Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2010, 09:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
shoot em up

Omdat mijn huisgenoot em nog niet gezien had, nog een keer shoot em up gekeken. Tja, alles aan deze film is vet. Net genoeg verhaallijn, net genoeg emotie, voor de rest een non stop spanningsboog, op 1 na lig ik bij alle one liners in een deuk, de chick is lekker, de dudes zijn cool. Zelfs de aftiteling is hard
Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ik toch een stuk meer van de actie films uit de jaren 90 en 00 ben (of juist ouwe school, wat vaak richting western gaat), en helemaal niet zo van de recent zo verheerlijkte jaren 80

Binnenkort: http://www.kriterion.nl/verwacht/ite...20de%20Machete
Advertentie
Oud 01-09-2010, 13:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Er wordt volgens mij wel heel kort aandacht besteed aan een motief,maar het is inderdaad flinterdun. Maar goed, je wordt zo opgeslokt door die film dat je dat tijdens de film nauwelijks realiseert.
Bij mij was dit minpunt nummer één en eigenlijk heb ik me dit de hele film door afgevraagd. Maar ik vond het verder wel een goede film, daar niet van.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-09-2010, 16:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Inception

Ik ging naar deze film met hoge verwachtingen na alle reviews gelezen te hebben. Na de grote teleurstelling genaamd 'Avatar' was ik toch nog wel redelijk terughoudend in mijn enthousiasme.
Maargoed, lichten uit, film begon. Duurde eventjes voor het verhaal op gang kwam, maar toen ging het ook achter elkaar door. Heb me echt heel erg goed vermaakt met deze film. Hij was iets minder complex dan ik had verwacht en naar mijn idee ook moeilijker gemaakt dan nodig richting het einde. Het concept was helemaal niet ingewikkeld, hoe ze het in de slotfase uit hebben gewerkt wel. Onnodig en hier stoorde ik mij lichtjes aan.
Desondanks gewoon een erg goede film.

8,5/10
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 01-09-2010, 18:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kick-Ass

Fuck vette film. Lang niet zo hard gelachen .

8,5/10
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-09-2010, 21:36
Verwijderd
The expendables heb hem hier thuis met dvd kwaliteit liggen

Onder de maat, en zonde van de cast. Slecht verhaal.

5/10
Oud 02-09-2010, 08:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
The expendables heb hem hier thuis met dvd kwaliteit liggen

Onder de maat, en zonde van de cast. Slecht verhaal.

5/10
:') wat had je dan verwacht?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-09-2010, 11:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wait Until Dark - 8/10

Uitstekend opgebouwde, spannende film. Het is zelfs één van de weinige jaren zestig-thrillers die echt beklemmend is.

Daar drijft de boel ook wel een beetje op, want het is verder allemaal vrij eenvoudig. Maar dat is misschien wel beter.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 04-09-2010, 11:30
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
The hand that rocks the cradle

Leuke psychologische thriller, beetje oud (1992 geloof ik) maar zeker voor zo'n oudere film erg spannend. Aanradertje.
8/10
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 04-09-2010, 14:40
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Robin Hood (2010)

Opzich wel aardige film maar toch wel erg anders van het verhaal dat ik ken. Niet dat dat meteen verkeerd is maar het was gewoon anders..
Verder ging het allemaal best wel snel en was de film voorbij voordat ik het door had terwijl hij toch een tijdje duurde.
Leuke film maar niet echt bijzonder.
Hij kan in ieder geval niet tippen aan Gladiator.

7/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 04-09-2010, 14:41
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Hulk

Leuke film maar niet heel erg speciaal.
De tijd dat het leger achter hem aanzit is wel erg kort

6/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 04-09-2010, 14:42
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
The Incredible Hulk

Vreselijk irritant dat het andere acteurs zijn na eerst het vorige deel te hebben gezien.
En de acteur die die Betty speelde ergerde me echt enorm.
Verhaal was opzich wel leuk maar ook niet heel erg bijzonder.

5/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 04-09-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
The Incredible Hulk

Vreselijk irritant dat het andere acteurs zijn na eerst het vorige deel te hebben gezien.
En de acteur die die Betty speelde ergerde me echt enorm.
Verhaal was opzich wel leuk maar ook niet heel erg bijzonder.

