Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2011, 14:17
Verwijderd
NJa, je kan zeggen: ik zal het wel gedaan hebben, dus ik zeg sorry, want het hoorde niet.
Of je kan zeggen: ik zal het wel gedaan hebben, maar ik herinner me niks, dus heb er geen spijtgevoel bij, dus sorry zeggen is niet gemeend, maar sorry zeggen is puur uit beleefdheid/wetenschap.

Zij gaat voor dat tweede. Zij kan geen spijtgevoelens hebben bij iets wat zij zich niet herinnert, ook al is het aannemelijk dat het wel gebeurd is. Wat niet wegneemt dat ze het erg vindt (in het Engels zeg je dan ook "sorry", maar in het Nederlands niet).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2011, 21:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nauwelijks geglimlacht bij Comedy Live zonet op ned1, behalve bij de allerlaatste sketch. Die had nog wel iets Monty Pythonesks.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 23:17
Verwijderd
Henny Huisman was gênant slecht.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 08:45
Verwijderd
Nog over Gepest: misschien hadden ze vantevoren afgesproken om het zich niet meer te herinneren? Ik vond het heel vreemd. Zoiets vergeet je toch niet? En waarom wilden ze uberhaupt meewerken? Ook raar dat je helemaal geen reactie meer zag van de expester met kort haar, die leek best sympathiek in het stukje bij haar thuis.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 21:05
Verwijderd
Iemand Downtown Abbey gezien, op zaterdag om 20.10 op ned2? Zo'n typisch brits kostuumdrama.

Heerlijk <3
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was het helemaal vergeten te kijken, maar heb er goede dingen over gehoord. Misschien toch maar downloaden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Iemand Downtown Abbey gezien, op zaterdag om 20.10 op ned2? Zo'n typisch brits kostuumdrama.

Heerlijk <3
Ik had het al online gekeken, compleet zalig <3
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 18:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar online?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 20:19
Verwijderd
Gewoon bij streamwebsites naar gezocht, soms is het op Megaupload te vinden, soms videobb.

Begin maar met zoeken bij watchseries.eu of surfthechannel.com.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 10:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als het een BBC serie is kun je proberen met een proxy naar BBC iPlayer te kijken.

Anders kun je het 'kopen' met een torrent oid.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 14:19
Verwijderd
Nee, is van ITV.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 18:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Masterchef Australia Junior wat gaaf om kinderen zo goed te zien koken!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 23:20
Verwijderd
Kijkt er iemand hier naar You're Cut Off op RTL 5? Het lijkt heel erg op Queen Bee vind ik. Maar het is leuk om te kijken, vanwege de ruzies enzo. Overigens vind ik de meeste van hen niet aantrekkelijk. :')
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 14:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zie af en toe reclames en soms kijk ik het een paar minuten. Dan is het hele verhaal al prima te volgen, eigenlijk. Het is natuurlijk walgelijke televisie en een stel rare verwende vrouwen, maar ja, vermakelijk toch wel

Maar nu is er weer In therapie

En Dance Academy
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 18:40
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Masterchef Australia Junior wat gaaf om kinderen zo goed te zien koken!
Net afgelopen maar idd hartstikke tof!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 18:49
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Jaa Masterchef <3 Ik hou sowieso van kookprogramma's.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het fijne aan masterchef vind ik dat het vermakelijk is en ook spannend om te kijken, maar dat de presentatoren en juryleden niet het duidelijk overdreven geacteerde 'chef from hell' stereotype zijn zoals Gordon Ramsay.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 21:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Het fijne aan masterchef vind ik dat het vermakelijk is en ook spannend om te kijken, maar dat de presentatoren en juryleden niet het duidelijk overdreven geacteerde 'chef from hell' stereotype zijn zoals Gordon Ramsay.
Masterchef America was met Gordon

