Oud 09-03-2003, 11:10
axel tha best
axel tha best is offline
Ik was een keer op een schoolplein aan het voetballen. opeens komt er een man het schoolplein op. De jongen waar ik mee aan het voetballen was zeg zo: wil je ook. Ik zeg zo nee. Hij zegt dan: als ik jou was zou ik het doen hoor, want een joint is gezonder als roken. Yea whatevah! ik ben hem gelijk gepeerd. Maar ik ben er nooit agter gekomen wat er nou het gezondst is. wie weet dat. het is geen van alle goed voor je maar iets is toch het slechts???
__________________
Funky Kids
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 11:23
bong
bong is offline
ligt eraan ik welke mate als je een pure joint hebt (zonder shag of tabak) krijg je de slechte teer en nicotine niet binnen bij eeen joint met tabak of shag krijg je wel die nicotine en teer binnen maar in een mindere hoeveelheid van een sigaret kan je long of keel kanker krijgen je conditie wordt slechter en het is veslavend van een joint krijg je geen long of keel kanker maar als je het veel doet gaat je korte termijn geheugen een beetje achteruit zeggen ze
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
bong schreef:
ligt eraan ik welke mate als je een pure joint hebt (zonder shag of tabak) krijg je de slechte teer en nicotine niet binnen bij eeen joint met tabak of shag krijg je wel die nicotine en teer binnen maar in een mindere hoeveelheid van een sigaret kan je long of keel kanker krijgen je conditie wordt slechter en het is veslavend van een joint krijg je geen long of keel kanker maar als je het veel doet gaat je korte termijn geheugen een beetje achteruit zeggen ze
l.e.e.s.t.e.k.e.n.s.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:42
Lott
Lott is offline
Citaat:
birthmark schreef:
l.e.e.s.t.e.k.e.n.s.
Citaat:
bong schreef:
(zonder shag of tabak)
sorry Maar volgens mij heb ik gehoord dat een joint veel schadelijker is dan een normale sigaret, dat je meer teer enzo binnenkrijgt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:10
bong
bong is offline
huh?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:45
Verwijderd
zoveel maakt het niet uit, in allebij zit tabak, dus het is niet slechter of beter, want wiet is niet slecht voor je.

Als je wiet puur doet dan is het ook niet slecht voor je (mits je mate houdt). Dus, dat denk ik
Maar niet roken!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:54
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
een joint is veel schadelijker als een sigaret punt uit
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 07:17
bong
bong is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
zoveel maakt het niet uit, in allebij zit tabak, dus het is niet slechter of beter, want wiet is niet slecht voor je.

Als je wiet puur doet dan is het ook niet slecht voor je (mits je mate houdt). Dus, dat denk ik
Maar niet roken!
da seg ik
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 07:20
bong
bong is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
een joint is veel schadelijker als een sigaret punt uit
ja jongens sluit dit onderwerp maar slotje want uh verydrunkdriver heeft ff beslist dat een joint schadelijker is en dat er geen discussie over mogelijk is...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:04
Tsukasa
Avatar van Tsukasa
Tsukasa is offline
wiet/hasj is niet erg schadelijk, vooral bij het eten drinken niet... bij roken is het minder dan een cigaret. zodra er shag/tabak bij zit worden de schadelijke effecten versterkt en is de joint schadelijker dan een cigaret...
__________________
ophidian
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:32
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
In weed zit 20x zoveel teer als in een sigaret, dus het is ook slechter!!
Het enige voordeel van weed/hasj is dat het niet verslafend is, er zit geen nicotine in. Vaak word weed/hasj samen met shag vermengt waar wel nicotine in zit en daardoor denken sommige dat ze verslaafd zijn aan blowen weed of hasj maar ze hebben gewoon nicotine nodig en dat zit helemaal niet in weed of hasj dus zijn ze gewoon verslaafd aan sigaretten.

