Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 00:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
internet
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Advertentie
Oud 25-06-2005, 00:37
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 25-06-2005 @ 01:31 :
Des te vreemder dat sommige mensen hier zo'n ophef over maken. Een ban is een zaak tussen de forumbazen en het gebande lid. Jullie hebben je besloten forum, wij het onze.
Iedereen kan zich hier aanmelden en dan posten na een activatie email te hebben gelezen en op een link te hebben geklikt.

Lekker besloten.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 25-06-2005, 00:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
McCaine schreef op 25-06-2005 @ 01:36 :
internet
Heb je ook nog een keer iets ánders te zeggen?

Al acht ik de kans klein dat je dit leest, aangezien ik vernomen heb dat je de negeerlijst gebruikt en ik erop sta.
Oud 25-06-2005, 01:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
dat klopt
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 25-06-2005, 02:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Lol
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-06-2005, 07:41
Verwijderd
[QUOTE][B]nare man schreef op 24-06-2005 @ 20:56 :
Goh, ik neem even een dagje vrij van het modereren om een terrasje te pakken in de zon en meteen zien mensen hun kans schoon. Verbazingwekkend. Blijkbaar vinden sommige mensen nog de energie om ondanks het lekkere weer zich nog ontzettend op te vinden over 'screening van forumbazen', want natuurlijk gewoon een slap excuus is voor S. en consorten om te vertellen dat ze mij weg willen hebben omdat ze zich in hun wiek geschoten voelen. Ik heb geen zin om hier erg uitgebreid op in te gaan want daarvoor is het veel te warm. Maar op enkele punten wil ik toch wel even ingaan

Citaat:
Ten eerste mijn vermeende 'discriminerende' en 'racistische' opvattingen. Het moge bekend zijn dat ik het niet heb op strenge gelovigen. Zoals leden en forumbazen op het Religie-forum ongetwijfeld weten heb ik een gruwelijke hekel aan alle strenge gelovigen, niet alleen aan moslims. Of het nou een radicale moslim is die termen als 'vieze konteneuker' (tegen McCaine) of 'dom joods hoertje' (tegen Gatara) in de mond neemt, of het nu een gestoorde 'born again christian' is, of het nu Fleet Admiral met zijn ziekelijke drang zich tot het jodendom te bekeren is. Maakt me niet uit. Ik begrijp dat moslims zich vaak achtergesteld voelen maar maak jullie niet druk, ditmaal worden jullie niet overgeslagen. Jullie zijn voor mij evengoed gelovigen.
Goh fascinerend hoor, dat je alle gelovigen als duivels wilt zien best. Maar je schijnt nogal een warm plekje voor de moslims gereserveerd te hebben.

Citaat:
Ten tweede de rol van evito.nl in dit geheel. Het heeft geen zin om nog langer om de hete brij heen te draaien, iedereen weet allang dat het om dat forum gaat. Het forum aldaar, de Kijfhoek, is opgezet en bedoeld om mensen eens lekker te laten schelden. Logisch dat daar ongenuanceerd gescholden wordt - het is dan ook ongemodereerd. Wat daar gezegd wordt dien je dus met een korrel zout te nemen - Onzin op dit forum is ook niet een plek waar je mensen op hun woord moet geloven en waar je als teerhartige om advies moet komen vragen. Met andere woorden, het continue lopen zeiken over mijn uitlatingen op evito.nl is van hetzelfde laken een pak als het continue 'uit zijn verband rukken' van Koranteksten, en daar weten onze forummoslims ongetwijfeld alles van.
Ja hoor eigelijk vind ik het wel verbazend dat uitgerekend jij, die altijd zo pedant met het woordje I-N-T-E-R-N-E-T smijt. Speciaal naar een ander forum gaat om eens lekker te gaan schelden en rodellen over forumfiguren die je niet eens kent.
En dan maar te roepen dat je een schurfthekel hebt aan alle moslims en de Islam een woestijncultuur vindt.OMG hoe triest kun je zijn!

Verder zat jij altijd wel heel schijnheilig geintereseerd in de Islam te doen op msn en in dit forum, terwijl jij tegelijkertijd daar specifiek moslims ging afzeiken en de Islam overal bij ging betrekken.
Walgelijk gewoonweg hoe jij met alle winden meewaait en de mensen gewoon naar de mond praat want dat doe je in feite. Ik was niet van plan nog woorden aan zo'n laag bij de gronds figuur als jij vuil te maken maar dit moet me gewoon van het hart. En als je lef hebt kom je gewoon voor je standpunten uit en kun je tenminste een minder zielige smoes dan een ordinair scheldpartij op moslims die je niet mag. Want als dat werkelijk gewoon zo is ben je nog triester dan ik dacht.
Citaat:

Dat die screenshots telkens opduiken is eigenlijk een zwaktebod want het leidt af van de kern van de zaak waar ik nu toe kom. Hoewel de N&A-moslimkliek toch niet overtuigd zal zijn, kan ik in alle eerlijkheid, ook met die screenshots tegen me, zeggen dat ik moslims absoluut niet anders behandel dan gewone gelovigen of willekeurig welk forumlid dan ook. De scherpe opletter zal hebben gezien dat ik evengoed topics sluit die door onzinnige atheïsten worden geopend, dat ik evengoed offtopic gechat van rechtse rakkers verwijder en dat ik alle partijen in een flamethread waarschuw, niet alleen gelovigen of in het bijzonder moslims, waar iedereen natuurlijk bang voor is.
Moslimkliek?Het valt je nogal moeilijk om mensen als individuen te zien he

En als dat zo is en dat kan ieke en de anderen gewoon controleren dan blijft er nog altijd die kwestie van informatie doorspelen.
Op een of ander manier circuleert het emailadres van S. daar rond benieuwd hoe het daar komt.
Net zoals het feit dat juno een tijdje geleden aangaf precies te weten waarom en hoe lang mujahideen geband was.

