Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2020, 10:43
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Geloof korreltjezout niet meteen op zijn bruine ogen! Met zn driehoekbakkes.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2020, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Redelijk!
Het is dan ook half zeventig
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 10:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom vind je het woord oud zo beledigend?
dit vraag ik me ook af eerlijk gezegd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 10:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hetzelfde als dat mensen het "eng" lijken te vinden dat ze met "u" worden aangesproken. Ik bedoel dat als teken van respect naar de persoon die ik verder niet ken met wie ik een gesprek heb. En dan worden helemaal panisch met O JEE NU LIJKT HET ALSOF IK OUD BEN!!! boeiend, wat maakt het uit? We worden allemaal ouder en uiteindelijk gaan we allemaal dood. Daar kan je niet omheen. Waarom zou je er dan zo'n probleem van maken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:01
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Geloof korreltjezout niet meteen op zijn bruine ogen! Met zn driehoekbakkes.
Bruine ogen?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:06
Verwijderd
Citaat:
hetzelfde als dat mensen het "eng" lijken te vinden dat ze met "u" worden aangesproken. Ik bedoel dat als teken van respect naar de persoon die ik verder niet ken met wie ik een gesprek heb. En dan worden helemaal panisch met O JEE NU LIJKT HET ALSOF IK OUD BEN!!! boeiend, wat maakt het uit? We worden allemaal ouder en uiteindelijk gaan we allemaal dood. Daar kan je niet omheen. Waarom zou je er dan zo'n probleem van maken?
Ik stel het niet op prijs om met u aangesproken te worden. Door niemand. En dat je respect voor me hebt moet nog maar blijken; word net zo vaak genaaid door mensen die u zeggen als door mensen die tutoyeren en daarmee is het niet meer dan een lege huls. "Ik heb uit respect niet op je deurmat gekakt." heeft voor mij evenveel waarde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Bruine ogen?
Fucking poepkleur.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
dit vraag ik me ook af eerlijk gezegd
Oh ik heb er niet echt problemen mee eigenlijk. Dit is meer persoonlijke vete naar korreltjezout
Citaat:
Bruine ogen?
op je whatsapp foto heb je bruine ogen, dacht ik.. maar als ik beter kijk lijkt je rechter bruin en je linker blauw
Citaat:
Ik stel het niet op prijs om met u aangesproken te worden. Door niemand. En dat je respect voor me hebt moet nog maar blijken; word net zo vaak genaaid door mensen die u zeggen als door mensen die tutoyeren en daarmee is het niet meer dan een lege huls. "Ik heb uit respect niet op je deurmat gekakt." heeft voor mij evenveel waarde.
Ik vind beide prima, maar dan wel consequent aub.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:49
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Oh ik heb er niet echt problemen mee eigenlijk. Dit is meer persoonlijke vete naar korreltjezout

op je whatsapp foto heb je bruine ogen, dacht ik.. maar als ik beter kijk lijkt je rechter bruin en je linker blauw

