Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2007, 09:29
Verwijderd
Winter + haar verrassing morgen <3

Hier nummero 82

Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 09:31.
Advertentie
Oud 23-01-2007, 09:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Pim, doe es lief. Als je je link in de beginpost zet vind ik het bijjjna goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-01-2007 @ 10:31 :
Pim, doe es lief. Als je je link in de beginpost zet vind ik het bijjjna goed.
Gedaan En kusjeoplieverd!
Oud 23-01-2007, 10:06
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Deden jullie dat nou expres?
__________________
Geen juist moment
Oud 23-01-2007, 10:12
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
@ Leonoor (uit #82)

Hulp zoeken opzich is het probleem niet; ik heb het geluk dat ik een geweldige vriendin heb die me daar wel doorheen helpt. Probleem is alleen nu dat ze er bijna 2 weken niet is, precies terwijl ik wat "lastige" momenten heb, die doen herinneren. Daarom nu even in de put..

professionele hulp heb ik overwogen. Niet gaan tot nu toe, a) omdat ik bang ben voor de ellende van vroeger die er dan óók uit zal komen, b) omdat ik slechte ervaringen heb met ggz en c) ben eigenwijs.

So far so good. De 27e is het 5 maanden geleden dat ze is overleden. Ene kant voelt het nog als gister, andere kant ook weer als veel langer geleden, omdat er zo bizar veel gebeurd is in die tijd.

Raar, het leven.
Oud 23-01-2007, 11:58
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha, de jongen bij de Panic was grappig . En ik heb nu lekker twee shirtjes uit de aanbieding zodat ik geen langemouwshirtjes meer hoef te kopen .

Nu Ak leren!
Oud 23-01-2007, 13:01
Verwijderd
@dwight88: Het was maar een idee. Er is meer dan alleen GGZ om hulp bij te zoeken. Als die ellende van vroeger je in de weg zit, lijkt het me alleen maar goed als je daar ook mee om leert gaan...? Als het je niet in de weg zit, dan hoef je het daar daar ook niet over te hebben, toch? Een vriendin die je helpt is fijn, maar ik zou er wel op letten dat je niet te veel van haar af laat hangen ed. Dat legt ook een druk op haar. (Maar zolang jullie daar ook over kunnen praten, zal ze dat vast wel aangeven als dat het geval is, lijkt me.)

Eigenwijs zijn kan positief, maar ook negatief werken. Een klein beetje eigenwijs zijn is gezond en helpt alleen maar, maar wees niet te eigenwijs.

Heel veel sterkte en succes iig. (})
Oud 23-01-2007, 13:25
Verwijderd
blegh ik heb nu pas alle stof voor de eerste keer doorgenomen en ik wil alles nóg een keer doornemen en ik red het nooit en voor het andere vak heb ik nog bijna niks gedaan
Oud 23-01-2007, 13:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
net alle kindjes rondgeleid . Maar nu moet ik me tot 12 uur vervelen, want dan kan ik ze pas weer ophalen. Straks naar de stad ff denk ik, kijken of ik iets voor hem kan kopen ...

Morgen lekker naar Bodies met m'n vriendin en dan stadten! Ik hoop dat ik leuke kleren kan kopen en ik hoop dat ik m'n salaris al heb, maar ik vrees van niett...

En vanavond nog trainen, hopelijk wordt het leuk, maar zal wel.

Zo ik ben weer thuis. Nu lekker niets doen en ontspannen. Het fijne is, ik kan nu ook echt niets doen aan school en dat helpt .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-01-2007, 13:40
Verwijderd
O, tis echt te erg met mij... Ik wil niet verslaafd worden aan internet of liever gezegd aan hem. Niet nu, nu nog niet. Over anderhalve week oké, maar nu nog niet. Ik moet leren en ik heb geen tijd om constant over hem te dromen!!
Oud 23-01-2007, 14:03
Saffier
Saffier is offline
Ik moet nog super veel leren, school en toneel en dat gaat nooit allemaal lukken en ik moet vanavond hospiteren en ik ben een beetje ziekjes en dat is niet leuk, dus kortom ik ben erg zielig en heb zin in een kusje van het vriendje maar die is er niet.
Oud 23-01-2007, 14:23
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb wiskunde verpest want ik wist helemaal niks. Heb ik daarvoor zo hard geleerd Ik ben bang dat ik dat morgen met natuurkunde ook heb, terwijl ik er vorige week al twee hele dagen aan heb gezeten. Bah.
Ook weer goed voor mijn gemiddelde. Mondeling scheikunde was ook al niet zo goed. Als ik gewoon tevreden kon zijn met een zesje (met natuurkunde ben ik dat normaal wel, maar niet na al die tijd die ik erin heb gestoken). Maar nee, ik moet zonodig een acht staan.
Ik ga wiskunde b2 waarschijnlijk laten vallen, even overleggen met mijn docent. En als ik het natuurkunde proefwerk ook slecht maak, ga ik ook maar vragen wat ik daar aan kan doen.
Ik kon wel huilen erom. Aansteller.