Maar weed is slechter voor je dan een sigaret, heb wel gehoord als je het 1x in de maand doet dat het je longen zuiverd maar daar geloof ik niet zo in. Maar af-en-toe een jointje ga je niet dood van en is wel relaxt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:21
Tsukasa
Avatar van Tsukasa
Tsukasa is offline
Citaat:
-ZoNe- schreef:
In weed zit 20x zoveel teer als in een sigaret, dus het is ook slechter!!
Het enige voordeel van weed/hasj is dat het niet verslafend is, er zit geen nicotine in. Vaak word weed/hasj samen met shag vermengt waar wel nicotine in zit en daardoor denken sommige dat ze verslaafd zijn aan blowen weed of hasj maar ze hebben gewoon nicotine nodig en dat zit helemaal niet in weed of hasj dus zijn ze gewoon verslaafd aan sigaretten.

Maar weed is slechter voor je dan een sigaret, heb wel gehoord als je het 1x in de maand doet dat het je longen zuiverd maar daar geloof ik niet zo in. Maar af-en-toe een jointje ga je niet dood van en is wel relaxt.
tjo he, denk logisch en rustig na, TEER in wiet.... juist teer wordt bij cigaretten toegevoegd, bij wiet niet. het enige is dat wiet teer versterkt
__________________
ophidian
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Tsukasa schreef:
tjo he, denk logisch en rustig na, TEER in wiet.... juist teer wordt bij cigaretten toegevoegd, bij wiet niet. het enige is dat wiet teer versterkt
Teer versterken? Heb ik iets gemist?
Voor zover ik weet zit in wiet ook teer, check maar eens een gebruikte waterpijp.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:04
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
snees schreef:
Teer versterken? Heb ik iets gemist?
Voor zover ik weet zit in wiet ook teer, check maar eens een gebruikte waterpijp.
en dat is vootnamelijk thc!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:58
Verwijderd
hier zijn al veel topics over geweest......

thank god for the searchbutton
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:12
Tsukasa
Avatar van Tsukasa
Tsukasa is offline
Citaat:
snees schreef op 10-03-2003 @ 18:01:
Teer versterken? Heb ik iets gemist?
Voor zover ik weet zit in wiet ook teer, check maar eens een gebruikte waterpijp.
das geen teer, aap
__________________
ophidian
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:12
Tsukasa
Avatar van Tsukasa
Tsukasa is offline
Citaat:
]{ing schreef op 10-03-2003 @ 18:04:
en dat is vootnamelijk thc!
idd, jij weet hoe de vork in de steel zit
__________________
ophidian
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:33
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
moet je eens proberen je tong in een gebruikte waterpijp te steken, dan proef je de thc

wiet is lief
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 10-03-2003 @ 20:33:

wiet is lief
(gaat zo maar eens naar die aller grote en meest over gesproken over dit en dat ik zit high zoals jullie merken misschien achter de pc nu enzo)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:50
Faery
Faery is offline
Blahr. En niemand die kan beslissen?

In wiet zit ook teer, maar - aldus het zoveelste onderzoek waarvan ik de link kwijt ben - minder dan in tabak.

Dat joints 20x schadelijker zouden zijn geloof ik niet (mede omdat 't een onderzoek uit Engeland was, echte pro-wiet lui daar ;]). Aan de andere kant, van wiet schijnen je longblaasjes open te gaan staan, en wanneer je niet puur rookt komt de rotzooi van tabak er makkelijker in die longblaasjes .. helaas weer geen link .

Hoe schadelijk wiet precies is boeit me eigenlijk ook geen hol, je gaat er niet dood aan, voor zover bewezen is. Dat wil niet zeggen dat je op je 12e moet gaan blowen, wacht maar een jaartje of.. genoeg.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:09
Tsukasa
Avatar van Tsukasa
Tsukasa is offline
Citaat:
]{ing schreef op 10-03-2003 @ 20:33:
moet je eens proberen je tong in een gebruikte waterpijp te steken, dan proef je de thc

wiet is lief
ik ben het ook met je eens hoor, maar met die andere aap niet
__________________
ophidian
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Tsukasa schreef op 10-03-2003 @ 21:09:
ik ben het ook met je eens hoor, maar met die andere aap niet
niet zo naar doen , ik heb gewoon altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:24
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Citaat:
Tsukasa schreef op 10-03-2003 @ 17:21:
tjo he, denk logisch en rustig na, TEER in wiet.... juist teer wordt bij cigaretten toegevoegd, bij wiet niet. het enige is dat wiet teer versterkt
Dus jij wil zeggen dat er wiet in sigaretten zit?
Ben ze nog nooit in de winkel tegen gekomen hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:59
zwevertje
zwevertje is offline
wat jammer nou... nee dat zou mooi geweest zijn als er wiet in sigaretten zit... wat jammer nou...!! ghehe

oja... rook geen wiet... rook hasj.. is lekkerder (persoonlijk)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:31
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
wat een moeilijke discussie..

