Oud 31-08-2002, 15:29
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Nu hoor je op het forum vaak dat het goed gaat, en dat er soms zelfs een liefdesrelatie uit voort bloeit.
Zijn er ook mensen die negatieve ervaringen hebben met een meeting/date via het internet?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 15:30
Angeles
Angeles is offline
Ga je zelf soms binnenkort iemand ontmoeten via internet? Je bent er zo mee bezig!

Om je vraag te beantwoorden, nee, ik heb geen slechte ervaringen, ik heb maar één internetdate gehad in mijn leven en dat was met mijn vriend. De ergste ervaringen die ik in mijn eigen omgeving hoor, zijn verhalen als dat het gewoon niet zo klikte of dat hij niks meer liet horen na afloop.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:41
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Angeles schreef:
1) Ga je zelf soms binnenkort iemand ontmoeten via internet?
2) Je bent er zo mee bezig!

Om je vraag te beantwoorden, nee, ik heb geen slechte ervaringen, ik heb maar één internetdate gehad in mijn leven en dat was met mijn vriend. De ergste ervaringen die ik in mijn eigen omgeving hoor, zijn verhalen als dat het gewoon niet zo klikte of dat hij niks meer liet horen na afloop.
1) Nee hoor, ik heb het even gehad. 2× ging het goed, en 2× iets minder. Met één van hen heb ik een heel goede band ontwikkeld, en zou ik best wel vaker mee willen afspreken.

2) Ik vind dat men er wat meer bij stil moet staan, vooral bij de vervelende gevolgen die het zou kunnen hebben. Men heeft er vaak té veel vertrouwen in, en denken bij hun eigen "het zit wel goed", ok het kan 9 keer goed gaan, maar wat als je net de 10e keer iemand ontmoet met andere bedoelingen...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Angeles schreef:
nee, ik heb geen slechte ervaringen, ik heb maar één internetdate gehad in mijn leven en dat was met mijn vriend.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:29
Verwijderd
Nouw.. Ik ben 2x naar een grote meeting geweest, die waren allebei heel fijn eigenlijk.. Dan heb ik met euh.. 2 jongens apart gemeet, bij de een kreeg ik wat met hem wat ik na 3 maanden uitmaakte... bij de ander was het gewoon heel gezellig, klikte goed, nog steeds contact mee, ga ik binnenkort wel weer mee meeten. Dan nog met 1 meisje gemeet die hier bleef slapen, was ook heel erg leuk..

Nja.. dat was het eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:32
Angeles
Angeles is offline
Vriendschappelijke meetings, daar heb ik er ook wel meer van gehad en die waren eigenlijk allemaal wel leuk. Ik had een goede vriendin via internet, dat is wel op een nogal lullige manier overgegaan, maar de ontmoetingen op zich die ik met haar had waren wel leuk. Ik heb ook twee keer een meeting van een forum gehad, was ook gezellig.

Ik heb al best veel leuke mensen leren kennen via internet. Maar als het echt gaat om een date dan heb ik dat alleen met mijn vriend gehad.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nouw.. Ik ben 2x naar een grote meeting geweest, die waren allebei heel fijn eigenlijk.. Dan heb ik met euh.. 2 jongens apart gemeet, bij de een kreeg ik wat met hem wat ik na 3 maanden uitmaakte... bij de ander was het gewoon heel gezellig, klikte goed, nog steeds contact mee, ga ik binnenkort wel weer mee meeten. Dan nog met 1 meisje gemeet die hier bleef slapen, was ook heel erg leuk..