Wel iets grappigs tijdens proefwerk wiskunde. Ik en N. (vriendin van mij) zaten bij het raam. Doodstil in de studiezaal. Zegt N. inene op fluistertoon: het sneeuwt! En iedereen keek op
Nouja, toen vond ik het grappig.

*gaat weer hard leren*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-01-2007, 14:29
Verwijderd
Verhuisperikelen op de hogeschool. Sommige mensen kunnen niet inloggen op de computers, in de helft van het gebouw (waaronder de mediatheek) is geen verwarming en de presentaties met power point presentatie konden niet doorgaan (wegens niet kunnen inloggen op de pc). Grmbl.
Tentamen ging niet goed, maar dat geeft niet. Presentatie was vaag, maar dat maakt ook niet uit. En toen een eetbui, godverdegodver. Maarja, straks naar de psych, wat zullen we eens gaan doen met de medicijnen? Uit het raam gooien?
Oud 23-01-2007, 14:57
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
"En vanaf morgen ga ik dus gewoon echt gezond eten."

Precies hoevaak heb ik dat nou al getypt? Ik zou mijn posts er op na kunnen zoeken en echt vaak dit zinnetje tegen komen. Waarom kán ik dat nou gewoon niet? Waarom zit ik in zo'n overeetfase die me doodongelukkig maakt?

Ik heb alle chocola maar weggooid..het was eigenlijk al te laat, maar tenminste kan ik er niet verder van eten.

Dit gaat dus gewoon niet goed.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-01-2007, 14:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Weer anderhalve dag in de separeer gezeten...
Ik heb wel mezelf voorgenomen om al stukjes glas die ik nog heb, dat ik die in ga leveren. Hoe moeilijk dat ook voor me is.
Vanmiddag ook weer in de separeer gezeten, maar dat vond ik niet erg, gisteren ook niet. Ik ben moe van al het vechten en ik wil niet eens meer vechten. Ik wil niet vechten om het goed te laten gaan, maar ook niet om het fout te laten gaan. Dan is de separeer een prima oplossing...

En ik heb een vreetkick...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 23-01-2007, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 23-01-2007 @ 15:57 :
Waarom kán ik dat nou gewoon niet?
Omdat je een eetstoornis hebt? En omdat dat een oorzaak heeft? Zonder dat die oorzaak opgelost wordt, zal het heel lastig zijn dit probleem wel op te lossen...denk ik. Maar daar ben je al mee bezig, niet opgeven dus.

OT: Beurs was wel leuk, wel beetje erg druk enzo en ik heb een beetje veel folders nu, waar ik eigenlijk niet zo heel veel mee kan, maar ik vind het gewoon zo leuk. En ik word altijd erg enthousiast door dat soort dingen. Maar waarom zitten de allerleukste bedrijven zo ver weg dat ik daar onmogelijk stage kan gaan lopen of ooit kan gaan werken...?
Oud 23-01-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 23-01-2007 @ 15:57 :
"En vanaf morgen ga ik dus gewoon echt gezond eten."

Precies hoevaak heb ik dat nou al getypt? Ik zou mijn posts er op na kunnen zoeken en echt vaak dit zinnetje tegen komen. Waarom kán ik dat nou gewoon niet? Waarom zit ik in zo'n overeetfase die me doodongelukkig maakt?

Ik heb alle chocola maar weggooid..het was eigenlijk al te laat, maar tenminste kan ik er niet verder van eten.