5/10
Het zijn toch twee losstaande films?
Oud 04-09-2010, 16:40
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Het zijn toch twee losstaande films?
Ja. hollywood vind reboots leuk.
Binnenkort ook fantastic 4 reboot. yay

OT:
Goodfellas blijft geweldig.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 04-09-2010, 17:10
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Het zijn toch twee losstaande films?
Volgens mij niet.

Aan het eind van Hulk vlucht hij naar een of ander oerwoud terwijl die generaal nog naar hem op zoek is.
Terwijl hij in The Incredible Hulk ergens in Brazilië zit terwijl die generaal nog steeds op zoek is naar hem. Ook krijg je nog in die 2e film meer informatie over die 1e en hebben ze allemaal dezelfde naam.

Dus tja, ik denk wel dat het een vervolg is.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 05-09-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
:') wat had je dan verwacht?
Ja heb je wel gelijk in, maar dit was echt dramatisch. (misschien komt het wel omdat ik de laatste tijd alleen maar ijzersterke films heb gezien met een prachtig verhaal)
Oud 05-09-2010, 12:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij niet.

Aan het eind van Hulk vlucht hij naar een of ander oerwoud terwijl die generaal nog naar hem op zoek is.
Terwijl hij in The Incredible Hulk ergens in Brazilië zit terwijl die generaal nog steeds op zoek is naar hem. Ook krijg je nog in die 2e film meer informatie over die 1e en hebben ze allemaal dezelfde naam.

Dus tja, ik denk wel dat het een vervolg is.
Het is toch echt een reboot.

De bedoeling is ook dat de films over de Hulk, Iron Man en (de nog komende films van) Captain America en Thor over een paar jaar samenvloeien in een Avengers filmreeks, als ik het goed heb begrepen.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-09-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij niet.

Aan het eind van Hulk vlucht hij naar een of ander oerwoud terwijl die generaal nog naar hem op zoek is.
Terwijl hij in The Incredible Hulk ergens in Brazilië zit terwijl die generaal nog steeds op zoek is naar hem. Ook krijg je nog in die 2e film meer informatie over die 1e en hebben ze allemaal dezelfde naam.

Dus tja, ik denk wel dat het een vervolg is.
Ze zijn allebei gebaseerd op de comicreeks, vandaar dat de namen en achtergronden hetzelfde zijn, maar hebben verder niets met elkaar te maken.
Oud 05-09-2010, 13:54
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
White Chicks
Flauwe film, maar ik heb er af en toe wel om kunnen lachen .
__________________
En dat meen ik!
Oud 05-09-2010, 17:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
3:10 to Yuma (2007)
Minder dan het origineel, al probeert deze film wel wat meer diepgang te bieden in het extra halfuur dat aan de film hangt. Helaas worden de motieven van de hoofdpersonages hierdoor niet duidelijker, iets waarop ik wel gehoopt had. Desondanks natuurlijk een prima script en prima geacteerd.

8.0/10

Rio Bravo (1959)
John Wayne staat voor mij gelijk als één van de belangrijkste personificaties van het Western-genre. Deze film is vooral zijn feestje, waarin hij schittert als sterke Sheriff, bijgestaan door een manke oude man (Walter Brennan, drievoudig Oscarwinnaar), een dronkaard (Dean Martin) en een jonge drufal (Ricky Nelson). Jammer element aan de film waren de verplicht lijkende muzikale intermezzo's van de 2 zangers (Martin en Nelson) middenin de film.

8.5/10

Bad Day at Black Rock (1955)
Een Western met als setting midden jaren 40 van de 20e eeuw. Verder waren alle elementen aanwezig die de film tot een uitstekende vertolking maakten.

8.0/10

Il grande silenzio (1968)
Geen zand, maar sneeuw en dat was het meest opvallende aan de setting in deze film. De held (voor zover je in dit genre kunt spreken van een held) werd gespeeld door Jean-Louis Trintignant die niet kon praten, maar die ook zonder woorden zijn karakter erg veel kleur gaf.

8.0/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-09-2010, 17:33
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Het is toch echt een reboot.

