Oud 17-01-2006, 14:51
Verwijderd
Over niet al te lange tijd bestaat dit subforum een jaar.
Wij, de Forumbazen, vonden het tijd voor een evaluatietopic. We willen graag weten wat jullie van het subforum vinden en of jullie misschien suggesties, ideeën of klachten hebben.
Brand los, strooi met liefde of uit je ongenoegen.

De namendiscussie is gesloten, geijl daarover zal schaamteloos verwijderd worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 15-01-2006 @ 14:51 :
ja dat is best jammer.
Een nummer kan best goed zijn, maar er zijn altijd punten van verbetering. En dat is nou juist handig om te horen als je een nummer post.

Misschien moeten we gewoon niet een nummer posten als het af is, maar gewoon een [WIP] topic maken. Waarin je vorderingen post en mensen commentaar kunnen geven op dingen. Zodat je er beter op wordt. Daarbij kun je zelf aangeven waar je nog niet helemaal tevreden over bent en kunnen andere mensen je tips geven.

Ik denk dat je op een aanpak zoals hierboven beschreven een betere kijk krijgt op wat je maakt. Je ontvangt kritiek en je gaat ook nadenken. Nu is het vaak zo dat je nummer en als het af is post je het en krijg je kritiek, waarmee achteraf niks wordt gedaan, omdat het nummer toch al af is.

Ik denk dat ik binnekort zo eens ga werken. Maar eerst ga ik wat experimenteren zodat ik technisch beter wordt met lsdj.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 13:41
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
botulism schreef op 15-01-2006 @ 19:25 :
Wat ik niet snap aan dit subforum is dat mensen die nooit op s.com komen vaak tientallen replies krijgen en mensen die regelmatig iets posten het met twee of drie replies moeten doen.
Citaat:
botulism schreef op 15-01-2006 @ 20:14 :
Maar als je hier muziek post, dan lijkt het me dat je kritiek & commentaar wilt, en dan heb je weinig aan twee a drie mensen die zeggen dat het 'wel leuk klinkt', hoe aardig dat ook bedoeld is.
En verder ben ik het eens met EZBlade.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 16:27
0123456789
0123456789 is offline
Het is te stilletjes hier, forumbazen doe er wat aan!
Voor de rest ga ik mee in het geijl over de naam.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 21:49
Verwijderd
wat Wardt zegt, het is nog een beetje rustig hier. Maar dat komt wel.

Verder is het misschien handig om een beetje een lijn te trekken tussen wat nu wel en wat nu niet eigen muziek is. de demo's van Noyalty, Missing Coins en Last Sunset bijvoorbeeld hadden best in Muziek mogen staan of mag dat pas als ze een platendeal hebben? Die grens is een beetje lastig.

Verder vind ik het allemaal wel goed gaan
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 18-01-2006 @ 22:49 :
wat Wardt zegt, het is nog een beetje rustig hier. Maar dat komt wel.

Verder is het misschien handig om een beetje een lijn te trekken tussen wat nu wel en wat nu niet eigen muziek is. de demo's van Noyalty, Missing Coins en Last Sunset bijvoorbeeld hadden best in Muziek mogen staan of mag dat pas als ze een platendeal hebben? Die grens is een beetje lastig.

Verder vind ik het allemaal wel goed gaan
Als de drummer van Coldplay een nummer wil laten horen van zijn nieuwste cd moet dat op Eigen Muziek.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 16:31
James Riot
Avatar van James Riot
James Riot is offline
bullshit
__________________
do you want me to stick a bassline up your cunt?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 16:32
Verwijderd
Verklaar je nader.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 18:15
Verwijderd
In het geval van Coldplay leden vind ik het terecht. Maar verder vind ik dat demo's enz best op het gewone muziek forum mogen en dat eigen muziek mooi voor topics zijn als "welke basgitaar" of "simpele basloopjes" en dat soort ongein. net als het kvlt promo grll gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 18:34
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
freek post eens een missing coins topic op muziek, want dan mag het wel !
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 19-01-2006 @ 19:15 :
In het geval van Coldplay leden vind ik het terecht. Maar verder vind ik dat demo's enz best op het gewone muziek forum mogen en dat eigen muziek mooi voor topics zijn als "welke basgitaar" of "simpele basloopjes" en dat soort ongein. net als het kvlt promo grll gebeuren.
Mwah, ik kan hier evenveel argumenten voor als tegen bedenken. Want stel: Jij post een demo van je band, dan moet het in eigen muziek.. Maar post IK een demo van jouw band? Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet wenselijk dat er onderscheid wordt gemaakt op wat muziek is dat geschikt is voor het Hoofdforum Muziek en wat geschikt is voor Eigen Muziek.


