Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 17:34
nps
Avatar van nps
nps is offline
en ging je met ov of auto? was het leuk?

ik ging vandaag met mijn trouwe arosa naar kedichem, een plaatje in the middle of nowhere en werd daar bijna van de dijk afgereden door een Focus.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2006, 17:41
PV
PV is offline
met de trein naar m'n werk, zonder vertraging
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 17:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ook met de trein naar m'n werk.
Terug 2 minuten vertraging, maar gelukkig wilde meneer de conducteur van m'n volgende trein wachten zodat het niet vergroot werd tot een half uur.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 18:03
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ging van huis met de bus naar Cuijk, daar op de trein naar Nijmegen Heyendaal.

En toen ging ik weer naar huis, de trein 10 minuten telaat, onderweg terug naar cuijk nog 5 minuten extra vertraging opgelopen, bus gemist en uiteindelijk heeft papa me met de auto van cuijk naar huis gebracht. 3 kwartier later thuis dan gepland

2 dagen naar school geweest, 3 vertragingen gehad. Nee dat was niet leuk
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 18:56
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Naar m'n school, met de bus, OV dus
Was het leuk? Nou, nee niet echt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:44
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Vanmorgen met de Alfa naar het werk en weer terug.
En daarnet even de BMW uitgelaten en 240km/u gereden op de A2 tussen Boxtel en Best.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:44
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tom schreef op 05-09-2006 @ 20:44 :
Vanmorgen met de Alfa naar het werk en weer terug.
En daarnet even de BMW uitgelaten en 240km/u gereden op de A2 tussen Boxtel en Best.
iep
ik heb 140 gereden in mijn arosa
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Met de fiets heen en terug naar school en het was niet leuk, maar ook niet bijzonder onaangenaam
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
met de auto naar het station in heerenveen, toen met de trein naar zwolle.

en smiddags in omgekeerde volgorde weer terug.

jaja, ov is gratis he, alfa rijden niet bepaald...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:01
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-09-2006 @ 21:21 :
met de auto naar het station in heerenveen, toen met de trein naar zwolle.

en smiddags in omgekeerde volgorde weer terug.

jaja, ov is gratis he, alfa rijden niet bepaald...
Ook al is het ov gratis, dan nog pak ik vaak de auto. Dat ov is wel zo ontzettend bagger, dat ik liever benzinekosten betaal en een relaxte reis heb zonder vertragingen/ wachten in de regen etc...

Vandaag naar Amsterdam op en neer gereisd, naar de universiteit. Zowel vanochtend als vanavond een fikse vertraging gehad... ...Tis dat parkeren in A'dam onbetaalbaar is, maar anders had ik al 100x de auto gepakt...
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging vandaag met de tram en de metro naar school En alles ging goed, moest alleen wel lang wachten op de tram vanmorgen, volgens mij was ie te vroeg langs gereden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 22:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met de trein van mijn ouderlijk huis (tevens ook weer woonplaats) naar mijn universiteit. Heenweg een half uur vertraging gehad. Maar dat maakte niets uit, want ik had speling genoeg. Van deur tot deur is het ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug.
En of het leuk was? Ja, de reis was wel oke, de uni zelf niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 22:22
Verwijderd
Naar de universiteit met de trein, en vandaag had ik geen vertraging. Gisteren wel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 00:04
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
kom net terug van een retourtje drenthe... stond wat te koop op marktplaats. Als ik had geweten dat het 250 km. heen en 250 terug zou zijn dan had ik het misschien maar op moeten laten sturen

ik ging met de auto, en wegens ontbrekende cruise control module had ik een stok gevonden die op het gaspedaal kon klemmen. Anders houden mijn knietjes het niet

en dat ging allemaal goed
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 07:30
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 05-09-2006 @ 22:01 :
Ook al is het ov gratis, dan nog pak ik vaak de auto. Dat ov is wel zo ontzettend bagger, dat ik liever benzinekosten betaal en een relaxte reis heb zonder vertragingen/ wachten in de regen etc...