Dit gaat dus gewoon niet goed.
Je hebt de chocola in ieder geval weggegooid, dat is al goed!

misschien kun je proberen om met jezelf af te spreken dat je wel 'ongezonde' dingen mag eten, maar dat je dan eerst een boterham moet eten. Zo krijg je in ieder genoeg gezonde dingen binnen en heb je dikke kans dat je op een gegeven moment al vol zit.
Sterkte in ieder geval!
Oud 23-01-2007, 15:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Leuk dat er van alle hoofdstukken oefenopgaven op internet staan. Niet dus. Dan toch maar sommetjes uit het boek oefenen. En ik had me voorgenomen om in de middag ook nog bio te leren. Maar nu ben ik nog niet klaar met natuurkunde.
Ik ga tot het eten natuurkunde doen, dan morgen misschien nog even doorkijken maar niet te lang. En niet zo zitten stressen, het komt heus wel goed. En anders jammer dan. Je mag twee herkansingen doen, dus.
Zucht. En oja, nog practicum ook van natuurkunde. Jee. Waarom heb ik ook alweer natuurkunde?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Ads door Google
Oud 23-01-2007, 15:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-01-2007 @ 16:02 :
Omdat je een eetstoornis hebt? En omdat dat een oorzaak heeft? Zonder dat die oorzaak opgelost wordt, zal het heel lastig zijn dit probleem wel op te lossen...denk ik. Maar daar ben je al mee bezig, niet opgeven dus.
Ondanks dat ik weet dat je misschien ergens gelijk hebt, is mijn eerste reactie nog steeds het ontkennen. Geen stóórnis. Ja, een probleem dat ik zelf niet kan oplossen, maar dat maakt het toch niet meteen een stoornis.. Dat vind ik klinken alsof ik een soort van psychische ziekte heb, maar dat wil ik niet. Gewoon een probleem dat nog niet te controleren is.. of zo.

Citaat:
Ave schreef op 23-01-2007 @ 16:03 :
Je hebt de chocola in ieder geval weggegooid, dat is al goed!

misschien kun je proberen om met jezelf af te spreken dat je wel 'ongezonde' dingen mag eten, maar dat je dan eerst een boterham moet eten. Zo krijg je in ieder genoeg gezonde dingen binnen en heb je dikke kans dat je op een gegeven moment al vol zit.
Sterkte in ieder geval!

Maar ik wíl geen ongezonde dingen eten. En juist als ik dan wel "normaal" eet, voelt het alsof het toch al verpest is en dan maakt het ook niet meer uit of ik nou wel of niet iets anders pak. 'S morgens heb ik altijd teveel honger en 's middags baal ik gewoon van alles wat ik gegeten heb en ga ik het nog erger maken met chocola en weet ik wat. Ik kan gewoon geen maat houden.

Maar morgen gaat het echt anders...
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-01-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 23-01-2007 @ 16:15 :
Ondanks dat ik weet dat je misschien ergens gelijk hebt, is mijn eerste reactie nog steeds het ontkennen. Geen stóórnis. Ja, een probleem dat ik zelf niet kan oplossen, maar dat maakt het toch niet meteen een stoornis.. Dat vind ik klinken alsof ik een soort van psychische ziekte heb, maar dat wil ik niet. Gewoon een probleem dat nog niet te controleren is.. of zo.
Ondanks dat je het anders wilt noemen, bedoelen we wel hetzelfde.
Oud 23-01-2007, 15:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yana, als je je volstopt met brood, ook al doe je er niets op, dan eet je voor je gevoel misschien wel teveel, maar in elk geval geen ongezonde dingen. Misschien dat dat werkt? Ik voel me in elk geval altijd beter als ik op een dag heel veel brood heb gegeten dan als ik op een dag heel veel chocola of koekjes of zo gegeten heb. ^^

Ahwell, ik vind Latijn leuk en ik kan eindexamenteksten vertalen, kom ik nu achter, en het is gaaf en ik heb zin in morgen en overmorgen en ik moet volgende week weer naar school en ik ben het thuiszitten zat maar ik vraag me af of het met school zoveel beter wordt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2007, 15:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wil niet meer, ik kan niet meer en het hoeft niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-01-2007, 15:59
Verwijderd
Iemand die mij kan helpen met statistiek...?
Oud 23-01-2007, 16:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-01-2007 @ 16:59 :
Iemand die mij kan helpen met statistiek...?
heb t heel even gehad.. jij zal t vast veeel te ingewikkeld hebben
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-01-2007, 16:09
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Wat een ongelofelijk goed plan las ik hier, alle ongezonde dingen weggooien. En dat heb ik dus even gedaan, had zoveel over van mijn "housewarming" en dat is nu weg, godszijdank.