Citaat:
Ik wil bij deze alle mensen, en in het bijzonder S. en consorten, dan ook van harte uitnodigen om nu eens met bewijzen van slecht modereergedrag van mij te komen. Even een voorbeeld. Een rechter die op de LPF stemt of op Geert Wilders, en die een zaak krijgt over een Marokkaanse tasjesrover, zal gewoon oordelen. Waarom? Omdat er controle is op zijn oordelen. De overwegingen en het vonnis zijn openbaar, hij dient zich aan de wet te houden. Laat hij zijn persoonlijke opvattingen meespelen, dan valt hij ongetwijfeld door de mand.




Op die manier zie ik de taak van het modereren ook. Wat ik persoonlijk van moslims, jehova's of voor mijn part van Frans Bauer-fans vind, is totaal niet relevant. Waar het om gaat is dat ik modereer zoals van een goed en objectief moderator kan worden verwacht. Als daar klachten over zijn, dan mag - en moet - er uiteraard gereageerd worden. Maar dan wel onderbouwd, met bewijzen van onnodig sluiten, oneerlijk behandelen, et cetera. Dan moet Koen de Bemiddelaar worden ingeschakeld. Er zijn legio mogelijkheden voor. Dat werkt een stuk concreter dan telkens maar mekkeren over mijn vermeende xenofobie, want daarmee kweek je ook bepaald geen goodwill.
Vermeende xenofobie?Het staat er toch echt zwart en wit niet een keer maar meerdere keren. Je het nu wel laten zien een laag bij de gronds karakter te hebben, goed jou recht maar je hoeft hier niet als de gebeten hond te gaan reageren want je weet best dat je dingen hebt gezegd die niet kunnen envan weinig respect getuigen voor moslims.

Citaat:
Dus, afsluitend, wat is mijn definitieve standpunt?

Ten eerste, ik ben absoluut niet racistisch. Mensen die denken dat het op een scheldforum afzeiken van moslims 'racisme' is, moeten zich laten nakijken. Net zoals jullie moslims willen dat Koranteksten niet uit hun verband worden gerukt, is het ook nogal flauw om telkens met screenies te komen van de Kijfhoek. Er zijn ook legio posts van mij te vinden waarin in inga tegen maffe rechtse figuren, waarin ik het opneem voor de vrijheid van godsdienst, et cetera. Wil je mij aanvallen, doe het dan goed en besteed daar ook aandacht aan. Ook aan discriminatie doe ik niet, niet tijdens het modereren en niet daarbuiten. Voel je je oneerlijk behandeld (= gediscrimineerd) kom dan met bewijzen.
Och je bedoeld je schijnheilige gedrag hier waarin je in de kaart hoopte te spelen om forumbaas te worden?Nou het is je gelukt hopelijk hou je het vol.

Je bent nog niet zo lang forumbaas en je moet je sporen nog verdienen, maar het is goed dat er nu openbaar over gediscussierd kan worden zodat mensen weten wie ze voor zich hebben.

Citaat:
Ten tweede. Moet een forumbaas gescreend worden? Wat heeft dat voor nut? Een communistische rat modereert niet noodzakelijkerwijs beter dan een rechtse bal. Iemands politieke of religieuze voorkeur is dus volkomen irrelevant, zolang hij die niet laat doorspelen in zijn modereergedrag. Ik laat mijn politieke en religieuze voorkeur, zoals ik die hierboven heb betoogd, niet meespelen bij mijn modereergedrag. Wederom geldt, iemand die het tegendeel meent te kunnen bewijzen, komt maar met voorbeelden. Wie de slachtofferrol op zich neemt, wie bang is voor machtsmisbruik, die klaagt maar - gegrond.
De bewijzen zijn geleverd, waar rook is vuur. En in herhaling vervallen is een teken dat je niets meer te brengen hebt.

Citaat:
In elk geval in dit topic laat ik het hierbij. Als de mensen die het aangaat tenminste de moeite nemen dit volledig te lezen en zich daarbij eens achter de oren krabben en afvragen waar ze zich nu werkelijk zo druk over maken, hetgeen ik betwijfel. Ik wacht in spanning.
Afgezien van het gespam zijn er getuigen de vele pm's wel degelijk mensen die er graag het fijne over willen weten en als jij of het forumbazenteam niet de moeite nemen de discussie aan te gaan, zou dat erop neerkomen dat ze alleen een kant van het verhaal horen en zullen veel mensen terecht aankaarten dat leden niet serieus genomen worden. Vooral omdat discriminatie een heikel punt is.
En wat je ook wilt beweren jij hebt je wel degelijk schuldig gemaakt aan discriminerende uitspraken
'' ik heb een schurft hekel aan moslims en nog meer andere gelovigen'' opmerkingen.
Zo'n opmerking is in elk context zo fout als het maar kan, jij probeert nu wel alles haastig te bagetelliseren maar feit blijft dat jij er obscure opvattingen erop nahoudt. Goed jou recht, en je hebt gelijk dat je slechts op je moderatie hier kunt beoordelen. Maar dan blijven er nog wel enkele heikele punten over.Wie zegt dat jij daar echt niet meer komt en er niet gewoon doodleuk info doorspeelt aan leden daar die hier ook een account hebben en bijv. in de clinch liggen met andere leden?Op zo'n besloten forum kun je dat niet controleren en dat ondermijnt gewoon je geloofwaardigheid.

