwerk. De Energiesnoeier: https://www.energiesnoeier.nl/particulier/
Kost je niets, maar je moet er dan wel op vertrouwen dat ze hun werk goed doen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 13-05-2020, 15:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Even een vraag he, zijn er hier mensen met verstand van regelgeving en eisen bij een brandalarminstalatie in een woongebouw met kamers en woningen?
Brand maar los, weet er wel het een en ander van, heb er nu op het werk regelmatig mee te maken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-05-2020, 17:29
Struilhuik
Struilhuik is offline
Holy shit! Ik kom er nu pas achter dat het dus niet langer "Kolonisten van Catan", maar "Catan" is

Fabrikant 999 Games heeft het woord ‘Kolonisten’ verbannen van de dozen en boekjes bij het gezelschapsspel Kolonisten van Catan. ,,Die term is sinds een jaar of tien zó beladen geworden, dat we het niet meer willen gebruiken voor onze spellen”, zegt woordvoerder Bert Calis van 999 Games.

Elk jaar kreeg de spellenfabrikant klachten binnen van instanties en consumenten. ,,Dat we met deze naamgeving teruggingen naar de oude, blanke roots. Dat soort ongein. We werden gewezen op de negatieve aspecten van het Nederlandse koloniale verleden. Het woordje ‘kolonisten’ heeft een nare bijsmaak. Daar wilden we van af.”


Nou, prima allemaal. We hebben hier nog een basiseditie van "Kolonisten van Catan" liggen, in seal wel wel. Ineens een dik collector's item
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 13-05-2020, 17:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
We zijn een pouletje aan het starten met geslacht en geboortedatum van Pluis. Ik wil ook naam laten raden maar dat mag van Jos niet.
Naamzoeken is best verwarrend zo. Zeker omdat wij ook een kleine pluis op komst hebben
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 13-05-2020, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Naamzoeken is best verwarrend zo. Zeker omdat wij ook een kleine pluis op komst hebben
gefeliciteerd! Wanneer komt'ie?
Oud 13-05-2020, 19:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
November! En bedankt, jij ook gefeliciteerd! Die van jou komt al iets eerder geloof ik?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 13-05-2020, 19:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx Struilhuik, Jan en neardo

Het meeste wist ik idd wel al maar fijn om het zo even op een rijtje te hebben
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-05-2020, 09:23
Verwijderd
Citaat:
November! En bedankt, jij ook gefeliciteerd! Die van jou komt al iets eerder geloof ik?
Dank! Oktober, als alles goed gaat. Voel je je goed ?
Oud 14-05-2020, 09:24
Verwijderd
Ik vind het naar huis rijden na een slaapdienst waarin ik nauwelijks heb geslapen altijd zo kut. Ben dan altijd blij als ik thuis ben.
Oud 14-05-2020, 09:27
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Toen ik nog in een ziekenhuis in een andere stad woonde wist ik nooit hoe ik precies naar huis was gereden als ik thuis kwam na de nacht dan kon ik niet reproduceren welke brug ik had genomen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-05-2020, 09:39
Verwijderd
Ik vind de mate van concentratie die ik dan nodig heb echt dood eng.

Heej zijn jullie nachtdiensten redelijk aansluitend of heb je er maar een paar keer?
Oud 14-05-2020, 09:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gefeliciteerd Pluis.
Oud 14-05-2020, 09:57
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik vind het naar huis rijden na een slaapdienst waarin ik nauwelijks heb geslapen altijd zo kut. Ben dan altijd blij als ik thuis ben.
Toen ik vroeger nog wel eens nachtdiensten draaide, kwam ik daar veel fitter uit dan dat ik er in ging. Een uurtje of vijf slaap per dag nodig, meer niet. In vroege dienst (06:00-14:45) was ik standaard helemaal stuk op vrijdag met rond de 8 uur slaap.

Grappig.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 10:01
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Brand maar los, weet er wel het een en ander van, heb er nu op het werk regelmatig mee te maken.


Ik woon dus in een woongebouw met kamers en woningen, in een woning. We hebben een centraal brandmeldsysteem, met zo'n enorme kast bij de ingang en alarm op elke verdieping. Op elke verdieping hangen automatische melders en handmelders. Als het afgaat, wordt het automatisch doorgemeld. Het gaat minstens 1 keer per maand af, en meestal vanwege dingen als stoom uit de douches of iets te hard gebakken kip.

Mijn vragen:
- Als het afgaat, wie is er dan verantwoordelijk voor het uitzetten van het alarm en de melding? Deze vraag omdat: Het gaat dus vrij vaak onnodig af, maar de bewoners weten niet hoe het uit moet en het gereset moet worden. Het is al meerdere malen voorgenomen dat we een uur met een loeiend alarm staan (de knop "alarm uit" doet het gewoon niet ) voordat we het door op duisent knopjes te drukken uit krijgen. Vervolgens is de brandweer boos omdat we het blijkbaar bij hen weer hebben aangezet (door op knopjes te drukken) en zeggen zij dat we uberhaupt niet aan de brandmeldkast mogen zitten... De woningbouw zelf is vaak niet bereikbaar (weekend of savonds) en als wel, kunnen ze ons niet helpen ("nee wij weten ook niet hoe dat werkt..") Ook nadat het alarm is afgegaan en "uitgezet", is het niet in werking en moet het gereset worden. Dit moeten we zelf melden bij de woningbouw, waardoor het vaak dus nog een paar dagen niet optimaal werkt. De woningbouw zegt dat dit gewoon is hoe het werkt, maar ik kan me amper voorstellen dat dat zo is. Ze hebben laatst wel een 100 pagina's dikke gebruiksaanwijzing opgehangen, waar ik blij mee ben, maar ook dat lijkt me niet de normale gang van zaken..
- De woningbouw is begonnen met het uitbreiden van het systeem: op elke kamer komt een alarm en een automatische melder. Mind you, dit is dus zo'n enorm loeialarm, niet zo'n piepding. Ik krijg er 3 in huis (60m2), waaronder 1 op mijn slaapkamer, die dus ook afgaat als er op de 3e verdieping een walm stoom langs een melder komt.. Nu hangen er nog geen op de kamers, maar binnenkort dus wel. Ik ben ook bang dat de rokers daardoor voor meer meldingen gaan zorgen.. Is het wettelijk verplicht om het brandalarm op deze manier uit te breiden?