Ik vind beide prima, maar dan wel consequent aub.
Ja mijn Whatsapp foto is niet echt een goede foto wellicht, mijn ogen zijn roze
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:58
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ja mijn Whatsapp foto is niet echt een goede foto wellicht, mijn ogen zijn roze
Ah. Nou dat verklaart wel een hele hoop in ieder geval
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb er niet echt problemen mee eigenlijk. Dit is meer persoonlijke vete naar korreltjezout
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hahaha wat, jij 35, ik dacht dat jij misschien net 30 zou zijn. Geen idee waarom
Jong van geest eh!
Maar kut deadlock, half 70 klinkt 10000X ouder dan 35 en het is nog waar ook
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:26
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
hetzelfde als dat mensen het "eng" lijken te vinden dat ze met "u" worden aangesproken. Ik bedoel dat als teken van respect naar de persoon die ik verder niet ken met wie ik een gesprek heb. En dan worden helemaal panisch met O JEE NU LIJKT HET ALSOF IK OUD BEN!!! boeiend, wat maakt het uit? We worden allemaal ouder en uiteindelijk gaan we allemaal dood. Daar kan je niet omheen. Waarom zou je er dan zo'n probleem van maken?
Tuurlijk worden we allemaal ouder, maar het probleem komt doordat je zelf in je hoofd nog dezelfde persoon bent als op je 16e, en dan ineens herinnerd wordt aan je vergankelijkheid.
Tijd gaat ook ineens heel snel. Ik heb regelmatig herinneringen aan dingen waarvan het naar mijn gevoel mss 3 jaar geleden was, en dan blijkt het in 2008 te zijn geweest. Het is een gek iets. Vroeger snapte ik het ook nooit zo, maar nu is het een realisatie van 'oohw, ik ben geen 'jongere' meer' en het brengt (voor mij) ook schaamte met zich mee omdat ik op mijn leeftijd nog niet zo veel bereikt heb en nu is het 'te laat'.
'Youth is wasted on the young' is niet voor niets een gezegde. Pas als je ouder bent kom je erachter dat je er meer van had moeten genieten.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat gezegd hebbende: mensen schatten me vaak jonger in, omdat ik blauw/paars haar heb en m'n spek de rimpels opvult. En ik ben down met de kidzzz.
Ik keek al TikTak voordat het een app was.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:40
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Tuurlijk worden we allemaal ouder, maar het probleem komt doordat je zelf in je hoofd nog dezelfde persoon bent als op je 16e, en dan ineens herinnerd wordt aan je vergankelijkheid.
Tijd gaat ook ineens heel snel. Ik heb regelmatig herinneringen aan dingen waarvan het naar mijn gevoel mss 3 jaar geleden was, en dan blijkt het in 2008 te zijn geweest. Het is een gek iets. Vroeger snapte ik het ook nooit zo, maar nu is het een realisatie van 'oohw, ik ben geen 'jongere' meer' en het brengt (voor mij) ook schaamte met zich mee omdat ik op mijn leeftijd nog niet zo veel bereikt heb en nu is het 'te laat'.
'Youth is wasted on the young' is niet voor niets een gezegde. Pas als je ouder bent kom je erachter dat je er meer van had moeten genieten.
Herkenbaar!

Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik me goed kon herinneren hoe iets 10 jaar geleden was. Als je 15 oid bent, dan herinner je je wel iets van vroeger, maar niet écht hele stukken (althans ik niet..) En vanaf 20-22 wel. Vond ik wel een een ding.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik werd er gister aan herinnerd dat ik dit jaar voor het eerst in 20 jaar niet naar een festival ga.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Naar mijn gevoel ben ik pas na mijn afstuderen echt begonnen aan het stereotype volwassen leven. Werken, dingen uitbouwen, verantwoordelijkheid krijgen en nemen. Ik vond het echt wel moeilijk in het begin dat ik ineens een job had en mensen naar mij kwamen omdat ik 'iets kan'. Ik wil wel graag een huis kopen, trouwen en kindjes krijgen. Dingen waar ik me vroeger nogal tegen afzette.

Het grote verschil met vroeger is dat ik beter weet waar ik gelukkig van word, ik ken mijn valkuilen (sommige kan ik beter controleren dan anderen), wat ik nog wil doen en waar ik ongeveer naar toe wil. Schijt hebben aan andere mensen hun mening kon ik wel al redelijk, maar toch is dat nog steeds iets wat cummuleert.
Verder is het gewoon verder spartelen zoals iedereen.

Meerdere mensen hebben wel aangegeven dat ik ben gekalmeerd ben, zachter ben geworden, verdraagzamer. Naar mijn gevoel ben ik niet zo hard veranderd, maar er zijn wel frustraties verdwenen, ik kan me beter uiten qua emoties en ietsjes welbespraakter.