Verder zit ik onwijs in de stress voor 2 toetsen die ik volgende week heb... Ik heb weer zo'n last van faalangst en ik word er gek van. Maar goed, ik ga gewoon braaf leren en ik zie het wel.
En ik word ook gek van die stage. Mijn "stagebegeleider" van de instelling,werk er opeens per 1 feb. niet meer. Dus ik belde de instelling, en niemand kon mij helpen, fijn is dat. Hopelijk is het niet zo'n zooitje daar als dat het nu lijkt..

En Altrecht.. damn... De een gaat op vakantie, dan weer onverwachts weg, dan gaat je afspraak niet door en zegt ze:"ik probeer je later nog even te bellen" niks van gemerkt.
En de ander, ja.. die is zwanger.. ja..ja.. daar komt weer en vervanger aan (dit klinkt allemaal heel egoistisch van mij kant af maar goed) ik word er moe van en ben het zat.
Ondertussen hoor ik van dat KTC, je doet het allemaal zo goed, ja.. zal wel. Als iemand nou even wilde luisteren naar mij, en mij wel serieus neemt.
Maar goed.. t zal wel. Wat een gedoe..

Maar... wel 8 paar oorbellen en 2 kettingen voor 7 euro En vanavond ga ik even mijn vakantie geld opnemen van het KTC, en dan koop ik morgen nog een paar schoenen en een ubergaaf truitje dat ik zag vanmiddag.
(ik mag mezelf best verwennen, in deze pf.. stressvolle weken.)

**knuffel voor iedereen die deze nodig heeft **
Advertentie
Oud 23-01-2007, 17:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
lading, lading, lading..
opeens had ik zo een ongelofelijk klote gevoel.. maar nu is t ontladen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-01-2007, 17:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
*opluchting*

Ik voel me een stuk beter na het gesprek met de decaan vandaag. Zij had mijn decaan opgebeld en wat los gelaten over autisme (NLD/Asperger moet nog getest worden). De decaan was begripvol en ik heb het gevoel dat nu eindelijk de hulp opgang komt die ik nodig heb. Iemand die me helpt het overzicht te houden, alles in kleine stappen onderverdelen zodat het niet zo'n chaos lijkt. Ja, ik ben blij, ik voel me begrepen
Volgende week nog een gesprek met SLBer om te kijken of het haalbaar is en als dat zo is, ga ik door. Ik krijg waarschijnlijk dan begeleiding van een 2e jaars en dan hoop ik dat ik hem krijg, hij is echt leuk.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-01-2007, 17:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aparte dag wel. Gisteravond lag ik om 21.45 in mijn bed maar vanochtend was het weer hel want ik kon er met geen mogelijkheid uitkomen. Therapie was weer even fijn, kon goed vertellen en ook ineens over de positieve dingen merk ik. Want afgelopen week ging het ook allemaal vrij goed eigenlijk! Dus vol trots kon ik vertellen over hoe het met eten ineens een stukje beter ging, en dat ik mezelf over mijn kleine inzakkingen heel kon helpen, dat ik ondanks mijn vermoeidheid toch mezelf zover krijg dat ik niet dagenlang in bed blijf liggen enz. Zij dacht inderdaad hetzelfde als de dokter, de spanningen van afgelopen (maanden) jaren komen er nu uit, mede omdat ik natuurlijk heel hard aan mezelf aan het werken ben. Ik ben niet meer de persoon die ik vroeger was, ik ben nu anders en ik ben nog volop in de verandering, niet zo gek dus dat ik er moe van word. Psychisch is het nog een grote chaos, en niet eens zo'n negatieve als anders.

