Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 17-03-2005 @ 22:20 :
Mujahideen moet gewoon unbant worden, klaar.
Anders is er niet eerlijk gehandeld.
Wat Mujahideen betreft zou het al veel schelen als hij die eeuwige -smilie achterwege zou laten bij elke post en als hij eens niet zo ongelooflijk dubbelzinnig-cynisch zou zijn. Dat wekt ook frustratie op. Discussies ontaarden niet alleen door echt expliciet taalgebruik en schelden maar ook doordat mensen verborgen steken onder de gordel uitdelen. Daar was Mujahideen een meester in, maar hij was niet de enige.
Advertentie
Oud 17-03-2005, 21:43
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-03-2005 @ 22:38 :
Ik heb het over juno's trollgedrag dat niet word aangepakt dat past wel in de huidige tijdsgeest, er zouden gewoon duidelijkere regels over moeten komen want het is schandelig dat ze ermee wegkomt

Juno's gedrag mag dan af en toe op het randje zijn, ze gaan er niet overheen. dat was lang ook met Mujahideen het geval alleen die ging die grens wel over. Eigen schuld dikke bult.

Zie haar laatste post waarin ze terecht aangaf dat de discussie sfeer over moslims verziekt was.

Klopt, die is ook verziekt. Door twee kanten, door alle partijen.

Welke complot?Er zijn gewoon onduidelijke regels, forumbazen die amper aanwezig zijn en laks gedrag
Als ze aanwezig zijn doen ze hun werk goed. Daarnaast zou je toch verwachten dat ze zich op N&A niet constant een babysitter nodig zouden hebben.
Oud 17-03-2005, 21:43
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-03-2005 @ 22:12 :
Na LaResistance, Yousra en El Nour hebben we ook Mujahideen verloren. De moslims worden stelselmatig door de ongelovigen uitgeroeid. Zoals het Israelische leger het ook met de vermeende hamasleden doen. Mujahideen was een dappere en vooral moedige strijder. Amien
Yousra was vet cool

gelukkig hebben jullie nanahara nog
Oud 17-03-2005, 21:44
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 22:27 :

Kom op, doe je ogen open. Yousra was gewoon een zeikwijf en er zijn maar weinig mensen die hebben getreurd om haar vertrek. .
Yousra was een meesteres in discussies, alleen ze is weggepest vanwege haar intellect
Oud 17-03-2005, 21:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 22:44 :
Yousra was een meesteres in discussies, alleen ze is weggepest vanwege haar intellect
Kom op, ze was inderdaad niet dom maar ze zat zelf regelmatig te stoken. Ik heb trouwens wel om haar kunnen lachen.
Oud 17-03-2005, 21:51
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 22:47 :
Kom op, ze was inderdaad niet dom maar ze zat zelf regelmatig te stoken. Ik heb trouwens wel om haar kunnen lachen.
Ze heeft nooit lopen stoken ze is altijd correct gebleven Ze was verontwaardigd hier over het beleid, en vertrok toen.
Lachen? kom eens met een voorbeeld?
Oud 17-03-2005, 21:56
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Het is een zege voor dit forum dat Yousra weggegaan is. Zij was juist degene die altijd aan het stoken was. Door haar gezeik zijn een aantal mensen gebanned en daarna is ze zelf vertrokken.

Citaat:
S. schreef op 17-03-2005 @ 19:50 :
Waar héb jij het over?

Wanneer heb ik haar voor hoer uitgemaakt?!
Ik heb geen idee waarom ik gequote ben. Ik zie het verband niet tussen wat jij quote en je reactie
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 22:44 :
Yousra was een meesteres in discussies, alleen ze is weggepest vanwege haar intellect
Yousra was welbespraakt, maar als de mening die je verkondigt berust op niet te bewijzen feiten (in casu haar geloof) kom je nog geen stap verder.

Het is gewoon een kwesie van fatsoen. Als mensen nou eens stoppen elkaar uit te maken voor hoer, slet, kutmoslim, ongelovige, noem maar op, dan zou de sfeer er al een stuk op vooruitgaan. En ook eens stoppen met in élk godvergeten topic af te dwalen naar een islamdiscussie.

