Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2015, 23:12
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Zou mijn vriendin het fijn vinden als ik haar bef? Graag niet de reactie vraag het gewoon aan haar. Maar ik hoor het graag van de meisjes hier, vind je het fijn om gebeft te worden en hoe dan?

Dank jullie wel!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 09:25
Yannickje
Yannickje is offline
Ik weet dat de meisjes die ik gebeft heb het steeds superleuk vonden.

Met twee andere meisjes ben ik heel intiem geweest (penentratie) en die wilden niet gebeft worden, de ene omdat ze beschaamd was over haar vagina (en ik die eigenlijk niet mocht zien), de andere omdat ze dacht dat ik het niet leuk zou vinden om dat te doen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 09:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, vinden ze allemaal vies.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 10:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zou mijn vriendin het fijn vinden als ik haar bef? Graag niet de reactie vraag het gewoon aan haar.
Wel het enige juiste antwoord.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 13:30
Jessicadr
Avatar van Jessicadr
Jessicadr is offline
Citaat:
Wel het enige juiste antwoord.
Is inderdaad verschillend van persoon tot persoon dus beste dat je kan doen is het haar gewoon vragen. ik vind het best wel fijn als de persoon tenminste wat weet hoe het moet. Vraag haar ook als ze het fijn vind, hoe ze het graag heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2015, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Zou mijn vriendin het fijn vinden als ik haar bef? Graag niet de reactie vraag het gewoon aan haar.
hoezo niet?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2015, 00:29
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ik zou het gewoon aan je vriendin vragen die weet het het beste.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2015, 00:38
themaxxxxx
themaxxxxx is offline
Trek haar broek en slip uit en begin met beffen merk je vanzelf of ze het fijn vind of niet
Met citaat reageren
Oud 12-08-2015, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Trek haar broek en slip uit en begin met beffen merk je vanzelf of ze het fijn vind of niet
Als je het over een opblaaspop hebt, is dit een prima advies. Anders niet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 14:24
gymgurl
gymgurl is offline
Citaat:
Trek haar broek en slip uit en begin met beffen merk je vanzelf of ze het fijn vind of niet
Wow volgens mij zit geen enkel meisje erop te wachten om zo besprongen te worden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 21:03
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Nou ik heb het haar uitijndelijk maar gevraagd terwijl ik bezig was. Ze zei al kreunend jaa lekker. Dus zal wel goed zijn!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2015, 23:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wow volgens mij zit geen enkel meisje erop te wachten om zo besprongen te worden.
Dat is dan ook wel weer wat te generaliserend.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2015, 17:42
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
vraag het gewoon aan haar
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 00:54
Verwijderd
Ik ben gebeft door mijn vriendin en ik heb haar gedaan. We vonden het beide best prettig. Het ligt wel aan wat je vriendin leuk vind hoor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 02:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
neej joh alle meisjes zijn zelfde en vinden dat vies
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 09:01
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik vind het altijd heel fijn
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 23:19
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Waarom zouden meiden beffen niet fijn vinden? 🤔
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 23:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom zouden meiden beffen niet fijn vinden? 🤔
Negatieve seksuele ervaringen in het verleden, onzekerheid over schaamlippen, medische redenen, een sekspartner die beft op een manier die het meisje in kwestie niet prettig vind... Genoeg redenen te verzinnen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En toch ga ik het zeggen, net als veel verstandige mensen hier: vraag het aan haar. Alleen zij kan je vertellen of en hoe ze beffen fijn vindt. En door er open over te praten geef je haar ook de mogelijkheid om heel eerlijk te zeggen wat ze wel en niet lekker vindt. Dan geniet zij er optimaal van en ik neem aan dat dat jouw doel is?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 15:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Veel meisjes vinden het fijn, sommige meisjes niet. Als je niet vraagt wat ze van beffen vindt zulk je nooit weten tot welke categorie je vriendin behoort. Ook niet als ze 't leuk lijkt te vinden tijdens de daad, want sommige meisjes faken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2017, 14:55
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Trek haar broek en slip uit en begin met beffen merk je vanzelf of ze het fijn vind of niet
Je kan echter (maar dit is best kinky), haar voeten likken en langs haar benen langzaam omhoog gaan en dan haar clitoris en de rest liken. Als ze je halverwege al wegduwt weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2017, 16:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan echter (maar dit is best kinky), haar voeten likken en langs haar benen langzaam omhoog gaan en dan haar clitoris en de rest liken. Als ze je halverwege al wegduwt weet je genoeg.
Ik zou iedereen wegduwen die mijn voeten likt. En dat zegt niet zoveel over of ik wel of niet door die persoon gebeft zou willen worden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 08:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat hebben mensen toch tegen verbale communicatie?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 18:58
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Ik zou iedereen wegduwen die mijn voeten likt. En dat zegt niet zoveel over of ik wel of niet door die persoon gebeft zou willen worden
Ik begrijp je maar ik wil maar zeggen dat je zachtjes naar dat plekje moet bewegen. Je kan toch moeilijk in een keer er op vliegen en liken als een losgeslagen Lassie???
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 21:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik begrijp je maar ik wil maar zeggen dat je zachtjes naar dat plekje moet bewegen. Je kan toch moeilijk in een keer er op vliegen en liken als een losgeslagen Lassie???
Citaat:
Wat hebben mensen toch tegen verbale communicatie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 09:58
Gerardfd
Gerardfd is offline
Ik heb een paar vriendinnetjes gehad. Gewoon lekker knuffelen en likken, vervolgens langzaam naar onder zakken en knuffel en lik haar vagina. Niet te ruw en je hoort vanzelf of ze het prettig vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 14:19
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Fluister haar na een poosje knuffelen in haar oor: "mag ik een kusje op je poesje geven?" (Of gebruik er een andere leuke naam voor) spleetje, gleufje, verzin maar...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 14:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Fluister haar na een poosje knuffelen in haar oor: "mag ik een kusje op je poesje geven?" (Of gebruik er een andere leuke naam voor) spleetje, gleufje, verzin maar...
Ik word altijd kurkdroog van dat soort benamingen maar smaken verschillen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 16:12
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ook niet erg, rede te meer om hem toestemming te geven en als tie dan naar beneden gaat verandert dat snel!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 16:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ook niet erg, rede te meer om hem toestemming te geven en als tie dan naar beneden gaat verandert dat snel!
Als hij/ zij/ iemand dat soort woorden gebruikt hoeft het van mij al niet meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 17:15
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Naar voor je!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 21:59
WendyL
WendyL is offline
Citaat:
dutchboy66 schreef:
Graag niet de reactie vraag het gewoon aan haar. ...

