Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2013, 22:59
Verwijderd
Go

Mutant 62
Quintiano 40
Etmakas 36
Trimm Trabb 34
Lieveheersbeest 34
Chick Rock 34
Sarah 29
Stefenootje 27
.sann 23
Little Phoebe 20
Uomi 17
Pip 17
Miekje* 14
Noedelhap 13
Ingegerd 13
Paranoide 12
Frayne 12
Snebbeltje 8
Andijvie 8
Quis 3.0 7
Sadye 6
fizzle-fluffy 6
Lusi 5
Martiño 5
indigo 4
Qimm 4
Vowel 3
MMollie 3
bloodyb 2
Elmp 1
ßuerp 1
Carn 1
Advertentie
Oud 07-03-2013, 23:10
Verwijderd
The Nanny, phoebe? zo erg is t hier nog net niet! Bij mij is dat veel meer dat ik NU een baby wil. Of een puppy. En dat ik aan de ene kant heel veel aandacht en liefde wil maar dat ik helemaal crimineel wordt als er aan me geplukt wordt of als ik naar mijn zin te veel (of te weinig) kusjes krijg. Of als er verkeerd naar me gekeken wordt, wil ik het hoofd van diegene er af bijten. En dat ik stiekem ook gewoon wil janken maar daar weer te opstandig voor ben. Lekker duidelijk allemaal! Ik heb medelijden met mijn vriendje
En t wordt nog wat - een vriend van ons waarschuwde mijn vriend al, zijn vriendin had al ook heel veel last van hormonen als ze ongesteld was, maar dat werd nog drie keer zo erg tijdens haar zwangerschap. Als dat bij mij ook zo is, ga ik in een hutje op de hei zitten tot ik ga bevallen. Da's veiliger voor mijn omgeving, denk ik
Oud 07-03-2013, 23:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
The Nanny, phoebe? zo erg is t hier nog net niet! Bij mij is dat veel meer dat ik NU een baby wil. Of een puppy. En dat ik aan de ene kant heel veel aandacht en liefde wil maar dat ik helemaal crimineel wordt als er aan me geplukt wordt of als ik naar mijn zin te veel (of te weinig) kusjes krijg. Of als er verkeerd naar me gekeken wordt, wil ik het hoofd van diegene er af bijten. En dat ik stiekem ook gewoon wil janken maar daar weer te opstandig voor ben. Lekker duidelijk allemaal! Ik heb medelijden met mijn vriendje
En t wordt nog wat - een vriend van ons waarschuwde mijn vriend al, zijn vriendin had al ook heel veel last van hormonen als ze ongesteld was, maar dat werd nog drie keer zo erg tijdens haar zwangerschap. Als dat bij mij ook zo is, ga ik in een hutje op de hei zitten tot ik ga bevallen. Da's veiliger voor mijn omgeving, denk ik
Ik ben (ook) ongesteld en dus hormonaal
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:16
Verwijderd
Ben ik blij dat ik zulke aanvallen nooit heb (gehad).

