Oud 07-10-2006, 21:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-10-2006 @ 22:17 :
en Olga
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2006, 21:39
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Wat is die Curd een sukkel zeg
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Niet zo'n spannende aflevering.

En ja Curd is een sukkel.

Ik vind 't sowieso minder dat er blokken gevormd worden. Zo word 't allemaal idd. voorspelbaar en word de serie wel heel erg saai.

Hoewel, volgende week ruzie tijdens de stemming.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 21:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
niemand die 't meer volgt?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wat een sukkel die Lenny, hij had z'n bek moeten houden tegen Olga en Bernadette....
Hij maakt precies dezelfde fout als Pieter in de vorige expeditie toen hij meldde dat hij uiteindelijk dan toch maar op Frank zou gaan stemmen, waardoor Frank dus op hem ging stemmen en hij er uit moest
Echt een josti...
Maargoed, we zullen zien

Ben wel benieuwd hoe dat gaat werken op dat eiland waar Olga nu naartoe is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:11
Lollige
Avatar van Lollige
Lollige is offline
Aah arme Olga
__________________
Wie een gat graaft voor een ander, is niet lui!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 16-10-2006 @ 23:05 :
Wat een sukkel die Lenny, hij had z'n bek moeten houden tegen Olga en Bernadette....
Hij maakt precies dezelfde fout als Pieter in de vorige expeditie toen hij meldde dat hij uiteindelijk dan toch maar op Frank zou gaan stemmen, waardoor Frank dus op hem ging stemmen en hij er uit moest
Echt een josti...
Maargoed, we zullen zien

Ben wel benieuwd hoe dat gaat werken op dat eiland waar Olga nu naartoe is
Wel erg veel info voor iemand die de laatste aflevering zélf nog wilt zien ..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jive. schreef op 17-10-2006 @ 21:08 :
Wel erg veel info voor iemand die de laatste aflevering zélf nog wilt zien ..
Dan moet je niet in dit topic kijken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Jive. schreef op 17-10-2006 @ 21:08 :
Wel erg veel info voor iemand die de laatste aflevering zélf nog wilt zien ..
Waarom kijk je dan in dit topic, je begrijpt toch zelf wel dat er hier altijd gediscussieerd wordt over de laatste aflevering die er op de tv is geweest.
Beetje dom

Verder vond ik het weer een saaie aflevering, ik dacht dat er echt ruzie zou komen, maar dit was het alleen maar oneens zijn met elkaar.
Deze Expeditie is echt een grote flop, ik hoop dat er volgend jaar leukere mensen komen, want deze mensen zijn saai, behalve Ignaci ofzo die is wel tof
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:08
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ogla heeft wel bewezen niet dom en blond alleen te zijn, valt me mee
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 18-10-2006 @ 12:08 :
ogla heeft wel bewezen niet dom en blond alleen te zijn, valt me mee
Maar ze is wel lelijk en ik vond dat accent zo irritant.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:42
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
aan het voorstukje van volgende week te zien is die een-voor-een-eruit-stemming niet meer zo vanzelfsprekend.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:54
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 18-10-2006 @ 09:05 :
behalve Ignaci ofzo die is wel tof
Ik vind hem echt zo'n oermens. Ook hoe hij altijd eet.

Had gehoopt dat Linda & Wietse wat meer hersenen zouden hebben en uiteindelijk toch op Lenny ofzo zouden stemmen. Hoe dom en naief kun je zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:35
Verwijderd
Het begint eindelijk een beetje leuker te worden.
Vond het jammer dat Coen alsnog moest vertrekken, ik had het hem wel gegunt om nog langer te blijven vooral omdat ie zo'n goeie band heeft gekregen met Ignace.
Goeie keuze om de afspraak te verbreken, maar eigenlijk een beetje te laat.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Koen

ik snap ignance wel dat hij met immuniteit niet dan ineens eruit stapt

koen tegen ernst paul:
"alleen op een eiland met playboy bunny of the year? ik kan me ergere dingen bedenken"

ernst paul moest wel lachen maar dat laten ze dan weer niet zien
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 10:14.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:10
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
hehe Olga op het eiland
Citaat:
ik kan geen slaapplek maken, ik kan geen vuur maken, ik heb vishaakjes maar ik kan niet vissen ik lust geen slakjes.....
pfff

goede zaak dat ze dat complot hebben gewijzigd
hehe en dat laatste shot van olga
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 23:58
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Footprint schreef op 24-10-2006 @ 15:10 :

hehe en dat laatste shot van olga
huhu
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 14:21
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Footprint schreef op 24-10-2006 @ 15:10 :
hehe Olga op het eiland

pfff

geweldig toch, dat ze dat schijnbaar wel kan nu.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Fleurop schreef op 26-10-2006 @ 15:21 :
geweldig toch, dat ze dat schijnbaar wel kan nu.


