Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je anders je stemming baseren? Het hele programma hangt aan elkaar van montages
Ja, maar ik bedoel dus meer, ik hou me bij de feitelijke gedragingen (en uitspraken). NJa, dr is ene verschil iig.
Advertentie
Oud 20-01-2010, 16:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar ik bedoel dus meer, ik hou me bij de feitelijke gedragingen (en uitspraken). NJa, dr is ene verschil iig.
Nee, want wat ik bedoel te zeggen is dat het programma zo gemonteerd kan zijn dat je feitelijke gedragingen en uitspraken heel anders kan interpreteren. Als je bijvoorbeeld maar een heel klein stukje tekst uitzendt van een lang gesprek kun je een heel ander beeld krijgen van die tekst.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, want wat ik bedoel te zeggen is dat het programma zo gemonteerd kan zijn dat je feitelijke gedragingen en uitspraken heel anders kan interpreteren. Als je bijvoorbeeld maar een heel klein stukje tekst uitzendt van een lang gesprek kun je een heel ander beeld krijgen van die tekst.
Absoluut, en ook het feit dat sommige mensen nauwelijks in beeld komen of alleen wanneer ze net iets geks doen, kan je op een volledig verkeerd beeld zetten. Het is echt heel moeilijk om daar doorheen te kunnen prikken... dus daarom probeer ik dat niet eens
Oud 20-01-2010, 16:52
Verwijderd
Nou, goed, ik word niet gesnapt, zie ik.
Oud 20-01-2010, 21:17
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Nou, goed, ik word niet gesnapt, zie ik.
Ik snap jou en ik doe mee. Geen complottheorieen voor mij
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 21-01-2010, 11:17
Verwijderd
Ik snap je ook wel hoor, maar ik kan dat dus niet
Oud 21-01-2010, 17:55
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
haha ik hoorde op radio 1 dat je geld kan geven voor de inzamelingsactie Haiti, en dat ze een soort prijs voor het hoogste geldbedrag geven: onthulling wie de mol is.

geen idee hoe of wat, maar het bedrag staat nu op 700 euro
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 21-01-2010, 18:11
Verwijderd
Maar die onthullen ze toch sowieso vanavond? Dus om die reden geld geven hoef je niet te doen, je komt er toch wel achter vanavond
Oud 21-01-2010, 20:48
Verwijderd
36.000 euro al

En je mag dan aanwezig zijn bij de reünie dus, alwaar de mol bekendgemaakt wordt.
Oud 21-01-2010, 21:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Manuel ziek en eruit , beetje jammer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2010, 21:58
Verwijderd
Ja, dat is idd erg jammer!

Is er nog een reden waarom Barbara wel de mol kan zijn? Ze stond wel hoog op mijn lijstje na vandaag. Maar als ze nu rode stenen had gekregen had ze naar huis gemoeten en dat kan niet als ze de mol is. Of zou het zo zijn dat ze dan alsnog er in had mogen blijven en naar haar scherm moest kijken en dat groen werd?
Oud 21-01-2010, 22:00
Verwijderd
Ik ben echt niks wijzer geworden van deze aflevering.
Oud 21-01-2010, 22:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen idee, maar ik blijf haar verdenken. Anders was ze evt weer teruggekomen omdat Manuel er toch al uit is. Nu zit je weer met precies evenveel deelnemers als er 'horen' te zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2010, 22:00
Verwijderd
Sanne
Barbara
Kim
Oud 21-01-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Sanne
Barbara
Kim
dat hoort niet hier
Oud 21-01-2010, 22:12
Verwijderd
mijn gevoel zegt gewoon arjen en toen deze aflevering begon zag je die foto even snel, vonden jullie niet dat ie raar deed met z'n hand? zal vast niet zoals de mol zijn een paar jaar geleden met inge.. maar toch
Oud 21-01-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
mijn gevoel zegt gewoon arjen en toen deze aflevering begon zag je die foto even snel, vonden jullie niet dat ie raar deed met z'n hand? zal vast niet zoals de mol zijn een paar jaar geleden met inge.. maar toch
dat viel mij ook op ja
Oud 22-01-2010, 07:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
haha ik hoorde op radio 1 dat je geld kan geven voor de inzamelingsactie Haiti, en dat ze een soort prijs voor het hoogste geldbedrag geven: onthulling wie de mol is.

geen idee hoe of wat, maar het bedrag staat nu op 700 euro
Ja, een twitterveiling
De winnaar krijgt aflevering 10 live te zien (de onthulling van de mol) in de studio, die aflevering is blijkbaar nog niet opgenomen. Hij/zij moet ook een geheimhoudingscontract tekenen. Die persoon komt dus echt te weten wie de mol is
Link hier.