Verder tja, ik vind het wel leuk gaan zo. Wel wat weinig posts zo af en toe, maarja.. Beter weinig posts die goed zijn dan veel onzin-posts.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 20-01-2006 @ 01:14 :
Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet wenselijk dat er onderscheid wordt gemaakt op wat muziek is dat geschikt is voor het Hoofdforum Muziek en wat geschikt is voor Eigen Muziek.
Ja, dat maakt het moeilijk. Ik zal het eens in het overleg op Admin gooien, want ik vind dat een band best wat informatie over een demo mag posten op het hoofdforum van Muziek.
Dat ik het in het overleg gooi op Admin betekent overigens niet dat er hier niet meer over gesproken mag worden, wat ideeën van jullie erover bevorderen het verhaal op Admin natuurlijk alleen maar.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:27
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
immers; verschil moet er zijn.

ik ben erg content met het subforum , bovendien blij dat die namenkwestie idd eindelijk eens achter de rug is. zelf vind ik het vooral leuk om de creaties van leden te horen, met de technische topics houd ik me niet zo bezig maar ik heb het gevoel dat die wel functioneel zijn. verder vind ik de grenzen die momenteel worden getrokken tussen eigen muziek en muziek ok, die mogen van mij hetzelfde blijven.
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 23:18
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-01-2006 @ 19:34 :
freek post eens een missing coins topic op muziek, want dan mag het wel !
dat is idd een beetje het discutabele van het beleid...
als ik een onbekende band onder de aandacht wil brengen, kan dat op muziek. als ik wat over mijn eigen net zo onbekende band wat kwijt zou willen, gaat t op eigen muziek..
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 22-01-2006 @ 23:27 :
immers; verschil moet er zijn.

ik ben erg content met het subforum , bovendien blij dat die namenkwestie idd eindelijk eens achter de rug is. zelf vind ik het vooral leuk om de creaties van leden te horen, met de technische topics houd ik me niet zo bezig maar ik heb het gevoel dat die wel functioneel zijn. verder vind ik de grenzen die momenteel worden getrokken tussen eigen muziek en muziek ok, die mogen van mij hetzelfde blijven.
welke grenzen zijn dat dan?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 13:06
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
Citaat:
Fake schreef op 23-01-2006 @ 13:35 :
welke grenzen zijn dat dan?
dat je muziek waar je zelf aan hebt meegewerkt op eigen muziek plaatst en zo niet, dan op muziek. dat houdt het overzichtelijk.
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 23:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind dit subforum te rustig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:47
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2006 @ 00:12 :
Ik vind dit subforum te hitsig.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2006, 17:59
Verwijderd
Doe er wat aan zou ik zeggen, aan de rustigheid that is. Hitsigheid graag behouden voor de meeting.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 17-01-2006 @ 15:51 :
Over niet al te lange tijd bestaat dit subforum een jaar.
Wij, de Forumbazen, vonden het tijd voor een evaluatietopic. We willen graag weten wat jullie van het subforum vinden en of jullie misschien suggesties, ideeën of klachten hebben.
Brand los, strooi met liefde of uit je ongenoegen.

De namendiscussie is gesloten, geijl daarover zal schaamteloos verwijderd worden.

hou je bek toch homo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 07:41
Verwijderd
Haha, in combinatie met de sig ook.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 11:07
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Escapism schreef op 23-01-2006 @ 00:18 :
dat is idd een beetje het discutabele van het beleid...
als ik een onbekende band onder de aandacht wil brengen, kan dat op muziek. als ik wat over mijn eigen net zo onbekende band wat kwijt zou willen, gaat t op eigen muziek..
Ik zie geen reden tot discussie...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 11:58
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 31-01-2006 @ 12:07 :
Ik zie geen reden tot discussie...
Nou, ik vind het ook niet belangrijk, maar het is wel zo dat het een beetje scheef is, toch?
Offtopic: Trouwens we hebben weer een nieuwe zangeres
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 23:29
0123456789
0123456789 is offline
Ik denk dat een aantal sexuele escapades onder de leden dit forum niet zou misstaan en in positieve zin de vraag naar uitbreiding van dit uiterst overbezochte forumdeel nog meer zouden doen aanwakkeren.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:28
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
wardt schreef op 31-01-2006 @ 12:58 :
Nou, ik vind het ook niet belangrijk, maar het is wel zo dat het een beetje scheef is, toch?
Offtopic: Trouwens we hebben weer een nieuwe zangeres
Nee, ik zie echt het probleem niet. Misschien dat je minder aandacht krijgt als je je eigen band wilt promoten dan als je een andere even onbekende zou promoten...gezien het gebrek aan sexuele escapades enzo hier...

