Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 19:00
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Ja was een goede ep.. enigsinds voorspelbaar, maar als nog goed

Vooral Izzy en Danny moment aan het einde.. was mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 19:08
joes
Avatar van joes
joes is offline
Ja, ik vond hem ook wel wat voorspelbaar, maar toch echt zo ontzettend mooi! Ik vet janken hier

Overigens was het toch wel een soort zelfmoord toch? Dat was toch ook hun punt? Je wilt hier zijn enzo..

Izzy en Denny was zooooooo zielig, maar ook wel heeeeel mooi. Ik mis Denny.
__________________
You're such a fucking freakshow
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:16
Verwijderd
Oeeh, heb m eindelijk gezien, wat ging het downloaden traag vandaag

Vond het een mooie afsluiter, beetje voorspelbaar was het wel, maar een serie als Grey's kan wel wegkomen met dat hele 'afterlife' gedoe, vond ook niet dat ze het cheesy hadden gedaan, wel mooi eigelijk. Best leuk ook om al die mensen weer te zien, Denny vooral! Was mooi momentje ook op het einde.

Cristina is cool, ze heeft vna die leuke acties, met der stoeltje voor 99 ct
En McSteamy en Addison die misschien toch maar weer bij elkaar gaan komen..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:40
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Wie heeft episode 17 gezien???
zoja; waar kan ik hem vinden?
zonee; wanneer komt ie uit?


ep16--> Ik vond het echt zielig voor Derek... Ze horen gewoon bijelkaar

Karev en Alison GE-WEL-DIG je voelt de spanning gewoon tussen hun.

Als Meredith dood gaat dan is de hele serie niets meer aan, aangezien de hele serie om ar draaide zo'n beetje. Dus ik denk dat ze niet dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 19:49
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 23-02-2007 @ 20:40 :
Wie heeft episode 17 gezien???
zoja; waar kan ik hem vinden?
zonee; wanneer komt ie uit?


ep16--> Ik vond het echt zielig voor Derek... Ze horen gewoon bijelkaar

Karev en Alison GE-WEL-DIG je voelt de spanning gewoon tussen hun.

Als Meredith dood gaat dan is de hele serie niets meer aan, aangezien de hele serie om ar draaide zo'n beetje. Dus ik denk dat ze niet dood gaat.
Ep 17 is al uit ja en is overal wel te vinden!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:05
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Nothing schreef op 23-02-2007 @ 20:49 :
Ep 17 is al uit ja en is overal wel te vinden!

Niet op youtube,

dus niet overal
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 20:47
Verwijderd
Nee, maar Youtube is ook niet de ideale manier om Amerikaanse series te volgen (duurt altijd wel een dag langer dacht ik voordat het daar opstaat..)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:31
Verwijderd
Mooie aflevering!
Vind Addison trouwens echt een leuk personage. Vond haar in het begin niks, maar ze wordt steeds leuker.

Christine natuurlijk zoals altijd geweldig en ik ben ook wel blij dat Ellis Grey nu weg is. Vond die verhaallijn nooit zo leuk