Vandaag naar Amsterdam op en neer gereisd, naar de universiteit. Zowel vanochtend als vanavond een fikse vertraging gehad... ...Tis dat parkeren in A'dam onbetaalbaar is, maar anders had ik al 100x de auto gepakt...
tis niet dat ik niet liever met de auto zou gaan.
overigens is het ov in het noorden - in elk geval tussen heerenveen en zwolle - best goed geregeld, afgezien van de ronduit vreemde omroepers met leizige stemmen en vage opmerkingen als 'er rijden geen treinen tussen' en dan de rest niet melden, erg leuk. .
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 11:18
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Tom schreef op 05-09-2006 @ 20:44 :
Vanmorgen met de Alfa naar het werk en weer terug.
En daarnet even de BMW uitgelaten en 240km/u gereden op de A2 tussen Boxtel en Best.
Jij grote crimineel!!

je hebt groot gelijk wmb
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 12:22
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Met de trein naar stage, maar van huis naar station met de auto
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 14:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ging met de auto naar het winkelcentrum drie straten verderop, want ik moet oefenen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2006, 16:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb mijn Twingo van de zaak met toerentalbegrenzer toch tot 132 weten te krijgen zonder dat hij terugviel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
juno schreef op 06-09-2006 @ 17:32 :
Ik heb mijn Twingo van de zaak met toerentalbegrenzer toch tot 132 weten te krijgen zonder dat hij terugviel.
zo-zo.

ik heb vandaag nog een twingo ingehaald die 130 reed, nog een zwarte alfa gezien (of gehoord) ? (tussen drachten en zwolle, a32 geloof ik).

ik reed overigens 135. jaja, dan ga ik je inhalen, ik denk net als vrachtwagenchauffeurs wat dat betreft : als ik harder rij, haal ik je in, hoe lang dat ook gaat duren...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 18:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Naar m'n werk en terug. Beiden geen vertraging.
Op de terugweg ging de trein zelfs zo hard dat ik de hele rit niet kon lezen omdat de trein zo schudde
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 19:01
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
met overvolle bus naar maastricht (ov jaarkaart) gelukkig had ik zitplaats

terug: bus naar station mstricht (want eigen reed niet omdat vrouw was doodgereden in maastricht[kwam ik na 30 min achter] dus besloot trein te pakken)
toen trein naar heerlen
toen lijn 1 naar kerkrade via hoensbroek
(kwamen erachter dat die pik niet naar hoensbroek ging, mja stond toch echt via hoenbroek )
bus terug naar station heerlen
bus naar hoenbroek

dus veel gewacht vooral op die laatste bus

kortom vandaag was kut had gedacht om 12 uur thuis te zijn maar was pas half 3. als ik geen ov had was het erg duur geworden
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:09
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Ben vandaag met de Mercedes naar Leiden geweest, naar de uni. Moest even een boek inleveren, daarna weer naar huis gereden.
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:11
Krynn
Krynn is offline
Heen: in de laatste trein die je nog ochtendspits mag noemen naar m'n werk in Amsterdam Centrum. Zat vijf minuten opgescheept met een bemantelpakte bepkip, verder kon ik rustig m'n krantje lezen.

Terug: vlak nadat m'n treintje terug vertrokken is gaat de internationale trein van datzelfde perron. Op een bankje zitten is dus uitgesloten, die worden bevolkt door rugzaktoeristen. Er zijn van die dagen dat je de hele dag hebt rondgerend op je werk, je knieën en je voeten doen pijn, en dus krijg je zin om zo'n toerist van een bankje af te meppen. Ga lekker op die rugzak zitten man! Vandaag was zo'n dag...en dan had dat kreng van een sprinter ook nog 'ns vijf, ja, vijf hele minuten vertraging.

Ahem.

Treinen op m'n vaste stukje is gewoon niet leuk, of boeiend.

Laatst gewijzigd op 06-09-2006 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:14
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Reed vandaag met m'n Focus op een dijkje, kom ik opeens een idioot in een Arosa tegen! Kon haar nog net ontwijken...