* weer een van zeldzame momenten dat ik even moest zien hoe meneer zich hieruit zou trachten te kronkelen. En hopelijk willen leden van dat andere forum of mensen die hun persoonlijke grieven willen gaan spuien, hun pompons thuislaten en zich hier niet mee bemoeien.Dit is slechts naar nare gericht en heeft niks te maken met dat andere forum.Het gaat slechts om het gedrag van een forumbaas. Gelieve jullie hierbuiten te houden, want ik ben toch niet van plan om iemand anders dan de gequote te reageren.

danke schon
Oud 25-06-2005, 08:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2005 @ 20:56:
Goh, ik neem even een dagje vrij van het modereren om een terrasje te pakken in de zon en meteen zien mensen hun kans schoon. Verbazingwekkend. Blijkbaar vinden sommige mensen nog de energie om ondanks het lekkere weer zich nog ontzettend op te vinden over 'screening van forumbazen', want natuurlijk gewoon een slap excuus is voor S. en consorten om te vertellen dat ze mij weg willen hebben omdat ze zich in hun wiek geschoten voelen. Ik heb geen zin om hier erg uitgebreid op in te gaan want daarvoor is het veel te warm. Maar op enkele punten wil ik toch wel even ingaan.

Ten eerste mijn vermeende 'discriminerende' en 'racistische' opvattingen. Het moge bekend zijn dat ik het niet heb op strenge gelovigen. Zoals leden en forumbazen op het Religie-forum ongetwijfeld weten heb ik een gruwelijke hekel aan alle strenge gelovigen, niet alleen aan moslims. Of het nou een radicale moslim is die termen als 'vieze konteneuker' (tegen McCaine) of 'dom joods hoertje' (tegen Gatara) in de mond neemt, of het nu een gestoorde 'born again christian' is, of het nu Fleet Admiral met zijn ziekelijke drang zich tot het jodendom te bekeren is. Maakt me niet uit. Ik begrijp dat moslims zich vaak achtergesteld voelen maar maak jullie niet druk, ditmaal worden jullie niet overgeslagen. Jullie zijn voor mij evengoed gelovigen.

Ten tweede de rol van evito.nl in dit geheel. Het heeft geen zin om nog langer om de hete brij heen te draaien, iedereen weet allang dat het om dat forum gaat. Het forum aldaar, de Kijfhoek, is opgezet en bedoeld om mensen eens lekker te laten schelden. Logisch dat daar ongenuanceerd gescholden wordt - het is dan ook ongemodereerd. Wat daar gezegd wordt dien je dus met een korrel zout te nemen - Onzin op dit forum is ook niet een plek waar je mensen op hun woord moet geloven en waar je als teerhartige om advies moet komen vragen. Met andere woorden, het continue lopen zeiken over mijn uitlatingen op evito.nl is van hetzelfde laken een pak als het continue 'uit zijn verband rukken' van Koranteksten, en daar weten onze forummoslims ongetwijfeld alles van.

Dat die screenshots telkens opduiken is eigenlijk een zwaktebod want het leidt af van de kern van de zaak waar ik nu toe kom. Hoewel de N&A-moslimkliek toch niet overtuigd zal zijn, kan ik in alle eerlijkheid, ook met die screenshots tegen me, zeggen dat ik moslims absoluut niet anders behandel dan gewone gelovigen of willekeurig welk forumlid dan ook. De scherpe opletter zal hebben gezien dat ik evengoed topics sluit die door onzinnige atheïsten worden geopend, dat ik evengoed offtopic gechat van rechtse rakkers verwijder en dat ik alle partijen in een flamethread waarschuw, niet alleen gelovigen of in het bijzonder moslims, waar iedereen natuurlijk bang voor is.

Ik wil bij deze alle mensen, en in het bijzonder S. en consorten, dan ook van harte uitnodigen om nu eens met bewijzen van slecht modereergedrag van mij te komen. Even een voorbeeld. Een rechter die op de LPF stemt of op Geert Wilders, en die een zaak krijgt over een Marokkaanse tasjesrover, zal gewoon oordelen. Waarom? Omdat er controle is op zijn oordelen. De overwegingen en het vonnis zijn openbaar, hij dient zich aan de wet te houden. Laat hij zijn persoonlijke opvattingen meespelen, dan valt hij ongetwijfeld door de mand.

Op die manier zie ik de taak van het modereren ook. Wat ik persoonlijk van moslims, jehova's of voor mijn part van Frans Bauer-fans vind, is totaal niet relevant. Waar het om gaat is dat ik modereer zoals van een goed en objectief moderator kan worden verwacht. Als daar klachten over zijn, dan mag - en moet - er uiteraard gereageerd worden. Maar dan wel onderbouwd, met bewijzen van onnodig sluiten, oneerlijk behandelen, et cetera. Dan moet Koen de Bemiddelaar worden ingeschakeld. Er zijn legio mogelijkheden voor. Dat werkt een stuk concreter dan telkens maar mekkeren over mijn vermeende xenofobie, want daarmee kweek je ook bepaald geen goodwill.

Dus, afsluitend, wat is mijn definitieve standpunt?

Ten eerste, ik ben absoluut niet racistisch. Mensen die denken dat het op een scheldforum afzeiken van moslims 'racisme' is, moeten zich laten nakijken. Net zoals jullie moslims willen dat Koranteksten niet uit hun verband worden gerukt, is het ook nogal flauw om telkens met screenies te komen van de Kijfhoek. Er zijn ook legio posts van mij te vinden waarin in inga tegen maffe rechtse figuren, waarin ik het opneem voor de vrijheid van godsdienst, et cetera. Wil je mij aanvallen, doe het dan goed en besteed daar ook aandacht aan. Ook aan discriminatie doe ik niet, niet tijdens het modereren en niet daarbuiten. Voel je je oneerlijk behandeld (= gediscrimineerd) kom dan met bewijzen.

