Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2017, 08:01
HelpDavy
HelpDavy is offline
Hoi,
Ik stond laatst bij een pisbak naast een jongen en gluurde naar zijn piemel. (Muur spiegelde en hij stond een beetje naar achteren). Vond dat best geil. Doen jullie dat ook weleens?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2017, 12:02
Verwijderd
Nee. Wonderbaarlijke verwoording van je topic trouwens.
En weer door.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2017, 23:07
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Hoi,
Ik stond laatst bij een pisbak naast een jongen en gluurde naar zijn piemel. (Muur spiegelde en hij stond een beetje naar achteren). Vond dat best geil. Doen jullie dat ook weleens?
Nee nooit, misschien beetje vreemd/gay?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 10:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Nope ik moet meestal zitte plassen ghehe
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 13:53
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Nouja, zeg pisbak gluren, sjonge jonge.... Je kunt eventueel ook gaan kijken in de vuilnisbak voor maandverband van de buurvrouw of misschien wel een condoom van de buurman....... gatver.... Vertel dit nooit verder, zou ik zeggen

Laatst gewijzigd op 16-10-2017 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 15:39
robbie14
robbie14 is offline
Citaat:
Nouja, zeg pisbak gluren, sjonge jonge.... Je kunt eventueel ook gaan kijken in de vuilnisbak voor maandverband van de buurvrouw of misschien wel een condoom van de buurman....... gatver.... Vertel dit nooit verder, zou ik zeggen
Hmm Geil. Ik kom vanavond gelijk even je vuilnisbak doorzoeken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 15:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het gaat er vooral om dat je iets wat voor een ander niet seksueel is (plassen - of zoals Aardbeimeisje als voorbeeld geeft: maandverband) seksueel maakt. Wanneer de ander daarmee akkoord gaat is dat prima (zo zijn er mensen die gebruikt maandverband verkopen aan fetisjisten), maar wanneer je daar ongewenst mee geconfronteerd wordt kan dat als heel vervelend worden ervaren, of kunnen mensen zich minder veilig voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 16:25
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je bent nieuwsgierig, kan gebeuren. Nee ik doe dat niet. En voor de rest moet iedereen zich niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 16:38
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ik herinner me opeens een mop, er was iemand die ook zoiets deed. Zag hij bij de buurman twee stralen in plaats van een. Bij het handen wassen was er niemand anders bij en zei hij: "sorry dat ik het zag maar wat scheelt er aan bij jou ivm. die twee stralen.." zo kwam hij te weten dat dat door de oorlog kwam; op een vervelende plek gewond geraakt enzo.....

Staat hij een tijd later weer ergens te plassen ziet hij bij zijn buurman die ook staat te plassen zes stralen.... Hij kan het niet laten om er ook tegen hem iets van te zeggen, en omdat hij nu denkt de reden te weten vraagt hij die man of dat komt doordat hij heel erg gewond geraakt is in de oorlog... "zeker een heel gevecht geweest"
Maar nee de man vertelt hem dat nooit in de oorlog was of een gevecht heeft meegemaakt maar dat hij erg nodig moest, en zijn gulp met knopen niet kon open krijgen.....

Laatst gewijzigd op 16-10-2017 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Je bent nieuwsgierig, kan gebeuren. Nee ik doe dat niet. En voor de rest moet iedereen zich niet zo aanstellen.
Ik durf zelfs wel te stellen dat ik af en toe wel gluur maar meer uit interesse dan uit geilheid. Ze zijn allemaal anders ook.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 18:54
Verwijderd
Doe dat best wel eens. Vaak kun je ook achter het schaamschot langs kijken als de tegels spiegelen...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2017, 11:48
mistercrow
mistercrow is offline
Citaat:
Doe dat best wel eens. Vaak kun je ook achter het schaamschot langs kijken als de tegels spiegelen...
Wat een pro
Met citaat reageren
Oud 19-10-2017, 20:40
daan01
daan01 is offline
Ik doe dit dus echt niet vind dat mensen recht hebben op hun privacy.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.