Verder een klein rondje gemaakt in m'n Porsche omdat het mooi weer was. Ben nergens heen geweest, alleen maar een stukje doelloos rondgereden en benzine verbruikt. Dakje eraf en gaan.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2006, 22:11
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
ik was vandaag lekker targaloos op en neer naar Delft. Het gaat sneller met de trein en makkelijk met de fiets, ik weet het
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:26
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
vandaag naar werk met de trein
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 01:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nijmegen -> Delft. Flinke vertraging tussen Nijmegen en Tilburg, maar toch nét m'n aansluiting gehaald. Leuke reis, lekker gelezen, ik kwam nog iemand tegen, het zonnetje scheen. Ik begin de trein leuker te vinden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 08:37
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Rachel schreef op 06-09-2006 @ 13:22 :
Met de trein naar stage, maar van huis naar station met de auto
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 09:22
Verwijderd
gister met den automobiel:
Huis -> school, vriendin afgezet, bijna ongeluk gehad omdat iemand me wel zag, ook afremde en toen er TOCH NOG voorlangs wou (ik kwam van rechts), gelukkig had ze abs op d'r fiat. LPG getankt, wat een genot zeg... 22 liter, 10 euro
Huis -> Ehv CS, broertje afgezet, weer naar huis
Huis -> School, vriendin opgehaald
Huis -> Ehv CS, broertje + vriend van 'm opgehaald, naar Geldrop NS gebracht, toen naar huis.
Huis -> Appie, boodschappen weer naar huis. Centrum was afgesloten ivm slechte kermis dus dat werd omrijden.

vandaag met den automobiel:
Huis -> school, vriendin afgezet, weer naar huis
Huis -> Ehv CS, broertje afgezet, weer naar huis, nog een bumperklevert gehad maar ff lichtelijk de remmen aantikken loste dat wel op, stomme belg in z'n master.
Fiets: Huis -> Centrum Ehv.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 10:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Naar huis. Onderweg wel een paar keer vertraging gehad, wat tot de laatste halte voor mijn uitstaphalte weer ingelopen was. Helaas zat er toen nog een slome stoptrein voor me en had ik 5 minuten vertraging. Geen probleem, want ik hoefde verder geen aansluiting meer te halen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 11:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Naar Utrecht. Ik zag eerst gewoon twee bussen wegrijden toen ik op weg was naar de bushalte, dus toen moest ik daarna kei lang wachten en op het station (Eindhoven) was het één grote chaos, maar toch verder geen vertraging gehad
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging van huis naar mijn kamer. Eerst van huis naar het station in Goes met de bus, daarna van het station in Goes met de stoptrein naar Roosendaal, daar overstappen op de trein naar Rotterdam en toen met de bus naar mijn kamer. Ging allemaal goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:38
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Ik ben vandaag alleen naar de kapper in het dorp gereden, verder niet
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Eerst vanacht teruggekomen van het uitgaan, met de auto.
Ik reed nog fout, maar dat kwam doordat mijn levende tomtoms in slaap waren gevallen.

En zonet naar een sollicitatie gereden met de auto. Ging prima, zelfs wat sneller dan verwacht. Terug stond de brug open, dat was wat minder.

En zometeen met de trein naar Leiden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:10
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik mocht gister in de PEUGEOT PARTNER naar de overkant van de snelweg! en verder as usual naar alblasserdam in de arosa
__________________
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2006, 14:37
Verwijderd
met den auto:
huis -> school, alleen op de terugweg een bumperklevert, langzamer gaan rijden maar hij begreep de hint niet en omdat het een automaat is, rijdt ie ook als je géén gas geeft
huis -> ehv cs, broertje opgehaald, via de geldropse/eindhovenseweg en niet eens in de file gestaan!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 08-09-2006 @ 15:37 :
met den auto:
huis -> school, alleen op de terugweg een bumperklevert, langzamer gaan rijden maar hij begreep de hint niet en omdat het een automaat is, rijdt ie ook als je géén gas geeft
huis -> ehv cs, broertje opgehaald, via de geldropse/eindhovenseweg en niet eens in de file gestaan!
bumperklever op wat voor soort weg ?
als je langzamer gaat rijden, dan komt het verkeer achter je overigens automatisch dichter bij, ik weet niet of je daar bij stilstaat. de beste oplossing is gewoon je normale snelheid blijven rijden, of - op de snelweg e.d. - even terug naar rechts.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 15:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Gisteren: Middelburg - Hoogeveen en weer terug
Op de heenweg bij Amersfoort 8 minuten vertraging opgelopen, waardoor ik de trein richting Groningen niet zou halen... Gelukkig had het achterstuk van die trein (die doorgaat naar Leeuwarden) 10 minuten vertraging waardoor ik gewoon m'n aansluiting had
Op de terugweg ging het helemaal goed
En treinreizen vind ik nooit leuk, dus die vraag zal ik maar overslaan

Vandaag: Middelburg - Vlissingen, retour.
Ging prima, maar er kan ook weinig misgaan als je 2 stations verderop moet zijn
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 17:24
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
vandaag, huis-school (drachten-zwolle) met de auto. en uiteraard ook weer terug.

ik moest mezelf maar eens leren de trein leuker te vinden, maar ik vindt autorijden veel te leuk...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerst vanmorgen van huis naar school met tram en metro, ging goed, moest alleen vrij lang wachten op de tram.