De bedoeling is ook dat de films over de Hulk, Iron Man en (de nog komende films van) Captain America en Thor over een paar jaar samenvloeien in een Avengers filmreeks, als ik het goed heb begrepen.
Citaat:
Ze zijn allebei gebaseerd op de comicreeks, vandaar dat de namen en achtergronden hetzelfde zijn, maar hebben verder niets met elkaar te maken.
Ik ken de stripboeken ook niet maar na het zien van beide films na elkaar kon ik wel zien dat The Incredible Hulk verder ging waar Hulk ophield. Dus daarom meende is dat het een soort vervolg was.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 05-09-2010, 21:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar dat is het dus niet.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-09-2010, 22:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ken de stripboeken ook niet maar na het zien van beide films na elkaar kon ik wel zien dat The Incredible Hulk verder ging waar Hulk ophield. Dus daarom meende is dat het een soort vervolg was.
Citaat:
It is not a sequel to Hulk (2003), but rather a reboot that establishes a new back-story where Banner became the Hulk as an unwitting pawn in a military scheme to reinvigorate the supersoldier program through gamma radiation.
Bron
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-09-2010, 07:49
Rationeel
Rationeel is offline
er komt ook een spiderman - reboot - reboot
Oud 06-09-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:

Rio Bravo (1959)
John Wayne staat voor mij gelijk als één van de belangrijkste personificaties van het Western-genre. Deze film is vooral zijn feestje, waarin hij schittert als sterke Sheriff, bijgestaan door een manke oude man (Walter Brennan, drievoudig Oscarwinnaar), een dronkaard (Dean Martin) en een jonge drufal (Ricky Nelson). Jammer element aan de film waren de verplicht lijkende muzikale intermezzo's van de 2 zangers (Martin en Nelson) middenin de film.

8.5/10
Naja, ik kan me alleen My Rifle, My Pony and Me herinneren, en dat is wel een tof nummer Het is iig niet zo overkill als in een Elvis Presley-flick. Hier paste het muzikale intermezzo wel, cowboys deden in hun vrije tijd niets liever dan plengelen op hun gitaar
Oud 06-09-2010, 10:43
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Amarcord

Eindelijk eens een fellini film gezien. En zoals ik meestal erg weinig heb met mediterraanse cinema, weet ook dit mij niet echt te raken. Het zit allemaal sterk in elkaar, leuke types, en vooral de scénes met een kakafonie aan deelnemers en kleine gebeurtenissen zijn erg fijn. Verder is Magali Noël erg heet, en met de soundtrack zit het ook wel snor. Maar toch is het me allemaal een beetje te hysterisch
Maja, de echte klassiekers van Fellini wil ik nog wel eens zien, want de beste man weet duidelijk wel waar hij mee bezig is
Oud 06-09-2010, 13:02
Verwijderd
The Expendables. Bij één scene moest ik glimlachen
Spoiler
Verder vond ik hem tergend saai en suf en vervelend, maar dat had ik ook verwacht van tevoren.
Oud 06-09-2010, 18:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
er komt ook een spiderman - reboot - reboot
Een beetje offtopic nu, maar in hoeverre was er dan al een reboot van de Spidermanreeks?
__________________
you're not my demographic
Oud 06-09-2010, 18:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou, er waren in de jaren zeventig een aantal tv-films en een (geflopte) tv-serie van Spiderman. Maar die nieuwe filmserie (2002-2007) is geen reboot, maar gewoon een herinterpretatie van het bronmateriaal.

OT:

Returner - 6/10

Niet vervelend, maar wel erg stupide. Het scenario herbergt eigenlijk twee slapjes gerelateerde verhaaltjes, waarvan er ééntje compleet absurd is. De actie en de regie zijn gelukkig wel in orde, hoewel de film zeker last heeft van het Matrix-syndroom.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-09-2010, 18:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Naja, ik kan me alleen My Rifle, My Pony and Me herinneren, en dat is wel een tof nummer Het is iig niet zo overkill als in een Elvis Presley-flick. Hier paste het muzikale intermezzo wel, cowboys deden in hun vrije tijd niets liever dan plengelen op hun gitaar
Het nummer was ook prima (net als het nummer dat erna werd gespeeld en de derde bij de aftiteling. Het kwam alleen erg op me over als 'we hebben 2 grote zangers in de film, dus moeten ze ook even hun kunstje doen'.

Planet of the Apes (1968)
Na bijna 10 jaar op de plank liggen eindelijk deze film er vanaf gehaald om hem eens te kijken. Een film waar ik dus al lange tijd tegenop zag en werkelijk alles aan deze film is gedateerd. De snelheid, muziek, kostuums, effecten oden je elk moment beseffen dat je naar een film kijkt die niet meer van deze tijd is. Iets wat ik lange tijd niet zo storend heb ervaren.
Desondanks toch een stuk beter dan zijn jongere broertje uit 2001 (Tim Burton, wat heb je deze film aangedaan ). Charlton Heston is een briljant acteur en hij maakt erg veel van bovenstaande punten goed.