Vraag me af of mensen eigenlijk wel geleerd hebben van die keer toen er helemaal niet meer over Israel/Palestina mocht worden gepraat. Dat was destijds wel een goede oplossing eigenlijk, sfeer ging wel vooruit (zeker na ban van Fleet).
Oud 17-03-2005, 21:58
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 22:56 :
Het is een zege voor dit forum dat Yousra weggegaan is. Zij was juist degene die altijd aan het stoken was. Door haar gezeik zijn een aantal mensen gebanned en daarna is ze zelf vertrokken.
Ohh, zij is dus diegene die mensen onterecht bant? Wat een bull shit man, Yousra was echt een goedgebekte moslima die hier als 'vijandig' werd gezien, want oh wat een ramp als zij weer eens de discussie won. bleeg
Oud 17-03-2005, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 22:56 :
Ik heb geen idee waarom ik gequote ben. Ik zie het verband niet tussen wat jij quote en je reactie
omdat de TS het over mij heeft, misschien?
Oud 17-03-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 22:58 :
Ohh, zij is dus diegene die mensen onterecht bant? Wat een bull shit man, Yousra was echt een goedgebekte moslima die hier als 'vijandig' werd gezien, want oh wat een ramp als zij weer eens de discussie won. bleeg
Kap eens met die slachtofferrol, je lijkt ikkeleerlinge wel.
Oud 17-03-2005, 22:02
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-03-2005 @ 22:58 :


Het is gewoon een kwesie van fatsoen. Als mensen nou eens stoppen elkaar uit te maken voor hoer, slet, kutmoslim, ongelovige, noem maar op, dan zou de sfeer er al een stuk op vooruitgaan. En ook eens stoppen met in élk godvergeten topic af te dwalen naar een islamdiscussie.
Citaat:
nare man schreef op 05-03-2005 @ 01:23 :
kutsoennieten
tralalala
Oud 17-03-2005, 22:02
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-03-2005 @ 23:00 :
Kap eens met die slachtofferrol, je lijkt ikkeleerlinge wel.
wie?
Oud 17-03-2005, 22:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:02 :
wie?
Die overspannen moslima die niet kon spellen. Die dacht dat de hele wereld in een complot tegen haar zat. Zo gek als een looien deur.
Oud 17-03-2005, 22:08
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:07 :
Die overspannen moslima die niet kon spellen. Die dacht dat de hele wereld in een complot tegen haar zat. Zo gek als een looien deur.
Volgens mij was ze geen moslima toch?
Oud 17-03-2005, 22:10
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 22:58 :
Ohh, zij is dus diegene die mensen onterecht bant? Wat een bull shit man, Yousra was echt een goedgebekte moslima die hier als 'vijandig' werd gezien, want oh wat een ramp als zij weer eens de discussie won. bleeg
Nee dat zeg ik niet, zij is wel medeschuldig geweest. En zo vaak won ze niet een discussie.

Citaat:
S. schreef op 17-03-2005 @ 22:58 :
omdat de TS het over mij heeft, misschien?
Dus je quote mij, omdat de TS het over jou heeft
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 22:14
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 23:10 :
Nee dat zeg ik niet, zij is wel medeschuldig geweest. En zo vaak won ze niet een discussie.
Als een FB wordt beinvloed door iemand betreft ban zaken, is het een slechte FB Dus ligt de schuld bij de FB's en niet yousra
Oud 17-03-2005, 22:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:08 :
Volgens mij was ze geen moslima toch?
Volgens mij wel. Een autochtone moslima.
Oud 17-03-2005, 22:18
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:16 :
Volgens mij wel. Een autochtone moslima.
achja.

waar is kenjirro of atjes85 eigenlijk?
Oud 17-03-2005, 22:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:18 :
achja.

waar is kenjirro of atjes85 eigenlijk?
Geen idee. Maar ik denk dat we van de oorspronkelijke discussie afdwalen. Ik geloof ook niet in een groot complot om de moslims weg te pesten.