Ten tweede. Moet een forumbaas gescreend worden? Wat heeft dat voor nut? Een communistische rat modereert niet noodzakelijkerwijs beter dan een rechtse bal. Iemands politieke of religieuze voorkeur is dus volkomen irrelevant, zolang hij die niet laat doorspelen in zijn modereergedrag. Ik laat mijn politieke en religieuze voorkeur, zoals ik die hierboven heb betoogd, niet meespelen bij mijn modereergedrag. Wederom geldt, iemand die het tegendeel meent te kunnen bewijzen, komt maar met voorbeelden. Wie de slachtofferrol op zich neemt, wie bang is voor machtsmisbruik, die klaagt maar - gegrond.

In elk geval in dit topic laat ik het hierbij. Als de mensen die het aangaat tenminste de moeite nemen dit volledig te lezen en zich daarbij eens achter de oren krabben en afvragen waar ze zich nu werkelijk zo druk over maken, hetgeen ik betwijfel. Ik wacht in spanning.
Liegen als Hirsi Ali oftewel liegen alsof het gedrukt staat.
Oud 25-06-2005, 08:59
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Dit is DK op BZ :perfectme:
Oud 25-06-2005, 09:00
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-06-2005 @ 01:37 :
Iedereen kan zich hier aanmelden en dan posten na een activatie email te hebben gelezen en op een link te hebben geklikt.

Lekker besloten.
Wij zouden dat ook kunnen, maar we houden toch liever van asielzoekers :')
Oud 25-06-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 25-06-2005 @ 08:41 :
Ja hoor eigelijk vind ik het wel verbazend dat uitgerekend jij, die altijd zo pedant met het woordje I-N-T-E-R-N-E-T smijt. Speciaal naar een ander forum gaat om eens lekker te gaan schelden en rodellen over forumfiguren die je niet eens kent.
En dan maar te roepen dat je een schurfthekel hebt aan alle moslims en de Islam een woestijncultuur vindt.OMG hoe triest kun je zijn!
Blijkbaar heb jij zeer grote moeite onderscheid te maken tussen verschillende zaken. Als je denkt dat het roddelen op andere internetfora niet te verenigen is met de opstelling dat het maar internet is dan heb je een serieus probleem.

Citaat:
Verder zat jij altijd wel heel schijnheilig geintereseerd in de Islam te doen op msn en in dit forum, terwijl jij tegelijkertijd daar specifiek moslims ging afzeiken en de Islam overal bij ging betrekken.
Walgelijk gewoonweg hoe jij met alle winden meewaait en de mensen gewoon naar de mond praat want dat doe je in feite. Ik was niet van plan nog woorden aan zo'n laag bij de gronds figuur als jij vuil te maken maar dit moet me gewoon van het hart. En als je lef hebt kom je gewoon voor je standpunten uit en kun je tenminste een minder zielige smoes dan een ordinair scheldpartij op moslims die je niet mag. Want als dat werkelijk gewoon zo is ben je nog triester dan ik dacht.
Ah, de persoonlijke afwijzing komt nu ook om de hoek kijken, het was wachten tot ons MSN-contact erin betrokken werd. Overigens was ik zelf ook niet van plan nog woorden aan jou vuil te maken, want ik weet dat daar weinig heil van te verwachten is, dan wordt het gewoon moddergooien.

Citaat:
Moslimkliek?Het valt je nogal moeilijk om mensen als individuen te zien he
Och, dat is niet echt nodig wanneer die mensen welbewust en gezamenlijk de hoek in kruipen.

Citaat:
En als dat zo is en dat kan ieke en de anderen gewoon controleren dan blijft er nog altijd die kwestie van informatie doorspelen.
Op een of ander manier circuleert het emailadres van S. daar rond benieuwd hoe het daar komt.
Net zoals het feit dat juno een tijdje geleden aangaf precies te weten waarom en hoe lang mujahideen geband was.
Bewijzen, lieve schat. Als je zo benieuwd bent hoe het E-mailadres van S. op bepaalde plekken komt moet je misschien even bij je achterbakse communistische vriendje te rade gaan, die weet vast alles van eventuele lekken.

Citaat:
Vermeende xenofobie?Het staat er toch echt zwart en wit niet een keer maar meerdere keren. Je het nu wel laten zien een laag bij de gronds karakter te hebben, goed jou recht maar je hoeft hier niet als de gebeten hond te gaan reageren want je weet best dat je dingen hebt gezegd die niet kunnen envan weinig respect getuigen voor moslims.
Blijkbaar heb je niet eens gelezen wat ik schreef. Vertederend en irritant tegelijk eigenlijk, dat ik vastgepind word op iets dat op de Kijfhoek gezegd is, terwijl van anderen jegens jou en anderen wordt verwacht dat alle foute of lompe opmerkingen maar genegeerd worden 'want het zijn maar grapjes'.

Citaat:
Och je bedoeld je schijnheilige gedrag hier waarin je in de kaart hoopte te spelen om forumbaas te worden?Nou het is je gelukt hopelijk hou je het vol.
Ja, tot op dit moment gaat het lekker, dank je.

Citaat:
De bewijzen zijn geleverd, waar rook is vuur. En in herhaling vervallen is een teken dat je niets meer te brengen hebt.
Jaa, de bewijzen zijn geleverd, nu pakken we hem! Ik zou zeggen ga vooral door, misschien werpt het ooit nog eens vruchten af.