simpel is:

Wiet is slecht
Roken is slecht
Drank is slecht
Auto's zijn slecht
Computeren is slecht
Zon is slecht

Van leven ga je dood..weet je nog? Lekker belangrijk!!

Het maakt ook verschil of je de joint strak of los draait. Hoe meer lucht tussen de wiet/hasj met tabak, hoe meer schadelijke stoffen je binnenkrijgt. (voor de scheikunde bollebozen..er onstaat een volledigere verbranding) Maarrr hierbij verbrand je ook meer THC en dus werkt het ook beter of langer.

Dus het is OF, Ongezond en stoned OF, meer stoned en ongezonder...you make the choice..

Roken is in mijn ogen slechter omdat het een verslavende werking heeft. Bovendien wordt het een tijdstipgebonden gewoonte, en rook je meestal niet omdat je het wilt, maar uit verveling of omdat je dat altijd doet op die tijd.

groet t!m
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 23:40
MartyClaire
Avatar van MartyClaire
MartyClaire is offline
1 op de tien jongeren die blowt, krijgt later schizofrenie
__________________
++AFCF++ ~* voorzitter Steve Irwin fanclub*~ {*~ kusjuh voor Joris (mijn allerliefste onzin-echtgenoot) :o ~*}
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:46
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
het marktaandeel van Grolsch is op dit moment 32%

cijfers zijn maar gemiddelden..ik ben in ieder geval zeker niet gemiddeld dus op mij zijn andere cijfertabellen van toepassing.
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
MartyClaire schreef op 12-03-2003 @ 23:40:
1 op de tien jongeren die blowt, krijgt later schizofrenie
hoe weten ze dat?
ik bedoel, misschien als ze niet blowden zouden ze dat ook krijgen of misschien krijgen ze het allemaal wel
lekker boeiend
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:14
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
F!DO D!DO schreef op 12-03-2003 @ 23:31:

Het maakt ook verschil of je de joint strak of los draait. Hoe meer lucht tussen de wiet/hasj met tabak, hoe meer schadelijke stoffen je binnenkrijgt. (voor de scheikunde bollebozen..er onstaat een volledigere verbranding) Maarrr hierbij verbrand je ook meer THC en dus werkt het ook beter of langer.


Of los of strak slechter is weet ik niet...maar ik weet wel dat een volledigere verbranding beter is dan een onvolledige...
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:36
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
bij een volledigere verbranding benut je de maximale hoeveelheid THC, maarrr daarentegen ook de maximale hoeveelheid nicotine.

zoals ik al zei..het is allebei slecht..maar dood gaan we toch wel...
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:46
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 09-03-2003 @ 21:45:
zoveel maakt het niet uit, in allebij zit tabak, dus het is niet slechter of beter, want wiet is niet slecht voor je.

Als je wiet puur doet dan is het ook niet slecht voor je (mits je mate houdt). Dus, dat denk ik
Maar niet roken!
je vergeet dat er in wiet ook teer zit. Dus bong is ook niet helemaal oke. Volgens mij zijn de 2 minst schadelijke manieren

