Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2006, 10:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren ging ik met de auto van Leuven naar Rotterdam. Ik reed mee met een vriendin en ik heb haar de hele tijd verteld hoe ze moest rijden. Alles ging prima alleen in Leuven even een straat gemist waar we in moesten maar dat kwam ook goed. Uiteindelijk in iets meer dan twee uur al thuis, echt snel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2006, 10:53
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Quantes schreef op 09-09-2006 @ 21:11 :
met de autgo naar het werk en later 50 kilo mosselen opgehaald voor mijn werk
Kon je er hier niet wat dumpen?
Mossels
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 12:03
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-09-2006 @ 11:53 :
Kon je er hier niet wat dumpen?
Mossels
Ze waren allemaal op

Vannacht met de nachttrein naar Schiphol geweest. Trein van 23.23 uit Nijmegen, 0.12 richting Utrecht en daar de nachttrein. Dat nachtnet viel me mee, heel goede controle en niet echt rare vogels.

Nu ben ik dus wel superhaar, want al zo'n 31 uur wakker.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 14:30
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
net met de Civic boodschappen doen. Voor iedereen die het nog niet wist: de scholen zijn begonnen... Naast 'mijn' hoogvliet zit een middelbare school. Al die koters op de parkeerplaats vlákbij je auto... brrrrr

Om dat te compenseren nog even de Civic uitgelaten, en heb daarbij een Impreza en een CRX zoekgereden op de lus. Ik ben de king of the lus

En straks met de fiets naar mn werk. Doe ik sinds de verhuizing altijd, aangezien ik er dan sneller ben en ik anders moet betalen om te parkeren... En t is maar 5 minuutjes fietsen
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:54
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ging met de fiets naar Kampen.En weer terug
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 18:57
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-09-2006 @ 18:54 :
Ik ging met de fiets naar Kampenschool.En weer terug
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 11:24
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-09-2006 @ 18:54 :
Ik ging met de fiets naar de supermarkt.En weer terug
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 11:55
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-09-2006 @ 18:54 :
Ik ging met de fiets naar college.En weer terug
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging met de tram en de metro naar school en weer terug. Alles ging goed onderweg behalve dat de metro's op de terugweg zeer onregelmatig reden omdat er een persoon onwel was geworden op een enkelspoorstraject
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 19:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-09-2006 @ 18:54 :
Ik ging met de fiets naar de supermarkt.En weer terug
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 21:48
Verwijderd
Met de auto naar school, in tussenuur teruggereden, broertje opgepikt en afgezet op ehv cs, terug naar huis weer, boeken gepakt en weer naar school. Daarna ook weer terug natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 06:14
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Zometeen met de bus naar school...
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met de bus en de trein naar huis (Goes - Rotterdam) ging niet helemaal goed. Er reden geen treinen van en naar Dordrecht op last van politie en brandweer, uiteindleijk de eerste trein gepakt naar Dordrecht, een half uur later dan gepland, daar de Benelux naar Roosendaal en daar had e stoptrein gelukkig gewacht zodat ik maar drie kwartier later thuis was. Wat een reis weer zeg
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 09:56
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik ging gister naar werk. ik heb weer eens een boete. mijn moeder ook, maar die van haar is veel meer

ik heb eindelijk in de peugeot partner van werk gereden, spannend

gister moest ik naar nieuwegein. Op de heenweg: file. Op de terugweg: NOG MEER FILE vanwege wegwerkzaamheden. fiiijn.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 16:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dinsdag ben ik 's middags met de trein naar de uni in Tilburg gegaan en 's avonds weer terug naar huis. Goede reis, zowaar geen vertraging.
En vandaag ben ik weer naar de uni gegaan met de trein. Weer geen vertraging, mooi. Zodadelijk ga ik met de trein door naar Den Bosch, naar een voetbalwedstrijd. Rekening houdend met vertraging pak ik een trein eerder. Na de wedstrijd ga ik weer per trein terug naar huis, en dan hoop ik half 1 thuis te zijn.