Citaat:
mijn gevoel zegt gewoon arjen en toen deze aflevering begon zag je die foto even snel, vonden jullie niet dat ie raar deed met z'n hand? zal vast niet zoals de mol zijn een paar jaar geleden met inge.. maar toch
Die foto in het begin toen er ineens maar zeven personen stonden en ik dacht, hé een hint, maar het was Manuel die miste en die was ziek


Maar ik verdenk Arjen ook. Bovendien verdenkt Erik Arjen ook... hij wist tenslotte bijna zeker dat er een joker in die envelop zat... en een mol heeft niets aan jokers dus dan geeft hij zichzelf meer (of evenveel) kans als de rest.
__________________
<):o)
Oud 22-01-2010, 09:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Manuel kan nu niet stiekem alsnog de mol zijn toch? Ik vind het maar lastig...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-01-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, een twitterveiling
De winnaar krijgt aflevering 10 live te zien (de onthulling van de mol) in de studio, die aflevering is blijkbaar nog niet opgenomen. Hij/zij moet ook een geheimhoudingscontract tekenen. Die persoon komt dus echt te weten wie de mol is
Link hier.

Die foto in het begin toen er ineens maar zeven personen stonden en ik dacht, hé een hint, maar het was Manuel die miste en die was ziek


Maar ik verdenk Arjen ook. Bovendien verdenkt Erik Arjen ook... hij wist tenslotte bijna zeker dat er een joker in die envelop zat... en een mol heeft niets aan jokers dus dan geeft hij zichzelf meer (of evenveel) kans als de rest.
nee, het ging mij echt op de manier waarop arjen stond. bovendien had ik niet eens de tijd om te kijken wie er wel en niet op stonden
Oud 22-01-2010, 13:32
Verwijderd
Oud 22-01-2010, 14:41
Verwijderd
Ik heb nooit Wie is de Mol gekeken voor dit seizoen dus ik zou niet weten wat die hand kan betekenen, maar ik heb wel gelezen dat er voor de oplettende fan verwijzingen inzitten naar eerdere edities. Misschien is dit dan zoiets?
Maar het kan natuurlijk ook een grapje van Arjen zijn..
Oud 22-01-2010, 15:59
Verwijderd
Dat is wel een hele rare houding
Of hij had jeuk en de foto werd op een ongelukkig moment gemaakt, of hij haalt een grapje uit... of 't is een hint... Maar bizar
Oud 22-01-2010, 16:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja zeg, mijn hoofdverdachte ziek, pfuh, naar mijn idee zat er dus even helemaal geen mol meer in het programma Wel zielig hoor. Ik weet het allemaal echt niet, wie de mol is. Ik vond Barbara verdacht, maar die kan het eigenlijk niet zijn, want ze hadden haar ook zo'n rood ding kunnen geven en dan was de mol ineens naar huis gestuurd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-01-2010, 16:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat van Arjen viel me ook gelijk op, als er inderdaad verwijzingen in zitten naar vorige edities, dan is dit een hele duidelijke hint richting Inge.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ja zeg, mijn hoofdverdachte ziek, pfuh, naar mijn idee zat er dus even helemaal geen mol meer in het programma Wel zielig hoor. Ik weet het allemaal echt niet, wie de mol is. Ik vond Barbara verdacht, maar die kan het eigenlijk niet zijn, want ze hadden haar ook zo'n rood ding kunnen geven en dan was de mol ineens naar huis gestuurd.
Ik zat ook al van;'Ja maar hoe kan een mol nu ziek worden?'
Maar goed, wel fijn dat ik hem dus van m'n lijstje kan halen.

Ik vond die opdracht met Angela en Karel zeer gaaf, ik vind dat soort opdrachten veel leuker dan een of ander parcours afleggen. Mind fucken Ik vond wat Kim toen deed ook zeer gaaf, leuk bedacht om zoiets uit Karel te proberen te krijgen Maar niet geslaagd. Frits was wel erg gaaf met z'n 'verspreking'. Ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken wat een mol zou doen; als mol wil je natuurlijk de verdenking op je, want minder geld in de pot, maar toch moet 't wel weer op een manier waarop anderen toch aan je twijfelen... Lastig hoor.