1. Verdampen (vapo )
2. Eten (spacecake )
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:43
bong
bong is offline
MWuhahah srry dat ik het zeg maar de mensen die ik nog nooit of zelden op d&a heb gesien die zeggen dat in wiet teer zit heheh en de vast klanten hier zeggen van niet en IK hoor bij de vaste klanten dus geen teer in wiet denk ff na teer is niks natuurlijks wiet is (meestal) natuurlijk dus GEEN teer
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:45
bong
bong is offline
ow srry drexz ik had je verhaaltje nog niet gelesen maar ik ben tog overtuigd dat wiet teerloos is
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:48
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
juhuh het teer komt pas als je de wiet gaat verbranden...
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:10
MartyClaire
Avatar van MartyClaire
MartyClaire is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 14-03-2003 @ 11:02:
hoe weten ze dat?
ik bedoel, misschien als ze niet blowden zouden ze dat ook krijgen of misschien krijgen ze het allemaal wel
lekker boeiend

ja dat weet ik dan net weer nie
maar stond iig in de krant ofzo
__________________
++AFCF++ ~* voorzitter Steve Irwin fanclub*~ {*~ kusjuh voor Joris (mijn allerliefste onzin-echtgenoot) :o ~*}
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:58
Verwijderd
Firstly, there is a lot of debate as to exactly how cannabis smoke and tobacco smoke compare. However, most research suggests that the ratio of tar in cannabis smoke to tar in tobacco smoke is somewhere between 1:1 and 5:1, with many reports concluding that there is very little difference. In any case, assuming that the correct figure is somewhere between 1:1 and 5:1, does this mean that cannabis is possibly five times more dangerous than tobacco?

http://www.cannabisireland.com/health.html#cancer

Nog een tip voor jullie stoners, die ook daar vandaan komt:

Many cannabis users deliberately hold the smoke in their lungs in the hope of getting better value per drag. In actual fact, research has shown that the majority of the THC is absorbed within 2-3 seconds, and after that it is mostly just tar which is absorbed. In other words, cannabis users should be educated to realize that holding the smoke in is a bad idea. Unfortunately, prohibition makes such education almost impossible.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2003, 21:01
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
snees schreef op 17-03-2003 @ 20:58:

Many cannabis users deliberately hold the smoke in their lungs in the hope of getting better value per drag. In actual fact, research has shown that the majority of the THC is absorbed within 2-3 seconds, and after that it is mostly just tar which is absorbed. In other words, cannabis users should be educated to realize that holding the smoke in is a bad idea. Unfortunately, prohibition makes such education almost impossible.
Vreemd, als ik rook langer inhou voel ik het ook echt meer, maar heeft misschien wat meer met zuurstoftekort te maken dan
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:10
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
damn...al dat geld..voor niets..

ze gaan ontzettend veel onderzoek verrichten om te bewijzen dat blowen (trouwens ook roken en drinken etc..) slecht voor je is, en wat komt er uit??

Een moeilijk te begrijpen stukje waarin het er op neer komt dat er veel geruchten rond gaan over blowen. En dat eigenlijk niemand honderd procent zeker weet hoe slecht het is.

BLABLA de vergelijking verschilt van 1:1 tot 1:5..

en 1 op de 5 jongeren die blowen houden hier schizofrenie aan over..

Als je het niet zeker weet kan je het maar beter voor je houden anders veroorzaak je dus geruchten en onnodig paniek...

AMEN
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:21
Verwijderd
Rustig, het komt goed, er staat alleen dat er 1 tot 5 keer meer teer in cannabis-rook zit dan in tabaksrook. Het komt er helemaal niet op neer dat er allemaal geruchten de ronde gaan, alleen dat er nog enig verschil van mening is tussen verschillende onderzoeken, maar dat zeker is dat er teer in cannabis-rook zit.
En paniek zaaien? Ik probeer juist een wetenschappelijke bron te geven.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 23:45
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
Haha nee ik zeg absoluut niet dat jij paniek zaait hoor.
Het is meer een soort van reactie op dat soort onderzoeken.
1 wetenschapper zegt..hmm je zou best een dood kunnen gaan als je de lucht van nieuwe auto's inademt (nieuw plastic dampen)

En volgende dag kopt de media:

NIEUWE AUTO SLECHT VOOR GEZONDHEID!

Ik vind dat als je de kennis en intelligentie hebt om zoiets te onderzoeken dat je dan ook voorzichtig moet zijn met het naar buiten brengen van dit soort info..

Minder "begaafde" mensen kunnen hier weinig mee en gaan het op hun eigen manier interpreteren en doorvertellen..