De pc lijkt nu eindelijk welwillend te worden. Minder is dat ik alles terug kan zetten. Ik heb wel een backup gemaakt, maar ik wil weer een schone lei. Enkel mijn tabbladen en mailtoestanden ga ik terugzetten.
Oud 07-03-2013, 23:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn draaideurdag was vooral gisteren, maar de hormonen blijven wel lekker gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:22
Verwijderd
Ja, ik ben wel benieuwd, morgen gaat mijn spiraaltje eruit, ik vraag me af of ik ook zonder kunstmatige hormonen zo labiel ben. We gaan het ontdekken!
Oud 07-03-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
The Nanny, phoebe? zo erg is t hier nog net niet! Bij mij is dat veel meer dat ik NU een baby wil. Of een puppy. En dat ik aan de ene kant heel veel aandacht en liefde wil maar dat ik helemaal crimineel wordt als er aan me geplukt wordt of als ik naar mijn zin te veel (of te weinig) kusjes krijg. Of als er verkeerd naar me gekeken wordt, wil ik het hoofd van diegene er af bijten. En dat ik stiekem ook gewoon wil janken maar daar weer te opstandig voor ben. Lekker duidelijk allemaal! Ik heb medelijden met mijn vriendje
Nou inderdaad, je hoeft je niet zo te laten meeslepen, als het goed is heb je ook nog je verstand. Ik weet al dat je niet de makkelijkste bent naar vriendjes toe, maar 'hormonen' is echt geen excuus om je dan maar onredelijk te gedragen.
Oud 07-03-2013, 23:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik ben wel benieuwd, morgen gaat mijn spiraaltje eruit, ik vraag me af of ik ook zonder kunstmatige hormonen zo labiel ben. We gaan het ontdekken!
Wil je kindjes? Of is het gewoon tijd?
Citaat:
Nou inderdaad, je hoeft je niet zo te laten meeslepen, als het goed is heb je ook nog je verstand. Ik weet al dat je niet de makkelijkste bent naar vriendjes toe, maar 'hormonen' is echt geen excuus om je dan maar onredelijk te gedragen.
Is dit tegen mij of tegen haar?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Is dit tegen mij of tegen haar?
Staat toch onder haar quote?
Oud 07-03-2013, 23:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Staat toch onder haar quote?
Ja, maar de quote was deels aan mij gericht, dus he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Nou inderdaad, je hoeft je niet zo te laten meeslepen, als het goed is heb je ook nog je verstand. Ik weet al dat je niet de makkelijkste bent naar vriendjes toe, maar 'hormonen' is echt geen excuus om je dan maar onredelijk te gedragen.
Dat doe ik ook niet hoor. Ik gedraag me echt wel, het is van binnen een veel grotere puinhoop dan dat ik laat zien. Als ik me echt mee liet slepen, hadden we een huis vol met honden en knallende ruzie, ik weer echt wel dat ik onredelijk ben als ik ongesteld ben en dus hou ik dan meestal m'n mond.
Citaat:
Wil je kindjes? Of is het gewoon tijd?
Het is tijd!
Oud 07-03-2013, 23:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga je geen nieuwe plaatsen of aan de pil of wat dan ook?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik dacht dat je niet ongesteld werd met een spiraaltje!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ga je geen nieuwe plaatsen of aan de pil of wat dan ook?
Ik wil aan de nuvaring, maar eerst een tijd zonder iets. Spiraaltje heeft er vier en een half jaar ingezeten en nu wil ik even niks. Daarna nuvaring dus
Citaat:
En ik dacht dat je niet ongesteld werd met een spiraaltje!
Meh. Ik ben eerst drie maanden wel ongesteld geweest (echt een miniminibeetje, zonder de gierende hormonenaar wel drie maanden aan een stuk) toen hield het een tijd op, en nu ben ik al anderhalf, twee jaar eens in de zes weken ook een miniminibeetje ongesteld, maar wel met hormonen dus. Maar er zijn ook mensen die vijf jaar niet ongesteld worden dus, ja!
Oud 07-03-2013, 23:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn hormonen lijken op te zijn ofzo. M'n standaard symptomen zijn weg en de hele boel is zo onregelmatig dat ik nu geen idee heb wanneer er wat gaat gebeuren. Mijn humeur heeft nu ook geen 'ups & downs' maar is gewoon standaard vrij kut.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-03-2013, 23:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh wat een illusie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:41
Verwijderd
Bij mij is de boel ook fucked up.
Oud 07-03-2013, 23:42
Verwijderd
Bijna 10 jaar niet meer ongesteld en nog steeds in de 7e hemel daarmee.

Bon de updates zijn erdoor, nu hopen dat het probleem van de waarschuwing dat ik een backup moe maken omdat mijn schijf gaat crashen ook opgelost is.
Ads door Google
Oud 07-03-2013, 23:44
Verwijderd
Ik ga slapen, morgen om half negen moet ik bij de dokter zijn. Hopen dat t beter gaat dan vorige keer, toen ik m liet zetten ben ik flauwgevallen

Maargoed. Welterusten!
Oud 07-03-2013, 23:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker en succes dan morgen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2013, 23:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij mij is de boel ook fucked up.
Hoera!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-03-2013, 23:46
Verwijderd
Het is internationale vrouwendag

:')
Oud 07-03-2013, 23:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar ik ben helemaal geen internationale vrouw.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-03-2013, 23:48
Verwijderd


Zoals Paulien Cornelisse al zei, alleen zielige groepen krijgen een eigen dag. Dieren. Secretaresses.
Een mannendag is er niet!
Oud 07-03-2013, 23:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moeders, vaders.. ?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 08-03-2013, 00:06
Verwijderd
Maarja. Laten we vrouwendag gaan vieren door ons in te smeren met menstruatiebloed en te gaan dansen terwijl we kilo's chocolade naar binnen werken.
Oud 08-03-2013, 00:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mag ik ook gewoon nonstop huilen vandaag?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-03-2013, 00:13
Verwijderd
Ja hoor (})
Oud 08-03-2013, 00:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maarja. Laten we vrouwendag gaan vieren door ons in te smeren met menstruatiebloed en te gaan dansen terwijl we kilo's chocolade naar binnen werken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-03-2013, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja hoor (})
Mooi, dan ben ik al op de goede weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-03-2013, 00:28
Verwijderd
Ik ben zo aangeschoten dat ik het wel een goed idee vind om een horrorfilm te kijken, wat ik normaal nooit durf.

Hier ga ik spijt van krijgen.
Oud 08-03-2013, 01:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat klopt, voor de rest van je leven ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-03-2013, 01:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik lees een filmrecensie over Sinister:

CRUDE OR PROFANE LANGUAGE:
Seven or eight s-words. A handful of uses of "h‑‑‑." God's and Christ's names are together misused four or five times. God's name is once combined with "d‑‑n."

SEXUAL CONTENT:
As she jumps out of bed in an emergency, it's plain that Tracy isn't wearing anything under her tight T-shirt. A mom in a video wears a cleavage-baring swimsuit.


