Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 19:10
Whatswrongwith
Whatswrongwith is offline
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje ergens mee..
Ik heb nu een tijdje een vriend, en als ik seks met hem heb voel ik helemaal geen lekker gevoel.
Ik doe wel of ik het lekker vind maar ik vind het eigenlijk helemaal niet, en na een tijdje gaat het ook pijn doen.
Ik word wel gewoon opgewonden van hem.
Help!

xoxo

Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 19:37
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Hoe oud ben je? Hoe ouder je bent hoe spannender het wordt want je leer nieuwe technieken, standjes etc.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 20:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jullie puur seks hebben is het goed voor te stellen dat dit voor jou niet superlekker is. Geef aan dat jij er niet zoveel plezier meer aan beleefd en zoek naar een manier om het voor jullie allebei leuk te houden. Neem vooraf lekker de tijd (voorspel) en probeer eens wat dingen die jullie nu niet doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 22:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
--> Seksualiteit
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben je? Hoe ouder je bent hoe spannender het wordt want je leer nieuwe technieken, standjes etc.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Alsof ik als ik 17 ben opeens zoveel meer kan. Tuurlijk, ik leer het dan wel, maar dat heeft echt niet zoveel met leeftijd te maken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 10:40
Verwijderd
Ja maar voor jonge onzekere vrouwen met gebrek aan controle over hun emoties is het anders.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 11:12
Verwijderd
Ik vind dit niet klinken alsof ze er door onzekerheid of overdaad aan emoties niks aan vindt. Verder ben ik 't er best mee eens dat je langzamerhand leert over hoe je opwinding aanwakkert, in stand houdt en aanstuurt. Heeft niet per se veel te maken met standjes, maar soit. Op je zestiende van die saaie klinische 'erop en eraf'-seks meer regel dan uitzondering, denk ik.

TS, bedoel je met 'seks' penetratie of ook andere dingen? Doen alsof je iets leuk vindt terwijl dat niet zo is moet je overigens niet doen. Komt niets goeds van.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 02:13
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Hier ben ik het dus niet mee eens. Alsof ik als ik 17 ben opeens zoveel meer kan. Tuurlijk, ik leer het dan wel, maar dat heeft echt niet zoveel met leeftijd te maken.
1 jaar maakt misschien geen verschil maar er zit een reusachtig verschil tussen bijv een 14jarige die sex heeft en een 18jarige .. ja ja tegenwoordig heb je het allemaal
en het zal je misschien verbazen maar (juist in je jonge jaren) kun je in zelfs een jaar vol sex heel erg veel bijleren



OT: je voelt helemaal geen lekker gevoel maar je word wel opgewonden? wat voor gevoel heb je dan? hoe oud ben je ?
het lijkt mij verstandig om dit wel aan je vriend te vertellen, hij kan er dan rekening mee houden en je misschien helpen.
als het niet gelijk maar pas na een tijdje pijnlijk word komt dit omdat je minder vochtig bent vanbinnen, gebruiken jullie glijmiddel ? condooms (meerdere na elkaar kan ook) werken ook als je droger word en als je niet vies van elkaar werkt helpt spuug ook
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PERSBERICHT: Polder-Islaam?
eltawheed_JC
9 27-05-2008 14:24
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.