Opgesomd? Ik ben wel gegroeid als mens. Ik heb ervaring opgedaan. Zoals iedereen wel zal doen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 13-05-2020 om 13:02. Reden: Kut ttdfdtrftttdtddr
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 12:59
Verwijderd
Alleen 't kofschip is af en toe ietwat moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 13:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Alleen 't kofschip is af en toe ietwat moeilijk!
Ja op mijn gsm maak ik beduidend meer fouten dan schriftelijk of op de laptop. Opmerkelijk en vervelend
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 13:22
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Naar mijn gevoel ben ik pas na mijn afstuderen echt begonnen aan het stereotype volwassen leven. Werken, dingen uitbouwen, verantwoordelijkheid krijgen en nemen. Ik vond het echt wel moeilijk in het begin dat ik ineens een job had en mensen naar mij kwamen omdat ik 'iets kan'. Ik wil wel graag een huis kopen, trouwen en kindjes krijgen. Dingen waar ik me vroeger nogal tegen afzette.

Het grote verschil met vroeger is dat ik beter weet waar ik gelukkig van word, ik ken mijn valkuilen (sommige kan ik beter controleren dan anderen), wat ik nog wil doen en waar ik ongeveer naar toe wil. Schijt hebben aan andere mensen hun mening kon ik wel al redelijk, maar toch is dat nog steeds iets wat cummuleert.
Verder is het gewoon verder spartelen zoals iedereen.

Meerdere mensen hebben wel aangegeven dat ik ben gekalmeerd ben, zachter ben geworden, verdraagzamer. Naar mijn gevoel ben ik niet zo hard veranderd, maar er zijn wel frustraties verdwenen, ik kan me beter uiten qua emoties en ietsjes welbespraakter.

Opgesomd? Ik ben wel gegroeid als mens. Ik heb ervaring opgedaan. Zoals iedereen wel zal doen.
Ik herinner me een tijd dat je je broer maar burgerlijk vond omdat hij een vriendin had. Of heb ik dat verkeerd onthouden
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 13:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik herinner me een tijd dat je je broer maar burgerlijk vond omdat hij een vriendin had. Of heb ik dat verkeerd onthouden
Haha ja! Hij woonde toen al samen op zijn 17de en dat kon ik heel moeilijk bevatten (kan nu ook wel liggen aan het feit dat hij het eigenlijk niet wilde, doodongelukkig werd met haar en tegenwoordig uit de kast is wie weet merkte ik dat er iets mis was gemixt met wat afgunst). Mijn broertje had het er nog over onlangs dat ik toch wel een goeie 180 heb gemaakt.
Dat was eigenlijk pal in de periode dat ik heel slecht in mijn vel zat, de verkeerde studie deed (omdat ik ook het verschil tussen wat ik wilde en wat verwacht werd niet maakte), heel onzeker was en gewoon wel ongelukkig soms.
Het forum heeft me er voor een groot deel door geholpen eigenlijk. Beetje Hollandse brutaliteit, beetje sjansen, beetje alto's leren kennen en opkijken naar mensen en zien hoe het ook kan.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 13:36
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ah. Nou dat verklaart wel een hele hoop in ieder geval
<3
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 14:15
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Haha ja! Hij woonde toen al samen op zijn 17de en dat kon ik heel moeilijk bevatten (kan nu ook wel liggen aan het feit dat hij het eigenlijk niet wilde, doodongelukkig werd met haar en tegenwoordig uit de kast is wie weet merkte ik dat er iets mis was gemixt met wat afgunst). Mijn broertje had het er nog over onlangs dat ik toch wel een goeie 180 heb gemaakt.
Dat was eigenlijk pal in de periode dat ik heel slecht in mijn vel zat, de verkeerde studie deed (omdat ik ook het verschil tussen wat ik wilde en wat verwacht werd niet maakte), heel onzeker was en gewoon wel ongelukkig soms.
Het forum heeft me er voor een groot deel door geholpen eigenlijk. Beetje Hollandse brutaliteit, beetje sjansen, beetje alto's leren kennen en opkijken naar mensen en zien hoe het ook kan.
17 is ook wel vroeg om samen te wonen