Toen tussen de middag even met de metro van school naar het centrum en weer terug. Ging ook allemaal goed, moest ook wel weer lang wachten (voor metrobegrippen dan he)

Daarna aan het eind van de middag weer van school naar huis met metro en tram. Ging goed, sloot prima aan, net wat ik nodig had na zo'n lange dag

En tenslotte vanavond van mijn kamer in Rotterdam naar de kamer van mijn vriend in Amsterdam met tram - trein - bus. Ging goed behalve dat mijn trein omgeleid zou zijn via Haarlem en later toch weer via schiphol reed, ik heel lang heb staan wachten voor ik het station in Amsterdam binnen kon rijden waardoor er twee bussen al weg waren die ik had moeten kunnen halen en ik dus pas veel later hier was.

En nu heb ik wel weer ff genoeg gereist En toch snap ik niet wat mensen niet leuk vinden aan in de trein zitten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:45
LB06
LB06 is offline
Met dus bus van Hooge Mierde naar Tilburg CS, van Tilburg CS met de bus naar de Conservatoriumlaan. Terug ben ik met de rein vanaf West naar CS gegaan. En met de bus weer naar Hooge Mierde.

De heenweg was wel te doen, maar eenmaal op CS moesten we 20 minuten wachten op de stadsbus richting UvT. Frustraties

De terugweg was op zich ook niet klote, omdat ik toch heb geslapen, maar eenmaal thuis was ik zo gaar als een konijn.

Ben 's middags nog naar de sportschool geweest om wat te fitnessen, en ben daarna meteen doorgereden naar Tilburg, om een blik te werpen op de buurt waarin mijn potentiële studentenkamer to-be is gelegen. Dit ritje was met de auto van m'n vader, een Laguna Grand Tour 2.0Turbo (benzine). Zoals gewoonlijk heerlijk om in te rijden, ware het niet dat het enigsinds werd getemperd door het drukke en trage verkeer, en een aso die me nog even snel rechts wilde inhalen over een voorsoorteerstrook voor naar rechts en me vervolgens sneed omdat hij weer naar links moest.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 23:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Delft -> Nijmegen

Veel te druk, ik kon niet echt lekker lezen en dus was het klote. De trein kwam wel tot twee maal toe te vroeg aan. Dat was relaxt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-09-2006 @ 15:55 :
bumperklever op wat voor soort weg ?
als je langzamer gaat rijden, dan komt het verkeer achter je overigens automatisch dichter bij, ik weet niet of je daar bij stilstaat. de beste oplossing is gewoon je normale snelheid blijven rijden, of - op de snelweg e.d. - even terug naar rechts.
Nee, méén je dat nou?
50 km weg, maar met volledig van elkaar gescheiden banen, je kunt dus niet inhalen (tenij je een Jeep 4x4 rijdt).
Normale snelheid rijden deed ik het stuk vóór de flitspaal al, maar toen ging ie alleen maar toeteren en van links naar rechts, zodat ie goed aanwezig was in mn spiegels.
Aangezien ik toch geen haast had besloot ik om hem dan maar ff te irriteren door gewoon langzamer te gaan rijden (wat goed werkte overigens ).
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 15:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga zo met de bus naar het station en dan met de trein naar Leuven. Hoe het is weet ik nog niet maar iig lang (zo'n drie en half uur). Maar ik overleef het wel Vind het gelukkig niet erg om in de trein te zitten. Morgen kom ik met de auto weer terug.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 09-09-2006 @ 15:53 :
Nee, méén je dat nou?
50 km weg, maar met volledig van elkaar gescheiden banen, je kunt dus niet inhalen (tenij je een Jeep 4x4 rijdt).
Normale snelheid rijden deed ik het stuk vóór de flitspaal al, maar toen ging ie alleen maar toeteren en van links naar rechts, zodat ie goed aanwezig was in mn spiegels.
Aangezien ik toch geen haast had besloot ik om hem dan maar ff te irriteren door gewoon langzamer te gaan rijden (wat goed werkte overigens ).
a. veel anders kon je natuurlijk niet, ik zou ws hetzelfde gedaan hebben.