Zeer geslaagde aflevering

En ik wil naar Japan, wat een tof land is dat zeg!
Oud 22-01-2010, 16:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh die twitterveiling, verleidelijk, verleidelijk! Wanneer sluit hij?
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 16:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja zeg, mijn hoofdverdachte ziek, pfuh, naar mijn idee zat er dus even helemaal geen mol meer in het programma Wel zielig hoor. Ik weet het allemaal echt niet, wie de mol is. Ik vond Barbara verdacht, maar die kan het eigenlijk niet zijn, want ze hadden haar ook zo'n rood ding kunnen geven en dan was de mol ineens naar huis gestuurd.
Volgensmij moet er ALTIJD iemand zijn met een rood scherm, en de mol mag nooit naar huis gestuurd worden. Dus Barabara kan de mol niet zijn, want de mogelijkheid was aanwezig dat ze naar huis gestuurd kon worden.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 22-01-2010 om 17:04.
Oud 22-01-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Oh die twitterveiling, verleidelijk, verleidelijk! Wanneer sluit hij?
Het lijkt me ook heel gaaf, maar ik zou er niet meer dan 50 euro voor over hebben... en ik denk eigenlijk ook dat ik te bang zou zijn om 't toch te verklappen na het tekenen van die geheimhoudingsplicht... Ik kijk wel gewoon braaf naar de tv
Oud 22-01-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij moet er ALTIJD iemand zijn met een rood scherm, en de mol mag nooit naar huis gestuurd worden. Dus Barabara kan de mol niet zijn, want het risico was aanwezig dat ze naar huis gestuurd kon worden.
Was 't niet zo dat als ze een rode dinges (taartpunt?) had gekregen, ze alsnog het scherm hadden laten zien? Ik begreep dat niet helemaal.
Oud 22-01-2010, 17:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het lijkt me ook heel gaaf, maar ik zou er niet meer dan 50 euro voor over hebben... en ik denk eigenlijk ook dat ik te bang zou zijn om 't toch te verklappen na het tekenen van die geheimhoudingsplicht... Ik kijk wel gewoon braaf naar de tv
Ja, het staat al op 950 euro, maar toch, lijkt me wel gaaf. Dan zou ik wel wat minder spaargeld hebben, maar toch.
Citaat:
Was 't niet zo dat als ze een rode dinges (taartpunt?) had gekregen, ze alsnog het scherm hadden laten zien? Ik begreep dat niet helemaal.
Ik denk als ze niet een hele schijf had, maargoed, de kans was aanwezig, dus ze kan denk ik niet meer de mol zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-01-2010, 18:39
Verwijderd
Je weet niet wat er gebeurd zou zijn als ze niet vier groene dingetjes had gehad. Misschien hadden ze dan haar scherm laten zien en was het alsnog groen geworden, omdat Manuel in principe een rood scherm heeft gehad door ziek te zijn. Dan was dat scherm daarna voor Barbara alsnog groen geweest, maar zou dat ook weer verdenkingen geven over een mol (als misschien iemand gezegd zou hebben dat het groene blokje onder rechts zat, en Barbara die zou optillen, maar dan toch de rode zou vinden), of gewoon mensen die liever zonder haar verder gaan om wat voor reden dan ook.

Ik denk dus dat Barbara er sowieso niet zou zijn uitgegaan, ook omdat het de hele planning van de volgende opdrachten in de war kan brengen.
Oud 22-01-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Je weet niet wat er gebeurd zou zijn als ze niet vier groene dingetjes had gehad. Misschien hadden ze dan haar scherm laten zien en was het alsnog groen geworden, omdat Manuel in principe een rood scherm heeft gehad door ziek te zijn. Dan was dat scherm daarna voor Barbara alsnog groen geweest, maar zou dat ook weer verdenkingen geven over een mol (als misschien iemand gezegd zou hebben dat het groene blokje onder rechts zat, en Barbara die zou optillen, maar dan toch de rode zou vinden), of gewoon mensen die liever zonder haar verder gaan om wat voor reden dan ook.

Ik denk dus dat Barbara er sowieso niet zou zijn uitgegaan, ook omdat het de hele planning van de volgende opdrachten in de war kan brengen.
Dit denk ik ook.
Oud 22-01-2010, 21:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik had echt verwacht dat ze Barbara er uit zouden zetten, hoopte ik ook wel op.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 22-01-2010, 22:33
Verwijderd
Hint heeft weer rood aan.

En ik kijk nu pas van gisteren.
Oud 22-01-2010, 23:12
Verwijderd
Bwah.

Ja. 'Een van jullie gaat m achterna'
En ik dacht meteen: maar niet vandaag. ;x
Oud 23-01-2010, 00:10
Verwijderd
Over het onduidelijk scherm van Barbara trouwens.

Het zou toch mogelijk moeten zijn dat de twee laagste scores even laag zijn? Dus dat er dan 2 mensen naar huis zouden moeten?
En dat ze voor die situatie zo'n soort constructie hebben bedacht met een soort balletje balletje-spel?