Of Jon moet er weet van hebben en onder één hoedje spelen met alle moslimbashers, omdat hij het forum terug wil geven aan de Ariërs.
Oud 17-03-2005, 22:24
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:14 :
Als een FB wordt beinvloed door iemand betreft ban zaken, is het een slechte FB Dus ligt de schuld bij de FB's en niet yousra
Dat bedoel ik ook. Maar het was niet netjes van haar om dat zo te doen, zeker niet omdat het over mensen ging die provocerend posten.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 22:26
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:23 :
Geen idee. Maar ik denk dat we van de oorspronkelijke discussie afdwalen. Ik geloof ook niet in een groot complot om de moslims weg te pesten.


Of Jon moet er weet van hebben en onder één hoedje spelen met alle moslimbashers, omdat hij het forum terug wil geven aan de Ariërs.
Nee ik ook niet, en de moslims hier ook niet, hoop ik.
Tis kut wel dat er hier groepen worden gevormd, waar alle moslims iig bij elkaar horen.

hypertext is eigk tofke
Oud 17-03-2005, 22:27
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 23:24 :
Dat bedoel ik ook. Maar het was niet netjes van haar om dat zo te doen, zeker niet omdat het over mensen ging die provocerend posten.
Als iemand wordt geband heeft ie dat helemaal aan zich zelf te danken, mits jij overduidelijke voorbeelden kunt geven dat het niet zo is.
Oud 17-03-2005, 22:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:26 :
Nee ik ook niet, en de moslims hier ook niet, hoop ik.
Tis kut wel dat er hier groepen worden gevormd, waar alle moslims iig bij elkaar horen.

hypertext is eigk tofke
Dat dacht ik al. Die Vlaamse vlag in z'n ava... en Hypert€xt dweept met het Vlaams Blok/Vlaams Belang... Ja,ja!

Ja, we moeten ook hier op het forum af van het 'wij/zij'-denken. We hebben een soort Cohen nodig om 'de boel bij elkaar te houden'.
Oud 17-03-2005, 22:31
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:30 :
Dat dacht ik al. Die Vlaamse vlag in z'n ava... en Hypert€xt dweept met het Vlaams Blok/Vlaams Belang... Ja,ja!

Ja, we moeten ook hier op het forum af van het 'wij/zij'-denken. We hebben een soort Cohen nodig om 'de boel bij elkaar te houden'.
Verschrikkelijk wat moeten we nu

hehe ja, maar dan moeten we een persoon vinden die geliefd is in alle 'groepen'
Oud 17-03-2005, 22:31
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:27 :
Als iemand wordt geband heeft ie dat helemaal aan zich zelf te danken, mits jij overduidelijke voorbeelden kunt geven dat het niet zo is.
Misschien, maar ik had het erover dat zij er over begon dat mensen geband moesten worden. Terwijl ze daarna gelijk zelf wegging.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 22:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:30 :
We hebben een soort Cohen nodig om 'de boel bij elkaar te houden'.


Ik denk niet dat zo een jongen veel gaat veranderen op het forum, daar zul je toch bij de knappe kopjes in Den Haag moeten zijn....

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-03-2005, 22:34
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 23:31 :
Misschien, maar ik had het erover dat zij er over begon dat mensen geband moesten worden. Terwijl ze daarna gelijk zelf wegging.
Nou als mensen het verdiend geband te worden waarom niet? En je hebt alle recht om het forum te verlaten
Oud 17-03-2005, 22:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:31 :
Verschrikkelijk wat moeten we nu

hehe ja, maar dan moeten we een persoon vinden die geliefd is in alle 'groepen'
Dan val ik al af.
Oud 17-03-2005, 22:38
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:37 :
Dan val ik al af.
Ik ook denk ik
Oud 17-03-2005, 22:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:38 :
Ik ook denk ik
Wouter?

Vind PGWR niet leuk.