En eigenlijk vind ik dat Addison en Karev bij elkaar moeten komen

En Denny was echt <3
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 14:05
Verwijderd
Ik vond de 'you're anything but ordinary' wel een beetje een goedkope afsluiter ofzo van die verhaallijn. Wel heel mooi vond ik het toen Christina aan haar bed stond en al helemaal toen Damien Rice gedraaid werd. (L)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 14:07
Verwijderd
Ik vind het trouwens ook niet echt zelfmoord, inderdaad meer dat ze dacht 'waarom zou ik' en losliet, niet meer probeerde, maar ik kan me wel voorstellen dat je dat hebt als je bijna verdrinkt. Het is niet alsof ze zelf in het water is gesprongen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:26
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik heb de aflevering nu ff niet binnen handbereik, maar volgens mij zei meredith toch duidelijk zoiets als 'na een tijdje dacht ik, waarom zou ik eigenlijk vechten voor mijn leven?'
Dat maakt voor mij toch duidelijk dat ze geen zin meer had om nog langer vol te houden, te overleven, ze heeft het gewoon opgegeven.
Maar ik ga de episode snel nog eens bekijken, dan kan ik ff luisteren wat ze nou echt precíes zegt
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:15
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Poggy schreef op 23-02-2007 @ 21:47 :
Nee, maar Youtube is ook niet de ideale manier om Amerikaanse series te volgen (duurt altijd wel een dag langer dacht ik voordat het daar opstaat..)
Wat maakt het uit als het een dag later erop staat ?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 20:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Addison krijgt misschien een spin-off! Wooot
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 24-02-2007 @ 21:16 :
Addison krijgt misschien een spin-off! Wooot
Stond al op de eerste pagina. Lijkt me trouwens helemaal niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 24-02-2007 @ 19:15 :
Wat maakt het uit als het een dag later erop staat ?
Mij niets, maar je vroeg een dag na de uitzending waar je hem kon vinden en zei dat je op Youtube keek, dus antwoordde ik dat hij er op Youtube meestal een dag later opstaat.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 02:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Blubje schreef op 23-02-2007 @ 18:14 :
Oh, waarom vinden veel van jullie Calleigh niet leuk eigenlijk? Ik vind haar namelijk echt super
Pssst, het is toch écht Callie en niet Calleigh, hoor.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:36
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik moest zo hard huilen damn maar ben ook weer blij dat ze toch nog leeft....
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 05:43
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-02-2007 @ 03:33 :
Pssst, het is toch écht Callie en niet Calleigh, hoor.
Ja ik weet t maar ik schrijf t vanaf t begin al fout en nu blijf ik dat automatisch steeds doen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 07:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Heeft iemand de link naar de nieuwste preview (voor aflevering 18?) Kan hem niet vinden op youtube en ik ben echt enorm nieuwsgierig
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 10:15
Verwijderd
Ook wel logisch, want de volgende aflevering is pas 15 maart (in Amerika)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 13:46
jet
Avatar van jet
jet is offline
NIET


das nog heel lang wachten
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 16:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Klopt idd...(net als Bones...grrr )
Maar als t goed is krijgen we dan wel meteen een dubbele aflevering
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 22:53
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Poggy schreef op 25-02-2007 @ 00:37 :
Mij niets, maar je vroeg een dag na de uitzending waar je hem kon vinden en zei dat je op Youtube keek, dus antwoordde ik dat hij er op Youtube meestal een dag later opstaat.
ja, maar iemand zei weer dat je het overal kon vinden en toen zei ik niet op youtube
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 03-03-2007 @ 23:53 :
ja, maar iemand zei weer dat je het overal kon vinden en toen zei ik niet op youtube
Laat maar, volgens mij volg je me niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 20:08
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-02-2007 @ 11:15 :
Ook wel logisch, want de volgende aflevering is pas 15 maart (in Amerika)
Ja vorige week was er een oude aflevering en volgende week is er spring break.. Deze week zal er dan ook wel weer een oude zijn.
Ik vind Derek's haar zo mooi Ik wil ook een man met zulk haar.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 14:40
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Verdomme, deze week komt het weer. 1 aflevering ineens. En dan een fokking maand weer wachten
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 13-03-2007 @ 15:40 :
En dan een fokking maand weer wachten
Waaat? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 15:50
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Poggy schreef op 13-03-2007 @ 16:16 :
Waaat? Waarom?
Geen idee Maar staat op de site

volgende is 15-03-07

en die daarna 12-04-07 ofzo =/
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 17:08
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
nee!!
heb je trouwens de promo van ep18 al gezien? t lijkt of george en izzie gaan zoenen!! en christina heeft ook iets...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 21:26
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 14-03-2007 @ 18:08 :
nee!!
heb je trouwens de promo van ep18 al gezien? t lijkt of george en izzie gaan zoenen!! en christina heeft ook iets...
Nope nog niet!

