Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 14:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik vind 'moslimbevrijdingsfront' best een mooi woord eigenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2006, 14:18
Melpomene
Melpomene is offline
Idd, laat de moslims die bevrijd moeten worden maar komen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:18
Verwijderd
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen. ^^
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:20
Melpomene
Melpomene is offline
Maarre waar ging dit topic ook al weer over? Anyway ik ga weer eens leven. Wat erug fijn is, ik kan het meer mensen aanraden
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 01-09-2006 @ 14:36 :
Haha, als je daar eerder voor geband bent, heeft geen enkele 'moslim' fb daar schuld aan aangezien er geen enkele moslim fb of fb+ is. En houd aub op met vingertje-wijzen, basisschooltijd hebben we nu echt wel gehad, vind je ook niet?

Stel je eens op als een volwassen kerel en daag anderen niet uit door kortzichtig uit de hoek te komen. Zoals je misschien gemerkt heb, heb ik je op de negeerlijst staan (nu even een uitzondering omdat we op een ander deelforum zitten) en waar begin je ZELFS HIER WEER over??? Juist, moslims dit, moslimbevrijdingsfront dat. Ik vraag me soms echt serieus af of je wel eens in het echt een moslim hebt gezien, laat staan gesproken. Neem het me niet kwalijk dat ik me dat afgevraagd heb, maar je wekt de indruk dat je 'ze' enkel kent van het forum en/of journaal. Jammerlijk, maar waar.
Dit langetenenwerk, plus enkele reacties van hierboven zijn dus exact wat ik al bedoelde.

En inderdaad, waarom moet je zelfs hier daar mee beginnen? Ik vroeg er niet om weer allerlei gezeik om mijn oren te krijgen over dat ik nooit een moslim gezien zou hebben. Ik kan niet a la Pim Fortuyn roepen dat ik er regelmatig mee slaap, maar everything short of that, zeker.

Punt blijft dat wie wil solliciteren als FB het niet kan hebben regelmatig kregelig uit de hoek te komen over onderwerpen die op dat forum behandeld worden, zoals je hierboven dus doet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 01-09-2006 @ 14:40 :
Waarom klinken sommige mensen hier alsof hun leven voorbij is zodra ze geband zijn?
idd. Ze kunnen zo verder op FOK! :') Daar hebben ze ":')" wél als plaatje én je kan daar subforum bans krijgen ipv compleet forum.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 13:24
Verwijderd
@ T_ID, draai het niet om jongen. Jij begon meteen met je 'moslimbevrijdingsfront' dus speel nu ajb niet het slachtoffertje. Het staat je totaal niet. Vergeet trouwens de ban van Pruttelpot niet, een ban vanwege zijn kritiek op het beleid van Israel, dacht ik zo.
Maar goed, het kan me weinig boeien. Sowieso wordt er nooit zomaar geband en naar ik me meen te herinneren hoor je een hele geschiedenis op te hebben gebouwd aan waarschuwingen etc.
Maak je dus maar niet druk dat straks je leven ophoudt oid als je straks de zoveelste waarschuwing te pakken hebt.

Citaat:
deadlock schreef op 01-09-2006 @ 16:48 :
idd. Ze kunnen zo verder op FOK! :') Daar hebben ze ":')" wél als plaatje én je kan daar subforum bans krijgen ipv compleet forum.
Oei, meneer is op de hoogte. ;x
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 02-09-2006 @ 14:24 :
@ T_ID, draai het niet om jongen. Jij begon meteen met je 'moslimbevrijdingsfront' dus speel nu ajb niet het slachtoffertje.
Dus? Het Moslimbevrijdingsfront is een algemene term. Of jij je aangevallen voelt en dan mij gaat afzeiken is totaal aan jou. Ik noem je nergens bij de naam, ik noem anderen nergens bij de naam.

Dat je zelfs daar op springt illusteerd wat ik al stelde.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 23:13
Verwijderd
^Is dit een indicatie van wat we kunnen verwachtten op het eventuele nieuwe subforum?

Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 00:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 03-09-2006 @ 00:13 :
^Is dit een indicatie van wat we kunnen verwachtten op het eventuele nieuwe subforum?
Pak de meest verhitte discussies van N&A en ik denk dat je wel de sfeer op zo'n forum zult hebben ja. Tenminste, minder beladen filosofische zaken zouden op W&F thuishoren en dus niet op dat forum komen.
Al met al lijkt zo'n nieuw forum me niet echt een goed idee omdat het teveel discussiewaarde bij N&A weghaald en de filosofische onderwerpen bij W&F uitdunt tot degenen die niet actueel zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 02-09-2006 @ 23:32 :
Dus? Het Moslimbevrijdingsfront is een algemene term. Of jij je aangevallen voelt en dan mij gaat afzeiken is totaal aan jou. Ik noem je nergens bij de naam, ik noem anderen nergens bij de naam.

Dat je zelfs daar op springt illusteerd wat ik al stelde.
Het geeft aan hoe erg je er mee zit.

"Ojeej, stel je voor dat een moslimforumer fb wordt, dan ben ik MIJN LEVEN NIET ZEKER MEER".

;x
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 16:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 03-09-2006 @ 20:21 :
"Ojeej, stel je voor dat een moslimforumer fb wordt, dan ben ik MIJN LEVEN NIET ZEKER MEER".
?

Het gaat er niet om of het een moslim is of niet.

Het gaat er om of iemand in staat is enigsinds objectief te modereren. Leden van het Moslimbevrijdingsfront doen dat duidelijk niet gezien totaal overtrokken en vaak persoonlijke reacties op onderwerpen waar de islam ter sprake komt.

Er zit een eind aan hoe lang je dingen zonder argumentatie af kunt doen met 'maar hij is toch islamhater'
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hey, zullen we eerst even afwachten of dat subforum er ueberhaupt komt?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 19:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Of gewoon een slotje, T_ID en Firdaus uitdagen voor een meeting waar ze toch niet komen opdagen en ze vervolgens daar elke keer mee pesten?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 08:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 04-09-2006 @ 17:22 :
?

Het gaat er niet om of het een moslim is of niet.

Het gaat er om of iemand in staat is enigsinds objectief te modereren. Leden van het Moslimbevrijdingsfront doen dat duidelijk niet gezien totaal overtrokken en vaak persoonlijke reacties op onderwerpen waar de islam ter sprake komt.
Leden van de moslimbevrijdingsfront? Jongen, je trekt te ver het forumwereldje in. En verder heeft niemand naar jouw mening gevraagd aangaande forumbaasschappen e.d. Oh wacht, natuurlijk voelde jij je als fascist genoodzaakt te reageren, want stel je voor dat je straks voor verrassingen komt te staan.

Ik heb geen zin om je gerust te stellen, maar een ding is duidelijk. Ik zal nooit fb willen zijn van een dergelijk subforum.
Citaat:
T_ID schreef op 04-09-2006 @ 17:22 :

Er zit een eind aan hoe lang je dingen zonder argumentatie af kunt doen met 'maar hij is toch islamhater'
Oke, en WAAR haal je dit vandaan? Ik vraag me af waarom jij altijd denkt te kunnen weten hoe een moslimforumer handelt. Verder is het erg belangrijk dat je onderscheid maakt in de verschillende moslimforumers aangezien wij allen individuen zijn en het dus niet altijd overal met elkaar eens zijn, wat wil zeggen dat je dus duidelijk weer eens lekker aan het generaliseren bent.

Weetje, van mij hoeft een dergelijk subforum niet eens te komen. Met jou als forumer zal het er de sfeer alleen maar verpesten.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 12:28
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 03-09-2006 @ 00:13 :
^Is dit een indicatie van wat we kunnen verwachtten op het eventuele nieuwe subforum?
Ja, ik zit er niet echt op te wachten dat dit soort pathetisch gekibbel over nog meer fora uitgesmeerd wordt. We hebben al genoeg aan W&F en N&A, hooguit zullen de omschrijvingen aangepast moeten worden.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 05-09-2006 @ 13:28 :
Ja, ik zit er niet echt op te wachten dat dit soort pathetisch gekibbel over nog meer fora uitgesmeerd wordt.
Ha-ha.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 17:13
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 18:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 01-09-2006 @ 15:15 :
Ik vind 'moslimbevrijdingsfront' best een mooi woord eigenlijk.
Ik vind "Koranjugend" nog steeds een betere
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-09-2006 @ 19:18 :
Ik vind "Koranjugend" nog steeds een betere
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 05-09-2006 @ 19:18 :
Ik vind "Koranjugend" nog steeds een betere
Ah, McGay dacht laat ik ook maar weer eens effe wat van me horen. En hoe.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:20
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-09-2006 @ 12:02 :
Ah, McGay dacht laat ik ook maar weer eens effe wat van me horen. En hoe.
Nou nou, daar heb je wel een sterk punt hoor meid! Applaus!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-09-2006 @ 09:46 :
Oke, en WAAR haal je dit vandaan? Ik vraag me af waarom jij altijd denkt te kunnen weten hoe een moslimforumer handelt. Verder is het erg belangrijk dat je onderscheid maakt in de verschillende moslimforumers aangezien wij allen individuen zijn en het dus niet altijd overal met elkaar eens zijn, wat wil zeggen dat je dus duidelijk weer eens lekker aan het generaliseren bent.
Hoezo generaliseer ik? Ik legde je toch al eerder uit dat individuen zich volledig zelf 'inschrijven' als zijnde moslimbevrijdingsfront/koranjugend?