Wouter dus.
Oud 17-03-2005, 22:46
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 23:42 :
Wouter?

Vind PGWR niet leuk.

Wouter dus.
Nee die wordt de FB, die moet gehaat worden

Gatara?
Oud 17-03-2005, 22:48
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:31 :
Verschrikkelijk wat moeten we nu

hehe ja, maar dan moeten we een persoon vinden die geliefd is in alle 'groepen'
Iedereen in elke groep houd van mij

En ja, zoals nare al zegt, er mag wel eens gestopt worden met elke discussie naar de islamdiscussie kant te schuiven.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 17-03-2005, 22:49
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 17-03-2005 @ 23:48 :
Iedereen in elke groep houd van mij

En ja, zoals nare al zegt, er mag wel eens gestopt worden met elke discussie naar de islamdiscussie kant te schuiven.
ja ik ben spuugziek van elke Islam topic. Tsjemig is dat echt alles dat men tegenwoordig bezighoud?
Oud 17-03-2005, 23:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:46 :
Nee die wordt de FB, die moet gehaat worden

Gatara?
Nee, dan komen er weer roddels over een grot zionistisch complot. En ze is al fb geweest.
Oud 17-03-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:02 :
tralalala
Ja, anders haal je even posts van twee weken terug erbij, altijd de beste manier om te reageren als je verder niets te melden hebt
Oud 17-03-2005, 23:36
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2005 @ 00:33 :
Ja, anders haal je even posts van twee weken terug erbij, altijd de beste manier om te reageren als je verder niets te melden hebt
een goed begin begint bij jezelf
Oud 18-03-2005, 00:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
A) Gescheld, d.w.z. als het hatelijk bedoeld is en op de man speelt, staan we niet toe, want daar wordt niets en niemand beter van en dat leidt tot drama zoals dit.

B) Er is geen complot gaande tegen moslims of whatever. Eerlijk gezegd heb ik volstrekt geen mening over de islam als religie of over moslims als geheel, ik vind dat ook een oninteressante kwestie. Populistisch en xenofoob ben ik ook niet, en ik heb braaf GroenLinks gestemd die paar keer dat ik heb mogen stemmen. Dat je dat even weet.

C) Er is hier geen sprake van ontslaan of vervangingen of wat dan ook, en dat doen we zeker niet onder druk van een vocale groep dubieuze posters. Wel zal Waaromniet? binnenkort vervangen worden maar omdat er wat haken en ogen aan zitten duurt dat een tijdje. Vind ik ook vervelend maar daar is niet veel aan te doen.

D) Lars heeft al verteld dat hij er niet was en dat hij daar verandering in gaat brengen. Als hij dat zegt dan moet dat voor iedereen voldoende zijn. Geen gedoe daarover meer dus.

E) Dat een aantal regulars, moslim of niet, weg zijn gegaan recent kan mij helemaal niets schelen. Posters komen en gaan, dat is altijd zo op ieder forum, en dat is helemaal niet erg en ook niet bijzonder. Of men nu vertrekt wegens drukte of wegens een beleid, either real or imaginary, maakt me ook niet uit. Ik lig er 's nachts niet wakker van dat La Resistance niet meer post of wie ook.

F) Dat voortdurende gekat en gezeik op N&A moet eens ophouden. Waar zijn jullie nu mee bezig? Het is maar een internetforum hoor, je hoort daar discussies te voeren omdat je het leuk vindt om discussies te voeren over politiek met andere mensen die je niet kent. Het is niet een plek om fanatiek wat voor ideologie of religie dan ook koste wat het kost te verdedigen, of om hele xenofobische denkbeelden op anderen uit te leven. Kalmeer een beetje allemaal en krijg wat gevoel voor perspectief. Jullie met zijn twintigen ofzo zeiken en jammeren meer dan alle andere posters van alle andere subfora op Scholieren.com bij elkaar. Daar is helemaal geen reden voor, en daar is ook niemand van onder de indruk. Jullie noch wij zijn belangrijker dan iemand anders, en er is geen reden om overal zo'n heisa van te maken.