Verder op school kreeg ik mijn luistertoets Duits terug een 7.6 die ik totaal niet had verwacht maar heel erg goed kan gebruiken! Ik voelde me zo'n imbeciel bij die toets, maar blijkbaar heb ik mezelf weer eens onderschat. Ook tekenen kreeg ik terug, iets waar ik totaal niet tevreden mee kan zijn een 6.7 het laagste wat ik ooit voor tekenen heb gehaalt. Ze zei dat mijn tekening absoluut heel mooi was maar dat ik echt teveel buiten de opdracht had gewerkt en dat het daarom zo laag was. Ik mag het alsnog veranderen nu, en dan herziet ze m'n cijfer maar om eerlijk te zijn, ik weet niet of ik daar nou zin in heb. Kan misschien maar beter me op de volgende opdracht richten..Nou ja, we zien wel.
Toen na het 6e uur wilde ik me ziek melden, alleen nog een blokuur gym en ik was doodmoe. Dus ik naar de coördinatoren, en kreeg F. voor m'n neus. Ging die vent m'n hele dossier doorspitten, al m'n cijfers en gedrag bekijken om alvorens niets te vinden waar hij me op kon pakken en toen zei: Nou vooruit, voor deze keer dan. WTF?! Wat verwachtte hij, moest ik een vreugdedansje doen of zo, omdat meneer F. me naar huis niet gaan?! Alsof hij aan mijn cijfers en gedrag kan zien of ik me niet lekker voel?
Gelukkig heeft mama nu met mijn eigen co. gebelt en de situatie gegeven. Ze zou er rekening mee houden en ik moest zelf maar aangeven wanneer het niet meer ging. Juist, blij dat ze het weet, maar hier komt meteen mijn moeilijkheid: ik kan niet aangeven wanneer het teveel is, want het liefste wil ik dat niet eens toegeven.. Maar goed, weer iets nieuws om te leren zullen we maar denken. Nu net wakker geworden van twee uurtjes slaap en moet nu toch echt iets aan school gaan doen.. Pff, morgen wéér een dag. /
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-01-2007, 17:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
blegh... ik weet het niet meer hoor

echt helemaal op, ben ook niet naar mn werk geweest. helemaal niets gedaan, ben helemaal kapot. nu zo paardrijden, misschien dat het me wat opvrolijkt..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 23-01-2007, 17:38
Verwijderd
Morgen mijn andere herkansing, die van vandaag ging goed, ik voel dat ik een voldoende heb.........denk ik. Iig, nu zometeen nog de laatste hand leggen aan Inleiding Recht en aan een werkstuk en vroeg slapen en er morgen vroeg uit om verder te gaan.

Oh en ik heb zin in morgenovermorgen en dit weekend ^^ maar ik moet niet vergeten te leren
Oud 23-01-2007, 17:45
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
hahaha, ik ben zo'n watje, ging naar saw 3 met een vriendin, liepen na een kwartier de zaal uit omdat we het te erg vonden xD Iedereen ons uitlachen natuurlijk, we gingen om half 2 (a) hahaha
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 23-01-2007, 17:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hahaaa.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2007, 17:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 23-01-2007 @ 18:45 :
hahaha, ik ben zo'n watje, ging naar saw 3 met een vriendin, liepen na een kwartier de zaal uit omdat we het te erg vonden xD Iedereen ons uitlachen natuurlijk, we gingen om half 2 (a) hahaha
Wij hebben het tot de pauze volgehouden!
Oud 23-01-2007, 18:00
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Haha bij ons was het zo, ik was met A. Njaa die zei in het begin al meteen: Ann? zullen we maar gaan? dus ik zo, nee we wachten nog wel even het zal wel minder worden... 5 minuten later... Ann ik trek dit niet meer... ik zo, ik ook niet, zullen we zo weg gaan... njaa toen zijn we uiteindelijk een kwartier later weggegaan op een rustig moment, meteen de popcorn weg gegooid omdat we kei misselijk waren, en we stonden te shaken, niet normaal meer! Maar neei k vind het niet zo'n geslaagd verjaardagscadeau
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 23-01-2007, 18:03
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Hehe, zo erg was het bij ons nog niet. Maar we hebben dan ook tot de pauze met een doek over ons hoofd gezeten . Op televisie kon ik saw I en II nog wel volhouden, maar met dat geluid en gegil en ranzige bijgeluiden van lichaamsdelen die wroden verscheurd dat snoerhard door de bioscoop galmt van alle kanten, bedank ik toch maar.
Oud 23-01-2007, 18:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Net een lijst gemaakt van wel 2 A4tjes wat ik allemaal ga doen als ik helemaal gezond ben, zowel geestelijk als lichamelijk. Hihi,word ik vrolijk van . Even een paar dingetjes!