Pfff, al dat getrein (ondanks dat het gratis is met OV )... ik hoop snel een goede baan te vinden, dan heb ik ook snel een auto.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 19:32
LB06
LB06 is offline
Pff, ik zat vanmiddag in de stadsbus in Tilburg op weg naar CS. En de verwarming was kapot

Dat wil dus zeggen dat hij niet uit kon! (Ja dan istie ook kapot) Wat een ramp!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging vanmorgen met de trein en de metro naar school (Goes - Rotterdam) en vanmiddag met de metro en de trein weer terug naar huis. Terug hadden we een kwartier vertraging waardoor ik de bus mistte en een bus later had en pas om zeven uur thuis was en nog moest gaan koken maar alles kwam goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 21:50
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik ging op de fiets naar mn werk en weer terug
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 23:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
vanochtend om 7 uur in de auto van drachten naar zwolle, prettige reis, ondanks het hoge inhalende vrachtwagens en campers.

terug, om drie uur in de middag, van zwolle naar drachten. een regelrechte ramp dus. druk druk druk, bijna aangereden, en bijna zelf achterop een plotselinge file gereden. Ook 20 minuten in een andere file gestaan, die er anders nooit staat.

ik hoorde later dat er een ongeluk gebeurd was, maar ik heb niks gezien daar, ook geen afgesloten weghelft, maar misschien was t vlak na de weefstrook gebeurd waar ik er af moet of zo.

anyway, volgende week vrijdag pak ik de trein denk ik. wie weet, valt die drukte dan wel mee - en anders ben ik daar snel weer van genezen.

ow, en net naar mn zus geweest met de auto.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:55
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2006 @ 00:22 :
vanochtend om 7 uur in de auto van drachten naar zwolle, prettige reis, ondanks het hoge inhalende vrachtwagens en campers.
zooo IRRITANT is dat

ik mocht vorige week in de peugeot partner van werk naar kedichem heen een weer, toen voelde ik me een echte koerierster en heb dit weekend de kids van de familie richting hilvarenbeek en terug getaxied.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag met de trein op en neer naar Eindhoven (+ nog een stukje met de bus), geen vertragingen en redelijk goede aansluitingen, dus dat was goed te doen.
Morgen weer treinen naar Tilburg, hopelijk weer geen vertraging.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 22:19
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
met m'n kadettje naar 't werk en weer terug. Is maar tien minuutjes, dus ging prima.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 10:19
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Strka smet de bus naar School.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 10:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen met de trein van Amsterdam centraal naar Rotterdam centraal, alles ging goed En vanmiddag met de tram en de metro naar school en weer terug naar huis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 11:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gisteren van Hengelo naar Maastricht, via Utrecht centraal. Achteraf hoorde ik dat ik nét op tijd weg was voor de storing.
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 08:21
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Naar mijn stage in Hardinxveld-G. Mijn eerste trein had vertraging zodat ik maar drie minuten had om naar de volgende te sprinten, maar de tweede en derde gingen gelukkig gewoon op tijd zodat ik gewoon op tijd op mijn stage was
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:04
Verwijderd
Heen en terug naar de universiteit, heenweg geen vertraging, terugweg +10 omdat de Sprinter plotseling op een ander perron in Schiedam Centrum stopte en daarom een hele tijd moest wachten voordat het spoor vrij was.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 13:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
van drachten-zwolle in 45 minuten, een nieuw record voor mij, en dat zonder absurd hard te rijden (gem. 130).

terug ook al zo vlot, 55 minuten.

geen idee waarom de vaste file vandaag verstek liet gaan, misschien was de voorste in de file nou eens ziek.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 16:35
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
eerst naar school en toen terug naar zeelandia
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 17:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag:
Met de auto van Zwolle naar Hardenberg.
Van Hardenberg naar Mariënberg
Van Mariënberg weer terug naar Hardenberg
Van Hardenberg naar Dedemsvaart
Van Dedemsvaart naar Ommen
Van Ommen naar Dalfsen
Van Dalfsen naar Zwolle

met Bemoeizorg kom je nog eens ergens
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met de auto van Maastricht naar Tilburg en daarna weer terug naar Maastricht.
Heenweg verliep zonder problemen, maar op de terugweg heb ik 2 keer in de file gestaan. Tja, avondspits...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 11:08
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Gisteren met de auto van zuid Portugal naar huis. Totaal zo'n 2500 kilometer.
En ja, dat is best ver.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 12:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister met de bus en de trein van Rotterdam naar Hoek van Holland strand en weer terug. Ging allemaal goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 17:18
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Met fiets naar de kerk. En terug.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 18:43
PV
PV is offline
Met de auto naar Tilburg, zonet. F*cking noodweer het zicht was op een gegeven moment maar 10 meter ofzo, toen ben ik langs de kant gestopt op een plek waar nog meer auto's stilstonden. Stortregens en storthagel, op een weg die geen zoab had daarna voorzichtig verder gereden en gelukkig heelhuids aangekomen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 19:39
Krynn
Krynn is offline
Vandaag heb ik me eigenlijk alleen van bed naar keuken, van keuken naar computer, en van computer naar bed bewogen. Maal 3, oid.

