Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2017, 18:17
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Hallo,
Ik zit dus met een dingetje dat me niet lekker zit. Ik heb ong. 2 jaar geleden van iemand te horen gekregen dat ik gay was, maar t bleek achteraf gwn ee n grap te zijn. Niks aan de hand zou je zeggen. Maar ik had t me zo erg aangetrokken dat ik heel erg onzeker werd en over alles ging nadenken wat ermee te maken had. Zoals dat ik altijd wel goed overweg kon met meiden, heel af en toe een trekje had etc.
Nu denk ik er nog heel af en toe aan, maar ben ik wel zeker ervan t nog steeds niet te zijn, en ben ik ook met een meisje bezig en t gaat goed. Maar toen ik begon met haar begon ik er ineens weer aan te denken en begon ik weer te twijfelen enzo. Ik weet dus niet waar t aan ligt en wat ik eraan moet doen? Iemand advies?
Mvg
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 18:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Er zijn meerdere mogelijkheden: óf je bent hetero die de grapjes/opmerkingen van anderen te serieus neemt óf je bent bi óf je bent gay.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 18:43
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Er zijn meerdere mogelijkheden: óf je bent hetero die de grapjes/opmerkingen van anderen te serieus neemt óf je bent bi óf je bent gay.
Ja nou, daar zeg je wat. Ik heb dr dan ook ooit eens over nagedacht. Maar achteraf gezien kwam ik alleen tot de conclusie dat ik jongen interessant heb gevonden, maar niet echt verliefd op werd ofzo dus d8 ik gwn hetero te zijn maarja weet niet of je dat daaruit kan concluderen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 18:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gay zijn wordt bepaald door je romantische en seksuele voorkeur, niet zozeer door "stereotype gay-gedrag" (bijv. veel met meisjes omgaan).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 18:58
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Gay zijn wordt bepaald door je romantische en seksuele voorkeur, niet zozeer door "stereotype gay-gedrag" (bijv. veel met meisjes omgaan).
Oke dankje, dan moet ik me gwn niet zo druk maken of niks
Met citaat reageren
Oud 01-10-2017, 19:21
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Oke dankje, dan moet ik me gwn niet zo druk maken of niks
Dat lijkt mij een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 00:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja nou, daar zeg je wat. Ik heb dr dan ook ooit eens over nagedacht. Maar achteraf gezien kwam ik alleen tot de conclusie dat ik jongen interessant heb gevonden, maar niet echt verliefd op werd ofzo dus d8 ik gwn hetero te zijn maarja weet niet of je dat daaruit kan concluderen
Je kunt jongens ook seksueel aantrekkelijk vinden zonder verliefd op ze te worden. Dan ben je bi.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 15:18
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Je kunt jongens ook seksueel aantrekkelijk vinden zonder verliefd op ze te worden. Dan ben je bi.
Jaa maar als je daarbij wel aangetrokken voelt door vrouwen en verliefd op ze wordt, zou t dan raar zijn als ik gwn t voor mezelf houdt en uitkom als gwn hetero? Bedoel, t maakt dan toch geen verschil
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 16:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jaa maar als je daarbij wel aangetrokken voelt door vrouwen en verliefd op ze wordt, zou t dan raar zijn als ik gwn t voor mezelf houdt en uitkom als gwn hetero? Bedoel, t maakt dan toch geen verschil
Misschien maakt dat labeltje sowieso niet zo heel veel verschil. Als je voor iemand valt, dat val je op die persoon en dat is belangrijker dan de vraag of je in het algemeen op jongens of meisjes valt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 16:19
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Misschien maakt dat labeltje sowieso niet zo heel veel verschil. Als je voor iemand valt, dat val je op die persoon en dat is belangrijker dan de vraag of je in het algemeen op jongens of meisjes valt...
Met andere woorden, t komt neer op panseksueel?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 17:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Met andere woorden, t komt neer op panseksueel?
Met andere woorden: maak je niet zo druk over dat labeltje. Als je verliefd wordt merk je dan vanzelf wel op wie dat is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 17:50
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Met andere woorden: maak je niet zo druk over dat labeltje. Als je verliefd wordt merk je dan vanzelf wel op wie dat is.
Ja oke, ben momenteel ook verliefd op een meisje haha
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vreemd gevoel na de seks
Mind Sickness
32 13-03-2005 13:26
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is vreemd?
Verwijderd
12 05-10-2003 18:42
Liefde & Relatie Vreemd gaan
miep
3 20-08-2003 17:36
Liefde & Relatie Een van de velen...vreemd gegaan
Janicha
35 20-05-2002 11:57
Psychologie Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde?
Anne
8 05-05-2002 14:51
Verhalen & Gedichten normaal =! vreemd
de wijze jodokus
2 01-09-2001 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.