en ik denk niet dat dat gebeurd Zij passen niet bij elkaar
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 22:14
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hmm, nu staat er WEER wat anders op de site nu komt het wel weer iedere week
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 23:05
jet
Avatar van jet
jet is offline
bijna bijna bijna!
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 15:09
Wolf
Avatar van Wolf
Wolf is offline
Citaat:
jet schreef op 15-03-2007 @ 00:05 :
bijna bijna bijna!
__________________
Life is what it makes of you
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 00:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 14-03-2007 @ 18:08 :
nee!!
heb je trouwens de promo van ep18 al gezien? t lijkt of george en izzie gaan zoenen!! en christina heeft ook iets...
George/Izzie zie ik al van mijlenver aankomen. Echt niet mijn favoriete 'ship (blegh! Schrap George maar uit de serie, wat mij betreft) - maar helaas, de subtext is er. Vooral van Izzie's kant, met haar schijnbaar ongegronde jaloezie tegenover Callie. Ik denk niet dat Izzie zich er helemaal bewust van is, dat ze eerder in denial is over haar gevoelens voor George. Ze hamert me dan ook net iets te veel op "I'm your friend, that's why I can tell you this!" en in de periode dat George niet veel tegen haar zei, was het: "But I'm his best friend!" en ga zo maar door. Wetende dat ze anders weinig grond heeft om op te staan, gebruikt (en verschuilt) ze hun vriendschap om haar ongenoegen en zorgen te uiten. Ze wil hem voor zich alleen, al zijn onverdeelde aandacht - reken maar van 'yes.' Nu alleen nog afwachten hoe ze dat gaan doen, want George zal toch eerst van Callie moeten scheiden (zo moeilijk zal dat niet gaan; een Vegas-huwelijk kun je net zo gemakkelijk laten binden als maken). Maar ik vrees serieus dat er op een gegeven moment George/Izzie zal zijn.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 03:19
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Severus schreef op 16-03-2007 @ 01:37 :
George/Izzie zie ik al van mijlenver aankomen. Echt niet mijn favoriete 'ship (blegh! Schrap George maar uit de serie, wat mij betreft) - maar helaas, de subtext is er. Vooral van Izzie's kant, met haar schijnbaar ongegronde jaloezie tegenover Callie. Ik denk niet dat Izzie zich er helemaal bewust van is, dat ze eerder in denial is over haar gevoelens voor George. Ze hamert me dan ook net iets te veel op "I'm your friend, that's why I can tell you this!" en in de periode dat George niet veel tegen haar zei, was het: "But I'm his best friend!" en ga zo maar door. Wetende dat ze anders weinig grond heeft om op te staan, gebruikt (en verschuilt) ze hun vriendschap om haar ongenoegen en zorgen te uiten. Ze wil hem voor zich alleen, al zijn onverdeelde aandacht - reken maar van 'yes.' Nu alleen nog afwachten hoe ze dat gaan doen, want George zal toch eerst van Callie moeten scheiden (zo moeilijk zal dat niet gaan; een Vegas-huwelijk kun je net zo gemakkelijk laten binden als maken). Maar ik vrees serieus dat er op een gegeven moment George/Izzie zal zijn.
Je zegt alweer precies wat ik wilde zeggen
behalve dan t gedeelte van t schrappen van George, daar met ik t niet met je eens. George is leuk
Ik denk trouwens niet dat ze gaan zoenen, dat zou hij niet doen denk ik, aangezien ie nog met Callie getrouwd is.
Spoiler

Morgen weten we meerrr
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-03-2007 @ 04:19 :
Je zegt alweer precies wat ik wilde zeggen
Je weet wat ze zeggen: great minds think alike.