Ze zegt zelf: ik kan geen slaapplek maken, ik kan geen vuur maken, ik heb vishaakjes maar ik kan niet vissen ik lust geen slakjes....

Dan kan je dus helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 15:12
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
maar nu kan ze wel vuur maken, heeft ze een slaapplaats gemaakt en eet ze slakjes (ook al lust ze die niet).

Het is trouwens wel leuk om af en toe de filmpjes op de site te kijken, dan zie je toch net weer andere dingen dan uit wordt gezonden (nadeel is wel dat je soms dingen ziet die je liever nog niet zou weten).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 22:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Geen heftige seks scenes tussen Olga en Koen? :'-( Gaat me niet wijsmaken dat ze niet gesekst hebben. :'-(

En Curd die er heengaat .. die gaat volgens mij helemaal flippen en alleen voelen en instorten en een zelfmoordpoging doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 08:54
Verwijderd
Deze Expeditie doet me zo niks dat ik gewoon niet eens meer zin had om te kijken, en dat gebeurt zelden bij mij.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 16:15
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik denk dat Koen en Olga echt wel seks hebben gehad, die Koen noemt dr steeds schatje en weetikveel wat nog meer, en Olga stond pontificaal met dr tieten bloot in t water. Mij maak je het niet wijs dat er niks is gebeurd. Bovendien heeft Olga in een interview al eens gezegd dat er wel seks is geweest op het eiland alleen heeft ze niet gezegd met wie. Maar dat zal wel Koen zijn dan.

Ignace is cool. Lenny ook. En die domme Linda moet echt oprotten met dr verwaande kutkop!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:22
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Lenny is cool... Maar euh..."Pieternel"???
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:53
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 04-11-2006 @ 18:22 :
Lenny is cool... Maar euh..."Pieternel"???
Wat zal zij vroeger gepest zijn.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:29
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Curd. Zegt ie nog wel dat ie té eerlijk is. Yeah right. Eerst zogenaamd tegen Bernadet zeggen dat hij het complot ook niets vond, en er ook al uit wilde stappen. En dan bij het stemmen zeggen dat het kut van Ignazio was om te stoppen met het complot. Nu zitten Olga en Koen met hem opgescheept.

Denk ook wel dat Olga en Koen seks hebben gehad. Ze zeggen ook de hele tijd van, we zijn net een getrouwd stelletje, we doen alles wat zij ook doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 12:53
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
In slaap gevallen hier?
Ik vond het een heel ontroerende aflevering van maandag! Dat ze hun partners terugzagen En die Pieternel vind ik best lief!
Wietske was zielig Maar ik blijf ze toch met Linda maar 2 trienen vinden...
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 15:11
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Zitten ze nu dan al in de finale eigenlijk? Ik bedoel.. moeten ze nu nog stemmen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 15:59
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Fleurop schreef op 18-11-2006 @ 16:11 :
Zitten ze nu dan al in de finale eigenlijk? Ik bedoel.. moeten ze nu nog stemmen?
Nee, ik denk dat de finale na de aflevering van maandag komt (dus volgende week).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:17
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
De halve finale wordt over 2 weken uitgezonden en dan is ook de finale waarin Nederland en België kunnen stemmen op de winnaar.

Wat een naaistreek van Lenny om Ignace eruit te stemmen!
Echt laf, je bent pas een echte Robinson als je lef hebt en het tegen je grootste concurrent opneemt in de finale!

Ik hoop echt dat Ignace van het afvallerseiland naar de halve finale mag en Lenny hard inmaakt!