Nja.. dat was het eigenlijk
Ja.. ik heb dus geen slechte ervaring.. is mn punt dan dus
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:52
georgie
georgie is offline
JAAAAAAA
krijg weer nachtmerries als ik eraan denk. Mn beste vriendin vond hem op de chat heel leuk en wou hem ontmoeten, dus hij een paar uur in de trein gezeten en hier naartoe gekomen, nou het was een engerd!!! En hij was ontzettend vreemd. Ik had mn vriendin nog aangeboden om mee te gaan, maar dat wou ze niet, belt ze me halverwege de dag op dat ie zo erg is. Ik geloof haar niet, komen ze 's avonds bij mij thuis, nou ze had gelijk!! Durfde het komende jaar ook niemand meer te ontmoeten, maar dit jaar toch maar weer gedaan en dit keer pakte het wel goed uit
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, ik heb best wel een negatieve ervaring gehad via internet, heb ik ook al 'es in een ander topic verteld.
Ik had dus via cu2 afgesproken met een jongen uit de buurt. We hebben ook gesmst, en ik dacht echt dat ik met een leuke, knappe, alternatieve jongen te maken had. Nou, toen ging ik hem ontmoeten....Stond daar een enorme glibber (zo'n Sjon- typetje) met een Rammstein- shirt aan. *Dat was het enige 'alternatieve' onderdeel* Gelukkig kwam ik nét voordat hij kwam opdagen nog een vriendin van me tegen met haar vriend en zijn broer, dus zij zijn de hele avond bij ons gebleven. (We waren naar een leuke tent geweest)
Nou, die jongen vond mij dus waanzinnig geweldig, terwijl ik echt zat te walgen. Toen begon hij ook nog aan me te friemelen en hij wilde me zoenen. Toen heb ik hem gezegd dat ik dat nog niet wilde. Later heb ik hem via de sms verteld dat ik nietverliefd op hem was. Werd ik bestookt met smsjes van hem, dat hij het niet aankon enzo. Ik ben heel kwaad geworden. Dat was dus best een klote ervaring ja...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:34
Jenseltjuh
Avatar van Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
nope, geen negatieve ervaringen...keb via internetten een hoop nieuwe vrienden gekregen en momenteel bloeit er iets tussen een chatvriend en mij...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:46
Verwijderd
Geen echt negatieve ervaringen. Soms viel het een beetje tegen, maar niet desastreus. Meestal heb ik me wel vermaakt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:57
heldin
heldin is offline
het was niet echt een meeting of zo, maar ik wil het toch even vertellen;

toen ik 14/15 was chatte ik best wel veel. ik was een heel naief meisje en zo vertelde ik, zonder het zelf in de gaten te hebben, ontzettend veel over mezelf. ik ben toen een tijdje lastig gevallen door een man die me op stond te wachten bij school, langs ons huis heen en weer liep, me opbelde en meer van dat soort dingen. hij is er op een gegeven moment gewoon mee gestopt zonder dat het echt uit de hand is gelopen, maar ik ben sindsdien een stuk voorzichtiger.

zo, dat wilde ik even kwijt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb een paar keer 1 op 1 gemeet en alle keren ging perfect. Twee meetings, gingen niet echt geweldig, maar ik ben niet iemand die van veel mensen houdt... Geen negatieve ervaringen, sorrie
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:04
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Op Lowlands hadden we het zelfde, mijn vriendin had afgesproken met een belgische jongen die ze al 2 jaar kende van internet. In de verhalen die wij en zij gehoord hadden leek het ons een vet coole kerel. Ze had nooit een foto van hem gezien. Dus wij staan daar op het terrein op de afgesproken meetingpoint. komt daar echt een flapdrol aan gelopen echt 1000x keer anders dan verw8. Zaten wij in plaats van met een kewl persoon 1,5 dag met flupkedrie opgescheept.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends

Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 22:18.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:14
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ja ik heb er wel een aantal teveel om op te noemen eigelijk *zucht*
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:53
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Een vriendin van mij chatte en smste veel met een jongen die ze (volgens mij, weet niet zeker meer) via ICQ had ontmoet. Toen zou hij haar bellen op haar verjaardag, hij had haar een kaartje gestuurd met een ketting maar die was echt LELIJK!!!!! Dus toen hij belde en er naar vroeg zei ze heel subtiel dat het niet haar smaak was. Dat pikte hij dus niet!!! De dag erna kreeg ze een mailtje met allemaal vieze plaatjes enzo en hij begon mij te smsen van 'o jij vind mij toch ook zo leuk, wil je met mij verkering?' echt vreselijk! Maar op den duur hield het wel op, hij stuurde niet meer omdat hij geen reactie kreeg.