En hij was heel beschaafd.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 21:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Kijkt er iemand hier naar You're Cut Off op RTL 5? Het lijkt heel erg op Queen Bee vind ik. Maar het is leuk om te kijken, vanwege de ruzies enzo. Overigens vind ik de meeste van hen niet aantrekkelijk. :')
Ikheb 1 aflevering gezien. Queen bee heb ik destijds helemaal gevolgd.
Ik vond Queen Bee leuker voor zover ik nu kan beoordelen, omdat het toen wat duidelijker werd voor die meiden dat ze zich echt anders moesten gaan gedragen. Ik had nu bij You´re Cut Off niet het idee dat deze meiden echt wat fout vinden aan hun gedrag.
En ik vond de winnares echt heel onterecht. Dat wijf zat iedereen te zieken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 00:34
Verwijderd
Het is een slecht programma, en ik denk inderdaad dat de winnaressen niet op de juiste manier worden gekozen. Net als het slagen/zakken. Maar wel vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 12:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Masterchef America was met Gordon
Ik bedoelde Australia dus
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 22:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het programma 'over de streep' echt mooi.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 10:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind het programma 'over de streep' echt mooi.
Ik weet het niet met dat programma. Ik kijk het wel, maar het hele concept is zó Amerikaans en die mensen zijn zo getraind in het uitbaten van hun traumatische jeugd (ik wil niet over deze herinneringen praten. Ik herinner me... En dat dan met de tragische pauzes op de juiste momenten), dat vind ik irritant. En ik weet ook niet goed of het nu werkt. Zo'n meisje als gisteren, dat beweerde dat ze nooit iemand zou pesten, ik geloof niet dat zij er ook maar iets van heeft geleerd en begrijpt waarom dat nieuwe meisje wel door haar gepest is. Ik vind het idee van die lijnen oversteken wel leuk, maar sommige uitspraken zijn niet echt goed gesteld. Soms zijn ze te vaag: 'Please cross the line if you've ever felt lonely or scared', hoe kan het dat er daar überhaupt nog mensen bij blijven staan? Soms zijn ze juist te concreet: 'Please cross the line if you never knew your parents.' Lekker dan, als je daar in je eentje superkwetsbaar staat te wezen, net alsof het beter voelt om er zo direct mee geconfronteerd te worden dat jij je ouders niet kent...
Maar toch kijk ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 22:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja, het 'uitbuiten' van die traumatische jeugd is één van de toegangseisen om die baan te gaan uitoefenen: je moet best wat hebben mee gemaakt en bereid zijn daar over te praten en heel open te zijn en alles. En ik snap wel dat het er dan best gemaakt uit komt, want uiteindelijk vertellen ze dat verhaaltje natuurlijk elke keer dat ze een challenge day moeten leiden
Soms is het wel iets té, maar ik vind het gewoon al prachtig dat ze mensen stimuleren om zich zo kwetsbaar op te stellen. In Nederland heerst toch het cultuurtje dat je alles voor jezelf moet houden, vooral niet laten zien dat je verdriet hebt om iets wat er thuis gebeurt en er vooral ook niet te veel naar vragen. Ik geloof er wel in dat mensen daardoor vastlopen en vind het een mooi initiatief om al bij jongeren het besef naar boven te brengen dat je er niet alleen voor staat.

Ik denk dus ook niet zo zeer dat dit programma bedoeld is voor de types als Demi. Juist eerder voor types als die jongen van wie de broer vastzit. Hij ervaart hier dat het loont om open en kwetsbaar te zijn en dat mensen juist enorm veel respect voor je krijgen en jou helemaal niet veroordelen. En het is ook de bedoeling dat er eigenlijk nooit iemand alleen achter die streep staat, zodat iedereen ook merkt dat je nooit de enige bent die met bepaalde issues te maken heeft.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 08:09
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Iemand project catwalk gezien? Ik vond het maar slecht gemaakt en een rare eerste opdracht met die zestallen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 11:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik volg het. En wel leuker dat ze nu ook individueel iets mochten gaan doen, want de vorige keer was het vooral een oefening in samenwerken. En volgens mij kiezen ze bij de selectie standaard een hyperactieve Russische of zo, speciaal voor het publiek te vermaken, hehe.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 12:31
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja vorig jaar hadden ze precies een gelijksoortig type erbij inderdaad. Slechte designs gisteren, ik vond het totaal niet indrukwekkend, vooral die donald-duck outfit niet (al was het wel apart enzo). Dat van die Russische (Turkse?) vrouw vond ik nog het best, en die van Maud was ook wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 13:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze zei dat ze Russisch was. Dat ene jurylid is wel Turks(-Nederlands). En die jongen met die strookjes, dat was eigenlijk wel sneu: 'Ja, mijn signatuur is gewoon zoals die van hem'
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 09:40
Verwijderd
Hier nog mensen die Het Blok weer volgen? Ik vind 't toch altijd weer leuk
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 15:31
Verwijderd
Ja ik kijk het! Heel vermakelijk weer
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 10:18
Verwijderd
Trollied! Is leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 11:09
Verwijderd
Holland in da hood, vind ik prachtig leedvermakend. Veel plaatsvervangend gênante momenten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:06
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik kijk dat nu, maar ik vind het echt heel ongemakkelijk, vooral die dates.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 09:13
niña
Avatar van niña
niña is offline
Mensen die Downton Abbey ook weer hebben opgepikt? En Boardwalk Empire?
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 10:17
Verwijderd
Vanavond ga ik weer lekker boardwalk empiren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.