7,5/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-09-2010, 13:49
Verwijderd
Shutter Island: ja, tof.
Red Riding, year of our lord 1974: Ok, ik heb een stukje gemist wegens in slaap vallen helemaal niet zo heel lang, maar ik snapte er echt he-le-maal niks van.
Robin Hood (2010): meh. Ik vond Cate & Kurt beiden een beetje te belegen voor hun rollen eerlijk gezegd, en het duurde allemaal veel te lang. Meh.
Oud 10-09-2010, 08:56
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
percy jackson & the olympians the lightning thief

Wat een ellende allemaal Dat het niet op mijn lijf geschreven zou zijn, wist ik natuurlijk al, maar dit ging allemaal wel erg ver. En dan te bedenken dat de thematiek er eentje is waar ik me vingers bij af had kunnen likken.
Spoiler


2,5/10

Laatst gewijzigd op 10-09-2010 om 09:02.
Oud 10-09-2010, 12:49
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
percy jackson & the olympians the lightning thief

Wat een ellende allemaal Dat het niet op mijn lijf geschreven zou zijn, wist ik natuurlijk al, maar dit ging allemaal wel erg ver. En dan te bedenken dat de thematiek er eentje is waar ik me vingers bij af had kunnen likken.
Spoiler


2,5/10
Spoiler
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-09-2010, 14:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
The Room

Ja, fantastisch. Tommy Wiseau is echt fenomenaal. Er zijn zoveel momenten waarop je je afvraagt waarom ze in godsnaam gebeuren
Spoiler
en zoveel briljant uitgesproken zinnen. Zelden meegemaakt dat je met een groep een film kijkt en dat er regelmatig na een scène door iedereen geroepen wordt: 'terugspoelen, nog een keer!'. Maar hier dus wel. Vooral de briljante bloemenkoopscène en de legendarische "I did not hit her, I did NOT"-dialoog hebben we vaak gezien. En dan de hele avond Tommy Wiseaus accent nadoen. Ja, meesterwerk.

10/10
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-09-2010, 16:47
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
The Room

Ja, fantastisch. Tommy Wiseau is echt fenomenaal. Er zijn zoveel momenten waarop je je afvraagt waarom ze in godsnaam gebeuren
Spoiler
en zoveel briljant uitgesproken zinnen. Zelden meegemaakt dat je met een groep een film kijkt en dat er regelmatig na een scène door iedereen geroepen wordt: 'terugspoelen, nog een keer!'. Maar hier dus wel. Vooral de briljante bloemenkoopscène en de legendarische "I did not hit her, I did NOT"-dialoog hebben we vaak gezien. En dan de hele avond Tommy Wiseaus accent nadoen. Ja, meesterwerk.

10/10
HI DOGGY
http://www.iwatchstuff.com/2010/09/o...m_the_game.php
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 10-09-2010, 18:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief
Leuk, ondanks dat 't me deed denken aan Harry Potter.
__________________
En dat meen ik!
Oud 10-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
The Room

Ja, fantastisch. Tommy Wiseau is echt fenomenaal. Er zijn zoveel momenten waarop je je afvraagt waarom ze in godsnaam gebeuren
Spoiler
en zoveel briljant uitgesproken zinnen. Zelden meegemaakt dat je met een groep een film kijkt en dat er regelmatig na een scène door iedereen geroepen wordt: 'terugspoelen, nog een keer!'. Maar hier dus wel. Vooral de briljante bloemenkoopscène en de legendarische "I did not hit her, I did NOT"-dialoog hebben we vaak gezien. En dan de hele avond Tommy Wiseaus accent nadoen. Ja, meesterwerk.

10/10
Haha, die film kwam ik toevallig laatst tegen op knowyourmeme.com. "OHai Mark!" en "Hi doggy" en "i'm fed up with this world." Prachtig. Ik ga hem zeker eens kijken.
Oud 11-09-2010, 20:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Violent Cop - 7/10

Leuk, grappig, cynisch en gortdroog. Typisch Kitano.