  • Mezelf iedere dag herinneren hoe blij ik ben met een gezond lichaam… en er echt alles aan doen dat lichaam gezond te houden.
  • T-shirtjes dragen!
  • Mijn sjaals ritueel verbranden
  • Zonder pyjama tegen mijn vriend aan kruipen
  • Slapen, heerlijk slapen!
  • Over het strand heen lopen in alleen maar een bikini
  • Leuke kleren kopen
  • Een leuk baantje zoeken, wat dan weer álles kan zijn
  • Mijn eigen buikje kunnen koesteren, gewoon omdat het mijn buik is en omdat ik weet dat uiterlijk eigenlijk maar een schijn-waarde heeft. Het brengt geen geluk.
  • Van iedere dag genieten, gewoon omdat het een nieuwe dag is die ik mag invullen zoals ik wil.
  • Mijzelf laten zien, durven laten delen in geluk én verdriet.
  • Keep on smiling!
  • Idealisme, positiviteit en alle belangrijke waarden nooit onderschatten.
  • Nooit vergeten wat ik heb meegemaakt om te komen waar ik kom, zodat ik altijd dankbaar zal blijven dat het achter me ligt en dat ik er zoveel lessen uit heb gehaald.

En dat is nog niet eens de helft

Verder ga ik tóch iets van avondeten maken dadelijk.. Misschien gewoon wat brood, maar iig wel iets. Morgen heb ik in ieder geval een eetafspraak 's avonds, dus dat komt wel goed. Iedere dag opnieuw probeer ik gewoon om gezondheid te vinden. En op een dag zal je zien dat het me lukt.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Ads door Google
Oud 23-01-2007, 18:34
Saarah
Saarah is offline
Positieve lijst, Yana.
Enkele van die dingen houd ik mezelf ook voor als 'beloning'.

Mmm, het was zalig zaterdag. En ik ben blij om wat hij gezegd heeft. Dat heeft me weer wat goede moed gegeven.

En nu ben ik wiskunde aan het leren en dat is níét leuk. Maar goed, donderdag toets, dus ga ik vandaag al zoveel mogelijk doen.
Oud 23-01-2007, 18:49
Verwijderd
brr koud.. en ik voel me eenzaam..
Oké dit klonk stom
Oud 23-01-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 23-01-2007 @ 17:09 :

En Altrecht.. damn... De een gaat op vakantie, dan weer onverwachts weg, dan gaat je afspraak niet door en zegt ze:"ik probeer je later nog even te bellen" niks van gemerkt.
En de ander, ja.. die is zwanger.. ja..ja.. daar komt weer en vervanger aan (dit klinkt allemaal heel egoistisch van mij kant af maar goed) ik word er moe van en ben het zat.
Ondertussen hoor ik van dat KTC, je doet het allemaal zo goed, ja.. zal wel. Als iemand nou even wilde luisteren naar mij, en mij wel serieus neemt.
Maar goed.. t zal wel. Wat een gedoe..
'k Zat gister bij het GGZ, maar m'n therapeut was er niet...
Ik was niet gebeld ofzo .

En daar kan ik dan weer niet mee omgaan. Ik word zoooooo moe(deloos) van mezelf ...
Oud 23-01-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 23-01-2007 @ 16:15 :
Maar ik wíl geen ongezonde dingen eten.
Ik weet niet of het bij jou helpt, maar ik probeer gewoon lekkere gezonde dingen in huis te halen en geen ongezonde dingen. Dat helpt bij mij wel. Maar misschien heb je dat wel eens geprobeerd?
En je moet niet alles in één keer willen hè, kleine stapjes.

Je lijstje ziet er goed uit! Mag je altijd wel mee beginnen, met dat soort dingen, hoor
Oud 23-01-2007, 19:34
Verwijderd
En oja, ik sta strak van de tentamenstress.

nog 3 weken te gaan
Oud 23-01-2007, 19:51
Verwijderd
Mijn hemel wat ben ik moe... Het linker pootje van mn bril is net gemaakt, donderd net het rechter pootje eraf. Heb ik weer... Nou ja, ik ga slapen en wat er morgen is zie ik dan wel weer. (Oh ik ben begonnen met afbouwen van mn medicatie!)
Oud 23-01-2007, 20:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
"En hoe denk je dat je dat gaat aanpakken?"
Weet ik veel, daarvoor zit ik hier toch? Anders had ik het allang gedaan natuurlijk. Tijdens een workshop van de Studie en Loopbaanbegeleiding. Nouja, ik weet nu in elk geval dat ik eens een afspraak kan maken met de stagecoördinator van het informatiecentrum.