Van S. kreeg ik inderdaad nog een normale reply terug, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Maar dat jij, net zoals altijd, weer als een zielig klein meisje begint te huilen over discriminatie, racisme en de leugens die jij met je zuivere waarneming toch maar mooi geopenbaard hebt, had ik wel verwacht.

Het is eigenlijk wel mooi dat we allebei een schijthekel aan elkaar hebben, dan hoef ik me ook niet meer verplicht te voelen op jouw gemekker te reageren.
Oud 25-06-2005, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-06-2005 @ 09:52 :
Liegen als Hirsi Ali oftewel liegen alsof het gedrukt staat.
Verbazingwekkende argumentatie en bewijsvoering. We hadden ook niet anders van je verwacht, bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Oud 25-06-2005, 09:50
Verwijderd
Maar Mujahideen kan ook niet uitgebreid reageren, want er zit een Joodse samenzwering achter hem aan die hem bespiedt
Oud 25-06-2005, 10:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Mm,.. de uitgebreide reactie van makelville en het opeens opduiken van mujahideen doet weinig anders vermoeden dat het slechts om een individuele actie gaat.

of in ieder geval dat bovengenoemde personen het geen individuele actie van S. meer maken.

Jammer.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 25-06-2005, 10:35
Verwijderd
Ach, persoonlijk of niet, dit is wel een mooie gelegenheid om schoon schip te maken. Ten aanzien van dat gedoe met die screenshots van e.nl en mijn uitlatingen daar heb ik gezegd wat ik op mijn lever heb. Ongetwijfeld zullen enkelen zich er niet bij neerleggen maar dat is hun goed recht. Ik maak hier verder geen woorden meer aan vuil, omdat ik genoegzaam heb uitgelegd hoe ik er tegenaan kijk en daarmee de zaak voor mij afgedaan is.
Oud 25-06-2005, 11:42
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-06-2005 @ 11:01 :
Mm,.. de uitgebreide reactie van makelville en het opeens opduiken van mujahideen doet weinig anders vermoeden dat het slechts om een individuele actie gaat.

Ze kunnen het toch naderhand met haar eens zijn geworden?
Oud 25-06-2005, 11:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 12:42 :

Ze kunnen het toch naderhand met haar eens zijn geworden?
gezien de posts over dit eerder op dit forum lijkt me dat erg stug te geloven
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 25-06-2005, 12:01
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Topic wordt wel vrij kansloos op deze manier.

Het is niet meer dan logisch dat er geen actie ondernomen is op die screens. Ten eerste wie garandeerd dat die screens echt zijn? Of niet een klein beetje bewerkt?
Ten tweede wie garandeerd dat de nare van daar echt nare is?
Ten derde kunnen ze ook totaal uit de context gerukt zijn. Die is dus anders dan het lijkt hier.
Ofwel hoe betrouwbaar is die info?

Ten vierde vind ik dat je mensen moet beoordelen op hoe ze hier zijn, niet op hun persoonlijke mening. Ieke en AngelLena (ik noem maar wat) kunnen als ze elkaar irl zien ook hele extreme uitspraken doen. Heeft niemand last van zolang het het modden oid maar niet beinvloed. Als iemand dat dan toevallig zou horen en een rel over schoppen? Ga je ze dan uit hun functie zetten? Lijkt me niet he? Ook fb's mogen hun mening hebben. Ze worden beoordeeld op hoe ze hier hun werk doen en niet op de rest. Lijkt me niet meer dan logisch.
Als laatste zijn die uitspraken gedaan ruim voor nare man fb werd. Dus de opmerking dat fb's een voorbeeldfunctie hebben is hiet totaal niet van belang.


Wat betreft Machiavelli: Die zal volgens mij al lang tegen een perm aan. Naar ik me herinner heeft hij daarvoor al een lange ban gehad en het lijkt me dan dat de volgende perm word. Dat wist hij ook en ik denk wat nu de precieze reden was die er niet zo toe doet. Maar alleen dat lekken? Geloof ik geen hol van.


Ieke is op het forum de gene die over de forumbazen gaat. Dus naar Enlightenment gaan heeft niet veel zin. Jon bemoeit zich verder niet veel met het forum, dus denk dat er niet zo snel een reactie van hem komt. Daar heeft hij andere mensen voor om dit soort dingen te regelen.


Er zal vast een goede reden zijn dat Kruimel wel een keuze heeft gekregen in die zaak en de andere 2 niet. Dat kan Ieke wel uitleggen, maar ik denk niet dat er veel info over komt. Wat hebben we er in godsnaam aan om alles in detail te weten. Het lijkt wel alsof het een topic is geworden waar een hele zooi evito.nl'ers verhaal komt halen over dingen waar ze vast al meer over weten.


@Marcade: Je voorstel van maximaal 1 jaar fb is iets wat echt niet kan. Het is ook een kwestie van ervaring en om mensen na 1 jaar al af te danken kan niet. Waar is dan de ervaring? Weg en dan gaat het echt een puinhoop worden.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Oud 25-06-2005, 12:07
Verwijderd
En nog steeds niets van Jon gehoord.
Oud 25-06-2005, 12:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-06-2005 @ 01:46 :
Heb je ook nog een keer iets ánders te zeggen?