Citaat:
Blubje schreef op 16-03-2007 @ 04:19 :
Ik denk trouwens niet dat ze gaan zoenen, dat zou hij niet doen denk ik, aangezien ie nog met Callie getrouwd is.
Spoiler
Nee, daar zie ik George ook niet voor aan. Ik denk dat hij en Izzie op een gegeven moment eerder closer worden met elkaar, en dat Callie dan meer en meer stikjaloers gaat worden. Het zal dan ook snel zijn: "Of je kiest voor mij, of voor Izzie/je vrienden. Maar als je voor het laatste kiest, is het compleet over tussen ons." Zo'n type persoon is Callie namelijk wel.

Het zou best kunnen dat
Spoiler
Maar we zien wel wie het worden gaat.

Btw, dit is het spoilertopic - spoiler spaces hoeven hier toch eigenlijk niet?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:39
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Severus schreef op 16-03-2007 @ 10:19 :
Je weet wat ze zeggen: great minds think alike.



Nee, daar zie ik George ook niet voor aan. Ik denk dat hij en Izzie op een gegeven moment eerder closer worden met elkaar, en dat Callie dan meer en meer stikjaloers gaat worden. Het zal dan ook snel zijn: "Of je kiest voor mij, of voor Izzie/je vrienden. Maar als je voor het laatste kiest, is het compleet over tussen ons." Zo'n type persoon is Callie namelijk wel.

Het zou best kunnen dat
Spoiler
Maar we zien wel wie het worden gaat.

Btw, dit is het spoilertopic - spoiler spaces hoeven hier toch eigenlijk niet?
Ja, precies. Callie is veel te tough om over zich heen te laten lopen, dus ze zal George inderdaad wel voor een keuze gaan stellen.

Over die spoilertags; dit is het spoilertopic, bedoeld voor de mensen die al voorlopen op de episodes in Nederland. Maar ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die voor de nieuwe eps van Amerika geen spoilers willen weten. Dus ik zet echte spoilers voor nog komende eppies maar gewoon tussen tags Is iedereen iig tevreden.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 22:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat een geweldige aflevering!! Dat Izzie/George gedoe zag je inderdaad aankomen.. wel jammer, want ik had gehoopt dat Izzie gewoon zou bijdraaien, zodat het weer goed/beter zou zijn tussen Callie en George.

Hoeveel episodes heeft dit seizoen eigenlijk?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-03-2007 @ 23:49 :

Hoeveel episodes heeft dit seizoen eigenlijk?
Nog 5, wel leuk dat de laatste 2 achter elkaar zijn (als dit klopt..)
Ep 19 My Favorite Mistake 3/29/2007
Ep 20 Ain't Nothing But The Real Thing 4/5/2007
Ep 21 Desire 4/12/2007
Episode 22 of Season Three (Part 1) 4/19/2007
Episode 23 of Season Three (Part 2) 4/19/2007

Ik vond het echt een superaflevering! Jammer voor Callie van George en Izzie, maar ze maakt het er ook wel een beetje zelf naar hoor, met dat gezeur continu. Lag echt dubbel toen ze dat bezopen gesprek aan het houden waren
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 14:49
pino123
pino123 is offline
OMG George and Izzie

En ik vond de Marlowe-Christina-Burke triangle wel leuk!
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 16:37
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 17-03-2007 @ 11:32 :

Ik vond het echt een superaflevering! Jammer voor Callie van George en Izzie, maar ze maakt het er ook wel een beetje zelf naar hoor, met dat gezeur continu.
Vind je dat echt? Ik vind echt dat Callie volkomen gelijk heeft. Maar goed, ik ben geloof ik één van de weinigen die pro-Callie is...
Oh en ik ben anti George/Izzie

Echt een super aflevering! Ik heb zo gelachen. Vooral om al die chaotische dingentjes en gesprekken.
- Toen die pa van meredith kwam eten en iedereen binnen kwam vallen. Meredith: 'it's not always like this' en Christina: 'erm..yes it is'
- Toen ze met z'n allen heel moeilijk probeerden om te kijken wie de nieuwe dokter was in t kamertje bij de Chief.
- Toen die nieuwe dokter eindelijk naar buiten kwam. Christina's gezicht! Priceless
- Tijdens de lunch, dat er echt 6 gesprekken tegelijk werden gevoerd

Ik vond Christina en Meredith heel lief aan t eind. Echte vriendschap (*kuch* liefde *kuch*) <33

Fun fun fun! Kan niet wachten op de nieuwe episode
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 21:55
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
ik heb hem helaas nog niet gezien, maar kan eignelijk niet wachten. Ik denk dat ik in plaats van gaan slapen, nog maar ff de ep ga kijken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 13:55
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Geweldig Superleuke ep!

