Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2017, 21:55
UNKNOWN50
UNKNOWN50 is offline
Heey,

Ik ben een meisje van 17 en ik wil graag een vibrator o.i.d. gebruiken tijdens de seks met mijn vriend. Ik weet alleen niet hoe mijn vriend hierin staat en erover praten durf ik niet, ik ben best verlegen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 22:13
lichtpaars
lichtpaars is offline
In welke zin wil je n vibrator gebruiken tijdens seks met je vriend
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 22:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praat je sowieso wel eens met je vriend over seks?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 13:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Toch praten erover. Anders wordt het niks natuurlijk
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2017, 08:53
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Praten is toch wel minimale wat je moet doen in een relatie..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 09:23
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Je kunt tijdens het vrijen op een gegeven moment ook gewoon zeggen: wacht ff dan pak ik mijn trillertje er bij. En gewoon het doen! Ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem zou zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 09:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kunt tijdens het vrijen op een gegeven moment ook gewoon zeggen: wacht ff dan pak ik mijn trillertje er bij. En gewoon het doen! Ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem zou zijn!
Misschien voelt haar vriend zich dan wel heel erg gepasseerd of beledigd... Ik zou het er toch vooraf even over hebben!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 09:53
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Nou, dat zal wel meevallen, denk ik. Ik zelf zou het gewoon doen. Het is natuurlijk maar hoe je zelf in elkaar zit... Beetje spontaan iets doen kan toch wel. Je kunt toch niet alles altijd van tevoren tot in detail bespreken wat je gaat doen als je samen vrijdt? Dat hangt toch van spontaniteit aan elkaar? Het is toch niet iets dat je van tevoren in detail met elkaar bespreekt?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 10:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, dat zal wel meevallen, denk ik. Ik zelf zou het gewoon doen. Het is natuurlijk maar hoe je zelf in elkaar zit... Beetje spontaan iets doen kan toch wel. Je kunt toch niet alles altijd van tevoren tot in detail bespreken wat je gaat doen als je samen vrijdt? Dat hangt toch van spontaniteit aan elkaar? Het is toch niet iets dat je van tevoren in detail met elkaar bespreekt?
Durven praten over seks met je partner is wel heel belangrijk. Hem er zomaar mee overvallen kan verkeerde uitwerking hebben. Wie weet voelt hij zich afgewezen en beledigd, omdat alleen zijn aandacht niet genoeg is. In een gesprek kan je dit nuanceren en toelichten, in bed kan de sfeer in een keer omslaan. Hij kan het heel geil vinden, maar kan het ook drie keer niks vinden en zich beledigd voelen.

Je weet niet eens of deze jongen wel weet dat zijn vriendin een vibrator heeft. Natuurlijk hoef je niet alles in detail vooraf te bespreken, maar er moet in een relatie wel ruimte zijn om die zaken te bespreken. Als je dat al niet durft zou ik zeker niet tijdens de seks ineens een vibrator (waar je het al niet over durft te hebben) tevoorschijn halen...

Daarnaast kan je het beste praten over grenzen wanneer je niet opgewonden bent, dan kan je een bewuste keuze maken of grens voor jezelf stellen, wordt je niet meegesleept in het moment en is het makkelijker om "nee" te zeggen wanneer je iets (nog) niet wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Beantwoord de vraag van de vorige en stel een nieuwe vraag!?
kevinbi
500 02-05-2018 01:03
Seksualiteit stille vibrator
truitje
11 09-06-2015 15:34
Seksualiteit Mijn vriend wil een vibrator samen gebruiken
nononsens
13 31-03-2012 14:27
Seksualiteit Heren: Voel jij je kut als je vriendin een vibrator gebruikt?
Stuiterbal88
76 03-02-2009 22:44
Seksualiteit Vibrator / Dildo
Pallas
58 01-04-2004 16:39
Seksualiteit Waarom gebruik maken van vibrator ... ?
oo7
41 04-01-2003 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.