:')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 08-03-2013, 01:50
Verwijderd
de zus van anne is zwanger (we waren de eerste die het wisten zes weken terug omdat ik er toevallig naar vroeg en ze niet kan liegen ) dus ik word een beetje tante . Iedereen denkt dat het een meisje wordt.
Maar, zij is dus altijd heel erg emo met hormonen en alles, maar nu is dat door de.zwangerschap helemaal weg zegt ze. Zo kan het dus ook gaan
Oud 08-03-2013, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, voor de rest van je leven ook
Ik durf niet meer verder te kijken, ik ben te bang :'''')

Moet nog een half uur. Waarom doe ik dit.
Oud 08-03-2013, 02:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
de zus van anne is zwanger (we waren de eerste die het wisten zes weken terug omdat ik er toevallig naar vroeg en ze niet kan liegen ) dus ik word een beetje tante . Iedereen denkt dat het een meisje wordt.
Maar, zij is dus altijd heel erg emo met hormonen en alles, maar nu is dat door de.zwangerschap helemaal weg zegt ze. Zo kan het dus ook gaan
Aaaah leuk die ene die ik heb gezien op je verjaardag (van de koptelefoon)?

Ik wilde het laatst nog vragen, maar toen dacht ik dat je het toch niet zou zeggen omdat het nog te vroeg was enzo.
Citaat:
Ik durf niet meer verder te kijken, ik ben te bang :'''')

Moet nog een half uur. Waarom doe ik dit.
Welke film kijk je dan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 08-03-2013, 02:58
Verwijderd
Sinister. Ik heb het overleefd.
Oud 08-03-2013, 03:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, dat klinkt niet als een film voor mij. Zeker met geesten en alles? Meisjes met lange haren die ineens BOEH doen enzo?

Dit is geen hint voor een trailer trouwens, bespaar je de moeite.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-03-2013, 03:39
Verwijderd
Ja die met de koptelefoon. Gister hebben we een kleine ikea wortel knuffel gekocht. En de grote krijgt ze als ze geboren is. Love de ikea groente knuffels <3
Oud 08-03-2013, 04:36
Verwijderd
En omg ertur op tv? heeft iemand een linkje of datum?
Oud 08-03-2013, 05:43
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 08-03-2013, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Het is internationale vrouwendag

:')
Dat is een nationale feestdag in Rusland. Ik heb hier bloemen liggen voor mijn moeder, en waarschijnlijk gaat zometeen mijn vriendje me feliciteren.
Oud 08-03-2013, 06:56
Verwijderd
Het is gisteren behoorlijk laat geworden voor mijn doen. No een tijdje gedroomd over formatteren en backups. Je dacht toch niet dat mijn wekker van slag zou raken, ook al voel ik me alsof ik onder een trein heb gelegen.
Pc mekkert niet meer, maar het gsm probleem waar we mee begonnen bestaat nog. Bah.
Citaat:
Haha, ik lees een filmrecensie over Sinister:

CRUDE OR PROFANE LANGUAGE:
Seven or eight s-words. A handful of uses of "h‑‑‑." God's and Christ's names are together misused four or five times. God's name is once combined with "d‑‑n."

SEXUAL CONTENT:
As she jumps out of bed in an emergency, it's plain that Tracy isn't wearing anything under her tight T-shirt. A mom in a video wears a cleavage-baring swimsuit.


:')
Dat zich dat nog een recensie noemt. En waar slapen zij in?

Citaat:
Oh, dat klinkt niet als een film voor mij. Zeker met geesten en alles? Meisjes met lange haren die ineens BOEH doen enzo?

Dit is geen hint voor een trailer trouwens, bespaar je de moeite.
Ik snap jouw ideeën over doodeng niet. Geesten en andere verzinsels krijgen je op de kast, maar 'realistische' als terroristen en levend begraven worden, doen je niks

Citaat:
Dat is een nationale feestdag in Rusland. Ik heb hier bloemen liggen voor mijn moeder, en waarschijnlijk gaat zometeen mijn vriendje me feliciteren.
Er waren feministen van vroeger op tv, die wat nog hebben gestreden voor stemrecht. Die zeiden dat ze het een beetje wrang vonden als een vrouw roept dat ze zeker geen feministe is of dat ze alles zelf heeft bereikt.
Oud 08-03-2013, 07:05
Verwijderd
Citaat:
En omg ertur op tv? heeft iemand een linkje of datum?
Gisteravond bij 2 voor 12, terug te zien op uitzending gemist
Oud 08-03-2013, 07:14
Verwijderd
Little Phoebe naamzoek, hou jij van oreo's?

Spoiler
Oud 08-03-2013, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Little Phoebe naamzoek, hou jij van oreo's?

Spoiler
Oud 08-03-2013, 07:54
Verwijderd
Haha, die Ertur wist niet eens wat een ree is
Oud 08-03-2013, 07:58
Verwijderd
omg ertur op DK
Oud 08-03-2013, 08:03
Verwijderd
Ik moet mijn tvsterrenstatus toch uitmelken
Oud 08-03-2013, 08:48
Verwijderd
Nou, dat viel mee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.