Al acht ik de kans klein dat je dit leest, aangezien ik vernomen heb dat je de negeerlijst gebruikt en ik erop sta.
Diep in je hart weet je dat hij gelijk heeft.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 25-06-2005, 12:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-06-2005 @ 13:07 :
En nog steeds niets van Jon gehoord.
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 13:01 :
Jon bemoeit zich verder niet veel met het forum, dus denk dat er niet zo snel een reactie van hem komt. Daar heeft hij andere mensen voor om dit soort dingen te regelen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 25-06-2005, 12:14
Verwijderd
Maar ik denk dat het wel zo handig zou zijn als Jon zich er mee ging bemoeien, aangezien de fb's het eerder voor elkaar zoudenopnemen dan dat ze objectief naar de zaak kijken. En het betreft toch zijn personeel en hij is verantwoordelijk voor zijn personeel.
Oud 25-06-2005, 12:15
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Hoeveel screens van Evito.nl moet ik lekken voordat men doorheeft dat we er alles doen, behalve het 24/7 afzeiken van moslims?
Oud 25-06-2005, 12:18
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-06-2005 @ 13:14 :
Maar ik denk dat het wel zo handig zou zijn als Jon zich er mee ging bemoeien, aangezien de fb's het eerder voor elkaar zoudenopnemen dan dat ze objectief naar de zaak kijken. En het betreft toch zijn personeel en hij is verantwoordelijk voor zijn personeel.
Ieke gaat over de fb's. Maar dat zal je toch nooit goed genoeg vinden.

@RanC: Zullen er wel veel moeten zijn
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Oud 25-06-2005, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 13:18 :
Ieke gaat over de fb's. Maar dat zal je toch nooit goed genoeg vinden.

@RanC: Zullen er wel veel moeten zijn
Ieke komt ten allen tijde op voor de fb's. Ze zal er nooit eerlijk over zijn.
Oud 25-06-2005, 12:39
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-06-2005 @ 13:26 :
Ieke komt ten allen tijde op voor de fb's.
Dat is haar taak dan ook. Bij een bedrijf werkt dat ook zo...meestal dan
Oud 25-06-2005, 12:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*pakt de popcorn en de frisdrank erbij en wacht tot makelville weer gaat reageren op nare man*
Oud 25-06-2005, 12:52
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik heb het een beetje globaaltjes doorgenomen allemaal, en sluit me aan bij nanahara: who cares?

Ik heb alleen wel een kleine toevoeging. Een vraag. Hoe zielig ben je als je zelfs via het internet niet mensen recht in hun gezicht durft aan te spreken, maar gaat roddelen op een ander forum?
Oud 25-06-2005, 12:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 13:52 :
Ik heb alleen wel een kleine toevoeging. Een vraag. Hoe zielig ben je als je zelfs via het internet niet mensen recht in hun gezicht durft aan te spreken, maar gaat roddelen op een ander forum?
Niet meer of minder zieliger dan mensen die dat wel recht voor zijn raap zeggen.

IRL is dat een ander verhaal, natuurlijk.
Oud 25-06-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 13:39 :
Dat is haar taak dan ook. Bij een bedrijf werkt dat ook zo...meestal dan
Daarom moet jon er naar kijken. Die kan noch een objectief oordeel vellen.
Oud 25-06-2005, 13:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 13:01 :
Als iemand dat dan toevallig zou horen en een rel over schoppen? Ga je ze dan uit hun functie zetten? Lijkt me niet he? Ook fb's mogen hun mening hebben. Ze worden beoordeeld op hoe ze hier hun werk doen en niet op de rest. Lijkt me niet meer dan logisch.

@Marcade: Je voorstel van maximaal 1 jaar fb is iets wat echt niet kan. Het is ook een kwestie van ervaring en om mensen na 1 jaar al af te danken kan niet. Waar is dan de ervaring? Weg en dan gaat het echt een puinhoop worden.
Op dat eerste; het lijkt mij anders niet meer dan logisch dat *als* het bekend word dat een forumbaas in het echte leven continue mensen afkraakt en afzeikt terwijl dat op 't forum niet te zien is, dat er alsnog actie word ondernomen. Het lijkt me voor de forummers echt geen prettig idee dat dat gebeurd en daarnaast zal de desbetreffende forumbaas minder serieus worden genomen door de forummers.

Hoe je 't wend of keert; als hier bekend word dat een forumbaas in een andere omgeving zich uitlaat over forummers hier, geeft dat geen positieve invloed.

Op dat tweede. Ik vind het persoonlijk nu al een puinhoop en een lachertje. Ik vind dat als alleen forumbazen met ruime ervaring hier goed hun werk kan doen, dat dat geen goed teken is. Dat er dus nog steeds geen duidelijke regels en procedures zijn opgesteld binnen de forumbaas community.
Oud 25-06-2005, 13:52
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 13:52 :
Ik heb alleen wel een kleine toevoeging. Een vraag. Hoe zielig ben je als je zelfs via het internet niet mensen recht in hun gezicht durft aan te spreken, maar gaat roddelen op een ander forum?

Dat mensen het niet met elkaar kunnen vinden, fijn, ten eerste het is maar een fucking forum, ten 2e hoe groot is de kans dat je iemand ziet die hier komt?

Daarnaast, wat wil diegene gaan doen?Je email adres volspammen?
Je een digitale slag voor je neus geven?

Ik vind het allemaal maar gehyped.
Niet iedereen kan met elkaar opschieten, klaar.

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 25-06-2005, 14:04
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 13:39 :
Dat is haar taak dan ook. Bij een bedrijf werkt dat ook zo...meestal dan
Niet helemaal. Ze kan forumbazen er ook uit zetten als ze vind dat het niet goed gaat. Maar goed, lijkt me ook dat dat dan niet naar buiten toe bekent wordt.

Citaat:
Rick Steiner schreef op 25-06-2005 @ 13:57 :
Daarom moet jon er naar kijken. Die kan noch een objectief oordeel vellen.
En waarom zou Jon opjectiever zijn? Jij loopt echt altijd op alles commentaar te leveren waar je het hele verhaal niet van kent.

Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 14:06 :
Op dat eerste; het lijkt mij anders niet meer dan logisch dat *als* het bekend word dat een forumbaas in het echte leven continue mensen afkraakt en afzeikt terwijl dat op 't forum niet te zien is, dat er alsnog actie word ondernomen. Het lijkt me voor de forummers echt geen prettig idee dat dat gebeurd en daarnaast zal de desbetreffende forumbaas minder serieus worden genomen door de forummers.

Hoe je 't wend of keert; als hier bekend word dat een forumbaas in een andere omgeving zich uitlaat over forummers hier, geeft dat geen positieve invloed.
Continu is wel wat anders dan een opmerking wat op een ander forum staat en compleet uit zijn verband gerukt is.

Kom zeg, als fb hoef je echt niet iedereen te mogen, dat lijkt me onredelijk en ik vind ook niet dat ze dat ook nooit mogen zeggen. Iedereen heeft recht op een eigen mening.

Als iemand daar heel ver in gaat is het een ander verhaal, dan heb je idd kans dat die gene niet meer serieus genomen wordt. Maar dat vind ik een heel ander verhaal dan er hier op tafel ligt. Er zijn een heleboel dingen bij op te merken waardoor ik het terecht vind dat ze hem hierdoor geen fb-af gemaakt hebben.

Citaat:
Op dat tweede. Ik vind het persoonlijk nu al een puinhoop en een lachertje. Ik vind dat als alleen forumbazen met ruime ervaring hier goed hun werk kan doen, dat dat geen goed teken is. Dat er dus nog steeds geen duidelijke regels en procedures zijn opgesteld binnen de forumbaas community.
Het zijn niet de regels. Je kan ook geen beleid maken op strakke regels. Het is het interpreteren van dingen en inschatten van dingen. Dat leer je pas als je het een poosje doet. Ik beweer ook niet dat alleen fb's met een ruime ervaring het goed doen, integendeel. Maar het is wel zo dat het ook voor fb's makkelijker wordt met meer ervaring. Zeker de groep +en moeten echt al wat ervaring hebben en ervaring is enorm waardevol hier. Met regels en richtlijnen haal je het niet.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Oud 25-06-2005, 14:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 13:52 :
Ik heb alleen wel een kleine toevoeging. Een vraag. Hoe zielig ben je als je zelfs via het internet niet mensen recht in hun gezicht durft aan te spreken, maar gaat roddelen op een ander forum?
Och. Het gaat maar net om de beweegredenen. Mensen op dit forum kunnen echt enorme borden recht voor het voorhoofd dragen. Op een zeker moment worden discussies dan zo vervelend dat je jezelf de keuze kan stellen: je kunt niets zeggen en een vervelend gevoel aan de discussie overhouden, je kunt in de discussie zelf gaan schelden en mensen op hun eigen vervelende manier terugpakken of je kunt even ergens anders heen gaan waar je in vertrouwen je hart kunt luchten en niemand je aanspreekt op onredelijkheid of kortzichtigheid.
De laatste oplossing is prima, alleen wanneer iemand screenies gaat rondstrooien onder mensen die hier NIET in vertrouwen zijn genomen... Ik zou me persoonlijk behoorlijk verraden voelen. Niets geen vertrouwen of eigen mening mogen uiten. En de andere partij voelt zich hier ook niet lekker bij.

Conclusie: op een besloten forum heb je een bepaalde mate van geheimhouding en vertrouwen, dat is beschaamd en dat heeft niet alleen een lid van e.nl geschaad maar ook mensen die daar niet eens toegang hadden. Heel jammer dat ik niet weet wie verantwoordelijk is.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 15:04 :
.

En waarom zou Jon opjectiever zijn? Jij loopt echt altijd op alles commentaar te leveren waar je het hele verhaal niet van kent.

Omdat Jon niet direct over de fb's gaat maar wel de grote baas is.
Oud 25-06-2005, 15:09
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 15:26 :
Och. Het gaat maar net om de beweegredenen. Mensen op dit forum kunnen echt enorme borden recht voor het voorhoofd dragen. Op een zeker moment worden discussies dan zo vervelend dat je jezelf de keuze kan stellen: je kunt niets zeggen en een vervelend gevoel aan de discussie overhouden, je kunt in de discussie zelf gaan schelden en mensen op hun eigen vervelende manier terugpakken of je kunt even ergens anders heen gaan waar je in vertrouwen je hart kunt luchten en niemand je aanspreekt op onredelijkheid of kortzichtigheid.
Als je een vervelend gevoel aan het forum overhoudt wordt het misschien tijd haar minder serieus te nemen/ je toevlucht nemen tot een forum waar je geen vervelend gevoel aan overhoudt.

Citaat:
De laatste oplossing is prima, alleen wanneer iemand screenies gaat rondstrooien onder mensen die hier NIET in vertrouwen zijn genomen... Ik zou me persoonlijk behoorlijk verraden voelen. Niets geen vertrouwen of eigen mening mogen uiten. En de andere partij voelt zich hier ook niet lekker bij.
Wat een belachelijke beredenering. Dit kan je toch niet serieus menen ?
Oud 25-06-2005, 15:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:09 :
Als je een vervelend gevoel aan het forum overhoudt wordt het misschien tijd haar minder serieus te nemen/ je toevlucht nemen tot een forum waar je geen vervelend gevoel aan overhoudt.

Wat een belachelijke beredenering. Dit kan je toch niet serieus menen ?
Domme, kortzichtige, vervelende mensen heb je overal. Het is onzin contact te gaan mijden omdat er zulke apen op de wereld rondlopen (en dus ook op het forum).