Maar.. dan is nog interessant of Pieter-Jan een volgorde krijgt van hoe hij de kandidaten in moest voeren (wat voorheen geloof ik zo was, want degene met het rode scherm was altijd de laatste) maar tegenwoordig helemaal niet meer.
Dus dan voert Pieter-Jan deze namen 'random' in.
En had dus voor Barbara iedere willekeurige kandidaat (en dus ook de mol ) kunnen staan.

:hersenkonkels:
Oud 23-01-2010, 09:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Volgensmij moet er ALTIJD iemand zijn met een rood scherm, en de mol mag nooit naar huis gestuurd worden. Dus Barabara kan de mol niet zijn, want de mogelijkheid was aanwezig dat ze naar huis gestuurd kon worden.
Dat zei ik toch ook? Of in elk geval: dat was precies wat ik bedoelde

Maar ja, wat Pebbles zegt, vind ik ook wel weer logisch klinken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-01-2010, 09:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Over het onduidelijk scherm van Barbara trouwens.

Het zou toch mogelijk moeten zijn dat de twee laagste scores even laag zijn? Dus dat er dan 2 mensen naar huis zouden moeten?
En dat ze voor die situatie zo'n soort constructie hebben bedacht met een soort balletje balletje-spel?

Maar.. dan is nog interessant of Pieter-Jan een volgorde krijgt van hoe hij de kandidaten in moest voeren (wat voorheen geloof ik zo was, want degene met het rode scherm was altijd de laatste) maar tegenwoordig helemaal niet meer.
Dus dan voert Pieter-Jan deze namen 'random' in.
En had dus voor Barbara iedere willekeurige kandidaat (en dus ook de mol ) kunnen staan.

:hersenkonkels:
Maar hij zei ook dat hij wist wie de mol was na het tweede spel, dus dat kan betekenen dat hij nu wel een volgorde aanhoudt?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-01-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Maar hij zei ook dat hij wist wie de mol was na het tweede spel, dus dat kan betekenen dat hij nu wel een volgorde aanhoudt?
Nou, hij zei dat hij wist wie de mol was, op een moment dat hij dat helemaal niet zeker kan weten.
(over het algemeen weet de presentator dat toch niet?)

En dat kan de volgorde natuurlijk wel beinvloeden.

Iig, ik ben er niet van overtuigd dat Barbara ook de laagste score had.
Oud 23-01-2010, 17:59
Gijs-H
Gijs-H is offline
Nou eigenljk is het heel simpel wie de mol is:

Jullie weten wel bij de testen? Daar voert iedereen de naam in...
Vorig jaar was Jon de mol en bij zijn testen ging de muis niet naar de antwoorden maar naar de letters ervoor. Daar kwam in totaal uit: MOL.NU
Als je daar naartoe ging kwam je bij een foto van hem. Nu hebben ze weer wat gedaan met de testen...
Als je naar de testen kijkt zie je dat iedereen gewoon de naam invoert. Maar bij Erik staat de cursor erbij. Die iet er uit als een hoofdletter i... Voor de mensen die dat niet weten. Dat is Ik in het engels. Dus Hij is de mol... Bij elke aflevering is dat al zo... En dat gaat echt niet per ongeluk. Daar wat over nagedacht.
Kijk maar op deze afbeelding.
http://s801.photobucket.com/albums/y...l.jpg&newest=1

De afbeeldingen die naast elkaar zijn zijn van aflevering 2 en drie. sorry dat de 2e wazig zijn. Maar die foto nam ik van de PC... Niet van deTV.
Ik weet dat jullie reageren met Fake... En dat het niet echt is... Maar hier word over nagedacht. Wnat die cursor komt niet zomaar inbeeld.
http://s801.photobucket.com/albums/y...l.jpg&newest=1
Oud 23-01-2010, 18:08
Gijs-H
Gijs-H is offline
Simpel hé?
Oud 23-01-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Over het onduidelijk scherm van Barbara trouwens.

Het zou toch mogelijk moeten zijn dat de twee laagste scores even laag zijn? Dus dat er dan 2 mensen naar huis zouden moeten?
En dat ze voor die situatie zo'n soort constructie hebben bedacht met een soort balletje balletje-spel?

Maar.. dan is nog interessant of Pieter-Jan een volgorde krijgt van hoe hij de kandidaten in moest voeren (wat voorheen geloof ik zo was, want degene met het rode scherm was altijd de laatste) maar tegenwoordig helemaal niet meer.
Dus dan voert Pieter-Jan deze namen 'random' in.
En had dus voor Barbara iedere willekeurige kandidaat (en dus ook de mol ) kunnen staan.