Dank jullie wel!
Vraag het gewoon aan haar XD
Met citaat reageren
Oud 27-09-2017, 22:00
WendyL
WendyL is offline
Citaat:
Als hij/ zij/ iemand dat soort woorden gebruikt hoeft het van mij al niet meer
Dit dus
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 13:57
jordy-2013
jordy-2013 is offline
Persoonlijk heb ik nog nooit een meisje gehad die het niet fijn vond, maar ze schijnen er echt te zijn.
Wel stel ik op prijs dat ze dan netjes verzorgt zijn van onder.
Ik kan me niet beters voorstellen dan een meisje te horen genieten van mijn lik & vinger werk.
Uit ervaring weet ik dat ze het meest genieten als mijn tong zacht om en soms over hun klit cirkelt terwijl ik met 2 naar boven gebogen vingers langzaam in en uit haar beweeg.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 14:19
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ja, klinkt erg lekker, Hm! (Nog) lekkerder dan om gevingerd te worden.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2017, 15:09
Lekker poesje
Lekker poesje is offline
Hoi ik zit met een probleem.
Ik heb een vriendin ze woont naast mij.
We zoenen elke dag als we elkaar zien. Ik heb met haar afgesproken bij haar thuis om te chillen enzo ik wil haar lekker beffen en vingeren maar ik weet niet hoe ik het moet vragen


Heeft iemand tips

Alvast Bedankt

Laatst gewijzigd op 31-10-2017 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2017, 15:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil iemand vingeren en beffen maar durf niet te vragen aan me buur meisje die mij leuk vindt en we hebben al verkering
Je spreekt jezelf nogal tegen in je berichten. Als je serieus advies wil kan je beter gewoon eerlijk zijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ich wünsche euch einen saaien guten Morgen! #1724
Verwijderd
500 04-10-2012 18:01
Seksualiteit ongesteld tijdens... help
Yummie
60 12-10-2004 08:11
Seksualiteit pobleem: ik wil mijn meisje beffen.
Wolfpac101
72 11-11-2002 19:46
Seksualiteit Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
Verwijderd
32 26-09-2002 20:57
Seksualiteit Meisjes, over vingeren
xxx_anouk_xxx
40 27-05-2002 15:24
Seksualiteit Wat vind jij het lekkerst?
Verwijderd
11 11-03-2002 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.