Goed, dus niet een meeting en niet persoonlijk maar toch. Hij wist wel alles van d'r enzo.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:32
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
1 keer eigenlijk
meisje uit wassenaar, op msn allemaal kei lief doen.
zodra ze me gemeet dat afstandelijk gaan doen.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:13
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
yupz..
Ik heb toch wel negatieve ervaring gehad met een internetmeeting.. zoals je dat omschrfijt..
ongeveer 2 jaar lang had ik veel contact met hem... we wisten allebei veel van elkaar leven af.. vertelden echt heel veel.. meeten hadden we nooit eigenlijk helemaal zin in... of het was te ver weg.. etc..
Op lowlands kwam het er dan eindelijk van.. smsse bellen.. en uiteindelijk afgesproken..
Ik had een heel spontaan leuke jongen verwacht.... naja.. iig na 2 jaar vorm je voor jezelf een beeld van iemand.... allene kwam dat beeld bij mij helemaal niet echt uit.... en dat is jammer.. want de band die we hadden... daar ben ik nu heel anders tegen aan gaan kijken..
Ik spreek hem bijna niet meer.. en heb al helemaal geen zin om mijn leven nog te bespreken..
Ik weet niet of het zal veranderen... maar de tijd zal het laten zien..

dus mensen... niet alles is zo positief!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2002, 22:57
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik heb vrijdag een date gehad, met een meid die ik zo`n 2 jaar kende via internet. De laatste maand spreken we elkaar meer doordat zei ook kabel had en smsten heel vaak. Meeting was vrij gezelli, had best goed gevoel erover. Dag later, op msn gesproken maar viel me toch gewoon op dat ze het niet echt positief vond maar ze dat gewoon niet verteld(of ik moet me vergissen). Maja, het is gewoon nu al minder... niet dat ik verwachte dat het iets zou worden maar nu is het zo verwarrend. Ze smste niet, ze zei dat ze het geluid niet had gehoord maar dat was ervoor nog nooit gebeurd. Op zich wilde ze best wel mee maar dan met vriendin de volgende keer.... Waarschijnlijk zal vandaag of morgen een van de twee elkaar blokken en je hoort er niets meer van.....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:59
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Tja ik heb 2 internetmeetings gehad.
Eentje was met een jongen die ik wel leuk vond.. maar hij viel dus erg tegen in het echt.
(ik ook voor hem geloof ik..)
En een keer met een vriendin, maar dat was wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 23:10
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik ben eens op stap geweest met iemand die over het internet 'wel leuk' leek. 't was een echte "we zien wel of het klikt" ontmoeting, een soort 'date' in de Amerikaanse zin.

Leuke gast, maar er was van mijn kant absoluut geen 'vonk' en ik vond het dus ook weinig zin hebben om nog eens met 'm uit te gaan. Heb ik 'm dus ook verteld (per email).

Kwaad dat 'ie was! Dat ik 'm geen kans gaf en dat ik te snel oordeelde en dat ik arrogant was en dat 'ie voortaan wel weer gewoon met (zijn woorden) "breezermeiden" uit ging, dan wist 'ie wat hij kon verwachten.

Ik was een beetje geirriteerd, want 't was van te voren heel erg een 'kijken of dit potentie heeft' date en dat had het wat mij betreft niet, dus ik zag er geen nut in om 'm nog een keer te zien. Vind hij blijkbaar dat hij daar recht op had ofzo.

Tja, probeer je iemand niet aan het lijntje te houden, weer niet goed...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Ik heb een paar keer 1 op 1 gemeet en alle keren ging perfect. Twee meetings, gingen niet echt geweldig, maar ik ben niet iemand die van veel mensen houdt... Geen negatieve ervaringen, sorrie
Mensen zijn eigenlijk ook maar vervelende dingen

Vooral wanneer in groepen, gebeuren er interessante psychologische fenomenen...het is leuker ze apart te ontmoeten, heb je veel meer aan
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 01:07
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Nu hoor je op het forum vaak dat het goed gaat, en dat er soms zelfs een liefdesrelatie uit voort bloeit.
Zijn er ook mensen die negatieve ervaringen hebben met een meeting/date via het internet?

tog?......(nu maar hopen dat ie het doet)

en nope ik doe nooit aan meetings.... nooit echt behoefte aan gehad en t lijkt me eigenlijk ook niet zo boeiend
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 07:25
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:


1) laatju:
tog?......(nu maar hopen dat ie het doet)

2 en nope ik doe nooit aan meetings.... nooit echt behoefte aan gehad en t lijkt me eigenlijk ook niet zo boeiend

1) Bedankt hoor haha

2) Hmm, dat kan inderdaad.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 07:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Bedankt voor de reacties die ik tot nu toe gehad heb.