:hersenkonkels:
Als kandidaten dezelfde score hebben, kijken ze naar hoe lang ze over de test gedaan hebben; de kans dat ze precies even snel zijn, is erg klein.

Ik vond het deze keer wel raar dat PJ Barbara als laatste koos; zij was dus neem ik aan heel bewust uitgekozen voor die opdracht met de groene en rode punten...
Oud 23-01-2010, 20:20
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nou eigenljk is het heel simpel wie de mol is:

Jullie weten wel bij de testen? Daar voert iedereen de naam in...
Vorig jaar was Jon de mol en bij zijn testen ging de muis niet naar de antwoorden maar naar de letters ervoor. Daar kwam in totaal uit: MOL.NU
Als je daar naartoe ging kwam je bij een foto van hem. Nu hebben ze weer wat gedaan met de testen...
Als je naar de testen kijkt zie je dat iedereen gewoon de naam invoert. Maar bij Erik staat de cursor erbij. Die iet er uit als een hoofdletter i... Voor de mensen die dat niet weten. Dat is Ik in het engels. Dus Hij is de mol... Bij elke aflevering is dat al zo... En dat gaat echt niet per ongeluk. Daar wat over nagedacht.
Kijk maar op deze afbeelding.
http://s801.photobucket.com/albums/y...l.jpg&newest=1

De afbeeldingen die naast elkaar zijn zijn van aflevering 2 en drie. sorry dat de 2e wazig zijn. Maar die foto nam ik van de PC... Niet van deTV.
Ik weet dat jullie reageren met Fake... En dat het niet echt is... Maar hier word over nagedacht. Wnat die cursor komt niet zomaar inbeeld.
http://s801.photobucket.com/albums/y...l.jpg&newest=1
Heb je alle fora met een WIDM-topic opgezocht om te pronken met je vondst?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 23-01-2010, 20:33
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik ga nu de aflevering op uitzending gemist kijken en dan de posts lezen, commentaar komt zo Las overigens wel de post van Gijs en lijkt me nogal ver gezocht
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 23-01-2010, 20:34
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik heb het voorgaande keren altijd gevolgd, ik werd er alleen gek van om het echt elke keer te moeten kijken. Dus nu heb ik besloten om alleen de laatste paar afleveringen te gaan kijken. Duurt nog wel even dus.

Ik zou echt later een keer willen meedoen, haha!
Oud 23-01-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het voorgaande keren altijd gevolgd, ik werd er alleen gek van om het echt elke keer te moeten kijken. Dus nu heb ik besloten om alleen de laatste paar afleveringen te gaan kijken. Duurt nog wel even dus.

Ik zou echt later een keer willen meedoen, haha!
Alleen kan jij de mol niet zijn =$
Oud 23-01-2010, 21:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik ga nu de aflevering op uitzending gemist kijken en dan de posts lezen, commentaar komt zo Las overigens wel de post van Gijs en lijkt me nogal ver gezocht
Mja, als je de afbeeldingen naast elkaar ziet (en dan vooral dit) lijkt het nog wel mogelijk. Alleen wordt elke keer hetzelfde plaatje gebruikt lijkt, dus het zou een foutje/toevalligheid kunnen zijn.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 23-01-2010, 22:03
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik vond het irritant dat ze niet vertelden hoe vaak er dubbel over het asfalt gereden werd en ook vond ik het verdacht dat de een wel goed te verstaan was via de portofoon en de ander niet....

En angela groothuizen gatverdamme...

Maar goed: na deze aflevering valt Arjen als mol redelijk voor mij af en neig ik naar Sanne en Kim. Vooral Kim legt her er nogal dik bovenop, maar misschien een strategie om als 'neppe mol' over te komen...

Ook vond ik dat gedoe met Barbera vaag. Op zich weet je van te voren wel zeker dat ze vier groene stukken krijgt, niemand zou haar namelijk naar huis willen sturen. Dan krijg je weer een raar verdenkingssysteem. En idd er is geen rood scherm in beeld geweest. Ik denk dat zij nog steeds de mol kan zijn...
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 23-01-2010, 22:42
Verwijderd
Ik ben blij dat ik Manuel twee keer niet in mijn lijst heb genomen omdat ik opzichtige en openbare mollenacties en -gedrag probeer te negeren.

Eerste aflevering de theepot bij Kim weg willen halen en bij Hind zetten.
Tweede aflevering liegen over aantal jokers dat ie heeft.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin De Speld - waarderingstopic
Bob the Bear
204 19-12-2015 11:52
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol, seizoen 2010 lid 2
Verwijderd
88 30-03-2010 12:49
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.