En ja, dat meen ik serieus. Als ik iemand iets in vertrouwen vertel heeft hij daar geen screenies van te maken en die rond te gaan strooien bij iedereen die ik niet aansprak. In de tijd dat die posts gemaakt zijn was e.nl nog dermate klein dat een dergelijk vertrouwen goed mogelijk was.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 15:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 15:26 :
.. of je kunt even ergens anders heen gaan waar je in vertrouwen je hart kunt luchten en niemand je aanspreekt op onredelijkheid of kortzichtigheid.
Dan ga je toch naar het admin forum lijkt me en niet naar een forum van een permanent verbannen lid?
Oud 25-06-2005, 15:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:16 :
Domme, kortzichtige, vervelende mensen heb je overal. Het is onzin contact te gaan mijden omdat er zulke apen op de wereld rondlopen (en dus ook op het forum).
Citaat:
Als je een vervelend gevoel aan het forum overhoudt wordt het misschien tijd haar minder serieus te nemen
Citaat:
En ja, dat meen ik serieus. Als ik iemand iets in vertrouwen vertel heeft hij daar geen screenies van te maken en die rond te gaan strooien bij iedereen die ik niet aansprak. In de tijd dat die posts gemaakt zijn was e.nl nog dermate klein dat een dergelijk vertrouwen goed mogelijk was.
Denk jij nog aanspraak te kunnen maken op het geweten van mensen, als je zelf begint te roddelen ?
Oud 25-06-2005, 15:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:09 :
Als je een vervelend gevoel aan het forum overhoudt wordt het misschien tijd haar minder serieus te nemen/ je toevlucht nemen tot een forum waar je geen vervelend gevoel aan overhoudt.

Wat een belachelijke beredenering. Dit kan je toch niet serieus menen ?
Eensch. (Jaha, ik ben on-topic! )
Oud 25-06-2005, 15:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:24 :
Denk jij nog aanspraak te kunnen maken op het geweten van mensen, als je zelf begint te roddelen ?
Denk je dat mensen ook over mij roddelen? Ik denk van wel. En denk je dat ik dat erg vind? Ik denk van niet. Dus...?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 15:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:29 :
Denk je dat mensen ook over mij roddelen? Ik denk van wel. En denk je dat ik dat erg vind? Ik denk van niet. Dus...?
Dit is geen excuus om roddelen te rechtvaardigen.
Oud 25-06-2005, 15:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 16:31 :
Dit is geen excuus om roddelen te rechtvaardigen.
80% van de communicatie is roddelen. Ja, door wetenschappers onderzocht (ik dacht dat het Jared Diamond was). Ik zeg niet dat het leuk is voor jou, maar gezien dit feit is het een beetje loos om te roepen dat forumbazen niet mogen roddelen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-06-2005, 15:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2005 @ 16:31 :
Dit is geen excuus om roddelen te rechtvaardigen.
Mensen die geven om wat anderen over hen zeggen (en we hebben het over internet, ffs) moeten zich laten nakijken.
Oud 25-06-2005, 15:44
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:29 :
Denk je dat mensen ook over mij roddelen? Ik denk van wel.
Ik denk dat dat nu ff-tjes niet boeit.
Citaat:
En denk je dat ik dat erg vind? Ik denk van niet. Dus...?
Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen daar zo lichtzinnig over denkt? EN hoe kan jij met die instelling verwachten dat mensen jouw "in vertrouwen" (op het internet gegooide) informatie zullen respecteren.

En ik kan het me haast niet voorstellen dat iemand die zegt zich soms te irriteren aan bepaalde kortzichtige mensen, zich niks aantrekt van allerlei roddels.
Oud 25-06-2005, 15:47
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-06-2005 @ 16:44 :
Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen daar zo lichtzinnig over denkt? EN hoe kan jij met die instelling verwachten dat mensen jouw "in vertrouwen" (op het internet gegooide) informatie zullen respecteren.
Alsof internet altijd volledig open is. Het was geen open forum, dus kan ik het wel begrijpen.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Oud 25-06-2005, 15:48
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:34 :
80% van de communicatie is roddelen. Ja, door wetenschappers onderzocht (ik dacht dat het Jared Diamond was). Ik zeg niet dat het leuk is voor jou, maar gezien dit feit is het een beetje loos om te roepen dat forumbazen niet mogen roddelen.
We hebben het nu over het roddelen zoals dat in de voilksmond wordt opgevat, namelijk± het achter mensen om lullen, en niet tegen hun gezicht zeggen/ roddelen.
Oud 25-06-2005, 15:48
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-06-2005 @ 16:34 :
80% van de communicatie is roddelen. Ja, door wetenschappers onderzocht (ik dacht dat het Jared Diamond was). Ik zeg niet dat het leuk is voor jou, maar gezien dit feit is het een beetje loos om te roepen dat forumbazen niet mogen roddelen.
80% van de mannen gaat vreemd.

Goh; nou mag ik zeker ook vreemdgaan .. iedereen doet 't?
Oud 25-06-2005, 15:48
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Aine schreef op 25-06-2005 @ 16:47 :
Alsof internet altijd volledig open is. Het was geen open forum, dus kan ik het wel begrijpen.
Welke forumbaas´onderkoffer ben jij=


En je mist mijn punt volledig.
Oud 25-06-2005, 15:49
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 16:35 :
(en we hebben het over internet, ffs)
Dude wat doe je in dit topic als 't je geen flikker boeit omdat 't ffs over internet gaat?
Oud 25-06-2005, 15:50
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 16:35 :
Mensen die geven om wat anderen over hen zeggen (en we hebben het over internet, ffs) moeten zich laten nakijken.

Mensen die liegen over een forum moeten zich laten nakijken.

Alsof jij niet af en toe moet lachen/boos worden/etc. door het forum.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.