Het had wel een pietjse korter gemogen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-09-2010, 00:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, die film kwam ik toevallig laatst tegen op knowyourmeme.com. "OHai Mark!" en "Hi doggy" en "i'm fed up with this world." Prachtig. Ik ga hem zeker eens kijken.
You're a lion, I newer heetchu! Ure tearin me apaaart LISAAA!!!

ot:
Machete

Godverdomme, zoveel gaafheid. *boner*

9/10
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2010, 04:29
Verwijderd
Machete en The Expendables

Pure win!

∞ / 10
Oud 12-09-2010, 22:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Four Lions
Zaten erg grappige momenten in, met name een scène met een ondersteboven clownskostuum bezorgde mij een lachbui. Ik vind het alleen jammer dat er mensen randomly werden opgeblazen. Ergens was het net een filmversie van een Britse serie die het nèt niet heeft. Beetje jammer.

6.5/10
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-09-2010, 04:00
Verwijderd
The Room

Allemachtig, wat een meesterwerk Wat zijn die personages zo heerlijk droog, ongeïnteresseerd en irrelevant bezig. Tommy Wiseau loopt erbij alsof hij tien kilo hasj heeft gerookt en elke scene barst van de geniale vondsten.

Instant-klassieker.

1/10
Oud 13-09-2010, 07:34
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Machete

Citaat:
Letterlijk alles aan deze film is vet
Was de mening van een vriend van me na afloop, kon er zelf niet meer van maken
Oud 13-09-2010, 09:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
The Room

Allemachtig, wat een meesterwerk

Instant-klassieker.

1/10
Oud 13-09-2010, 11:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The Expendables - 5/10

Ik had er meer van verwacht, eerlijk gezegd. Zeker nadat hij met de laatste Rambo-film het goede voorbeeld wist te geven, is al dat lelijke CG-bloed een behoorlijke stap terug. Schaamte op jou, Sylvester!

Daarnaast is de wisselwerking tussen al die iconische actiehelden weliswaar leuk, maar ook nogal oppervlakkig. Had meer ingezeten. Volgende keer dus graag een uitgebreider verhaal met iets meer profiel, zodat de acteurs ook wat meer ruimte krijgen om hun plekje in te nemen.

(Oh en neem een fatsoenlijke editor in dienst, plz)
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-09-2010, 11:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Machete. Het was een gezellige boel in Kriterion. De bad guys hadden van mij wel wat grotesker aan hun einde mogen komen en dat wijvengezeik met die wijven vond ik maar wijvengezeik, vooral met Alba. Maar verder klopte alles gewoon.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2010, 13:52
Verwijderd
Die Hard 4.0
De hele film is een groot plotgat, maar wel een leuk plotgat.
Oud 13-09-2010, 15:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
The Room

1/10
Ik ga eens kijken of ik was huisgenoten zo gek krijg deze te gaan kijken vanavond
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-09-2010, 18:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Machete. Het was een gezellige boel in Kriterion. De bad guys hadden van mij wel wat grotesker aan hun einde mogen komen en dat wijvengezeik met die wijven vond ik maar wijvengezeik, vooral met Alba. Maar verder klopte alles gewoon.
Die scene in dat zwembad vond ik wel weer tof. "Hee, jij bent onze tuinman niet!" *cue foute pornomuziek en slow-motion*

Alle dudes in de zaal waren aan het joelen. :'D
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-09-2010, 18:56
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
The Expendables

Gruwelijk

10/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 13-09-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
The Expendables - 5/10

Ik had er meer van verwacht, eerlijk gezegd. Zeker nadat hij met de laatste Rambo-film het goede voorbeeld wist te geven, is al dat lelijke CG-bloed een behoorlijke stap terug. Schaamte op jou, Sylvester!

Daarnaast is de wisselwerking tussen al die iconische actiehelden weliswaar leuk, maar ook nogal oppervlakkig. Had meer ingezeten. Volgende keer dus graag een uitgebreider verhaal met iets meer profiel, zodat de acteurs ook wat meer ruimte krijgen om hun plekje in te nemen.

(Oh en neem een fatsoenlijke editor in dienst, plz)
Ja, ik vond het wel zonde van al die grote namen, dat ze er zo weinig mee deden. Zo iemand als Mickey Rourke of Dolph Lundgren moet je veel meer screentime en tekst geven, want die gasten zijn één brok charisma. Daar lever ik graag een actie-scène voor in.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.