Zo van..HEEY JE KAN NET ZO GOED WEL ROKEN WANT ALS JE IN EEN NIEUWE AUTO ZIT KRIJG JE OOK KANKER...
(dit is trouwens wel een heeel domme opmerking, maar oke)

Dit is onderhand een beetje off-topic he...(doet een wis-poging..ah te laat)

Groet!
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 23:57
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Het leuke van deze discussie is dat je er nooit uitkomt, er zijn door de jaren heen ZO VEEL tegenstrijdige "officiële" onderzoeken gedaan, dat het allemaal gewoon nergens meer op slaat. Als plantenmateriaal verbrandt komt er teer vrij, dat staat vast. Maar de hoeveelheid, ach. Gelooft nou ECHT iemand dat een joint 5x, 10x, 20x schadelijker is dan een sigaret? Wat zegt het? Hoe slecht is één sigaret dan????? In welk opzicht? Gasten, maak je niet zo druk om zoiets. Als je ervoor kiest, accepteer dan de risico's, als de risico's je te groot lijken, gebruik het dan NIET. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 00:13
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
amen to that!..je kan je de hele rest van je leven nog druk maken..
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:15
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 09-03-2003 @ 21:54:
een joint is veel schadelijker als een sigaret punt uit
niet helemaal er zitten (weet niet precies aantal) iets van 2000 schadelijke stoffen in sjek en in wiet iets minder dacht iets van 1500

maar samen gecombineerd als het word aangestoken zorgt het voor 4000 schadelijke stoffen. een aantal ionen gaan dan samen binden dan door de reactie (vuur) en zo vormen ze nieuwe schadelijke stoffen

dus wel waar maar alleen anders uitgelegd.
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 08:29
Verwijderd
je moet ook geen joints roken


HAIL TO THE BONG


ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:51
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
Citaat:
LyP schreef op 18-03-2003 @ 21:15:
niet helemaal er zitten (weet niet precies aantal) iets van 2000 schadelijke stoffen in sjek en in wiet iets minder dacht iets van 1500

maar samen gecombineerd als het word aangestoken zorgt het voor 4000 schadelijke stoffen. een aantal ionen gaan dan samen binden dan door de reactie (vuur) en zo vormen ze nieuwe schadelijke stoffen

dus wel waar maar alleen anders uitgelegd.
Haha heb je ze geteld? Hou nou maar op, deze discussie blijft zich herhalen...lees een paar posts terug..(Buitengewoon, en mijne ervoor dan..)

wel grappig dat echt iedereen weer met andere "feiten" komt...
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:33
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
niet geteld maar gelezen

das het lastige wiet is nog helemaal niet zo lang aan onderzoek onderhevig.

klinkt of heel slim of heel stom naja toch maar posten
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:41
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
MartyClaire schreef op 12-03-2003 @ 23:40:
1 op de tien jongeren die blowt, krijgt later schizofrenie
Who cares, net alsof je nu niet al gedeeltelijk schizofreen bent.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:14
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
ik twijfel..Ik zeg ja ..en ik nee...
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 14:24
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
gezonder DAN

En t is niet waar, want je ademt naast alle shag en papier die je bij gewone sigarette rookt ook verbrande en erger: onverbrande plantenresten in.

whuu
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:09
F!DO D!DO
Avatar van F!DO D!DO
F!DO D!DO is offline
heey gast..wat zijn shag en papier dan....

daarom..
__________________
denk naar je eigen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol "Joint veel schadelijker dan een sigaret"
coopergirl
32 22-02-2008 13:24
Drugs & Alcohol Het uitgaan van een joint
Wammus
25 18-11-2005 22:52
Drugs & Alcohol Vries-Joint???!!!!!
M@ster Joint
4 04-10-2003 13:55
Drugs & Alcohol paddo's en joint slechte combinatie??
PsychedelicXL
28 20-07-2003 14:59
Drugs & Alcohol simpele uitleg hoe een joint te rollen
LyP
9 23-03-2003 19:33
Drugs & Alcohol Joint
apekop123
20 29-05-2002 16:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.