En van Bernadette had ik niet verwacht dat ze ermee instemde. Maar ja zij had geen keus, ze kon niet op Lenny stemmen. Ik vond Bernadette veel te lief daarvoor en te eerlijk maar goed.. ze gaat toch mee in het spel.

En die Olga is echt een kreng op het afvallerseiland
"voor mij zijn jullie 2 bomen extra die bihet vuur staan" en "ik ben niet geïnteresseerd in jullie, dus hou op met dat acteren".

Wietske en Linda zijn dom!

En ze hadden er allang uit gemoeten!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:07
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik kan het wel begrijpen dat Lenny Ignazio eruit heeft gestemd. Hij is nu zo dicht bij de overwinning, waarom zou hij dan zijn eigen kansen verkleinen als hij het voor het zeggen heeft?

Dat van Olga enzo vond ik echt kinderachtig. Get over it. Tegen Curd deden ze helemaal niet zo, terwijl hij ook echt heeft meegeholpen. En nu is zelfs híj boos op Linda. Wat een logica. Oke, het was niet zo fair om een complot te vormen, maar dat ze Linda erop afrekenen dat ze daarom hun geliefde niet hebben gezien. Doe normaal, wat doe je daar als je toch niet zonder je geliefden kan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:41
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb het nog niet gezien (vrijdag pas) maar ik vind het precies ook niet mooi van Lenny
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 19:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 21-11-2006 @ 15:17 :
En van Bernadette had ik niet verwacht dat ze ermee instemde. Maar ja zij had geen keus, ze kon niet op Lenny stemmen. Ik vond Bernadette veel te lief daarvoor en te eerlijk maar goed.. ze gaat toch mee in het spel.
Ze had haar witte stem niet in hoeven te zetten. Dan was 't twee stemmen voor haar (1 zwarte, 1 van Ignace) en twee voor Ignace (van Lenny). Volgens mij zou Bernadette er dan uit gaan?

Zelfopoffering om te laten zien dat ze niet achter die vieze spelletjes stond en omdat ze zelf ook wel weet dat ze niet Robinson 2006 word en al ver genoeg is gekomen.

Maar dat deed ze niet. Ik hoopte stiekem dat ze 't wel zou doen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 10:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb het nu wel gezien en ik vind het echt een zwakke streek van Lenny Ignace vertrouwde op hem, en dan steekt ie een mes in zijn rug.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:03
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Begrijp ik goed dat morgen alleen maar een soort van samenvatting is en pas volgende week de finale?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2006 @ 11:39 :
Ik heb het nu wel gezien en ik vind het echt een zwakke streek van Lenny Ignace vertrouwde op hem, en dan steekt ie een mes in zijn rug.
jij zou het ok doen;P
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Fleurop schreef op 26-11-2006 @ 19:03 :
Begrijp ik goed dat morgen alleen maar een soort van samenvatting is en pas volgende week de finale?
Nee toch ?!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 09:06
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Jive. schreef op 27-11-2006 @ 00:46 :
Nee toch ?!
ja, in mijn tv gids staat dat van 22:00 tot 22:30 ER op tv is.
Op de talpa site staat 21:30 ER - een week voor de definitieve ontknoping wordt teruggeblikt op de expeditie.

Zal wel i.v.m. de finale van big brother zijn.. dat dat langer door gaat
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Jive. schreef op 27-11-2006 @ 00:46 :
Nee toch ?!
Is vorige keer heel duidelijk aangegeven hoor
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 16:44
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Hoe gaat het maandag nu in zijn werk gaan? We weten de eerste finalist en de 2 overigen moeten wachten tot de live-show, dus dan zijn er 2 over. En wie wint dit dan en op basis van wat? Ik snap het niet Trouwens, kut dat ze moesten stemmen voor wie nog door mocht naar de finale Zo valt Ignace meteen af terwijl hij zeker Robinson-waardig is.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 09:54
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-12-2006 @ 17:44 :
Hoe gaat het maandag nu in zijn werk gaan? We weten de eerste finalist en de 2 overigen moeten wachten tot de live-show, dus dan zijn er 2 over. En wie wint dit dan en op basis van wat? Ik snap het niet Trouwens, kut dat ze moesten stemmen voor wie nog door mocht naar de finale Zo valt Ignace meteen af terwijl hij zeker Robinson-waardig is.
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dit:

Van half 9 tot half 10 is er nog een gewone uitzending. Hierin wordt de derde kandidaat bepaald en gaan ze de uiteindelijke robinsonproef (of proeven?) doen.
Uiteindelijk denk ik dat er dus 2 over blijven. Misschien dat de winnaar al een stem mee heeft o.i.d., dat is afwachten. Of er wordt nog een proef gedaan en de winnaar van de vorige proef is zeker van een finaleplaats.
Van half 10 tot half 11 is de uitzending in de studio. Als ik het goed begrepen heb mag het publiek stemmen wie uiteindelijk de winnaar is. Het kan ook zijn dat de medekandidaten ook mee mogen stemmen, en dat telt dan misschien voor 50%.
Het blijft raden.. ik weet alleen wel zeker dat het publiek (mee) mag stemmen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:36
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ben voor Lenny! Olga en Bernadet vind ik maar niks...
Snap ook niet echt hoe ze dat nu gaan doen met 2e finalist en dan de finale, mogen de bellers beide kiezen of de bellers alleen de 2e finalist en de andere deelnemers de uiteindelijke winnaar?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:00
Verwijderd
C'mon Lenny
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:02
.Pure
.Pure is offline
Bernadette for robinson
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:07
niña
Avatar van niña
niña is offline
Olga OMG

Nou ja, wel leuk om Lenny's hoofd te zien
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 07:34
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Klaar zei precies tegen Lenny hoe het zit.
Eigenlijk heeft hij zijn eigen glazen in gegooit, terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.

Ik vind dat Olga terecht gewonnen heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 08:52
Verwijderd
Jezus hoe dom ben je als je op Olga gaat stemmen
Het gaat om het meest Robinsonwaardig niet om wie er het leukste en mooiste uitziet.

Olga kan haast niks, Olga kan niet eens zwemmen (begrijp niet hoe ze door de voorronde is gekomen daardoor), Olga loopt alleen maar te zeiken op mensen, Olga kan niet eens normaal Nederlands, Olga heeft nog nooit een proef gewonnen en Olga zit er volgens mij ook alleen maar om te laten zien dat ze een heel mooi lijf heeft, wat ze in mijn ogen dus absoluut niet heeft.
Nou wow 4 dagen alleen op een eiland en dat vinden mensen dan gelijk al Robinson waardig

Lenny had ik het dan wat meer gegund want hij heeft heel veel proeven gewonnen, hij is een echte sportman, hij heeft de kracht ervoor en hij kan snel vuur maken en dat is pas Robinsonwaardig.
Maar toch vind ik het een sukkel, omdat ie Ignace eruit gestemd heeft, zijn maatje en dan later zeggen dat ie er spijt van heeft

Ik was voor Ignace, alleen voor Ignace met de rest heb ik nooit zoveel gehad deze Expeditie, vond het daarom ook een hele saaie serie dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 14:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sorry ik vind ook dat Olga terecht gewonnen heeft.

@MightyDuck1: .. "niet om wie er het leukste en mooiste uitziet. " .. dan ben je juist degene die zich daardoor laat verblinden als je zulke dingen gaat roepen. Olga heeft zich echt wel bewezen en is de enige finalist die zuiver gespeeld heeft.

Lenny verdiende het niet om te winnen; hij is een rasechte sportman, geen robinson. Lenny zou nooit zo van de natuur hebben genoten op losers eiland als Olga dat deed; hij zat daar immers voor de winst; niet voor de robinson.

En hoe Lenny tijdens de finale zo schurfterig tegen Olga deed zeg. En dan nog die kinderachtige Lenny fanclub die, nadat Olga gewonnen had, maar 'Lenny' bleven roepen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 14:40
Verwijderd
ja idd wat klaar zei was een goeie. ik vind het alle2 geen robinsons, bernadette of ignace hadden moeten winnen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 07:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
maar zei praat tegen boom

ignace had moeten winnen maar ik ben olga dankbaar voor die kop die lenny trok
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2007 - Maleisië
Marcade
231 01-01-2008 13:53
Films, TV & Radio Tien/Talpa is ter ziele
Verwijderd
29 06-07-2007 01:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.