Wat mij betreft is hiermee de kous af. Ik heb niet meer te zeggen dan dit.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 18-03-2005, 00:20
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
De groep kent elkaar gewoon te goed. Er moeten nieuwe mensen bij komen.
__________________
Czech us out
Oud 18-03-2005, 08:32
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 16:46 :
(blablabla)
Dat alleen Mujahedeen geband is vind ik niet terecht. Muja was niet de ergste. Zoals gezegd kunnen S. makelville, Mirage 2000 en MA er ook wat van.
Ow alsjeblieft zeg, ik heb je nog nooit voor ‘’hoer’’ ‘’slet’’ e.d. uitgescholden eveneens als S. , Mirage2000 en Mark Almighty, dus wat jij hier als een feit neer zet is pure laster een excuus en rectificatie lijkt me hier op zijn wel plaats.

En wel opvallend dat je nu de posters hekelt die vaak met je in discussie gaan en je op je ongefundeerde beweringen over de Islam wijzen. Mijn beste Juno als er hier iemand een waarschuwing voor onbehoorlijk gedrag verdient ben jij het wel. Keer op keer scheer jij alle moslims over een kam en hekel je de leefwijze van moslims ook als het niet terzake doet en daarbovenop benadruk je steeds de achtergrond van een poster. Wat heeft religie te maken met hun gescheld?! Jij uit geen kritiek maar beledigt met name steeds moslims en dringt ze in de verdediging i.p.v. dat je met ze in discussie gaat. Voordat jij anderen van onbehoorlijk gedrag gaat beschuldiging zou ik maar eerst eens in je eigen boezem tasten.

Hopelijk hou ik me als ik tegen de veertig ben wel met productievere zaken bezig dan het gaan jengelen over o zo gemene scholieren op een scholierenforum.
Oud 18-03-2005, 08:35
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 18-03-2005 @ 01:05 :

F) Dat voortdurende gekat en gezeik op N&A moet eens ophouden. Waar zijn jullie nu mee bezig? Het is maar een internetforum hoor, je hoort daar discussies te voeren omdat je het leuk vindt om discussies te voeren over politiek met andere mensen die je niet kent. Het is niet een plek om fanatiek wat voor ideologie of religie dan ook koste wat het kost te verdedigen, of om hele xenofobische denkbeelden op anderen uit te leven. Kalmeer een beetje allemaal en krijg wat gevoel voor perspectief. Jullie met zijn twintigen ofzo zeiken en jammeren meer dan alle andere posters van alle andere subfora op Scholieren.com bij elkaar. Daar is helemaal geen reden voor, en daar is ook niemand van onder de indruk. Jullie noch wij zijn belangrijker dan iemand anders, en er is geen reden om overal zo'n heisa van te maken.

Wat mij betreft is hiermee de kous af. Ik heb niet meer te zeggen dan dit.


Precies wat ik nu ook denk.
Oud 18-03-2005, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 17-03-2005 @ 23:31 :
Verschrikkelijk wat moeten we nu

hehe ja, maar dan moeten we een persoon vinden die geliefd is in alle 'groepen'
Joost for president!
Oud 18-03-2005, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 22:43 :
Als ze aanwezig zijn doen ze hun werk goed. Daarnaast zou je toch verwachten dat ze zich op N&A niet constant een babysitter nodig zouden hebben.
Als forumbazen af en toe niet zouden ingrijpen zou het anders maar een mooie puinhoop worden.

Citaat:
Juno's gedrag mag dan af en toe op het randje zijn, ze gaan er niet overheen. dat was lang ook met Mujahideen het geval alleen die ging die grens wel over. Eigen schuld dikke bult.
Wat mij stoort is dat ze hier de vermoorde onschuld gaat uithangen en met het beschuldigende vingertje naar anderen wijst, haar gedrag is verre van af en toe op het randje. Haar trollgedrag zorgt ervoor dat er steeds meer islam discussies ontsporen in heen en weer gescheld. Dat ze mij beschuldigt van gescheld terwijl ik me daar t.o.v. niet eens schuldig aan heb gemaakt en zeker niet in dat handen schudden topic, waarin ze weer lekker aan het generaliseren en uitlokken was is gewoon te lachwekkend voor woorden.
zie
Mensen die de discussie met haar aangaan negeert ze en lokt mensen die zich minder genuanceerd uitdrukken de facto uit de tent.