Afgelopen vrijdag de ruim 2 uur durende reis van huis naar Eindhoven Airport gemaakt, en weer terug. Volgende week vlieg ik naar een vriendin in Londen en aangezien je altijd een uur voor vertrek aanwezig moet zijn, ik 's morgens vlieg en ik vliegveld noch stad kende leek het me handig om op verkenning te gaan. Ik had natuurlijk net de mazzel dat er bij m'n dorpje een ongeluk was gebeurd en al het treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht een halfuur vertraagd was...stampvolle trein tot Utrecht, half stampvolle sneltrein tot Den Bosch, maar verder heel relaxed allemaal, ook de terugreis.

*offtopic geblaat alert*

Eindhoven is zo vanuit de bus bekeken een rare stad, trouwens. De moderne architectuur is bijna zonder uitzondering prachtig...maar dan staat er 100 meter verderop een wijkje met lelijke 13-in-een-dozijn jaren zestig rijtjeshuizen...een eenzame vervallen hal vol met graffiti in een lege wei, en dan weer een enorme nieuwbouwwijk. Urgh. Dat is het. In andere steden zit de lelijkheid toch meer geconcentreerd op één plek. Eindhoven is geen eenheid.

Oh, en ik vlieg vanaf Eindhoven ipv het vanaf mijn woonstee binnen een half uur te bereizen Schiphol omdat ik te laat geboekt heb...de goedkope tickets bij Easyjet waren al weg, en ik heb toch OV.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 21:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 01-10-2006 @ 18:18 :
Met fiets naar de kerk de stad. En terug.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 17:59
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Met de trein naar nijmegen, en de trein reed voor mn neus weg, dus dat was niet leuk. Verder is het best een prettig traject, en ik had 5 minuten vertraging, maar die was toen ik aankwam weer ingehaald.
toen ging ik met de bus naar de uni, en dat ging ook goed
Toen ging ik met de bus terug van de uni naar huis, en de bus hoort elke 10 minuten te komen maar vanaf de universiteit moet ik altijd bijna een half uur wachten
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 11:05
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Met de trein naar Dordrecht en mijn werk. Soepeltjes
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 22:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met de trein van Maastricht naar Tilburg en weer terug. Terugreis was verschrikkelijk, een uur vertraging.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 22:48
Verwijderd
Verdomme ik ben nu al een paar te laat gekomen met de tram omdat één of andere haagse malloot zijn fucking otooo op de rails had geparkeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 10:44
nps
Avatar van nps
nps is offline
van de week iedere dag naar alblasserdam, van daar in de partner naar haveka en rotterdam luxor
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:34
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
vandaag ff op de fiets naar de stad .. (groningen)
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:19
PV
PV is offline
met de Alfa Romeo van mn moeder naar de stad. Reed er voor het eerst mee, schakelen was wel even wennen en het geluid is ook anders. En hij is veel groter dan mijn eigen autootje, iig zo lijkt het. Maar hij rijdt wel oke nog ff kijken of ik het aandurf om ermee naar Tilburg te rijden
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister met de trein van Rotterdam centraal naar Goes. Ging niet helemaal zoals het moest. Er was een storing in Rotterdam dus op het vertrektijdenbord stond niets. Uiteindelijk kwam ik erachter van welk spoor mijn trein zou gaan, die was toen tien minuten te laat. Toen ik in Roosendaal aankwam was dat inmiddels een half uur. De stoptrein naar Goes was inmiddels al weg en omdat het al zo laat was reed de intercity maar tot Bergen op Zoom meer. Ik moest dus drie kwartier wachten op en koud, donker en verlaten station De stoptrein vertrok ook te laat en door het roestrijden waren we ook nog tien minuten later in Goes. Ik was blij dat ik er was zeg, met de allerlaatste trein
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 13:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Met de auto naar mijn opa en oma en weer terug
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Net thuis.