De workshop ging wel goed. Ik durf nu echt wat te zeggen in een groep onbekende mensen. Een jaar geleden was dat dus echt niet gelukt, was ik daar niet eens heen gegaan.
En ik ben nog bij rechten gaan vragen hoe het met m'n cijfer zit, liep ik eerst de verkeerde kamer in, begin een heel verhaal. "Je zit hier bij financiën hoor, je moet hier tegenover zijn." Oeps, even niet goed opgelet. Vorig jaar had ik me dood geschaamd, nu niet, waarom ook eigenlijk? Waarschijnlijk krijg ik die punten voor dat vak wel, het duurt alleen een beetje lang.
Oud 23-01-2007, 20:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb m'n best gedaan voor vandaag. In ieder geval alles met een deadline voor morgen afgemaakt, en de rest zien we later wel weer. Verder ging het eten weer redelijk goed en daar kan ik zo blij van worden, want de dag dat ik die shit allemaal achter me laat, komt steeds dichterbij. Ik ga na de gilmore girls heerlijk lang slapen en morgen er weer met volle moed tegenaan. Ik kan het wel, dit leven.

*Knuff voor iedereen*
@ Yana: Je klinkt echt positief met die lijst!! Ga zo door!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-01-2007, 20:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 23-01-2007 @ 20:17 :
'k Zat gister bij het GGZ, maar m'n therapeut was er niet...
Ik was niet gebeld ofzo .

En daar kan ik dan weer niet mee omgaan. Ik word zoooooo moe(deloos) van mezelf ...
Citaat:
En oja, ik sta strak van de tentamenstress.
pff.. same here
Oud 23-01-2007, 20:33
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Zeer frustrerend dit. Ik word er gek van! *gaat maar weer verder nadenken met een muziekje op....*
Oud 23-01-2007, 20:49
Verwijderd
wat doe ik nog op dit rotforum, hup, huiswerk maken! (jullie zijn wel lief hoor )
Oud 23-01-2007, 21:01
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gloep. Ik keek net nog een ander boek door voor mijn tentamen morgen, en ik wist níks. Niks. Nada. Noppes. Dit gaat gewoon niet lukken. Ik weet niks, snap niks, kan niks. Het is allemaal abracadabra voor mij... Pf. Ik baal .

Morgen maar weer vroeg opstaan en verder leren. Wie weet blijft er genoeg hangen om het net te halen. Alleen dat zal al een feestje waard zijn.

Pff. Maar goed, wel de tekening gemaakt die de psycholoog van me gevraagd had. Maar écht ontspannen kan ik pas zijn als het achter de rug is. En als ik een voldoende heb, of in ieder geval het vak haal. Damnit.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-01-2007, 21:03
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-01-2007 @ 20:30 :
Ik weet niet of het bij jou helpt, maar ik probeer gewoon lekkere gezonde dingen in huis te halen en geen ongezonde dingen. Dat helpt bij mij wel. Maar misschien heb je dat wel eens geprobeerd?
En je moet niet alles in één keer willen hè, kleine stapjes.

Je lijstje ziet er goed uit! Mag je altijd wel mee beginnen, met dat soort dingen, hoor
Het vervelende is dat als ik dan een doos liga's koop, die doos ook meteen of vrijwel meteen op moet. Het werkt dus niet zo goed voor mij, omdat het alsnog allemaal op moet.. Probeer ook om ongezonde dingen maar heel af en toe te halen, maar soms slaat het toch ineens weer om of zo. Maar ja, working on it..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-01-2007, 21:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het voelt zo heerlijk om even vrij te hebben, even vrij te zijn van stress. Maar ik heb nog geen dag thuis doorgebracht, ik ben non-stop bezig geweest, maar ja. Vrijdag en dinsdag. Wel 2 hele dag, de rest heb ik vol gepland ...

Zo lekker slapen en morgen heerlijke en gezellig dag ...

O en ik wil hem gewoon. Shit. Ik heb hem paar dagen niet gesproken, niets gehoord. Ik hoop zo dat zijn vriendin het uitmaakt, of hij, maar het zou me zoveel pijn opleveren, dus het zou beter zijn als het niet gebeurt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83.
Roosje
2 23-01-2007 13:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.