maar ik kom nog weleens mensen tegen - op de snelweg - die menen dat het leuk is om voor mn neus 80 te gaan rijden, op de linkerbaan, omdat ik toevallig dichtbij kom. (ja, dat heb je, als je je auto dr voor pleurt met 110 terwijl ik 140 rij, kijk 's wat vaker in je spiegels, zou ik zeggen...)

ik kleef over het algemeen niet - ik probeer daar echt op te letten - maar het gebeurt me gewoon erg vaak dat mensen hun auto net in dat ene gaatje voor mijn auto proberen te wurmen. Erg fijn, moeten afremmen op de linkerbaan van de snelweg. .
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:46
Verwijderd
met de tram naar den-haag HS, kuthtm tram kreeg het voorelkaar om over een stukje van 15 minuten het dubbelen te doen. Vervolgens met een andere trein naar hoofddorp. Toen 's avonds met de trein weer naar Naarden-Bussum en vanmorgen met de trein naar Haarlem en daarna met de bus naar Heemstede.

Nee het is per definitie niet leuk om in dat kutopenbaar vervoer te zitten
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 09-09-2006 @ 17:28 :
a. veel anders kon je natuurlijk niet, ik zou ws hetzelfde gedaan hebben.

maar ik kom nog weleens mensen tegen - op de snelweg - die menen dat het leuk is om voor mn neus 80 te gaan rijden, op de linkerbaan, omdat ik toevallig dichtbij kom. (ja, dat heb je, als je je auto dr voor pleurt met 110 terwijl ik 140 rij, kijk 's wat vaker in je spiegels, zou ik zeggen...)

ik kleef over het algemeen niet - ik probeer daar echt op te letten - maar het gebeurt me gewoon erg vaak dat mensen hun auto net in dat ene gaatje voor mijn auto proberen te wurmen. Erg fijn, moeten afremmen op de linkerbaan van de snelweg. .
Mja, dat óf remmen, maar dan had ik mezelf meer in gevaar gebracht dan hem (oude micra vs. ML320) en sowieso rem ik niet als iemand kleeft, véél te gevaarlijk.
Persoonlijk hou ik niet van bumperklevers, maar dat neemt niet weg dat ik het zelf nooit doe, al probeer ik er zeker wel op te letten.
Helemaal sinds ik in België bijna achterop iemand ben geklapt (ik hield 4 seconden afstand, dus geen gekleef ofzo) die gewoon ineens besloot midden op een 80km weg stil te gaan staan...

Vandaag had de auto ff pauze, straks alleen ff naar het centrum.

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:11
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
met de autgo naar het werk en later 50 kilo mosselen opgehaald voor mijn werk
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:21
Verwijderd
Naar de universiteit met de trein, tot Gouda ging het goed totdat ik opeens aan de overkant van het perron in Gouda een trein zag staan met als eindbestemming Arnhem, wat me nogal raar leek omdat ik in de sneltrein naar Arnhem zat. De omroep weigerde dienst en we moesten zelf dus maar uitvogelen dat de koploper (niet echt gebruikelijk materieell op het traject Den Haag/Rotterdam-Arnhem) niet verder dan Gouda reed en dat we dus op de VIRM-dubbeldekker moesten overstappen aan de overkant van het perron. Toen ik de trein uitstapte (en ik was eén van de laatste) deed de omroep het plotseling weer en werd gemeld dat de trein niet verder dan Gouda reed. Nu ben ik wel slim genoeg om te beseffen dat ik de dubbeldekker inmoest, maar dat werd er dus niet bij verteld.

Hoe typisch NS.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Weerwolfspel #37
Hanneke
500 03-08-2007 22:34
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Liefde & Relatie op vakantie met je vriend(in)
Lente
49 15-06-2005 18:57
Lifestyle waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..}
devilcat
84 28-07-2003 09:48
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'(
HaRdStYle-GirL
8 19-07-2003 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.