retour Middelburg - Hoogeveen.
Op de heenweg met de eerste trein al meteen vertraging, wisselstoring bij Roosendaal
Met als gevolg: de trein werd opgeheven omdat hij teveel vertraging had en niemand die iets wist welke trein we dan moesten hebben...
Uur vertraging

Terugweg ging smooth, op wat irritante medepassagiers na...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 17:43
Verwijderd
Vandaag met de trein naar de universiteit, heenreis geen vertraging, op de terugreis moest ik helemaal via Den Haag Centraal omreizen wegens één of ander ongeluk bij Rotterdam Alexander, uiteindelijk was ik pas om 18:11 op Vlaardingen West, een vertraging van 45 minuten dus.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 23:35
Krynn
Krynn is offline
Heh.

Vanmorgen om vijf uur naar Londen Stansted gebracht met auto. Om kwart voor zeven ingestapt, om acht uur pas opgestegen (ik klaag nooit meer over de NS, echt niet ) om tegen tienen aan te komen op Eindhoven Airport. Shuttlebus naar station gepakt. Intercity naar Schiphol genomen. Die had geen vertraging, en ik hoefde er maar 10 minuten op te wachten. Uitgestapt in Utrecht. Ik miste acuut de Londense metro. Iedereen staat daar tenminste braaf rechts op de roltrap, grrr. Sprintertje naar huis genomen. Die had geen vertraging, en wederom hoefde ik er niet lang op te wachten. Snel gedoucht. Eerstvolgende sprintertje terug naar Utrecht genomen. Weer geen vertraging! Colleges gevolgd. Sprintertje gepakt, naar huis. Ik stap uit en lig in een deuk. Gedurende de dag hebben ze van dunne spaanplaat en doorzichtig dik plastic een provisorisch wachthokje in elkaar getimmerd. We moeten immers nog tot april met dit stationnetje doen, het nieuwe station had acht maanden geleden al klaar moeten zijn en in het oude station wordt dus niet veel meer geinvesteerd. De afgewaaide dakplaten worden zeker niet meer vervangen. Het wachtding ziet er alleen uit alsof een kind een boomhut in elkaar heeft gezet. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de dorpsvandalen het slopen.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 17:58
PV
PV is offline
Van Den Bosch naar Tilburg. Wilde eigenlijk om 16:09 de trein halen, maar dat lukte niet meer dus toen die van 16:39 gepakt. Althans, dat wilde ik. Toen ik aankwam op het station stond er al 15 min vertraging op de borden, wat uitliep naar 20 minuten. De trein van 16:09 was uitgevallen dus het was gezellig druk, de trein van 17:09 zou al over een paar minuten komen. In totaal stonden er mensen van drie treinen te wachten Stapt iedereen in de verlate trein van 16:39, propvol, wordt er omgeroepen dat iedereen weer uit moet stappen. In eerste instantie doet niemand dat, dus wordt het nog 5 keer omgeroepen en er wordt gezegd dat deze trein toch echt in Den Bosch zal blijven en niet verder zal rijden. Goed, iedereen toch maar uitgestapt onder deze dreigementen, staan we daar met zn allen op het perron, zien we verderop toch weer mensen die trein instappen. En vervolgens doen ze voor onze neus de deuren dicht reed die trein 200 meter verder zodat de trein van 17:09 eraan vast gekoppeld kon worden. En vervolgens gingen ze allebei gewoon richting Tilburg.

Echt, de communicatie van die teef van een conductrice Ik zou d'r zo d'r stomme kop inslaan Eerst iedereen de trein uitjagen met dreigementen en vervolgens gewoon vrolijk toch gaan rijden dat wordt morgen weer wat Geld terug bij vertraging enveloppen halen. Heb ik meteen m'n juist gekochte dvdtje terugverdiend Tering NS.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Weerwolfspel #37
Hanneke
500 03-08-2007 22:34
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Liefde & Relatie op vakantie met je vriend(in)
Lente
49 15-06-2005 18:57
Lifestyle waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..}
devilcat
84 28-07-2003 09:48
Liefde & Relatie Wat Moet Ik Nu Doen:'(:'(
HaRdStYle-GirL
8 19-07-2003 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.