Wat mij opvalt is dat na een zogezegde 'negatieve' meetervaring, het contact vaak ook helemaal verbroken wordt.
Ik denk dat zoiets komt doordat je normalerwijs ook geen mensen waar je niet mee overweg kan gaat toevoegen aan je msn
Alleen nu is het net andersom eigenlijk, je leert elkaar een beetje kennen [de basis-dingen eigenlijk meer] en je ontmoet elkaar dan pas in het echt. En die eerste indruk van dat persoon heeft dan weer de overhand [het alles-zeggende iets], soms positief maar soms ook negatief.
Dan heb je zoveel met elkaar gemeen, maar blijkt het niet echt te klikken in het echt. Dat is toch heel erg jammer.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 09:53
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb ook wel eens mensen gemeet jaja..
Meetings via het forum vond ik allemaal heel gezellig, ook al viel de groep weleens een beetje uitelkaar enzo, maar goed, er waren altijd lieve mensen die dan wel ff met mij rond wilden zeulen... En die meetings vond ik allemaal heel gezellig!

Verder heb ik ook een keer iemand face-to-face ontmoet.. We chatten toen al bijna 2 jaar met elkaar en hij vertelde me echt alles en ik kon heel goed met hem praten, hij had best wel problemen thuis en ik luisterde naar hem en "steunde" waar ik kon.. En andersom luisterde hij naar de dingen die ik vertelde..
We hadden een keer gebeld, smsjes af en toe
En toen gingen we elkaar eens ontmoeten..

Ik had natuurlijk al een klein beetje een beeld in mn gedachten hoe hij er uit zou zien (ik had weleens foto's gezien, maar die waren altijd vrij onduidelijk en in een groep) Maar zou zag hij er niet uit Hij was niet echt aantrekkelijk, dat viel wel een beetje tegen, maar goed het is geen pre, verder was hij wel heel erg spontaan en hebben we de rest van de dag goed kunnen praten over vanalles...
Dus het viel niet echt tegen, maar het was gewoon anders dan ik had verwacht....

Na de ontmoeting hebben we inderdaad minder contact gehad, maar dat kwam niet door die ontmoeting, maar door problemen bij hem thuis, school ging niet goed, enz enz, hij verhuisde en had zelf geen internet aansluiting meer.. dus tja.. toen hield het contact een beetje op.. Nu zie ik hem weer af en toe online en dan kunnen we wel nog steeds over alles goed praten
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:44
Verwijderd
hey moenbase, gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:30
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hey moenbase, gefeliciteerd

dankjewel hoor
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:13
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Dan heb je zoveel met elkaar gemeen, maar blijkt het niet echt te klikken in het echt. Dat is toch heel erg jammer.
ja dat is het zeker wel.. maja... Je doet er eigenlijk niet veel aan zo.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2020, 02:01
MQ
MQ is offline
Grappig dat ik hier nog niet wist dat ik te autistisch ben om meetings leuk te vinden
Met citaat reageren
Oud 25-08-2020, 11:31
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Grappig dat ik hier nog niet wist dat ik te autistisch ben om meetings leuk te vinden
Topic van 18jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2022, 01:01
MQ
MQ is offline
Ik heb de fase bereikt dat ik reflecteer op m'n leven. Laat me
Met citaat reageren
Oud 07-06-2022, 14:26
kaasboertje
kaasboertje is offline
Citaat:
Ik heb de fase bereikt dat ik reflecteer op m'n leven. Laat me
nou dan heb je wel heel erg weinig met je leven gedaan

Laatst gewijzigd op 08-06-2022 om 12:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.