Offtopic: Nieuwe zangeres? Ik weet niet of je het speciaal aan mij richtte, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nou helemaal met je band zit? De bezetting dus, is het nou officieel een band?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2006, 23:15
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 07-02-2006 @ 13:28 :
Nee, ik zie echt het probleem niet. Misschien dat je minder aandacht krijgt als je je eigen band wilt promoten dan als je een andere even onbekende zou promoten...gezien het gebrek aan sexuele escapades enzo hier...

Offtopic: Nieuwe zangeres? Ik weet niet of je het speciaal aan mij richtte, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nou helemaal met je band zit? De bezetting dus, is het nou officieel een band?
Nou, die sexuele escapades zijn dus wel uiterst essentieel. Maar als je muziek van een andere band wilt promoten dan is het niet meer 'Eigen muziek', in ieder geval, als je dat kort door de bocht bekijkt dan. En dat is in mijn ogen het enige punt.

Offtopic: Inderdaad, we zijn zo ongeveer een band ja, het is nog een beetje aanklooien qua hoe we het willen realiseren allemaal, maar we missen nu eigenlijk (voor ons gevoel) een bassist en een toetsenist. Daarnaast is onze website een plan aan het worden die ook werkelijk (geloof ik dan) de lucht in zal gaan binnenkort. En een naam hebben we, maar staat nog niet 100% vast. ... Ik denk dat we over zo'n 2 weken in ieder geval kunnen zeggen dat we officieel een band zijn. Maar Channie doet nog steeds de drums, ik nog steeds de gitaren, en Pauline Vosh de vocalen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 23:16
0123456789
0123456789 is offline
Oh, ik heb nog een idee voor vernieuwing, een slowchat topic.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 08:54
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
wardt schreef op 08-02-2006 @ 00:15 :
Nou, die sexuele escapades zijn dus wel uiterst essentieel. Maar als je muziek van een andere band wilt promoten dan is het niet meer 'Eigen muziek', in ieder geval, als je dat kort door de bocht bekijkt dan. En dat is in mijn ogen het enige punt.

Offtopic: Inderdaad, we zijn zo ongeveer een band ja, het is nog een beetje aanklooien qua hoe we het willen realiseren allemaal, maar we missen nu eigenlijk (voor ons gevoel) een bassist en een toetsenist. Daarnaast is onze website een plan aan het worden die ook werkelijk (geloof ik dan) de lucht in zal gaan binnenkort. En een naam hebben we, maar staat nog niet 100% vast. ... Ik denk dat we over zo'n 2 weken in ieder geval kunnen zeggen dat we officieel een band zijn. Maar Channie doet nog steeds de drums, ik nog steeds de gitaren, en Pauline Vosh de vocalen.
Offtopic: pauline vosh ken ik niet toch? Maar een paar maanden geleden heb ik jullie gezien met nog 2 gasten, een bassist en een toetsenist dacht ik, die zijn weg?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 09:02
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 09-02-2006 @ 09:54 :
Offtopic: pauline vosh ken ik niet toch? Maar een paar maanden geleden heb ik jullie gezien met nog 2 gasten, een bassist en een toetsenist dacht ik, die zijn weg?
Offtopic: Hopeloos die studenten, beiden hebben ze geen tijd meer (Beiden zitten ze trouwens ook op dit forum, metallinos en thomaster86)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 09:07
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
wardt schreef op 09-02-2006 @ 10:02 :
Offtopic: Hopeloos die studenten, beiden hebben ze geen tijd meer (Beiden zitten ze trouwens ook op dit forum, metallinos en thomaster86)
Offtopic: thomaster86 komt me bekend voor...nou uh, succes dr mee dan
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Evaluatietopic De Kantine.
Missy
248 01-04-2011 17:13
Lifestyle Evaluatietopic
*oma*
46 02-05-2006 12:01
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Lifestyle fototopic augustus deel 3
STP
498 12-08-2004 19:40
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07
Lifestyle Evaluatietopic
Verwijderd
144 15-09-2003 23:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.