En waarom heeft ze het in vredesnaam steeds over dat er door moslims op haar neer gekeken wordt omdat ze geen maagd is en niet getrouwd, newsflash dat interesseert me geen hol dame het stikt hier van de mensen die allang geen maagd meer zijn. Alleen lopen zij er niet steeds zo trots mee rond te paraderen, misschien heeft dat er ook wat mee te maken
Citaat:
Joostje gepost op 17-03-2005 @ 13:56

Een maatschappij waar je niet gelijk voor gefrustreerde ouderwetse godsdienstwaanzinnige wordt uitgemaakt als je niet aan de seksuele norm conformeert, is mij ook heel wat waard
Citaat:
Klopt, die is ook verziekt. Door twee kanten, door alle partijen.
De schuld ligt zoals juno aangeeft dus niet bij een partij. Zij legt de schuld bij moslims wat mij genoeg zegt over haar bedenkelijke intenties.
Oud 18-03-2005, 09:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zal hier nog maar even kort en krachtig iets aan toevoegen: McCaine heeft in zijn laatste post hier in dit topic natuurlijk helemaal gelijk. Hoewel ook Makelville een paar goede punten maakt.
Oud 18-03-2005, 09:32
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 18-03-2005 @ 01:05 :
Dat voortdurende gekat en gezeik op N&A moet eens ophouden. Waar zijn jullie nu mee bezig? Het is maar een internetforum hoor, je hoort daar discussies te voeren omdat je het leuk vindt om discussies te voeren over politiek met andere mensen die je niet kent. Het is niet een plek om fanatiek wat voor ideologie of religie dan ook koste wat het kost te verdedigen, of om hele xenofobische denkbeelden op anderen uit te leven. Kalmeer een beetje allemaal en krijg wat gevoel voor perspectief. Jullie met zijn twintigen ofzo zeiken en jammeren meer dan alle andere posters van alle andere subfora op Scholieren.com bij elkaar. Daar is helemaal geen reden voor, en daar is ook niemand van onder de indruk. Jullie noch wij zijn belangrijker dan iemand anders, en er is geen reden om overal zo'n heisa van te maken.
Een quote waard!
Oud 18-03-2005, 09:39
Verwijderd
Mccaine heeft gelijk

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 09:55.
Oud 18-03-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 18-03-2005 @ 10:39 :
Mccaine heeft het gelijk
Ja, en jij ook, zeer zeker. Maar wat doen we hieraan. Het lijkt of er groepen ontstaan, die lijn recht tegenover elkaar staan. Is dit werkelijk de bedoeling?
Oud 18-03-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 18-03-2005 @ 10:51 :
Ja, en jij ook, zeer zeker. Maar wat doen we hieraan. Het lijkt of er groepen ontstaan, die lijn recht tegenover elkaar staan. Is dit werkelijk de bedoeling?
Dat hoeft geen probleem te leveren
Oud 18-03-2005, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 18-03-2005 @ 10:59 :
Dat hoeft geen probleem te leveren
Blijkbaar is dat nu wel het geval. Dit is alweer de tweede topic op beleidzaken in korte tijd over N&A.
Oud 18-03-2005, 10:13
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 18-03-2005 @ 11:08 :
Blijkbaar is dat nu wel het geval. Dit is alweer de tweede topic op beleidzaken in korte tijd over N&A.
Allebei over hetzelfde onderwerp...
Geduld is een schone zaak
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126
rare kwast
489 18-04-2008 20:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten The End [deel 1]
Mozes' Schaap
6 11-08-2004 21:36
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.