Ik word namelijk nu al doof van het alarm op de gang, laat staan als er daarnaast 3 tegelijk af gaan in mijn huis.

Begrijp me goed, ik ben voor een alarm, en vind dit belangrijk.
Maar nu gaat het om "niks" af, waardoor er niemand meer op reageert.. En lijkt het dus, in mijn ogen, deels onnodig te worden uitgebreid.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-05-2020, 10:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik vind de mate van concentratie die ik dan nodig heb echt dood eng.

Heej zijn jullie nachtdiensten redelijk aansluitend of heb je er maar een paar keer?
Wij hebben er 7 achter elkaar waarvan de laatste twee 13 uur duren. Maar nu in corona tijden 3 of 4 achter elkaar, dat scheelt wel
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-05-2020, 11:36
Struilhuik
Struilhuik is offline
Nou, Vettel weg bij Ferrari, Sainz naar Ferrari op stoeltje van Vettel, Ricciardo op stoeltje van Sainz bij McLaren.. Dat belooft wat.

Ocon op stoeltje van Renault dan maar? Vettel einde carrière.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Overigens: sinds we een elektrische kookplaat hebben is mij ook duidelijk waarom de perilex-aansluiting nodig is, met twee dedicated groepen in de stoppenkast Allejezus wat een geweld aan kWh.
Joël heeft bij mij alle voorbereidingen voor krachtstroom naar de keuken al genomen want ik wil er wel een volledige driefasenaansluiting voor.
Oud 14-05-2020, 11:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nou, Vettel weg bij Ferrari, Sainz naar Ferrari op stoeltje van Vettel, Ricciardo op stoeltje van Sainz bij McLaren.. Dat belooft wat.

Ocon op stoeltje van Renault dan maar? Vettel einde carrière.
Ocon heeft het stoeltje van hulkenberg al toch

Maar wie verder de vervanging van ricciardo gaat zijn ben ik ook wel benieuwd naar, ergens lijkt het me sterk dat Vettel naar Renault wil. Maar red bull die albon eruit gooit lijkt me ook weer naar
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2020, 11:44
Struilhuik
Struilhuik is offline
Yeah wij hebben dat ook uitbesteed aan een "eckte" electriciën. "Hoi, we krijgen een kookplaat, heeft perilex nodig, regel die shizzle gewoon goed en stuur de factuur. Kusjes!"
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 11:45
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ocon heeft het stoeltje van hulkenberg al toch
Ah ja! Ik was de Hulk helemaal vergeten.. Nou ligt dat wel in lijn met z'n carrière maar toch
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 11:46
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik zou trouwens niet meer terug willen naar gas. Kookplaat werkt zó relaxt en goed. En ook: de onderkant van pannen blijft prachtig schoon.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 11:46
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ben overigens wel blij dat ricciardo uit Renault is, ik vind die Cyril maar een vervelende vent.
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2020, 11:49
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ben overigens wel blij dat ricciardo uit Renault is, ik vind die Cyril maar een vervelende vent.
Ja, Ricciardo en Norris vormen ook wel een briljant team als rijders.

Ik hoop dat Ocon ook miserabel faalt, net als Renault en Cyril. Smerige arrogante kut-Fransoos.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 14-05-2020, 11:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja, Ricciardo en Norris vormen ook wel een briljant team als rijders.

Ik hoop dat Ocon ook miserabel faalt, net als Renault en Cyril. Smerige arrogante kut-Fransoos.
Hehe ja, zonder ervaren coureur kan er vanalles gebeuren daar, dus er is hoop dat ze falen.

Ricciardo en norris niet alleen als coureurs een leuk team, maar hun persoonlijkheden sluiten denk ik ook wel op elkaar aan. Hilarisch duo denk ik
__________________
Forumdownie
Oud 14-05-2020, 12:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik zou trouwens niet meer terug willen naar gas. Kookplaat werkt zó relaxt en goed. En ook: de onderkant van pannen blijft prachtig schoon.
Ik vind gas nog altijd het makkelijkste ofzo. Qua visuele feedback en af/aan. Inductie is een goeie tweede of eerste afhankelijk van je pannen en generatie van inductieplaat
Keramisch en elektrisch vind ik maar niks.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-05-2020, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Yeah wij hebben dat ook uitbesteed aan een "eckte" electriciën. "Hoi, we krijgen een kookplaat, heeft perilex nodig, regel die shizzle gewoon goed en stuur de factuur. Kusjes!"
Fijn eah als dat kan allemaal.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.