Niet alle moslims behoren daartoe hoor. Er zullen er genoeg zijn die veel beter voor zichzelf na kunnen denken en niet komen met absurde claims als dat de sharia rechtvaardig is of dat elk woord uit de koran klopt.

Het zijn slechts de godsdienstwaanzinnigen die zich voor gek zetten. Kijk bijvoorbeeld hoe Eraser totaal op de kast ging in een discussie waarbij feiten over Mohamed geciteerd werden. Het werd meteen persoonlijk, terwijl er toch slechts dingen besproken werden die al eeuwen vast staan.

Begint een forummer niet aan het rechtpraten van dat soort quatsch, waarom zou ik ze dan aanvallen, laat staan een probleem met ze hebben?

Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-09-2006 @ 20:53 :
Of gewoon een slotje, T_ID en Firdaus uitdagen voor een meeting waar ze toch niet komen opdagen en ze vervolgens daar elke keer mee pesten?
Goed plan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:28
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-09-2006 @ 19:18 :
Ik vind "Koranjugend" nog steeds een betere
Hey maar jij bent dan ook zo komisch eh, bedenk dan ook meteen even een leuke term voor die jankjoden die N&A in een soort virtuele klaagmuur veranderen. Of eentje voor het conglomeraat van domme rechtse proleten die dwepen met de VVD.....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:33
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 07-09-2006 @ 20:28 :
Hey maar jij bent dan ook zo komisch eh, bedenk dan ook meteen even een leuke term voor die jankjoden die N&A in een soort virtuele klaagmuur veranderen. Of eentje voor het conglomeraat van domme rechtse proleten die dwepen met de VVD.....
Internet-Jobs? Mooi-weer-kapitalisten?

De term was volgens mij van nare man, niet van mij.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 21:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-12-2005 @ 18:21 :
Dat is mij niet helemaal duidelijlk. Als dit idd bij filosofie thuis hoort dan mag wat mij betreft de forumomschrijving bij filosofie wel iets duidelijker worden. Ik vind filosofie zelf een te vaag begrip om ook maar iets mee te kunnen.
politieke en sociale filosofie? met nog wat ethiek erbij en je hebt je subforum.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 01-09-2006 @ 15:20 :
Maarre waar ging dit topic ook al weer over? Anyway ik ga weer eens leven. Wat erug fijn is, ik kan het meer mensen aanraden
Wat ik me nou afvraag he, als je zo tevreden bent met je leven, waarom probeer jij dat dan steeds zo in te wrijven bij forummers die in jouw ogen geen leven hebben? Het komt mij eigenlijk alleen maar voor alsof jij gewoon aandacht wilt en wilt benadrukken dat je toch wel echt óók offline een leven hebt. En stiekem weten jij en ik dat dat eigenlijk niet zo is, anders zou je je niet zo druk maken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 10:30
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 07-09-2006 @ 20:20 :
Nou nou, daar heb je wel een sterk punt hoor meid! Applaus!
Het was een opmerking.

@ nare man: niet zo happen, ker0l.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 14:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van mij mag dat nieuwe subforum er komen, hoor, mét Firdaus en T_ID. Ik geniet nu al. Colaatje erbij, bakje popcorn en on with the show!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:29
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-12-2005 @ 20:27 :
Wat voor discussiewaarde heeft N&A dan nog?

Dan is elk topic in feite een tiswah-topic, omdat de impact en inhoudelijke discussie op een ander forum zou moeten.
dat zijn ook mijn woorden
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.