Volgens mij heb jij het redelijk goed voor elkaar zo op je 26ste

Maar het gras is altijd groener bij de buren.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 14:16
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 15:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoe kan je het beste dingen doen als de "bob"? Dus hoe zorg je dat je vrienden niet gaan vechten/kotsen en zich een soort van normaal gedragen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je het beste dingen doen als de "bob"? Dus hoe zorg je dat je vrienden niet gaan vechten/kotsen en zich een soort van normaal gedragen
Dit vind ik een ontzettend moeilijke vraag.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 16:33
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Hoe kan je het beste dingen doen als de "bob"? Dus hoe zorg je dat je vrienden niet gaan vechten/kotsen en zich een soort van normaal gedragen
Ik denk dat je primair een specifieke status moet hebben in de groep, waardoor mensen ook dronken nog (enigszins) vatbaar zijn voor jou als persoonlijkheid. Dan kan je ze sturen en als het niet anders kan, corrigeren. Het is lastig om te bepalen wanneer dat het wel of niet het geval is, net als welk middel je inzet op welk moment. Over het algemeen zou mijn advies zijn de-escaleren voor iemand af te zonderen en te kalmeren, door je arm om 'm heen te slaan en "gewoon" weglopen terwijl je een basic gesprek voert. Maar goed, als je iemand hebt die teveel gedronken heeft met echt een kwade dronk, is dat moeilijk om te buigen. Beter dat je dan de meer redelijke partij afzondert en weg haalt van het probleem.

Overigens is kotsen niet echt een issue als je 't mij vraagt, maar misdragingen zijn dat wel.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je het beste dingen doen als de "bob"? Dus hoe zorg je dat je vrienden niet gaan vechten/kotsen en zich een soort van normaal gedragen
Wellicht ietwat kort door de bocht; maar je verantwoordelijkheid als de bob is de mensen veilig thuiskrijgen. En dat veilig slaat dus op de reis. Je verantwoordelijkheid is niet om te kijken of ze domme streken uithalen met hun dronken kop. Wellicht geen sociaal acceptabel antwoord maar op jonge leeftijd minimaal één keer kotsen van de drank en minimaal één keer in een dronken vechtpartij verzeild raken is prima. Gebeurt het iedere week? Dat is uiteraard niet prima. Maar niet de verantwoordelijkheid van de bob.


Wat in mijn vriendengroep wel werkte, maar dan heb ik het wel over toen we tussen de 20 en 30 jaar waren en niet jonger dan dat:

De persoon uit je groep die ruzie maakt rustig en zonder ophef meenemen naar een ander gedeelte van de kroeg (liefst een rustig gedeelte) en hem daar zonder verwijten proberen te kalmeren. Het heeft geen zin om hem in zijn dronken woede te verwijten, komt toch niet aan en werkt zelfs averechts maar vertel gerust een dag (of twee) later dat je het niet prettig vond en dat als het vaker voorkomt, je niet meer met hem op stap wil. Het heeft vaak wel zin ze uit de omgeving te halen die blijkbaar verkeerde prikkels geeft.