Ik had al wel zo'n voorgevoel van Callie. Ze deed té mysterieus

Spoiler
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 14:10
bingomassacre
bingomassacre is offline
gizzie . Ik hoop echt dat het de alcohol was, izzie en george hebben altijd een broer/zus vriendschap gehad en ik hoop echt dat ze dat zo laten..
Iemand een idee waarom McSteamy seatle grace nog onveilig maakt.. ik vind het nog steeds een oppervlakkig (als in geen bijdrage meer leverend aan het 'verhaal') karakter en ik vraag me af wat de makers verder met hem gaan doen ..
Wel een leuke ep verder ik denk dat de relatie tussen jane doe en alex wel eens serieus kan worden.. helemaal als ze daalijk, opgeknapt en wel, een beauty blijkt te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 18:42
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-03-2007 @ 15:10 :
gizzie . Ik hoop echt dat het de alcohol was, izzie en george hebben altijd een broer/zus vriendschap gehad en ik hoop echt dat ze dat zo laten..
Iemand een idee waarom McSteamy seatle grace nog onveilig maakt.. ik vind het nog steeds een oppervlakkig (als in geen bijdrage meer leverend aan het 'verhaal') karakter en ik vraag me af wat de makers verder met hem gaan doen ..
Wel een leuke ep verder ik denk dat de relatie tussen jane doe en alex wel eens serieus kan worden.. helemaal als ze daalijk, opgeknapt en wel, een beauty blijkt te zijn
tis juist leuker als dat nog niet eens perse zo hoeft te zijn, maar dat Alex gewoon puur op haar is gevallen om haar innerlijk, haar karakter.
Zo zou zijn karakter in de serie meer een soort van 'boost' krijgen zegmaar omdat hij het vaakst altijd een jerk & heel oppervlakkig was.

Ik denk verder McSteamy nog in de serie is omdat de verhaallijn uiteindelijk zo gaat lopen dat hij en Addison weer bij elkaar gaan komen ofzo. Maar of dat dan aan blijft houden, goed blijft gaan weet ik niet. Zien we nog wel
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 15:04
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Callie is dus rijk... en OMG Izzie en George, dat bezopen gesprek
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 01:19
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Waarom zijn Christina en Burke eigenlijk in godsnaam bij elkaar? Hij ergert zich alleen maar dood aan haar en wil haar voortdurend veranderen.. Ze kan echt nooit iets goeddoen.. Jammer dat je nooit ziet wat hij nou leuk aan haar vindt.
Verder is George eigenlijk best wel een enorme zeikerd.. Wat boeit het nou weer dat Callie niet had gezegd dat ze rijk is? Daar ga je toch niet zo'n probleem van maken? Wat een gedoe..

Uit dit bovenstaande blijkt eigenlijk best wel wat voor wijven mannen aan het worden zijn, hahaha!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 07:13
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline


George was toch ook zo moeilijk aan het doen over Izzie destijds met haar cheque en dat ze die nog niet ge-ind had? Die gozer heeft iets met geld...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 10:15
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
omg, Christina gaat trouwen met Burke! Dus toch nog.
En George en Izzie... benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden naar Callie toe dat er nix gebeurd is.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:28
jet
Avatar van jet
jet is offline
is 3.19 al te downloaden?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
__
68 28-09-2010 11:25
Films, TV & Radio [spoilertopic] Private Practice
Nothing
22 25-02-2009 16:33
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #6
Verwijderd
500 23-04-2007 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.