Waarom is kotsen een groot probleem overigens?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 17:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jan staat in Maastricht ook wel bekend als de kotser.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 17:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat het gaat om kosten in de auto..? Zou ik ook niet zo op prijs stellen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Jan staat in Maastricht ook wel bekend als de kotser.
Fieuw, dat scheelt al dat mijn reputatie dat niet in heel NL is dan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 19:06
Verwijderd
Ik laat ze dan gewoon in de steek.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het gaat om kosten in de auto..? Zou ik ook niet zo op prijs stellen.
Psychopath naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik herinner me nu dat Psychopath erg lam was geworden, de laatste keer dat het in Deventer was voordat dat pand gesloopt werd en ik maar een beetje, en Evolution was erg nuchter en ik reed met hen mee naar Zwolle. Halverwege dacht ik "weetjewat? ik wil eigenlijk nog wel even de stad in!" Dus Evolution zet me af in de binnenstad en precies op het moment dat ik uit wil stappen, begint Psychopath die op de achterbank lag te slapen echt de volledige achterkant van de auto onder te kotsen, hahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 21:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja, maar daarbij wil ik wel duidelijk de aantekening maken dat ik merk dat het juist makkelijker wordt omdat je steeds meer situaties al een keer meegemaakt hebt. Sure, nieuwe invalshoeken enzo, maar er is steeds minder echt "nieuw".
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Heeft misschien te maken met het feit dat jij je twenties meer serieus hebt gewerkt en ik tot diep daarin op mn bek ben gegaan Als ook alles behalve De zaken op orde had. Maar eigenlijk ook nu nog vind ik het niet makkelijker dan zeg toen ik 22/23 was. Ik kan het allemaal een stuk voor elkaar hebben en dingen meer de baas zijn in bepaalde opzichten maar dat betekent niet dat t minder nieuw wordt of minder vaak op de bek gaan. Het vinden van tools om te dealen of het durven op de bek gaan is wellicht iets makkelijker. Maar het 100 keer op de bek gaan ,moeten opstaan maar dan vooral ook ervan leren blijft.


Maar hey ik heb nog 7 jaar dus wellicht is t dan allemaal anders
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 21:34
Verwijderd
Fair
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 21:52
Verwijderd
Ik over-analyseer volgens mij echt veel meer dan in mijn twintiger jaren omdat ik toen zoveel geleerd heb... Ik weet ook niet of ik het nu makkelijker heb.

edit: wel makkelijker qua onafhankelijkheid, dat wel, en ik kan makkelijker pijnlijke dingen blootleggen, maar ik heb geen minder pijn.

Laatst gewijzigd op 13-05-2020 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 09:02
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik ben wel benieuwd wat de take van andere volwassenen daarop is Little Phoebe, Macrador, Not for Sale, betercore om zo even een doorsnee te nemen.
Ik ben nu midden dertig en ik kan en weet nog stééds niet alles

Confronterend en vet kut dus.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 10:26
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik ben nu midden dertig en ik kan en weet nog stééds niet alles

Confronterend en vet kut dus.
Ik denk dat je doel ook niet moet zijn om alles te weten en/of te kunnen, beste Joeren
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 10:36
Verwijderd
Joeren
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 10:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Joeren
Ooit onstaan uit een veeel ergere typefout, maar uitgegroeid tot dit dus.

In samenhang met "Noro" overigens.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 21:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik denk dat je doel ook niet moet zijn om alles te weten en/of te kunnen, beste Joeren


Misschien niet, maar zo voelt het wel
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 21:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Moet Jeroen oppassen met dat vuur?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 22:52
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Moet Jeroen oppassen met dat vuur?
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 12-06-2020, 05:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Tuurlijk worden we allemaal ouder, maar het probleem komt doordat je zelf in je hoofd nog dezelfde persoon bent als op je 16e, en dan ineens herinnerd wordt aan je vergankelijkheid.
Tijd gaat ook ineens heel snel. Ik heb regelmatig herinneringen aan dingen waarvan het naar mijn gevoel mss 3 jaar geleden was, en dan blijkt het in 2008 te zijn geweest. Het is een gek iets. Vroeger snapte ik het ook nooit zo, maar nu is het een realisatie van 'oohw, ik ben geen 'jongere' meer' en het brengt (voor mij) ook schaamte met zich mee omdat ik op mijn leeftijd nog niet zo veel bereikt heb en nu is het 'te laat'.
'Youth is wasted on the young' is niet voor niets een gezegde. Pas als je ouder bent kom je erachter dat je er meer van had moeten genieten.
Wat mooi gezegd dit
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.